خانه

پوستهای چرب، چطور کرم پودر مناسب انتخاب کنند؟

  • اکثر افرادی که دارای پوست چرب هستند برای انتخاب نوع کرم پودرشان با مشکلاتی مواجه هستند. پوستهای چرب به دلیل ترشح چربی پوست، هر نوع کرم پودری را به راحتی جذب نمی کنند و کرم پودر به خوبی  بر روی پوست نمی نشیند. در اینجا نکته هایی برای اتخاب کرم پودر به شما گفته می شود که بتوانید این کار را راحتتر انجام دهید چراکه قطعا برای مهمانی های عید نوروز به یک کرم پودر خوب نیاز دارید.

    نکته هایی برای انتخاب یک کرم پودر مناسب برای افرادی که پوست چرب دارند:کرم پودر
    1- کرم پودری که انتخاب می کنید، باید دارای رنگ مات باشد و از کرم پودرهایی که ابریشمی و براق هستند بپرهیزید
    2- رنگ پوستتان را با دقت تعیین کنید و فوندیشنی را انتخاب کنید که پایه رنگ همخوان با پوست شما داشته باشد. برخی از افراد پایه رنگ پوستشان صورتی است. برخی دیگر پایه رنگ بژ دارند. برخی دیگر هم رنگ پوست شکلاتی دارند. برای اینکه آرایش ما طبیعی بنظر برسد حتما رنگ پوست فوندیشن را متناسب با پایه رنگ پوستتان انتخاب کنید.
    3- برای تست رنگ کرم پودر، آن را بر پوست دستتان امتحان نکنید. رنگ پوست دست با پوست صورت بسیار متفاوت است. بهترین قسمت برای امتحان رنگ کرم پودر، دو طرف فک و بر روی چانه است.
    4- بر روی کرم پودری که انتخاب میکنید حتما OIL FREE نوشته شده باشد. این نوع کرم پودرها پایه غیرچرب دارند و مات کننده پوست هستند. کرم پودرهای فاقد چربی معمولا دارای موادی هستند که چربی پوست را کنترل می کنند.
    5- اگر کرم پودر حاوی مواد اکتیوی مغذی یا ضدچروک باشد، کمک میکند در دراز مدت که از کرم پودر و آرایش استفاده میکنید، فرایند چروک شدن پوستتان به تعویق بیفتد.


     
    کرم پودر مات کننده و ضدچروک  الارو
    پوشش کامل همراه با یکنواختی پوست
    مات کننده پوستهای چرب و کنترل کننده ترشح سبوم پوستکرم پودر
    ضد چروک و پیشگیری کننده پیری پوست

    کرم پودر مات کننده با خاصیت ضدچروک الارو محصولی است که علاوه بر خاصیت پوشش دهی کامل، مات کنندگی و صاف کردن سطح پوست، دو خاصیت ضد چروک و کاهش چربی پوست نیز دارد.
    کنترل چربی پوست: این محصول یک کرم پودر با پوشش بسیار بالا و جذب سریع می باشد که حاوی کمپلکسی جهت مات کردن پوست و کنترل غدد سبوم می باشد. این محصول با کاهش ترشح سبوم، از چرب شدن و براق شدن پوست جلوگیری می کند.

    ماده اکتیو بکار رفته در این محصول دارای پایه سیلیکونی می باشد که هم خاصیت پخش شوندگی بسیار مطلوبی دارد و هم مات کننده پوست و مناسب پوستهای چرب می باشد. خاصیت آنتی باکتریال این ماده اکتیو از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند.

    ضدچروک:   این محصول همچنین دارای ماده ای برای کاهش خطوط سطحی پوست و جلوگیری از ایجاد چروک و به تعویق انداختن فرایند پیری پوست می باشد. ماده اکتیو موجود در این محصول قابلیت نفوذ در لایه های پوست را دارد و کمک می کند تا مواد ضدچروک به خوبی وارد پوست گردند.

    برای مطالعه مقالات و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت الارو مراجعه فرمایید.
     تهیه و تنظیم : واحد مشاوره الارو

    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       6

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان