خانه
46.1K

آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزین تاتو - بدون درد و خونریزی

  • ۱۷:۳۰   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    کاربر جديد|21 |14 پست
    میکروپیگمنتیشن amiea (آرایش دائم)، بدون درد و خونریزی

     amiea آلمان به عنوان پیشرو و شاخص ترین تولیدکننده محصولات میکروپیگمنتیشن و میکرونیدلینگ در اروپا می باشد. این کمپانی با داشتن تیمی متشکل از دانشمندان، از جمله پزشکان، فیزیک‌دانان و مهندسین در بخش تحقیق و توسعه خود، با کیفیت ترین محصولات در این زمینه را از قبیل دستگاه های میکروپیگمنتیشن، کارتریج های یک بار مصرف استریل، رنگدانه های بهداشتی و ایمن و ملزومات جانبی تولید می نماید.کلیه محصولات amiea بر اساس اصول پزشکی و مطابق با استانداردهای پزشکی ISO 13485 ، ISO 9001:2000 و گواهی CE پزشکی تهیه و تولید می گردد، به همین دلیل محصولات آمیا به عنوان پرفروش ترین محصولات Permanent Makeup در اروپا و آمریکا به شمار می رود.

    شرکت جهان تیوا آرا

    شرکت جهان تیوا آرا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی amiea آلمان در ایران افتخار دارد با تیمی علمی، جوان و متعهد نسبت به عرضه کلیه محصولات این کمپانی به هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور اقدام نماید.

    اطلاعات بیشتردر وب سایت آمیا

    www.amiea.ir

    64 00 40 66 021


    پاسخکویی به شما عزیزان ، افتخار ماست 
    در این تاپیک می توانید سوالهای خود را مطرح نمایید



    آمیا مرکز تخصصی آرایش دائم - میکروپیگمنتیشن - تاتو ابرو - هاشور ابرو - amiea
    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۹۳   ۱۲:۵۲
  • leftPublish
  • ۱۷:۳۵   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    میکروپیگمنتیشن چیست؟



    میکروپیگمنتیشن به فرایند کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست، با حداقل آسیب به بافت اطلاق می شود. این متد روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف استریل که به کاربر این امکان را می دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام نماید.



    در آرایش دائمی به  روش میکروپیگمنتیشن به دلیل ماهیت انجام کار می بایست به نکات زیر توجه ویژه ای داشت:

    دستگاه ها، رنگ ها و ملزومات مصرفی مورد استفاده می بایست براساس اصول پزشکی تهیه و تولید شده باشند، در غیر اینصورت استفاده از وسایل غیراستاندارد می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای کاربر و مشتری به همراه داشته باشد.



    کاربر دستگاه می بایست دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن، تکنیک های انجام کار، اصول زیبایی شناختی، طراحی چهره و … را گذرانده باشد، در غیر اینصورت به دلیل دائمی بودن آرایش، ممکن است خواست مشتری تأمین نشده و باعث ایجاد بحران های روحی در فرد گردد.




  • ۱۷:۳۶   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست

    تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو:



    تاتو در حقیقت روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگ به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیراستاندارد و در محیط غیراستریل تهیه شده و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.



    اما در روش میکروپیگمنتیشن استفاده از دستگاه های واجد استانداردهای پزشکی، رنگدانه های تولید شده براساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره توسط پیگمنتر (اجرا کننده میکروپیگمنتیشن) همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش   میکروپیگمنتیشن بوده و حداقل عوارض جانبی را برای مشتری به همراه خواهد داشت.




    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۴   ۱۵:۳۸
  • ۱۷:۴۰   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست

    دستگاه های میکروپیگمنتیشن



    دستگاه های میکروپیگمنتیشن کمپانی amiea به عنوان محصولات با کیفیت بالا تائید شده اند که نیازهای اساسی را از لحاظ تکنولوژی و کاربرد، جنبه های پزشکی، دقت، بهداشت و طراحی برطرف می سازند. این دستگاه ها برای ارائه خدمات و کاربردهای مختلف میکروپیگمنتیشن ، به خصوص برای هنرمندانی که می خواهند خلاقیت و استعداد خود را به بهترین شکل ارائه دهند مناسب می باشند. هندپیس های کمپانی amiea بسیار باکیفیت بوده و ساخت کشور آلمان می باشند. هندپیس های amiea برای دستیابی به بالاترین استانداردهای استریلیتی و بهداشت از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. این هندپیس ها قابل اتصال به کارتریج های استریل و یکبار مصرفی هستند که تنها برای آنها ساخته شده اند. مزیت دیگر این هندپیس ها، انعطاف پذیری آن در حین انجام کار است. در طول انجام کار، می توان عمق نفوذ سوزن ها را به راحتی و بدون ایجاد اختلال در کار تنظیم نمود. تمامی هندپیس های amiea به صورت ارگونومیک طراحی شده اند، بنابراین کار با آنها حتی برای مدت زمان طولانی بسیار راحت می باشد.




    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۴   ۱۵:۳۹
  • ۱۷:۴۲   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    کارگاه رایگان معرفی دستگاه های میکروپیگمنتیشن



    شرکت جهان تیوا آرا به منظور آشنایی بیشتر متقاضیان با دستگاه های ایمن میکروپیگمنتیشن، اقدام به برگزاری کارگاه معرفی محصولات میکروپیگمنتیشن و آشنایی با کاربردهای آن به صورت رایگان نموده است.

    این کارگاه ها هر هفته در روزهای شنبه از ساعت 12-9 در محل شرکت برگزار می گردد.

    علاقمندان جهت شرکت در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با واحد فروش شرکت جهان تیوا آرا تماس حاصل فرمایند.




  • ۱۷:۴۶   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    سوالهای متداول متقاضیان



     1.  لطفاً در مورد ماندگاری میکروپیگمنتیشن توضیح دهید .

    باید توضیح داده شود که عمق نفوذ سوزن ها زیاد نیست و پیگمنت ها در لایه های سطحی پوست قرار می گیرند. همچنین رنگ ها با بدن سازگار می باشند. در نتیجه ماندگاری رنگ ها در حدود 3-2/5 سال بوده که بعد از آن رفته رفته کمرنگ می شود و نیاز به میکروپیگمنتیشن مجدد می باشد.





     2. برای اینکه میکروپیگمنتیشن ایمن برای من انجام دهند و نگران انتقال بیماری های مسری نباشم می بایست چه اقداماتی قبل، حین و بعد از میکروپیگمنتیشن انجام گیرد؟

    عمل میکروپیگمنتیشن با نفوذ سوزن به داخل پوست و کاشت رنگ در داخل بافت پوست همراه می باشد. لذا این عمل باید در شرایط کاملاً بهداشتی انجام شود. بدین منظور شخصی که عمل میکروپیگمنتیشن را انجام می دهد باید قبل و حین و بعد از کار ملاحظاتی را در نظر بگیرد. از جمله اینکه حتماً قبل از شروع کار، کلیه وسایل اعم از دستگاه و قلم و سطوح در تماس را با ماده ضدعفونی کننده سطوح تمیز نماید. ناحیه مورد نظر جهت میکروپیگمنتیشن را با ماده ضدعفونی کننده پوست تمیز کند. درحین کار از دستکش یکبارمصرف، ماسک و پیش بند استفاده کند. بعد از انجام کار کلیه لوازم یکبار مصرف دور انداخته شود و ناحیه مورد نظر با ویتامین آ کاملاً چرب شده و تا 3 روز بطور مستقیم در تماس با آب قرار نگیرد.



    اطلاع دقیق از نوع دستگاه و کارتریج و رنگ مورد مصرف از الزامات قبل از کار می باشد.



     

     3.  آیا بجز دستگاه های Amiea، دستگاه دیگری که بر اساس اصول پزشکی و بهداشتی تولید شده باشد وجود دارد؟

    تولیدکـنندگان بسیاری در سراسر دنیا به تولـید دستگاه میـکروپیگمنتیشـن می پردازند، اما تنها کمپانی که به تولید این محصولات بر اساس استانداردهای پزشکی پرداخته است کمپانی amiea آلمان می باشد.



     



    4.  عوارض ناشی از استفاده از دستگاه های غیر استاندارد چیست؟

    استفاده از دستگاه های غیر استاندارد با خونریزی و تورم زیاد همراه است و در بعضی مواقع اثرات جبران ناپذیری از جمله اسکارها و عفونت های شدید و همچنین انتقال بیماری های ایدز، هپاتیت، جذام و… را ناشی می شود.



     

    5.  بعد از انجام میکروپیگمنتیشن تا چند روز نمی توان حمام کرد؟

    بعد از انجام میکروپیگمنتیشن لازم است ناحیه کار شده توسط ویتامین آ چرب شود. این پوشش پماد سبب می شود که آب با موضع کار شده تماس نداشته باشد در نتیجه حمام کردن بلامانع است به شرطی که سطح ناحیه پیگمنتیشن شده کاملاً توسط ویتامین آ پوشیده شده باشد.



     

    6.  اگر بعد از انجام میکروپیگمنتیشن ناحیه کار شده را چرب نکنم تأثیری در نتیجه کار دارد؟

    قطعاً، چرب کردن ناحیه میکروپیگمنتیشن شده به وسیله ویتامین آ به ترمیم و بازسازی پوست کمک می کند و مانع از خشک شدن پوست می شود، همچنین وجود پوششی از پماد و ویتامین آ نقش محافظی را دارد که از ورود میکروب ها و آلودگی به درون زخم ممانعت می کند.



     

    7.  آیا امکان استفاده از یک کارتریج (سوزن های استریل دستگاه Amiea) در طی جلسات مختلف برای من وجود دارد؟

    خیر، چون کارتریج استفاده شده حامل خون و لنف می باشد و محل مناسبی برای رشد باکتری ها و میکروب هاست، بنابراین بلافاصله پس از مصرف باید دور انداخته شود. 








  • leftPublish
  • ۱۷:۵۰   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    سوالهای متداول پیگمنتر


    1.  کارتریج چیست و چه تفاوتی با سوزن های تاتوی سنتی دارد؟ لطفاً معایب و محاسن هر یک را توضیح دهید.

    عمل میکروپیگمنتیشن در واقع با وارد شدن سوزن به داخل بافت پوست انجام می پذیرد. یعنی سوزن در تماس مستقیم با بافت داخلی پوست می باشد. پس سوزن ها باید کاملاً تمیز، استریل و عاری از هرگونه میکروب و آلودگی باشند.در سیستم تاتوهای سنتی سوزن و سرپلاک در هنگام نصب در تماس مستقیم با دست آرایشگر می باشند، لذا سوزن پس از نصب بر روی دستگاه از حالت استریل خارج شده و احتمال بروز عفونت افزایش می یابد. دستگاه ها با سیستم های کارتریجی طوری طراحی شده اند که سوزن ها در داخل محفظه کارتریج قرار گرفته و برای نصب به هندپیس دستگاه، با دست کاربر تماس پیدا نمی کنند، لذا کلیه سوزن ها تا هنگام ورود به داخل بافت، استریل باقی می مانند. نکته دوم اینکه در سیستم کارتریجی پلمپ بودن انتهای کارتریج سبب می شود در هنگام کار خون و لنف به درون هندپیس نفوذ نکند و با تعویض کارتریج، کل قسمتی که در تماس با پوست شخص بوده یا احتمال وجود مقداری خون و لنف می باشد از سیستم خارج شود و نصب کارتریج استریل جدید ایمنی را برای مشتری به همراه آورد.

     

    2.  آیا امکان استفاده از یک کارتریج برای دو نفر وجود دارد؟

    خیــر، به دلـیل اینـکه سوزن های داخـل کارتریـج در تماس مسـتقیم با خـون و لنـف فــرد بوده و قابل اسـتریل شدن با اتوکـلاو نمی باشند، نمی توان از یک کارتریج برای دو نفر استفاده نمود. 

     

    3.  آیا می توان کارتریجی را که در جلسه اول میکروپیگمنتیشن مورد استفاده قرار گرفته در جلسه بعد نیز برای همان فرد مورد استفاده قرار داد؟

    خیر، چون کارتریج استفاده شده حامل خون و لنف بوده و محل مناسبی برای رشد باکتری ها و میکروب ها می باشد، بنابراین بعد از مصرف باید دورانداخته شود.



     4.  آیا رنگ هایamiea  باعث حساسیت پوستی می شوند؟

    رنگ های amiea براساس اصول زیست سازگاری تولید می شوند، به همین دلیل عموماً حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. قابل ذکر است کلیه رنگ های amiea توسط اشعه گاما استریل شده اند، همچنین آزمایشگاهDerma Test  به عنوان آزمایشگاه مرجع کشور آلمان تست حساسیت را بر روی رنگ های amiea انجام داده و آنها را مورد تائید قرار داده است.



     5.  آیا امکان ترکیب کردن رنگ های Amiea با دیگر رنگ های موجود دربازار به غیر از  Amieaوجود دارد؟

    خیر، زیرا منشـاء تمام رنگــدانه هایamiea  از مـواد طبیـعی می باشد، اما در دیگـر رنگ ها از مـواد شـیمیایی و مـواد نگـهدارنده اسـتفاده می گـردد. بنابـراین ترکـیب کـردن رنگ های amiea با دیگر رنگ ها جایز نمی باشد.

     

    6. مدت ماندگاری رنگ های Amiea بر روی پوست چقدر است؟
    ماندگاری رنگ در میکروپیگمنتیشن به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله رنگ انتخابی و عمق کاشت آن، نوع پوست فرد متقاضی، میزان تعریق پوست متقاضی و … که میزان ماندگاری رنگ در میکروپیگمنتیشن را حدوداً از 6 ماه الی 2 سال و حتی بیشتر متغیر می سازد.


     

    7.  برای پاک کردن ابروهایی که قبلاً تاتو شده اند چه روشی پیشنهاد می شود؟

    برای پاک کردن تاتوهای قبلی می بایست به پزشک متخصص پوست مراجعه شود.

     

    8.  آیا Amiea راه حلی برای ترمیم تاتوهای تغییر رنگ یافته دارد؟

    جهت اصلاح رنگ های تاتوی قبلی توصیه می گردد از رنگ های گروه ترمیمی استفاده شود.

     

    9.  لطفاً در مورد محلول Dilution و کاربرد آن توضیح دهید؟

    این محلول ساخته شده از ماده پایه رنگ ها می باشد که فاقد هرگونه پیگمنت است. از این محلول جهت رقیق تر کردن رنگ ها استفاده می شود. همچنین اگر رنگ شما بر اثر باز ماندن درب بطری آن خشک شد، چند قطره از این محلول به آن اضافه کرده و به خوبی تکان دهید تا دوباره رنگ مایع بدست آید. 



     10.  در صورتی که پس از میکروپیگمنتیشن، رنگ ناحیه کار شده کم رنگ شده باشد، چه باید کرد ؟

    قـابل ذکـــر است احتــمال اینکه در جلـسـه اول میـکروپیگمنتیشـن کلیـه نقاط یک رنگ نشـود و نتیـجه کار یکـنواخت نباشـد، وجـود دارد. لذا بعــد از یک ماه آن نواحی که نیاز به میکروپیگمنتیشن مجدد دارند مشخص شده و باید در جلسه ترمیم اصلاح شوند.



     11.  برای بدست آوردن رنگ مطلوب چه روشی پیشنهاد می شود ؟

    با توجه به اینکه دامـنه رنگ های amiea گسـترده است لذا پیـداکردن رنگ مطلوب کار سختی نیست. اگر ترکیبی از چند رنگ مد نظر باشد می توان آنها را در ظرف کوچکی(pot) ترکـیب نمود و مورد اسـتفاده قـرار داد. پیشـنهاد می شـود برای بدست آوردن رنگ مطلـوب همـواره رنگی با یک درجه تیـره تر از رنگ مــورد نظـر انتـخاب شود. زیرا بعـد از میـکروپیگمنتیشـن و کاشت پیگمنت در پوست، رنگ مـقداری کـم رنگ تر خـواهد شـد.


     12.  Amiea برای کاهش درد مشتری در هنگام میکروپیگمنتیشن چه روش یا موادی را پیشنهاد می کند؟

    دستگاه های amiea به دلیل نوع طراحی و ظرافتی که دارند حداقل آسیب را به پوست می رسانند در نتیجه درد کمتری نیز احساس می شود. همچنین برای کاهش درد، استفاده از بی حسی های موضعی پوستی توصیه می گردد.



    13. فرم موافقت نامه انجام میکروپیگمنتیشن چیست؟

    این فرم بر اساس تجربیات موجود در اتحادیه اروپا توسط کمپانی  amieaتهیه گردیده است. شما می توانید با ارائه این فرم ضمن ثبت اطلاعات مشتری و اقداماتی که طی هر جلسه برای ایشان انجام می دهید، اطلاعات دقیق تری شامل مواردی که می بایست قبل از کار توسط مشتری رعایت شود از قبیل عدم استفاده از داروهای مسکن، سیگار و قهوه را اطلاع رسانی کنید.

    در حقیقت با پر نمودن فرم مربوطه، به کلیه سؤالات مشتری پاسخ داده خواهد شد و مشتری دقیقاً می داند که چه اقداماتی را می بایست قبل، حین و بعد از انجام کار، بعمل آورد. 

     
    14.  چگونه می توانم فرم های موافقت نامه میکروپیگمنتیشن را برای سالن زیبایی ام تهیه کنم؟

    این فرم ها به زبان فارسی ترجمه شده و شما می توانید آنها را در بسته های 20 تایی از شرکت تهیه نمایید. 



    15.  چگونه می توانم در دوره آموزشی کمپانی شرکت نمایم و این دوره حاوی چه مطالبی است؟

    یکی از خدماتی که کمپانی amiea به مشتریان ارائه می دهد آموزش کاربری دستگاه می باشد. توجه داشته باشید آموزش فوق جایگزین مجوز کار نبوده و جهت مجوز کار می بایست به مبادی ذیربط مراجعه نمایید.






    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۵/۸/۱۳۹۳   ۱۱:۰۶
  • ۱۷:۵۱   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    مربیان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهارت میکروپیگمنتیشن،  روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 15 بعد از ظهر می‌باشند.



    اطلاعات بیشتردر وب سایت آمیا



    www.amiea.ir



    5 - 34 06 96 66 021
  • ۱۸:۲۲   ۱۳۹۳/۶/۲۶
    avatar
    کاتب
    کاربر جديد|4
    من میخوام تتو کنم اما میترسم شدیدا
  • ۰۹:۲۹   ۱۳۹۳/۸/۱
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    زیباکده
    کاتب : 

    من میخوام تتو کنم اما میترسم شدیدا
    زیباکده

    تاتو در حقیقت روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگ به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیراستاندارد و در محیط غیراستریل تهیه شده و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.

    اما در روش میکروپیگمنتیشن استفاده از دستگاه های واجد استانداردهای پزشکی، رنگدانه های تولید شده براساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره توسط پیگمنتر (اجرا کننده میکروپیگمنتیشن( همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش میکروپیگمنتیشن بوده و حداقل عوارض جانبی و درد و خونریزی  را برای متقاضی به همراه  خواهد داشت


    http://amiea.ir
    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۱/۸/۱۳۹۳   ۰۹:۳۱
  • ۱۶:۴۴   ۱۳۹۳/۸/۶
    avatar
    مهرسا مهرسا
    کاربر فعال|324 |534 پست
    سلام روش پاک کردن و تغییر حالت هم میشه توضیح بدید؟ ممنونم
  • leftPublish
  • ۰۹:۱۲   ۱۳۹۳/۸/۱۵
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    زیباکده
    مهرسا مهرسا : 

    سلام روش پاک کردن و تغییر حالت هم میشه توضیح بدید؟ ممنونم
    زیباکده
    منظور از پاک کردن، کاور کردن رنگدانه قبلی در پوست می باشد.

     تغییر حالت یعنی مدل کار را تغییر دهیم.



    در صورتیکه در مورد نحوه  پاک کردن و یا تغییر حالت سوالی دارید با مربیان شرکت جهان تیوا آرا تماس حاصل فرمائید.

    مربیان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهارت میکروپیگمنتیشن،  روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 15 بعد از ظهر می‌باشند.

    شماره تماس:

     021-66960634-5
    www.amiea.ir
    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۱۵/۸/۱۳۹۳   ۰۹:۱۳
  • ۰۹:۳۹   ۱۳۹۳/۸/۱۸
    avatar
    مریم93
    کاربر جديد|0 |1 پست

    من می خوام این ماه ابرو هامو هاشور ابرو بزنم.
    از کجا بفهمم کسی که داره برام هاشور ابرو می زنه موارد بهداشتی رو رعایت کرده یا نه، که خیالم راحت باشه؟ 
    ویرایش شده توسط مریم93 در تاریخ ۱۸/۸/۱۳۹۳   ۰۹:۳۹
  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۳/۸/۱۸
    avatar
    bahar59
    کاربر فعال|133 |153 پست
    با سلام
    میشه لطفاً چند تا از مراکزی که این کار را انجام می دهند معرفی کنید . ترجیحاً شمال تهران باشه . ممنون
  • ۰۹:۲۸   ۱۳۹۳/۸/۲۰
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    زیباکده
    مریم93 : 



    من می خوام این ماه ابرو هامو هاشور ابرو بزنم.

    از کجا بفهمم کسی که داره برام هاشور ابرو می زنه موارد بهداشتی رو رعایت کرده یا نه، که خیالم راحت باشه؟ 
    زیباکده
    انتظاراتی که می بایست متقاضی انجام میکروپیگمنتیشن از پیگمنتر خود داشته باشد :

     * با توجه به حساسیت انجام میکروپیگمنتیشن، دقت نمایید این کار را افرادی برای شما انجام دهند که دوره های آموزشی لازم را گذرانده باشند و حتماً از آنها درخواست کنید تا گواهی آموزش خود را به شما ارائه نمایند.

    * مطمئن شوید که پیگمنتر از دستگاه ها و رنگدانه های ایمن و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده نمایند.

     * حتماً از پیگمنتر بخواهید فرم رضایتنامه مشتری را به شما داده و پس از مطالعه، آن را امضاء نمائید و همچنین پس از اتمام کار برگه اطلاعات مراقبتی پس از میکروپیگمنتیشن را از پیگمنتر گرفته و به نکات مندرج در آن دقت نمائید.

    * دقت نمایید، پیگمنتر قبل از انجام میکروپیگمنتیشن کلیه لوازم را ضدعفونی نموده و از کیت استریل یکبار مصرف استفاده نماید.

     * از پیگمنتر درخواست نمائید قبل از انجام میکروپیگمنتیشن، طرح دلخواهتان را با توجه به ساختار چهره شما ترسیم نماید تا صورت شما از حالت طبیعی خارج نگردد.

    * دقت نمائید حتماً کلیه وسایل و لوازم یکبار مصرف نظیر کارتریج و… می بایست برای هر نفر تعویض گردد.

    هشدار : کارتریج ها یکبار مصرف بوده و استفاده از کارتریج هایی که در جلسه قبل حتی برای خودتان مورد استفاده قرار گرفته در جلسات بعدی منع مصرف دارد. در صورت عدم رعایت این موضوع، احتمال ابتلا به بیماری های واگیر خطرناک بسیار بالا می رود.



    لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اصول ایمنی در میکروپیگمنتیشن روی لینک زیر کلیک کنید:



    اصول ایمنی در میکروپیگمنتیشن
    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۳   ۰۹:۳۳
  • ۰۹:۳۱   ۱۳۹۳/۸/۲۰
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    زیباکده
    bahar59 : 

    با سلام

    میشه لطفاً چند تا از مراکزی که این کار را انجام می دهند معرفی کنید . ترجیحاً شمال تهران باشه . ممنون
    زیباکده
    با سلام
    شرکت جهان تیوا آرا تنها ارائه کننده دستگاه های میکروپیگمنتیشن، ملزومات و آموزش کاربری آن می باشد.
    متاسفانه امکان معرفی مراکز ارائه خدمات، از طرف شرکت جهان تیوا آرا وجود ندارد.
    جهت خدمات میکروپیگمنتیشن، شما می بایست به سالن  ها و یا کلینیک های معتبر که کار میکروپیگمنتیشن در آنجا انجام می گیرد مراجعه  فرمایید.
    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۳   ۰۹:۳۲
  • ۱۰:۰۲   ۱۳۹۳/۸/۲۰
    avatar
    نقره يي
    کاربر فعال|693 |459 پست
    زیباکده
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea : 

    تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو:







    تاتو در حقیقت روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگ به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیراستاندارد و در محیط غیراستریل تهیه شده و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.







    اما در روش میکروپیگمنتیشن استفاده از دستگاه های واجد استانداردهای پزشکی، رنگدانه های تولید شده براساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره توسط پیگمنتر (اجرا کننده میکروپیگمنتیشن) همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش   میکروپیگمنتیشن بوده و حداقل عوارض جانبی را برای مشتری به همراه خواهد داشت.









    زیباکدهوالله ما که تفاوتی بین تاتوواین متوجه نشدیم،جفتشون یکی هستند،سوزنوانتقال رنگ به زیرپوست،فقط شکل کارشون فرق داه
  • ۱۴:۳۱   ۱۳۹۳/۸/۲۵
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست
    زیباکده
    نقره يي : 
    والله ما که تفاوتی بین تاتوواین متوجه نشدیم،جفتشون یکی هستند،سوزنوانتقال رنگ به زیرپوست،فقط شکل کارشون فرق داه
    زیباکده
    زیباکده

    تاتو ومیکروپیگمنتیشن شاید در نگاه اول مثل هم باشند و در ذهن شما تصور شود که هردو سوزن و انتقال رنگ به زیر پوست است، درصورتیکه از لحاظ بدون درد و خونریزی بودن و همچنین بهداشتی بودن کاملا متفاوت هستند.

    در تاتوی قدیمی چهره به صورت مصنوعی نقاشی می شد و به علت عمق زیاد سوزن آسیب های جبران ناپذیر به پوست وارد می شد اما در میکروپیگمنتیشن به صورت طبیعی آرایش ملایم انجام می شود و عمق نفوذ سوزن در حدی است که آسیب به پوست شما نمی رساند و برای متعادل سازی چهره و رفع عیب صورت خیلی مناسب می باشد.


    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۲۵/۸/۱۳۹۳   ۱۴:۳۶
  • ۱۰:۰۸   ۱۳۹۳/۹/۱
    avatar
    میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea
    کاربر جديد|21 |14 پست

    رنگ های میکروپیگمنتیشن


    انتخاب رنگ مناسب در میکروپیگمنتیشن جهت آرایش دائمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت استفاده از رنگ هایی که براساس اصول بهداشتی تولید نشده اند، سلامتی افراد با مخاطره جدی مواجه خواهد شد. براساس متد میکروپیگمنتیشن، رنگدانه ها می بایست توسط کارتریج های استریل از اولین سد دفاعی بدن – اپیدرم – عبور کنند و به لایه درمیس پوست منتقل گردند. به همین دلیل اطمینان از استریل بودن رنگ، عدم سمیت و عاری بودن از هرگونه مواد سرطان زا بسیار حائز اهمیت می باشد.

    باید خاطر نشان کرد که رنگ های بهداشتی و استاندارد به دلیل رعایت اصول زیست سازگاری و عدم آلودگی و عدم سمیت محصول، ممکن است در مقایسه با رنگ هایی که جهت تولید آنها از فلزات سنگین و مواد فاقد استاندارد استفاده شده است ماندگاری کمتری داشته باشند، اما باید توجه داشت در ازای ماندگاری بیشتر رنگ، مشتری چه بهای گزافی را پرداخت خواهد نمود.

    حال برای تشخیص رنگ ایمن و بهداشتی از سایر رنگ ها می بایست به این نکته مهم توجه داشت که رنگ، دارای تائیدیه از مراجع ذی صلاح همچون وزارت بهداشت هر کشور باشد که مصرف کننده، چه فردی که میکروپیگمنتیشن برای او انجام می گردد و چه پیگمنتر (اجرا کننده میکروپیگمنتیشن ) هر دو می بایست به این موضوع بسیار مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

    کمپانی amiea آلمان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات میکروپیگمنتیشن در اروپا، با ارائه مجموعه متنوعی از رنگ های ایمن و با کیفیت به کاربران این امکان را می دهد تا به نتایجی فوق العاده و کاملاً طبیعی دست پیدا نمایند.

    کلیه رنگ های amiea براساس اصول پزشکی و مطابق با استانداردهای ISO 9001:2000، ISO 13485 و CE پزشکی تهیه و تولید گردیده اند. علاوه بر استانداردهای ذکر شده، رنگ ها دارای تائیدیه از مؤسسه Dermatest و وزارت بهداشت کشور آلمان می باشند. این رنگ ها فاقد هرگونه مواد سمی، شیمیایی، نگهدارنده و فلزات سنگین سمی بوده و با شرایط پوست و بدن انسان کاملاً سازگار هستند.

    طیف گسترده رنگ های amiea در 54 رنگ مختلف، به کاربران این امکان را می دهد تا رنگ مورد نظر خود را به صورت دقیق انتخاب نموده و همچنین در صورت نیاز، رنگ ها را بدون هیچگونه نگرانی از ایجاد تغییرات شیمیایی آنها، به نسبت های لازم با یکدیگر ترکیب نمایند.

    درصورت تمایل به خرید رنگ های میکروپیگمنتیشن آمیا و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت جهان تیوا آرا تماس حاصل فرمایید.

    شماره تماس:
    021-66960634-5
    www.amiea.ir
    ویرایش شده توسط میکروپیگمنتیشن آمیا - amiea در تاریخ ۱/۹/۱۳۹۳   ۱۰:۱۷
  • ۰۲:۳۰   ۱۳۹۳/۱۱/۸
    avatar
    seni seviyorum
    کاربر جديد|15 |16 پست
    سلام خانم متخصص.من 1 سال پیش ابروهامو هاشور زدم قرار بوداز رنگ قهوه ای استفاده کنن که به مرور که کمرنگ شد جا بی افته و بهتر بشه الان که رنگش مثل ماهگونی و قرمز مانند شده دقیقا مثل تاتو هایی که وقتی کمرنگ میشن قرمز میشن وقرار بود 4یا5 ماهه پاک بشه و نشد فقط نسبت به اوایلش محوتر شده اما دنباله هاش به ثبات رنگ خودشون باقی اند موهای ابروی خودم مشکیه و اگر مداد نکشم دو رنگیش داد میزنه مثلا هاشور زدم که مداد استفاده نکنم. میشه راهنمای کنید بگید چرا پاک نشده؟ یا اصلا پاک میشه یا برم لیزر کنم؟ تورو خدااااااااااااا زود جوابمو بدید و اگر لازم بود بگید تا عکس ابروهامو براتون بذارم.بوس
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان