خانه
93.5K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۱۸:۳۵   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست


    چوب صندل

    چوب صندل یک عنصر ضد پیری و ضد عفونی کنننده است می توانید با استفاده از پودر چوب صندل، گلاب ، گلیسیرین و آب لیمو یک ماسک تهیه کنید از این ماسک بر روی لکه ها استفاده کنید و اجازه دهید کاملا روی پوست خشک شود سپس آن را با آب سرد بشویید روزی 1 بار از این ماسک استفاده کنید شبها نیز روغن چوب صندل را بر روی پوست بمالید و کمی ان را ماساژ دهید و بگذارید روغن تا صبح روی پوست شما بماند.


    روغن کرچک

    روغن کرچک یکی از سفید کننده های قوی است و می تواند در از بین بردن لکه های قهوه ای به شما کمک کند. با استفاده از پنبه تمیز مقداری از روغن را روی قسمت مورد نظر زده و چند دقیقه آن را ماساژدهید. صبح و شب این کار را تکرار کنید و تا ناپدید شدن لکه ها این کار را ترک نکنید. همراه با روغن کرچک می توانید از روغن ویتامین E، روغن نارگیل،روغن زیتون و روغن بادام نیز استفاده کنید.

    آلوئه ورا


    آلوئه ورا بهترین درمان برای سوختگیهای خفیف بوده و همچنین راهی برای خلاص شدن از شر لکه های قهوه ای است. مقداری از ژل آلوئه ورای تازه را برداشته و آن را روی لکه ها بمالید. بعد از نیم ساعت آن را با آب سرد بشویید بمدت 1 ماه روزی 2 بار از آلوئه ورا استفاده کنید تا نتیجه مثبت آن را ببینید. در صورتی که الوئه ورای تازه در دسترستان نیست می توانید آب آن را از مغازه تهیه کنید. بعضی وقتها می توانید 2 قاشق سوپخوری آب الوئه ورا را با معده خالی بنوشید.

    ماست

    ماست یکی از ساده ترین و امن ترین روشها برای از بین بردن لکه های قهوه ای است مقداری از ماست را روی قسمت مورد نظر مالیده و بگذارید 20 دقیقه روی پوست بماند تا خشک شود. سپس آن را با آب سرد بشویید. برای گرفتن نتیجه سریعتر می توانید قبل از خواب به صورت خود ماست زده و بگذارید تا صبح روی صورت شما بماند. میتوانید با ترکیب 1قاشق سوپخوری ماست،2 قاشق سوپخوری آرد جو دو سر و یک قاشق سوپخوری آب لیمو ماسک تهیه کنید. این ماسک را بر روی لکه ها بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند سپس آن را با آب سرد بشویید. از این ماسک بصورت روزانه و بمدت 1 الی 2 ماه استفاده کنید. بعد از ماسک از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
    دوغ


    دوغ دارای اسید لاکتیک است که بسیار برای پوست مفید می باشد. برای از بین بردن لکه های قهوه ای می توانید روی دوغ حساب کنید. از یک تکه پنبه استفاده کرده و دوغ را بر روی لکه های قهوه ای بمالید و بعد از چند دقیقه با آب بشوید. با گذشت زمان خواهید دید که چگونه لکه ها ناپدید خواهند شد. کسانی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند میتوانند دوغ را همراه آب لیمو مصرف کنند. می توانید 4 قاشق چایخوری دوغ را با 2 قاشق چایخوری آب گوجه مخلوط کرده و بر روی قسمت مورد نظر بمالید. این ترکیب هم در ناپدید شدن لکه ها به شما کمک می کند.

    مویز قرمز☔️


    مویز قرمز نیز یکی از موادی است که باعث ناپدید شدن لکه های قهوه ای می شود. یک چهارم فنجان مویز قرمز له شده نارس را با یک قاشق سوپخوری عسل مخلوط کرده آن را به مدت نیم ساعت روی پوست خود بگذارید. سپس آن را با آب گرم بشویید و بعد از آن از آب لیموی تازه بر روی پوست خود استفاده کنید.

  • ۰۱:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    روش های جادویی چاق شدن صورت
    برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.
    خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود و خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد.خیلی از افراد با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند، زیرا لاغری صورت باعث کاسته شدن از جذابیت چهره و حتی بزرگتر نشان دادن بینی در صورت می‌شود که چندان خوشایند نیست.


    آبرسانی برای پر شدن صورت لاغر

    بدیهی است که با تغییر در رژیم غذایی کل وزن بدن تغییر می‌کند اما ما می‌خواهیم راهی را نشان دهیم که فقط و فقط صورتمان کمی‌پُرتر شود. خب مسلما با خوردن زیادتر و افزایش اشتها این کار مقدور نیست.

    بهترین، موثرترین و نتیجه بخشترین راه چاق شدن صورت افزایش آب میان بافتی سلولهای صورت است، اما چگونه؟


    برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پُرتر شدن صورت‌تان کمک کنید. با انجام و تکرار این عمل هم صورتتان پُرتر وچاقتر خواهد شد، هم پوست صورتتان شاداب وپرطروات خواهد بود.
  • ۰۹:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    درمان چین و چروک بدون بوتاکس

    برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود بگیرید و کمی بکشید.

    اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است و در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و چروک نشدن صورت‌تان می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌ تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

     

    1. پوست چانه‌تان را به این شکل بالا بکشید و حالتی شبیه به نگاه کردن به بالاترین نقطه آسمان را به خود بگیرید. دست‌های‌تان را هم زیر گردن‌تان بگذارید و وانمود کنید که با وجود بالا کشیده شدن پوست ‌تان، خودتان با دست پوست گردن را پایین می‌کشید.

     

    2. برای بالا کشیدن عضلات گونه‌تان، همین‌طور بخندید و با دو انگشت‌تان سعی کنید خط خنده را در صورت خود ادامه دهید.

     

    3. تصور کنید مثل بازیگر فیلم بایسیکل‌ران نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز نگه دارید و باید با انگشتان‌تان پلک خود را بالا بکشید.

     

    4. برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود بگیرید و کمی بکشید.

     

    5. این لبخند نیشخندگونه را وقتی به این شکل با انگشتان‌تان ادامه می‌دهید از چروک شدن اطراف دهان و چشم‌های‌تان جلوگیری می‌کنید.

    ________________________

    چگونه زیبا شوم
  • ۰۹:۴۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    شیوه درست کردن برق لب با شکلات

    بگذارید کرمی که درست کرده اید کاملا خنک شود سپس از برق لب دست سازتان لذت ببرید.

    شیوه درست کردن برق لب شکلاتی در خانه : می خواهید لب هایی زیبا داشته باشید و براق ، استفاده از برق لب های شیمیایی ممکن است ایجاد حساسیت کند در این جا می خواهیم شیوه درست کردن برق لب شکلاتی در خانه را آموزش بدهیم .

     

    مواد لازم:

    یک قاشق چایخوری کره کاکائو

    یک قاشق چایخوری روغن نارگیل

    یک قاشق چایخوری روغن ویتامین E

    چهار قاشق چایخوری کاکائوی رنده شده

     

    شیوه درست کردن برق لب شکلاتی در خانه

    - کره کاکائو، روغن نارگیل و ویتامین E را در یک ماهیتابه گرم کنید.

    - کاکائوی رنده شده را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاکائو کاملا آب شود.

    - بگذارید کرمی که درست کرده اید کاملا خنک شود سپس از برق لب دست سازتان لذت ببرید.

    ____________________________

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۳:۰۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    لب های صورتی بدون آرایش!
    پیش از خواب چند قطره روغن خردل یا کره خالص در ناف تان بچکانید.
    از لب های تان لایه برداری کنید
    لایه برداری لب ها، یکی از بهترین شیوه های طبیعی برای صورتی کردن آنها بدون صرف هزینه برای خرید لوازم آرایش گرانقیمت است. شب ها، پیش از خواب، با استفاده از یک مسواک نرم لب های تان را بسابید. با این کار نه تنها پوسته هاتی خشک و ترک خورده را از لب ها برمی دارید بلکه آن ها را نرم و لطیف هم می کنید.

    ماساژ دهید
    ماساژ روزانه لب ها، عادت بسیار خوبی است که به روشن کردن لب ها تیره در عرض مدت کوتاهی کمک می کند. با روغن بادام و آب لیمو ترش مرهمی بسازید و هر شب چند دقیقه پیش از خواب لب های تان را با این ترکیب ماساژ دهید.

    ناف تان را چرب کنید
    و اما یک مرهم خانگی که از قدیم این باور وجود داشته که لب ها را سالم و صورتی می کند: پیش از خواب چند قطره روغن خردل یا کره خالص در ناف تان بچکانید، آنهایی که لب های خشک و ترک خورده دارند، شاهد نتایج چشمگیری خواهند بود، البته اگر مرتبا این کار را بکنند.

    لب های تان را مرطوب نگه دارید
    خیلی مهم است که همیشه لب های تان مرطوب باشد. لب های خشک و پوسته شده زمخت و فرسوده به نظر می رسند. وقتی در طول روز بیرون می روید، باید به لب های تان ضدآفتاب یا وازلین بزنید. اگر در محیط بسته هستید کره کاکائو به لب های تان بمالید، که یک مرهم طبیعی موثر برای صورتی کردن لب هاست.

    معجزه دانه های انار
    دانه های انار را له کنید و با خامه ترکیب نمایید. حالا این ترکیب را روی لب های تان بگذارید. این یکی از بهترین راه های خانگی برای روشن کردن لب های تیره است. از آنجایی که این یک ترکیب طبیعی و بدون مواد شیمیایی می باشد، تغییر رنگ لب ها یک شبه اتفاق نمی افتد بلکه تدریجی است، پس صبور باشید!

    به بدن تان به اندازه کافی آبرسانی کنید
    برای داشتن لب هایی زیبا و صورتی رنگ، خیلی مهم است که همیشه آب کافی به بدن تان برسانید تا دچار کمبود آب نشود. بهترین کار این است که بیشتر آب بنوشید و میوه های تازه فراوان و آب میوه را به رژیم غذایی تان بیافزایید تا لب های تان سالم و نرم و لطیف باشند.

    هرگز لب های تان را زبان نزنید
    این یک اشتباه است، بیشتر افراد وقتی احساس می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند. اما شما بهتر است زبان تان را در دهان تان نگه دارید چون با این کار فقط بدترش می کنید! و لب های تان خشک تر و تیره تر خواهند شد.

  • leftPublish
  • ۱۳:۱۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    ⭐️ راه و روش ترمیم ابروهای ریخته و پرپشت شدن ابرو ها ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    💚 از مخلوط 💓سیر و روغن زیتون💓 استفاده کنید، باید سیر را در روغن زیتون خرد کنید و در جای تاریک قرار دهید بعد از یک هفته پس از صاف کردن روغن و جدا نمودن سیر ها محلولی بدست خواهید آمد که برای رشد ابروهایتان بسیار مفید است.

    💚 رزماری هم جزء آن دسته از گیاهان است که در رشد ابرو بسیار مفید است. 💓روغن رزماری💓 اگر خالص و بدون افزودنی باشد بهترین محرک رشد ابرو به شمار می رود.

  • ۱۳:۱۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

     یخ برای درمان جوش باسن و ران پا 💚

    از تکه های یخ استفاده کنید. به آرامی روی جوشهای ملتهب تکه یخ را بمالید ورم و التهاب آن را کم می کند اگر خیسی یخ را دوست ندارید قالب یخ را در کیسه فریز تمیز بگذارید.

    🎀از مایعات اسیدی طبیعی استفاده کنید🎀

    از آب لیمو طبیعی و یا سرکه سیب طبیعی استفاده کنید. هر چند این راه ممکن است کمی دردناک باشد ولی تنها لحظالت اول پوست را می سوزاند تا 30 دقیقه بگذارید روی پوست بماند بعد با آب ولرم بشویید.

    ویرایش شده توسط رهام 💙دنیز💕 در تاریخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۴   ۱۳:۵۳
  • ۱۳:۵۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    خواص انواع روغن ها
    1) بادام تلخ: مرطوب كننده و ابرسان پوست،برطرف كننده درد مفاصل،تقويت كنندهء مو و ابرو

    2) بادام شيرين: تقويت كنندهء پوست،ابرسان، تقويت مو و ابرو

    3) نارگيل: نرم كننده و حالت دهنده مو، مرطوب كننده پوست، برطرف كنندهء تركهاي پاشنهء پا

    4) كنجد: نرم كنندهء پوست، تقويت كنندهء مو، ملين

    5) سقز: مسكن درد مفاصل ، تقويت ماهيچه ها، مرطوب كننده پوست مناسب براي ماساژ

    6) سياهدانه: تسكين دهندهء درد هاي مفاصل، تقويت عمومي بدن، بهبود زخم

    7)جوانهء گندم: ضد ريزش مو و ابرو، تقويت كننده و مرطوب كنندهء پوست

    8) بنفشه: رفع گرفتگي و خشكي بيني و التهاب

    9) سير: تقويت كنندهء موي سر، رويش مو و ابرو

    10) الوئه ورا: ابرسان پوست، مرطوب كننده،ضد لك و جوش، تقويت كننده پوست

    11) گنه گنه: برطرف كنندهء درد هاي مفاصل (پادرد، كمر درد، ديسك كمر، سياتيك، نقرس، ارتروز)

    12) فندق: ضد ريزش مو و ابرو، تقويت كننده و مرطوب كنندهء پوست

    13)زيتون: ترميم پوست برطرف كننده درد مفاصل، سرشار از ميتامين هاي A,E

    14) موم روغن: رفع ترك هاي پوستي و پاشنهء پا، تقويت كننده و مرطوب كنندهء پوست

    15)رازيانه: ضد رويش موهاي زائد تمام نقاط بدن به مدت طولاني

    16) گليسيرين: مرطوب كنندهء دست..، قابل استفاده در گلسازي

    17) روغن مورچه: براي از بين بردن موهاي زائد بدن بطور دائم

    18) گشنيز: تحليل ورم هاي گرم و باد سرخ، ضد زكام و اسپاسم، از بين بردن اقار سرخك و ابله

    19) اسطوخدوس: ارامبخش، تسكين اعصاب، برطرف كننده سينوزيت، تسكين درد مفاصل

    20) ميخك: رفع كرم خوردگي، ضد درد، مسكن درد دندان و سردرد، ضد التهاب لثه

    21) گل سرخ: شد التهاب، ضد لك، تقويت كننده و نرم كننده پوستهاي خشك

    22) بابونه: برطرف كنندهء جوشهاي صورت، تقويت كنندعء موي سر و ابرو، ضد التهاب و نرم كننده ورم هاي سخت

    23) مورد: ضد شورهء سر، ضد ريزش موي سر و خارش، تقويت پياز مو، برطرف كنندهء ترك پاشنه پا و بوي بد پا

    24) زردهء تخم مرغ: تقويت موي سر، معالج سرختگي، مرطوب كننده پوست سر، ابرسان پوست

    25) گياه دم اسب: رشد ناخن، جلوگيري از شكستگي و نرم كننده ناخن

    26) زنجفيل: تسكين دهندهء درد هاي مفاصل (پادرد، كمر درد، ديسك كمر، سياتيك، ارتروز)

    27) بوم ترانكيل: تسكين دهندهء دردهاي مفاصل و ماهيچه اي، درمان ارتروز، سياتيك و رفع گرفتگي عضلات، مناسب براي ماساژ

    28) اسپند: برطرف كنندهء باد و رطوبت مفاصل و درمان درد استخوان

    29) زيره: بيرون كشيدن باد و رطوبت از مفاصل و تسكين درد انها، از بين بردن چربيهاي زائد(شكم و پهلو)

    30) رزماري: تقويت مو و ابرو، رويش مجدد
  • ۱۴:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چند نکته طلایی برای درشت نشان دادن چشم‌های ریز

    برای بزرگ تر نشان دادن چشم‌های ریز، به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.

    اگر دارای چشمان ریزی هستید ، می توانید با کلک آرایشی چشمان ریز خود را درشت و شهلا نشان دهید و بسیار چهره و چشمان جذابی داشته باشید.

     

    گام ۱: ابروهای خود را مشخص کنید

    سایه ابرویی هم رنگ با ابروهایتان انتخاب کنید. با یک برس زاویه دار آن را خیلی کم رنگ و با ضربه‌های آرام به ابروهای خود بزنید. آن وقت چندان پر رنگ نمی‌شود و فقط به ابروهایتان فرم می‌دهد.

     

    گام ۲: سایه چشم

    کناره ی پلک‌ها را با یک قلم مو، سایه ی تیره یا خاکستری بزنید. اگر می‌خواهید چشمان خود را کشیده نشان دهید، خط چشم روی پلک تان باید ضخیم تر از زیر چشم تان باشد و این دو همدیگر را در گوشه چشم قطع کنند.

     

    گام ۳: خط چشم

    یک سایه رنگ متوسط (قهوه ای، خاکستری یا موکایی) را در نیمه بیرونی پلک بزنید؛ این کار چشمان شما را درشت نشان می‌دهد. سپس یک سایه برجسته کننده سفید یا عاجی روی استخوان شقیقه بکشید تا توجه دیگران را به چشم معطوف کند نه اطراف آن.

     

    گام ۴: ریمل

    به منظور درشت نشان دادن هرچه بیشتر چشم، مژه‌ها را با فر مژه فر کنید و بر روی آن‌ها ریمل مشکی بزنید.

     

    چند نکته اساسی و طلایی برای درشت نشان دادن چشم‌های ریز :

     

    -برای اینکار،ابتدا کل پلک بالا را با استفاده از سایه ای روشن ،پوشش دهید. سایه‌های نقره ای و عاجی ،رنگ‌های مناسبی برای چشم‌های ریز هستند.از سایه‌های خیلی سرد اجتناب کنید.در ضمن سایه‌های بسیار تیره هم ،چشم‌ها را کوچکتر نشان خواهند داد.

     

    -خط چشمی‌که برای این چشم‌ها استفاده می‌شود ،بهتر است تیره تر از از سایه چشم باشد.کل چشم را خط چشم نکشید.در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک بکشید و گوشه‌ها را کمی‌تیره کنید.

    خط چشمی‌که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشد،چشم را کوچک تر نشان میدهد.

     

    -کمی‌سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید.

    انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است ،یک حالت سایه روشن می‌تواند زیباتر باشد.اینکار،‌های لایت زیبایی را به چشم‌ها و پلک‌های شما می‌بخشد.بهتر است از سایه‌های نزدیک به رنگ پوست استفاده کنید.مژه‌های بالا را با فر مژه حالت داده و دوبار ریمل قهوه ای تیره بزنید.اینکار مژه‌ها را از مرکز چشم دورتر کرده و سفیدی چشم‌ها را بیشتر نمایان می‌سازد.

    اگر قبل از ریمل از فرمژه استفاده کردید،صبر کنید تا ریمل شما خشک شود و بعد از فر مژه استفاده کنید.

     

    -یک ایده ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم‌ها ،استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم،زیر پلک پایین است،می‌توانید مثل پلک بالا،خط ملایمی‌هم را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید.

     

    -برای بزرگ تر نشان دادن چشم‌های ریز ،به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.از یک متخصص آرایش بخواهید باتوجه به مدل چشم‌های شما ،ابروی زیبایی را برایتان طراحی کند.این کار بسیار اهمیت دارد.حالا ابروها را کمی‌سایه ابرو بزنید،آرک ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم‌ها نقش مهمی‌دارد.

     

    -خیلی زیاد ریمل نزنید،اینکار ظاهر زیبایی نخواهد داشت .اینکه چطور با آرایش چشم‌ها را بزرگتر نشان دهیم بسیار مهم است و ایده‌های بالا در این مورد به شما کمک خواهند کرد.

    چگونه زیبا شوم

  • ۰۲:۱۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    چاق_کننده_صورت


    ۱ - ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ ﭘﺸﻘﺎﺏ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺁﺏ ﭘﺰ ﯾﺎ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ (ﻣﺨﺼﻮﺹ ﭘﺮ ﺷﺪﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﻋﺮﻭﺱ‏)
    ۲ - ﻣﺼﺮﻑ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ۵۰ ﮔﺮﻡ ﻣﻐﺰ ﺗﺨﻤﻪ، ﺑﺎﺩﺍﻡ، ﭘﺴﺘﻪ، ﻓﻨﺪﻭﻕ و... ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ ﺗﺎ ﺟﻮﺵ ﻧﺰﻧﯿﺪ.
    ۳ - ﻣﺼﺮﻑ ﺷﯿﺮﻩ ﺧﺮﻣﺎ ﻭ ﺍﻧﮕﻮﺭ
    ۴ - ﻣﺼﺮﻑ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺧﯿﺎﺭ ﻭ ﻫﻮﯾﺞ ‏(ﺧﯿﺎﺭ ﺑﺎﻋﺚ ﻟﻄﺎﻓﺖ ﻭ ﭘﺮ ﺷﺪﻥ ﻭ ﻫﻮﯾﺞ ﻣﻤﻠﻮ ﺍﺯ ﻓﯿﺒﺮ)
    ۵ - ﻣﺼﺮﻑ ﻫﺮﺷﺐ ﺳﺎﻻﺩ ﮐﺎﻫﻮ ﻭ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﮔﻨﺪﻡ
    ۶ -ﭘﻮﺩﺭ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﮔﻨﺪﻡ ﻭ ﻣﺎﺳﺖ ‏(ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﻗﺎﺷﻖ ﺑﻌﺪ ﻫﺮ ﻭﻋﺪﻩ )
    ۷ -ﻣﺎﺳﮏ ﺧﯿﺎﺭﺧﯿﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺭﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ۲۰ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﻮﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ. ‏(ﺑﺎﻋﺚ ﺁﺑﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯼ ﺯﯾﺮ ﭘﻮﺳﺖ‏)
    ۸ -ﻣﺎﺳﮏ ﮔﻞ ﺭﺱ: ﺧﺎﮎ ﺍﻟﮏ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﮔﻼﺏ ‏(ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ۱۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﻮﺳﺖ‏) ﻭ ﺷﺴﺘﺸﻮ ﺑﺎ ﺁﺏ ﺧﻨﮏ
    ۸ - ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ۸ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺍﺏ ‏(ﭼﺎﯾﯽ ﻻﻏﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ‏)

    🎈 ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﺕ ﻣﺎﻫﯿﭽﻪ ﺻﻮﺭت:
    ۱ - ﻣﮏ ﺯﺩﻥ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ۵ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺳﭙﺲ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ‏(۱۵ ﺑﺎﺭ )
    ۲ - ﻟﺒﻬﺎ ﺭﺍ ﻏﻨﭽﻪ، ﺳﭙﺲ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﻟﺒﻬﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯿﺪ. ﻣﺪﺕ ۵ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺳﭙﺲ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ‏(۱۵ ﺑﺎﺭ ‏)
    ۳ - ﺩﻭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺳﺒﺎﺑﻪ ﻭ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﻟﭙﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﭼﺮﺧﺸﯽ ﺑﺪﻫﯿد.

  • leftPublish
  • ۱۰:۵۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

     سفید کردن پوست 

    باور نمی کنید💓 اگر بگویم گوجه فرنگی رنده شده و مخلوط شده با چند قطره آب لیمو چه نتیجه ی تماشایی خواهد داشت💓. امتحان کنید و ببینید. زردچوبه دارای ارزش های پزشکی💓 مهمی می باشد. یک قاشق سوپ خوری پودر زردچوبه را با نصف قاشق سوچ خوری آب لیمو مخلوط کرده💓 و روی پوست بگذارید. البته اینجا من پیشنهاد می کنم این ترکیب 💓را شب استفاده کنید و پیش از خوابیدن آن را بشویید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    درمان خانگی #جوش‌ها

    جوش‌جوشی هستید؟

    زدن آکنه و جوش‌های ناخوانده تمامی ندارد، حتی بالا رفتن سن هم کمکی به شما نمی‌کند؟

    حق دارید. ورق خوردن تقویم، تغییرات هورمونی، استرس، #منافذ مسدود شده پوست و حتی ژنتیک می‌تواند جوش‌ها را به همراه همیشگی زندگی‌تان تبدیل کند.

    فهرست خرید شما

    • پاک‌کننده
    • مرطوب‌کننده بدون چربی
    • سرم ویتامین A
    • کپسول روغن ماهی
    • ماسک خاک رس


  • ۱۱:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    از این راه بروید:

    روز اول:

    دست‌اندازهای روی پوست‌تان را لمس نکنید.
    تحریک کردن #جوش‌ها نه‌تنها کمکی به از بین رفتن‌شان نمی‌کند، بلکه ظاهر آزاردهنده‌تری را هم برای‌شان می‌سازد.

    🌾🍃🌾🍃🌾🍃🌾🍃🌾🍃🌾🍃🌾🍃

    روز دوم و سوم:

    نتیجه آزمایش‌های‌تان را به یک متخصص زنان نشان دهید.

    شاید نوسانات هورمونی برای پوست‌تان مشکل‌ساز شده باشد.

    🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

    روز چهارم:

    اگر اوضاع هورمونی‌تان بسامان بود، باید نگاهی به رژیم غذایی‌تان بیندازید.

    کربوهیدرات‌های غیر ضروری و قندهای فرآوری شده را بی‌خیال شوید تا التهاب پوست‌تان بخوابد.

    🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
  • ۱۱:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    روز پنجم :

    حالا که کندن #جوش‌ها از سرتان افتاده، کمی به تمیز شدنش فکر کنید.
    شب‌ها صورت‌تان را با یک پاک‌کننده حاوی گوگرد که ضدعفونی کننده و ضدالتهاب باشد پاک کنید و صبح‌ها به جای صابون زدن به پوست آن را با آب خالی بشویید تا خشک‌تر نشود.

    برای تهیه پاک‌کننده‌ها می‌توانید بسته به جیب‌تان تصمیم بگیرید. اگر برای‌تان کم هزینه بودن پاکسازی پوست مهم است، می‌توانید از پاک‌کننده‌های ایرانی که 10درصد گوگرد دارند کمک بگیرید.

    🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

    روز ششم :

    به جای سابیدن پوست‌تان با حوله بعد از شستنش آن را با یک دستمال یکبار مصرف خشک کنید تا باکتری‌ها به جان پوست‌تان نیفتند.

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    روز هفتم :

    یک لوسیون بدون چربی که حاوی گیاهان دارویی است به برنامه مراقبت از پوست‌تان اضافه کنید.

    درست است که در حال مبارزه با چربی‌های پوست‌تان هستید اما نباید اجازه کاملا خشک شدن را هم به پوست‌تان بدهید.

  • ۱۰:۵۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    6 راه خانگی برای سفید کردن دندان‌ها 🎀



    ⭕️ بدون نیاز به مواد شیمیایی بسیار قوی،
    لبخندی شبیه ستارگان سینِما داشته باشید!😎


    🌺 دوباره وقت آن شده که به مناسبت سال نو در مهمانی‌های مختلفی شرکت کنید و مرتباً عکس بیندازید. پس سفید کردن دندانهایتان ضروری است. اما پیداکردن زمان برای مراجعه به دندانپزشک، همیشه ممکن نیست و گاهی اوقات شما نمی‌خواهید که برای کمی ‌روشن تر کردن دندانهایتان، مقدار زیادی مواد شیمیایی روی آنها بمالید. خوشبختانه، مجبور نیستید این کار را انجام دهید. فقط کافی است این جایگزین‌های خانگی ساده را امتحان کنید.

    🌿 1- خمیر پراکسید هیدروژن و جوش شیرین
    کیت آربیتمن، یک دندانپزشک در نیویورک می‌گوید: جوش شیرین و پراکسید هیدروژن جزء قدیمی‌ترین راه حل‌های خانگی سفید کردن دندانها هستند. مردم از شستشوی دندانها با پراکسید هیدروژن رقیق به مدت چند ثانیه، نتایج خوبی گرفته‌اند.

    او همچنین توصیه می‌کند که جوش شیرین و پراکسید هیدروژن را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید و بجای خمیر دندان معمولی، از آن استفاده کنید. چند قطره از پر اکسید هیدروژن ۳ درصد را به جوش شیرین ساده اضافه کنید و آن را مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس روی مسواکتان بمالید و با آن، دندانهایتان را مسواک کنید.

    جری کوراتولا که یک دندانپزشک جوان سازی دندان در نیویورک است می‌گوید: نباید از این خمیر، هر روز و بطور مداوم استفاده کنید زیرا هر دو ماده این خمیر، خاصیت سایندگی دارند. او توصیه می‌کند که از این درمان خانگی برای ۳ تا ۵ روز استفاده کنید و سپس قبل از استفاده مجدد، ۳ تا ۶ ماه صبر کنید.

    🌿 2- خمیر توت فرنگی
    کوراتولا می‌گوید: توت فرنگی حاوی اسید مالیک است که برای پاک کردن لکه‌های قهوه، شراب قرمز و چای از روی دندانها، فوق العاده است.

    یک یا دو عدد توت فرنگی را له کنید و حدود یک قاشق چایخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید. با استفاده از مسواک کودکان (که باعث می‌شود دسترسی بهتری به فواصل بین دندانها داشته باشید) این مخلوط را بمدت ۵ تا ۷ دقیقه روی دندانهایتان بمالید (پس از شستشو) با استفاده از نخ دندان، تمام دانه‌های توت فرنگی موجود در فواصل بین دندانها را خارج کنید.

    در این مورد هم، اگر بیش از حد از این خمیر استفاده کنید، اسید موجود در خمیر می‌تواند باعث ساییده شدن دندان‌ها شود و در نهایت آنها را بیشتر مستعد لکه شدن کند. بنابراین از این درمان، هر روز استفاده نکنید.

    🌿 3- مالیدن موز
    کوراتولا می‌گوید: شما می‌توانید از قسمت داخلی پوست موز که سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز و دیگر مواد معدنی است، برای سفید کردن دندانهایتان استفاده کنید. این مواد معدنی با ارزش در موز، جذب مینای دندانهای شما می‌شوند و اثر سفید کنندگی دارند. او توصیه می‌کند: بعد از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، یک موز رسیده را پوست بکنید و قسمت داخل پوست را به مدت ۲ دقیقه روی دندانهایتان بمالید. سپس دهان را بشویید و قبل از خواب نیز این کار را تکرار کنید.

    🌿 4- شستشو با سرکه سیب
    کوراتولا می‌گوید که سرکه سیب رقیق کمک می‌کند تا قدرت لکه بری هر خمیر دندانی بیشتر شود. او توصیه می‌کند که سرکه سیب را رقیق کنید یعنی سه قسمت آب را به یک قسمت سرکه سیب اضافه کنید و سپس آن را با یک خمیر دندان کاملا طبیعی، مخلوط کنید و طبق معمول مسواک بزنید.

    🌿 5- خمیر روغن نارگیل
    شستشوی دهان با روغن، به لطف افراد مشهوری مانند گوئینت پالترو و شایلن وودلی که این کار را انجام می‌دهند، بسیار متداول شده است. وین پری، مدیر عامل و رئیس توسعه محصول Greensations (برندی که فقط محصولات کاملا طبیعی می‌فروشد) می‌گوید: روغن نارگیل حاوی اسیدهای چربی است که وقتی با بزاق انسان تماس پیدا می‌کنند، به آنزیم‌های سفید کننده دندان تجزیه می‌شوند. ترکیب بزاق شما و این اسیدهای چرب، یک مولکول اکسیژن تولید می‌کند که لکه روی دندان را برطرف می‌کند. این رادیکال آزاد که اکسید شده، یک واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند که لکه ها را با مسواک زدن و شستشو از بین می‌برد.

    اما چرخاندن روغن در دهان بمدت ۲۰ دقیقه، برای همه خوشایند نیست. پری به جای آن یک دستور خمیر روغن نارگیل را که بسیار هم ساده است پیشنهاد می‌کند: اول، یک فنجان روغن نارگیل را گرم کنید تا مایع شود سپس دو قاشق چایخوری جوش شیرین و ۵ تا ۱۰ قطره اسانس طبیعی نعناع به این مایع اضافه کنید و مخلوط کنید. این نعناع، خاصیت خوشبو کنندگی و ضد میکروبی دارد و لثه‌های شما را سالم نگه میدارو
  • ۱۰:۵۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    🌿 6- خمیر زغال چوب
    جوزف بنکر، یک دندانپزشک در نیوجرسی می‌گوید: زغال چوب فعال یکی از جدیدترین اصطلاحات پر سر و صدای امروزی است زیرا فواید سم زدایی دارد. معلوم شده که این ماده، یک راه حل خانگی عالی برای سفید کردن دندانها نیز می‌باشد. او توضیح می‌دهد که این دانه‌ها، بسیار متخلخل هستند و قبل از اینکه باکتری، دندانها را لکه کند به باکتری می‌چسبند.

    🍀 او می‌گوید:
    زغال چوب را با مقدار کمی‌آب مخلوط کنید و به آرامی‌روی تمام سطوح دندانها بمالید. بگذارید این زغال چوب فعال بمدت ۲دقیقه روی دندانهایتان بماند و سپس تا زمانیکه تمام زغال چوب از دندانها پاک شود، دهان را با آب بشوید
  • ۱۱:۰۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    💖 طبیعی ترین راه برای دوباره سفید شدن پوست بعد از گذراندن تعطیلات را بشناسید 💖

    شكر و گلیسیرین: در یك كاسه یك‌دوم فنجان شكر، چند قطره گلیسیرین و یك‌چهارم فنجان آبلیمو را مخلوط كنید. این اسكراب را روی نواحی برنزه شده پوست خود بمالید. شكر پوست شما را به خوبی لایه‌برداری كرده و گلیسیرین آن را نرم خواهد كرد در حالی كه لیمو برنزگی پوست شما را روشن‌تر خواهد كرد...
  • ۱۲:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    زیبایی و ماساژ پوست صورت با قاشق برای عید نوروز

    صورت خود را پاک کنید و کرم مرطوب کننده به صورت خود بمالید. در این میان قاشق چایخوری را در مخلوطی از آب و یخ قرار دهید.قاشق سرد شده راروی پلک بالا قرار دهید و چند دقیقه نگهدارید. این عمل را 5 بار تکرار کنید .قاشق گرم شده را با یک قاشق سرد تعویض کنید و این عمل را برای پلک پایین نیز انجام دهید .به این ترتیب از شر تورم پلک ها رهایی پیدا می کنید.بعد از این مدت شما باید قاشق خود را برای مدتی کوتاه در روغن گرم شده(روغن زیتون یا تخم کتان یا آفتابگردان) قرار دهید و بعد از آن ماساژ صورت را آغاز کنید و به آرامی قاشق را روی خطوط صورت حرکت دهید.

    💖خطوط اصلی صورت:

    💚بر روی پیشانی از بالای بینی به گیجگاه و خط رشد مو.

    💚در پلک با حرکات دایره ای از گوشه داخلی و بازگشت به آن.

    💚بر روی گونه ها از سوراخهای بینی از بینی به گیجگاه.

    💚چانه به سمت شقیقه ها.

    💚در گردن، از ابتدا تا چانه.

    هر حرکت بهتراست 10 بار تکرار شود.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۳:۵۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست
    جوش شیرین یا اکسیر زیبایی! (بخش دوم)

    براي نرم كردن آرنج
    بعضي اوقات پوست آرنج يا زانو به دلايل مختلف زمخت و زبر مي‌شود و اين حالت به‌خصوص براي خانم‌ها بسيار آزاردهنده است اما يك راه‌حل آسان و كم خرج براي اين حالت وجود دارد شما بايد اول مقداري جوش‌شيرين را با مقدار خيلي كمي آب مخلوط كنيد تا مخلوط حالت چسبي شكل پيدا كند حالا اين مخلوط چسبي را به زانو يا آرنج بماليد تا پوست زبر و خشن نرم شود.

    يك حمام آرام‌بخش زيبا كننده
    براي داشتن اين حمام لطيف و آرام‌بخش، احتياج به 4 قاشق سوپ‌خوري جوش شيرين، حدود 6 قاشق غذاخوري عسل روان، 2 ليوان شير، 16 قاشق سوپ‌خوري نمك، و 3 قاشق غذاخوري روغن بچه داريد.در يك ظرف بزرگ جوش شيرين، عسل، شير و نمك را مخلوط كنيد و به‌خوبي هم بزنيد. مخلوط را در وان آب گرم بريزيد و سپس روغن بچه را اضافه كنيد. براي هم زدن مخلوط در آب وان از دست‌هاي‌تان كمك بگيريد و بعد قدم در اين حمام تسكين‌دهنده و آرام‌بخش بگذاريد. اين حمام براي نرم و صاف كردن پوست مفيد است.

    دئودورانت گیاهی بسازيد
    اگر جزو كساني هستيد كه تعريق‌شان بوي خوشايندي ندارد، مي‌توانيد با جوش‌شيرين دئودورانت بسازيد، كافي است، اول مقداري نشاسته يا آرد ذرت را به زير بغل بماليد و بعد روي آن جوش‌شيرين بزنيد، اين كار تا حد زيادي شما را از شر بوي نامطبوع عرق خلاص مي‌كند.

    سفيدكننده دندان بسازيد
    شما مي‌توانيد با جوش‌شيرين يك خميردندان خانگي بسازيد. اول بايد 3 قسمت جوش‌شيرين را با يك قسمت نمك مخلوط كنيد بعد به آن 3 قاشق چاي‌خوري گليسيرين اضافه كنيد و براي خوشبو شدن نيز 10 تا 20 قطره از يك اسانس مورد علاقه‌تان (نعنا، دارچين يا...) به آن بيفزاييد. سپس به مقدار كافي آب به آن اضافه كنيد تا كاملا حالت خميري شكل پيدا كند شما مي‌توانيد اين خمير دندان را در بطري كوچك نگهداري كنيد.
    از آن جا كه جوش شيرين يك سفيد‌كننده دندان طبيعي است اين خمير دندان حسابي دندان‌ها را سفيد مي‌كند و از پوسيدگي آن‌ها نيز جلوگيري مي‌كند، اگر هم فرصت نداريد مي‌توانيد براي سفيد‌تر شدن دندان‌هاي‌تان مسواك‌تر خود را درون جوش شيرين فرو بريد سپس با آن دندان‌هاي‌تان را مسواك بزيند. همچنين مي‌توانيد روي خمير دندان اندكي جوش شيرين بپاشيد و سپس دندان‌ها را مسواك بزنيد.

    ژل اصلاح براي آقايان
    بعضي از آقايان به دليل پوست حساسي كه دارند معمولا هنگام اصلاح دچار التهاب و سوزش‌هاي پوستي مي‌شوند اما يك راه‌حل خوب براي اين افراد اين است، يك قاشق غذاخوري جوش‌شيرين را در يك فنجان آب حل كنند و از اين محلول براي التيام پوست بعد از اصلاح يا حتي قبل از اصلاح استفاده كنند. اگر هم بعد از اصلاح دچار سوزش مي‌شويد، مي‌توانيد يك پارچه مرطوب نخي را به كمي جوش‌شيرين آغشته كنيد و روي محل سوزش بگذاريد.

    لايه‌بردار و شوينده‌ پوست‌
    بسياري‌ از خانم‌ها براي‌ خريد شوينده‌هاي‌ خارجي‌ پوست‌، (اسكراب) هزينه‌ زيادي‌ مي‌پردازند. از اين‌ به‌ بعد پول‌تان‌ را در جيب‌ نگه‌ داريد و خودتان‌ در منزل‌ اين‌ مواد را تهيه‌ كنيد. مخلوط جوش‌ شيرين‌ و ماست‌ براي‌ پاك‌كردن‌ و ازبين‌بردن‌ سلول‌هاي‌ مرده‌ پوست‌ توصيه‌ مي‌شود. براي‌ اين‌ منظور، از مخلوط جوش‌ شيرين‌ و ماست‌ خميري‌ درست‌ كنيد و به‌مدت‌ چند دقيقه‌ روي‌ پوست‌ بگذاريد و سپس‌ بشوييد.
  • ۲۲:۰۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست
    ❣#برداشتن_ابرو :


    از برداشتن بیش از حد بالای ابرو اجتناب کنید. موهای کمی که از قالب خارج هستند برای برداشتن مانعی ندارد اما زیاد برداشتن قسمت بالای ابرو ظاهری غیرطبیعی ایجاد می کند.

    قالب ابرو را با کشیدن مدادها و سایه ها خیلی پررنگ نکنید.

    با این فکر که چشمهایتان بزرگتر به نظر می رسد ابرو را به یک خط باریک تبدیل نکنید.

    این حالت ابرو چهره ای سورپرایز شده و متعجب به شما می دهد و اصلاح کردن این آسیب به آسانی امکانپذیر نیست.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان