خانه

چگونه یک برس مناسب برای موهایتان انتخاب کنید

  • شانه های پلاستیکی معمولی به خاطر لبه های تیزشان خیلی برای موها مناسب نیستند، این شانه ها کیفیت خوبی هم ندارند و باعث ایجاد مو خوره می شوند. شانه های چوبی الکتریسیته ایجاد نمی کنند، بنابراین موها به آسانی شانه می شوند بدون این که به هم گیر کنند. الکتریسیته ی خیلی زیاد به فرم مو صدمه می زند و آن ها را ناهموار و شکننده می کند. به علاوه استفاده از شانه یا برس باعث پخش شدن روغن طبیعی موها به طور یکسان، در سرتاسر پوستِ سر، از ریشه تا نوک موها می شودو موها درخشندگی طبیعی پیدا می کنند.

    انواع برس  مو

    1. برس گرد
    برس های گردِ بزرگ برای صاف کردن یا حجم دادن انواع موهای ضخیم،بلند، صاف و معمولی استفاده می شوند. این برس ها معمولاً برای ایجاد فر درشت هم به کار می روند.برس

    2. برس پارویی ( پهن و چهارگوش )
    برس های پاروییِ پهن، مسطح و بزرگ، در واقع همه کاره هستند. این برس برای باز کردن موهای به هم پیچیده و گره خورده عالی است و از مجعد و وز شدن موها جلوگیری می کند.برای صاف کردن فر طبیعی موها هم استفاده می شود.

    3. برس منفذ دار ( تونلی )
    هوا از بین یک برس منفذ دار عبور می کند. این برس ها برای مدل موهای کوتاه بهترین انتخاب هستند. چون باعث می شوند موها سریع تر خشک شوند.

    4. برس بالش دار
    این دسته از برس ها به شکل گرد یا بیضی هستند که می توان به سادگی موها را با آن ها شانه کرد. مخصوصاً برای موهای خشک یا کمی آسیب دیده بسیار مناسب هستند. این نوع برس ها به خاطر داشتن بالشتک هوا بیشتر برای موهای بلند استفاده می شوند چون باعث می شوند موها کمتر وز شوند.بالشتک این برس ها به محض رویارویی با مقاومت ( مثلاً در موهای زبر ) منقبض می شوند، بنابراین این برس ها کمتر از برس های دیگر موها را می کشند و از موخوره و شکنندگی موها هم جلوگیری می کنند.

    5. شانه ی دندانه پهن
    این شانه دندانه هایی با فاصله ی زیاد از هم دارد کهگره و پیچیدگی موها را باز می کند، وقتی که موها را می شوئید برای پخش کردن شامپو یا نرم کننده بین موها هم می توانید از این شانه استفاده کنید. بهترین شانه برای باز کردن گره بین موهاست. برای هر نوع مویی هم به کار می رود.

    6. شانه ی معمولی
    یک شانه ی روزانه ی معمولی است که در اندازه های مختلف وجود دارد و برای صاف کردن موها به کار می رود.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها زیبایی , مو ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان