خانه

چگونه یک کوتاهی مو بد را درست کنیم

  • برای همه ی ما اتفاق افتاده که با هیجان زیادی وارد آرایشگاه می شویم، با ذوق و شوق به مدل موی جدیدی که دوست داریم فکر می کنیم، اما با ناراحتی از آنجا بیرون می آییم چون آن مدل مو چیزی نبود که تصورش را می کردیم!مثلاًموهایی که می خواستید دو سانت کوتاه شوند تبدیل شده به پنج سانت! و در نهایت به تار موهایتان که کف آرایشگاه ریخته زل می زنید! حتماً خیلی ناراحت می شوید، اما در این جا چند راهنمایی برای شما داریم که کمکتان می کند تا ظاهر جدیدتان را کمی تغییر دهید و چند هفته (شاید چند ماه) افسوس موهایتان را نخورید.

    موهایتان را بیشتر تزئین کنیدمو
    از سنجاق سر، گیره ی مو، هدبندها بیشتر استفاده کنید. اگر موهای جلو، صورتتان را نافرم می کند، آن ها را با سنجاق به سمت عقب ببرید. اگر موهای چتری تان مثل موهای یک کودک شده، با یک هدبند آن ها را بپوشانید.

    وسایل حالت دهنده ی مو را امتحان کنید
    اگر موهایتان خیلی کوتاه شده یا مدلی کوتاه شده که اصلاً آن چیزی نیست که می خواستید، به هر حال شما الان یک ظاهر جدید دارید.الان باید کاری کنید که ظاهرتان طوری شود که دوست داشته باشید. بیگودی های فرِ داغ (الکتریکی)، اتوی مو، بابیلیس و دستگاه فر را آماده کنید و آزمون و خطا کنید. با کمک ابزارهای زیادی که وجود دارد می توانید ظاهر خودتان را تغییر دهید. بالاخره یکی از این وسایلبه کارتان می آید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید.

    مدل موی بالا و جمع (مدل اروپایی)
    اگر موهایتان به اندازه ی کافی بلند هست که بتوانید این مدل ها را درست کنید، حتماً این کار را بکنید. مدل موی گوجه ای یا موی بافته الان به درد می خورند. بنابراین به جای این که مدام بخواهیدموهایتان را پنهان کنید، از این مدل ها استفاده کنید تا خیلی فشن به نظر برسید.

    از اکستنشن استفاده کنید
    اگر از نظر خودتان موهایتان خیلی کوتاه شده، می توانید از اکستنشن استفاده کنید. تنوع بسیاری از برندهای مختلف تا روش های گذاشتن آن ها، طیف رنگ ها و بلندی موها وجود دارد که اگر شما واقعاً دوست دارید که کمی به بلندی یا حجم موهایتان اضافه کنید، این روش برای هر کسی گزینه ی خوبی است.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها زیبایی , مو ,
       4

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان