خانه

چند پیشنهاد طلایی برای رهایی از یکنواختی زندگی (1)

  • عمرتان را زیبا سپری کنیدلذت، زندگی، طلایی، یکنواختی، رهایی

    عاشق خودتان باشید:
    وقتی شما انسانی هستید که میتوانید کسانیکه باب میل شما نیستند را دوست داشته باشید و به آنها احترام بگذارید و در کنارشان زندگی کنید حتی خواهر و برادر کوچکتر از خودتان که حرف شما را گوش نمیدهند و دوستانتان که همیشه ساز خود را میزنند و همسایه ای که همیشه سروصدا میکند و...، پس میتوانید خودتان را هم دوست داشته باشید و با این دوست داشتن از خودتان لذت ببرید و با فکر کردن به کارهای خوبتان احساس خوبی را در خود زنده کنید.

    از تک تک لحظه ها لذت ببرید:
    شما میتوانید از تک تک لحظه هایتان لذت ببرید و از ساده ترین اتفاقات مهمترین روز در کنار کسی که دوستش دارید را بسازید سعی کنید از تمام لحظه هایی که به وجود می آید استفاده کنید حتی تماشای یک فیلم ساده، چون ممکن است وقتی به عقب فکر میکنید متوجه شوید چه چیزهای بزرگی بوده اند و شما کوچک و ساده از کنارشان گذشتید و ممکن است آن انسانها و لحظه ها دیگر نباشند.

    در آینده سپاسگذار خود باشید:
    کارهایی که در حال حاضر انجام میدهید میتواند تجربه ای بزرگ برای آینده تان باشد پس مراقب باشید از لحظه ها و فرصت های طلایی که در زندگی ممکن است فقط یکبار اتفاق بیفتد درس بگیرید و توشه راه خود در آینده کنید پس کاری کنید که آینده تان طلایی و روشن باشد.

    برای خود وقت بگذارید:
    برای اینکه قدر لحظه های فعلی تان را بدانید گاه گاهی گذشته تان را مرور کنید تا متوجه شوید چه لحظه هایی از دست رفته و دیگر برنمیگردد پس قدر تک تک لحظه هایتان را بدانید و قلبتان را از کینه و نفرت پر نکنید و ذهنتان را درگیر استرس و نگرانی و خودتان را مشغول گرفتاری و کار نکنید.

    با افراد زیادی وقت بگذرانید:
    بهترین و خاطره انگیز ترین افراد کسانی هستند شما از بودن در کنار آنها لذت میبرید و دوست دارید با آنها وقت بگذرانید پس به خدتان فرصت دهید تا از این افراد در زندگیتان زیاد داشته باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان