خانه

چگونه موها زودتر رشد کنند؟

  • بیشتر زمان ها هست که موهایمان را کوتاه می کنیم و بعد از مدتی می خواهیم موهایمان زودتر رشد کنند و بلند شوند و یا اینکه مدلی که انتظار داشتیم در نیامده است.در اینجا راه هایی که باعث رشد سریعتر مو ها می شود را به شما می گوییم.
    مو

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زیبایی , مو , سلامتی ,
       14

نظرات کاربران
  • Elnaz1383 ۱۳۹۴/۴/۶
    آیا می خواهید موهایتان سریعتر رشد کند؟ اگر اینطوره چندتا کار نیاز است که انجام بدهید تا کار شروع بشود. برای مثال، رژیم غذایی شما به همان اندازه که بر کیفیت مو تاثیر می گذارد بر رشد آن نیز تاثیر دارد. خوردن مقدار کافی از غذاهای سالم همراه مقدار کافی آب به پیش گیری یا درمان مشکل موهایتان کمک خواهد کرد.رشد سالم مو به همان اندازه ی رشد سالم بدن مهم می باشد. بیایید چند نکته ی ساده را امتحان کنیم که می تواند در ضخیم و بلند شدن تارهای مو مفید باشد.

    * برای رشد سریع تر مو، رژیم غذایی غنی از مواد معدنی و پروتئین ها داشته باشید. غذاهای گوناگونی وجود دارند مانند شیر، مغزها ( پسته، گردو....)، بادام و فراورده های شیر می توانند باشند.

    * مقدار زیادی سبزی و میوه، عسل، حبوبات و غلات استفاده کنید چون اینها می توانند به قوی شدن موی شما کمک کنند.

    * از مصرف غذاهای دارای کلسترول بالا پرهیز کنید چون می توانند اثر بدی روی پوست و مو داشته باشند. سبزی خام، لوبیا و ماهی استفاده کنید.

    * از مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب ضروری استفاده کنید مانند روغن دانه ی کتان، ماهی تن، ماهی قزل آلا، روغن آفتاب گردان، دانه های کنجد و کدو حلوایی.

    * از مواد غذایی حاوی ویتامین C استفاده کنید مانند گوجه فرنگی و پرتقال که رشد موهای شما را افزایش می دهند.

    * ویتامین E به رشد سریع مو کمک زیادی می کند. بنابراین جوانه ی گندم و روغن زیتون را توصیه می کنیم.

    * برای رشد سریع تر مو، این تیمارها را امتحان کنید. 1 عدد تخم مرغ را با روغن ویتامین E و روغن زیتون مخلوط کرده و مستقیما روی پوست سر قرار دهید. 10 دقیقه پوست سر را ماساژ داده و دست کم 30 دقیقه به حال خود رها کنید. سپس موهای خود را با شامپوی مناسبی بشویید.

    * تکنیک دیگر برای رشد مو، کمی پودر شنبلیله، شیر نارگیل و پودر فلفل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی پوست سر قرار داده و قبل شستن کمی اجازه دهید تا به خورد پوست رود.

    * این ها تکنیک های ساده ای برای رشد سریع موها هستند. نتیجه ی کار پس از 2 هفته نمایان می شود.
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان