خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
173K

تست روانشناسی

  • ۱۳:۳۵   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    جالبترین و جذابترین تستهای روانشناسی، که صد در صد جواب میدن و در شناخت خودتون و افراد دیگه بهمون کمک میکنه!


    انواع تستهای روانشناسی و خودشناسی، معماها و سوال های چالشی.


    پاسخ انواع چالش ها، سوالات استوری ها. هرگز در چالش های استوری ها شکست نخورید.



    تست روانشناسی | پاسخ چالش و معماهای استوری اینستاگرام
  • leftPublish
  • ۱۳:۳۷   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شخصیت شناسی از روی دستخط:

    تست روانشناسی
  • ۱۳:۳۹   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🎴 شخصیت شناسی از روی دست خط شما (کاملا علمی)

    🔘 نامرتب‌های احساساتی 🔘

    🔴احتمالا در زندگى بسیار فعال هستند و به همین دلیل برایشان مشكل است كه بتوانند ثابت و بى‌تحرك بمانند و برخى از كارهایشان حساب شده و سنجیده نیست، به همین دلیل گاهى ‌اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش‌بینى هستند.  آزادى شخصیتى براى آنها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى‌دهند 

     

    🔘 مرتب‌های سركوبگر 🔘

    🔴مى‌توان این‌طور برداشت كرد كه آنها خودشان را بسیار كنترل مى‌كنند و دوست ندارند به‌راحتى شخصیت خود را لو بدهند، حتى گاهى‌ اوقات برایشان مشكل است كه احساسات‌شان را بروز دهند و آن را سركوب مى‌كنند.

    🔘 پررنگ‌های با اعتماد به‌نفس 🔘

    🔴احتمالا این گروه علاقه زیادى به مخالفت كردن با دیگران دارند چراكه احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادى مى‌كنند و دوست دارند روى دیگران اعمال نفوذ كنند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درك نمى‌كنند.

    🔘كمرنگ‌های دلسوز 🔘

    🔴افرادی كه كمرنگ مى‌نویسند احتمال اینكه افرادى حساس و دلسوز باشند بسیار زیاد است و موقعیت دیگران را حتى بیشتر از خودشان درك مى‌كنند و این امكان نیز وجود دارد كه قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خیلى راحت ضربه مى‌خورند و وقتى دیگران از آنها انتقاد مى‌كنند خیلى سریع از موضع خودشان عقب‌نشینى مى‌كنند.

    🔘 محافظه‌كارها 🔘

    🔴كسانی كه خیلى كند و آهسته مى‌نویسند به سرعت قادر به نشان دادن عكس‌العمل نیستند. این افراد احتمالا به زمان بیشترى براى ابراز عقیده خود نیاز دارند.  افرادى كه آهسته مى‌نویسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه‌كار و محتاط هستند و در نتیجه به زمان بیشترى براى فكر كردن و فهمیدن نیاز دارند و در ابراز احساسات‌شان هم كند هستند.

    🔘 شتابزده‌های كم حوصله 🔘

    🔴كسانی كه دستخط تند و شتابزده‌اى دارند احتمالا افرادى كم‌حوصله هستند و از اتلاف‌ وقت خسته مى‌شوند و از نظر خلق‌وخو بسیار لحظه‌اى هستند. سریع درك مى‌كنند و در نشان دادن رفتار و احساسات‌شان چندان پایدار نیستند و اغلب به‌دلیل شتابزدگى در تصمیم‌گیرى دچار لغزش و خطا شده و از اینكه در آرامش به حرف‌هاى دوستان‌شان گوش كنند، خسته مى‌شوند.

    🔘 ساده‌های با تدبیر 🔘

    🔴در روابط با دیگران ترجیحا واقع‌گرا و باتدبیر هستند و نمى‌توانند قبول كنند كه گاهى باید با دیگران كنار بیایند و به آنها توجه كنند و همچنین اطرافیان آنها به ندرت از آنچه درون آنها مى‌گذرد، آگاهى پیدا مى‌كنند.

    🔘 زیبا نویس‌های رسمی 🔘

    🔴كسانی كه دستخط زیبا و پررنگ و لعابى دارند این امكان وجود دارد كه گاهى به‌شدت رسمى برخورد كرده و خیلى مفصل و با‌علاقه درباره مسائل دلخواهشان حرف بزنند و این احتمال نیز وجود دارد كه در خواسته‌ها و تمایلاتشان پرتوقع و رؤیایى باشند.

    🔘 كسانی كه بسیار ریز و‌كوچك می‌نویسند 🔘

    🔴احتمالا توانایى‌هاى خود را دست‌كم مى‌گیرند و خودشان را از آنچه واقعا هستند كمتر ارزیابى مى‌كنند و ممكن است گاهى تنگ‌نظر و خرده‌گیر باشند.

    🔘 شكسته نویس‌های با اراده 🔘

     🔴كسانی‌كه دستخط شكسته‌ دارند و‌حروف را زاویه‌دار مى‌نویسند افرادى بسیار با اراده كه در كارهایشان حد وسط را قبول ندارند و به همین علت اهل سازش و مصالحه نیستند و اغلب به همین خاطر كه حد وسط را دوست ندارند از دیگران خسته مى‌شوند و تصمیمى نمى‌گیرند چون می‌ترسند راه اشتباه را انتخاب كنند.

    🔘 فشرده‌ نویس‌های منزوی 🔘

    🔴كسانی‌كه كلمات را درهم و فشرده مى‌نویسند احتمالا افراد راحتى نیستند و در جمع خودشان را به كنارى مى‌كشند و مى‌خواهند كنترل خود را از دست ندهند. از برقرارى رابطه با دیگران خوش‌شان نمى‌آید و گاهى دوست ندارند خود را فردى خوشفكر نشان دهند. اغلب بعد از دیگران ابراز عقیده مى‌كنند و عقیده خود را مى‌گویند و این به این علت است كه قدرى محتاط هستند.

    🔘 با فاصله نویس‌های بی‌تكلف 🔘

    🔴كسانى كه كلمات را با فاصله  مى‌نویسندخیلى راحت با دیگران رابطه برقرار كرده و خیلى ســاده و بى‌تكلف به دیگران نزدیك مى‌شوند. گـاهــى به‌راحتى از كوره درمى‌روند و با این كار ممكن است به حریم شخصى دیگران تجاوز كنند و این به این علت است كه آنها ارزشى به‌خوددارى كردن و كنترل خود نمى‌دهند اما انسان‌هایی كوشا و باطراوت هستند كه سریع تصمیم گرفته و با كارهاى خود به دیگران خدمت مى‌كنند.

    🔲 نقشی كه خط‌شناسی در بازپرسی‌های پلیسی دارد 🔲

    🔴افرادی كه از ترس و درونگرایی غیرطبیعی رنج می‌برند، هنگام نگارش مطلب، دستخط‌شان متمایل به چپ است.  معمولا افرادی كه از داروهای مخدر استفاده می‌كنند نیز همین روش نگارش را دارند.

    منبع : @Ravan_tests 

  • ۱۵:۳۴   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    تست شخصیت شناسی جنجالی:

    بگید از کدوم تصویر بیشتر ترسیدید تا جواب رو بهتون بگم ؟!

    تست روانشناسی
  • ۲۳:۱۶   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست
    ♣️🍏 کدام عکس شما را بیشتر می‌ترساند؟

    (تست شخصیت شناسی ای که در اروپا جنجال به پا کرد و بیش از ۵۰میلیون بازدید کننده داشت )

    به این ۸ عکس نگاه کنید و بگویید از کدام عکس بیشتر می‌ترسید. با انتخاب عکس به انتهای مطلب بروید و ببیند که این تست شخصیت شناسی شما را چگونه توصیف می‌کند. 


    ♣️🐬 ۱. مهمترین دغدغه شما در زندگی رسیدن به آرامش روحی است. شما از دو چیز در زندگی می‌ ترسد: تنهایی و بی فایده بودن. شما بیشتر تمایل به عشق آزاد دارید و احتیاج بیشتری به محبت و همدلی از یک شخص خاص دارید.



    ♣️🐬۲. شما در بیان احساساتتان، افکارتان و در مجموع در ارائه خودتان دچار مشکل هستید. برای شما خیلی سخت است که بتوانید به کسی اطمینان کنید و به همین خاطر احساسات و عواطفتان در اعماق قلب خودتان پنهان می‌کنید تا کسی نتواند به آنها پی ببرد. مطمئن باشید که اگر شروع به صحبت درباره احساسات و عواطفتان بکنید، زندگی شما بسیار ساده‌تر می‌شود.


    ♣️🐬 ۳. شما انسانی قوی و باهوش و در عین حال درون گرا هستید. گاهی اوقات شما کاملا ارتباطتان را با دنیای بیرون قطع می‌کنید و حتی حاضر نیستید که با خانواده و یا دوستان خودتان صحبت کنید. شما اعتقاد دارید که تنها بودن تمام چیزی است که می‌خواهید، اما مطمئن باشید که ارتباط با دیگران به زندگی شما کیفیت بیشتری می‌دهد.


    ♣️🐬۴. شما انسان با عشق عشق و پرمحبتی هستید و احساس می‌کنید که نیاز دارید که این عشق و محبت را باید با کسی شریک شوید. موضوعی که بیشتر دغدغه شما است وضعیت مالی شماست. شما می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید برسد، فقط فراموش نکنید که باید زیاد فکر کنید و سخت تلاش کنید.

    ♣️🐬۵. شما آدم با اعتماد به نفسی هستید و شخصیت کاملی دارید. اما از ایجاد محدودیت برای خودتان، انزوا و نرسیدن به آزادی کامل می‌ترسید. آنچه که شما در زندگی می‌خواهید شادی و احساسات مثبت است. شما اغلب از شیوه زندگیتان احساس گناه می‌کنید. اما باید دست از این کار بردارید و هر طوری که دوست دارید زندگی کنید.

    ♣️🐬۶. آنچه که شما را می‌ترساند عدم اگاهی است. شما در تلاشید که خودتان را بشناسید و بفهمید که هدفتان از زندگی چیست. شما همچنین علاقه دارید تا پس از اینکه به هدفتان رسید، آنچه را به دست آورده‌اید را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

    ♣️🐬۷. احتمالا شما در زندگیتان دچار شکست‌هایی شده‌اید، اتفقات ناگواری برایتان افتاده و درد و رنج زیادی در زندگیتان داشته‌اید. شما از گذشته خودتان می‌ترسید و فکر می‌کنید که ممکن است در زندگی دچار شکست شوید. شما حتما باید خودتان را از قید گذشته‌تان، احساس خشمی که دارید و انرژی‌های منفی آزاد کنید؛ و شروع به فکر درباره چیزهای خوب و مثبت در زندگی بکنید.


    ♣️🐬۸. شما در زندگیتان انسان لایق، پیگیر و سخت‌کوشی هستید. شما در زندگیتان آرام، اما با اطمینان قدم برمی‌دارید و با هر گام به موفقیت نزدیکتر می‌شوید. همچنین شما همیشه اهداف مشخصی دارید. اما توجه کنید که باید زمانی را هم به استراحت و آرامش روحی اختصاص دهید!
  • ۰۸:۲۰   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    avatar
    مریم-ش
    دو ستاره ⋆⋆|2352 |2147 پست
    مرسی خیلی جالب بود
  • leftPublish
  • ۲۰:۱۸   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    ⬛️🎴 شخصیت شناسی از روی گروه خونی 🎴◼️

    🅾 گروه خونی O 

    شما مانند پروانه ای در اجتماع پرواز می کنید. فرد خلاقی هستید با اعتماد به نفس بالا، که همیشه مرکز توجه قرار می گیرد. جذابیت تان زبانزد خاص و عام است و همیشه تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارید. زندگی تان هدفمند و با نظم خاص خود پیش می رود. سرسختی که در زندگی دارید، شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می دهد. شما رهبری توانا هستید. با افرادی که گروه خونیOوAB دارند، ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد.

     شغل هایی که برای شما مناسب است به شرح زیر است

    بانکداری، سیاست مدار، وزیر، ورزشکار، بازرگان. 

    🅰 گروه A

    رایج ترین گروه خونی دنیا، A است. شما فردی آرام، درون گرا و مضطرب هستید. کمال گرا، خجالتی و حساس بودن از دیگر خصوصیات شما است. افکار شما ثابت و منطقی است. شنونده خوبی هستید و نسبت به رنگ ها و چیزهای اطرافتان توجه نشان می دهید. دوست دارید با مد پیش روید اما هیچگاه لباس های پر زرق و برق و جلف به تن نمی کنید. شما فردی رمانتیک هستید که دنیای خیالی را به واقعیت ترجیح می دهد. افرادی که گروه خونیA  دارند، با گروه خونی مشابه وAB  سازگارترند. انتخاب های مناسب شغلی برای شما: حسابدار، کتابدار، اقتصاددان، نویسنده، برنامه نویس کامپیوتر و مقاله نویس. @pandaane 🎶

    🅱 گروه خونی B

    رایج ترین گروه خونی پس از A،  Bاست. شما زندگی هدفمندی دارید و بلندپروازی تان شما را در رسیدن به آرزوهایتان یاری می دهد. فرد جذابی هستید که بیرون رفتن از خانه را به ماندن در آن ترجیح می دهید. خواندن ذهن دیگران برایتان آسان است. حامی خوبی هستید که دوست ندارید سر موضوعات کوچک با دیگران بحث کنید. فردگرایی شما موجب شده بتوانید راه زندگی خودتان را به تنهایی انتخاب کنید. فردی خوش بین و قوی هستید که با گروه خونی B و AB ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. شغل های مناسب شما: آشپزی، آرایشگر، رهبر ارتش، روزنامه نگار و مجری تلویزیون. @pandaane 🎶

    🆎 گروه خونی AB

    تنها 2-5% جمعیت دارای این گروه خونی هستند. افرادی که این گروه خونی را دارند، افرادی دو قطبی هستند که هم خصوصیات گروه خونیA  و همB  را در خود دارند. شما احتمالا فردی خجالتی، مردد، راز دار و اهل گشت و گذار هستید. همیشه در جایی که دیگران به شما احتیاج دارند، حضور خواهید داشت. در کارهایتان منطقی و مستعد هستید و سعی می کنید آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. طرز برخورد شما معمولا جدی است. صبوری، تمرکز و دانایی تان قابل تحسین است. فردی با گروه خونی AB، با تمام گروه خونی ها هماهنگی دارد. شغل های مناسب شما: وکیل، معلم، کارمند فروش و مددکار اجتماعی.  

  • ۰۱:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    روانشناسی از روی رنگ چشمها!

    تست روانشناسی
  • ۰۱:۰۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

     بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن:

    🍺رنگ چشم سبز

    رنگ چشم سبز، نشان دهنده آنست که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.
    در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند. 


    🍺رنگ چشم آبی

    دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند.

    این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.
     

    🍺رنگ چشم مشکی

    صاحبان چشمان مشکی انسان هایی رویایی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هرچه دارند به دیگران کمک کنند. این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.

    🍺رنگ چشم قهوه ای
     
    چشم قهوه ای، سنبل مهربانی و محبت است و هرچه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هرچه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنین به نظر می رسد که این افراد معنای عصبانیت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مند هستند.

     
    🍺رنگ چشم خاکستری
     
    صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.

     

    🍺رنگ چشم عسلی

    با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند. این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند.

    ویرایش شده توسط Oldoos در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۴   ۰۱:۰۳
  • ۱۴:۲۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    روانشناسی حرکت دستها👇👇👇👇

    تست روانشناسی
  • ۱۵:۳۰   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🏀☕️ شخصیت شناسی از روی حرکات دست ها 

    🍺دست دادن محکم:

    فردی که دستش را دراز کرده و سپس دستانش را به طریقی می چرخاند که دستش بالا و کف دستش پایین قرار می گیرد، سعی در توفق و برتری جویی دارد. این نوع دست دادن اغلب اوقات در موقعیت های سیاسی و دیپلماتیک کاربرد دارد.


    🍺دست دادن بسیار محکم:

    نشانگر شور و اشتیاق و سلطه گری است. بی تردید میتوان فهمید چه کسی اینجا فرمان میدهد.


    🍺دست دادن شل:

    فردی که تنها انگشتان دستش را دراز میکند و یا دستهایش مانند ماهی شل است، می گوید: مایل نیستم به من دست بزنید، من صمیمیت را دوست ندارم. همچنین آن نشانه ضعف، انقیاد و مطیع و تسلیم بودن نیز میباشد. هر گاه آقایی در یک موقعیت کاری از این دست دادن استفاده میکند امکان دارد چنین برساند که قصد دارد مخفیانه اعمال نفوذ در موقعیت نماید.


    🍺دست دادن با هر دو دست:

    هرگاه از دست چپ برای در برگرفتن و پوشاندن دستهای فشرده شده استفاده گردد، دست دادن دستکش وار نامیده شده و راستی و صمیمیت زیاد را می رساند مانند یک در آغوش گرفتن کوچک و ظریف.


    🍺حرکت انگشت:

    ضربه آهسته، مضراب زدن و یا ریتم یکنواختی را با انگشتان نواختن، دلالت بر بی تابی و ناشکیبایی دارد. یک حرکت نمادین گریز میباشد. انگشتان عمل راه رفتن را گرچه بدن بی حرکت است انجام میدهند.


    🍺دستهای پنهان:

    این ژست مرموز و آب زیر کاهانه است. فرد میگوید: مایل به گفتگو با شما نمیباشم. خصوصا در مورد دستهایی که عمیقا در جیب ها فرو شده باشد جایی که برای تماس و گرفتن دست و یا هر گونه رابطه صمیمانه وجود نخواهد داشت.


    🍺دستها به روی زانو:

    وقتی کف دستها به طرف بالا باشد، شخص گشاده رو و پذیرا می باشد. وقتی کف دستها پایین باشد ممکن است پای فریبکاری و تعرض در میان باشد.


    🍺مناره کردن انگشتان:

    هنگامی که فردی انگشتان خود را به هم فشرده و چانه و دهان را روی سر انگشتان قرار میدهد نشانگر تفکر عمیق است. مانند زمانی که شخص به امید شنیدن جواب می باشد. همچنین حایلی است برای محافظت کردن از قفسه سینه، پایین صورت و دهان.


    🍺مشت پوشیده شده با دست باز:

    فرد در این حالت خشمگین است اما می کوشد که آرام بماند. به اصطلاح خود را کنترل کند.اما مراقب این فرد باشید چون امکان دارد هر موضوع کوچکی منجر به آن گردد که کنترلش را از دست بدهد.


    🍺پرتاب دست:

    شخصی که می خواهد عقایدش را به اجبار تحمیل کند ممکن است دستش را بطرف شنونده و جلو پرتاب کند. درحالت پرخاشگرانه خفیفتر تنها از انگشتان استفاده میگردد.


    🍺قلاب کردن دستها پشت سر:

    این یک ژست متکبرانه میباشد. خصوصا زمانی که فرد به عقب تکیه داده باشد. او میگوید: من آنقدر بر شما سلطه دارم که نیاز به دفاع کردن از خودم ندارم.

    🍺بازی کردن با حلقه ازدواج:

    این علامت عصبی بودن و نشانگر آن است که مشکلی در ارتباط وجود دارد. خصوصا زمانی که فرد همزمان در مورد همسرش در حال صحبت کردن میباشد.


    🍺تکان بیقرار دستها:

    این تلاش بدن برای رهایی می باشد. هورمون آدرنالین در حال ترشح شدن است اما فرد نمی داند چگونه رهایی یابد. کلنجار رفتن با سر آستین پیراهن و یا جواهر آلات روی مچ به دیگران میگوید که: شما احتیاج به توجه دارید. در کافه این عمل جایز و مناسب است اما در جلسات کاری منحرف کننده و موجب حواس پرتی میگردد.

    🍺دست زدن به کراوات:

    این رفتار مردانه می گوید:می خواهم تاثیر خوبی از خودم بجا بگذارم. این روش اوست که می خواهد به شما بفهماند شدیدا" در تلاش است تا خوشنودتان سازد.


    🍺دست کشیدن در میان موها:

    وقتی افراد نمی دانند چه چیز باید بگویند اغلب اوقات دستشان را میان موها می کشند. ناظری که قادر است زبان بدن را متوجه شود آگاه است که فرد در مورد کاری که می خواهد انجام دهد و یا چیزی که میخواهد بگوید تردید دارد.

    ویرایش شده توسط Oldoos در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۴   ۱۵:۳۱
  • leftPublish
  • ۲۳:۱۵   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شخصیت شناسی رنگها! شخصیت شناسی جنجالی!

    ویرایش شده توسط Oldoos در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۴   ۲۳:۱۶
  • ۲۳:۱۶   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست
    تست روانشناسی
  • ۱۲:۱۳   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🔮 شخصیت شناسی از روی رنگ لباس🔮

    ♣️ سیاه 🔘

    🎴 مقتدر عجول در آرزوی تناسب اندام

    سیاه رنگ قدرت و اقتدار است؛ رنگی که فرهیخته‌ها و آدم‌های محکم سراغش می‌روند. این رنگ می‌تواند نماد هوش هم باشد، پس احتمالا به همین دلیل است که اغلب لباس‌های فارغ‌التحصیلی سیاه‌رنگ هستند. اما از سوی دیگر، سیاه رنگ مرگ و عزاداری است و باید گفت که این سیاه‌پوشان مقتدر و جدی را نمی‌توان آدم‌های شادی به حساب آورد.


    ♣️خاکستری 🔘

    🎴 فرهیخته و با کمالات با اعتماد به نفس عاشق نوستالژی


    خاکستری دوست‌ها گروه دیگری از روشنفکر‌ها هستند. روشنفکر‌های بااعتماد به نفسی که کمی بیشتر از دیگران در دنیای خود غرق هستند و با عقاید‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند. آنها عاشق یاد گرفتن هستند و اجازه هم نمی‌دهند که کسی به عقاید محکمشان حمله کند. خاکستری‌پوش‌ها همیشه کمی بیشتر از سن واقعی‌شان می‌دانند و به آن سبک زندگی می‌کنند.


    ♣️ سفید🔘

    🎴 روشنفکر مرتب و تمیز ساده


    سفیدپوش‌ها اهل معنویت هستند. آنها دوست دارند زندگی‌شان را با صداقت و سادگی پیش ببرند و در آرزوی یک دنیای بی‌عیب و نقص و سرشار از مهربانی هستند. آنها آدم‌های دقیق و مرتبی هستند که حتی نمی‌گذارند یک لکه کوچک، سفیدی دنیایشان را آلوده کند. این افراد دنیای ذهنی جالب و قابل احترامی دارند و به عقاید دیگران هم احترام می‌گذارند.


    ♣️ قرمز 🔘

    🎴 مهاجم و بداخلاق پر از انرژی حساس

    وقتی میای«رنگی» ترین پیرهنتو تنت کن!

    می‌خواهید آدم‌های دور و برتان را هیجان‌دزه کنید و توجه‌ها را به خود جلب کنید؟ پس قرمز بپوشید! به همین دلیل است که رنگ چراغ توقف راهنمایی، قرمز است چون هیچ رنگی به اندازه سرخ نمی‌تواند چشم‌ها را به خود متوجه کند. این رنگ سرشار از انرژی، سمبل زندگی است. اما با تمام خوبی‌هایش، کمی خشم را هم در خود دارد. پس اگر می‌خواهید یک پرانرژی مهربان باشید، زیاد سراغش نروید.


    ♣️زرد 🔘

    🎴 پرانرژی اهل تمرکز راحت و شوخ‌طبع


    زرد رنگ شادی است؛ رنگی که روانشناسان توصیه می‌کنند افراد افسرده خود را با آن درمان کنند. البته این رنگ پر از هیجان و حرکت هم هست و به همین دلیل است که نباید اتاق کودکان بیش‌فعال را غرق در آن کرد. زردپوش‌ها آدم‌های خلاقی هستند. آنها قدر زندگی را خوب می‌دانند و آدم‌های اجتماعی‌ای به شمار می‌آیند.


    ♣️سبز 🔘

    🎴 دوست همه آرام اما پرانرژی ثروتمند

    وقتی میای«رنگی» ترین پیرهنتو تنت کن!

    پول و طبیعت! 2 عنصر اصلی‌ای که اداره جهان را برعهده دارد، در این رنگ نهفته‌ است. سبک آرامش سبزپوشان کمی با آبی‌پوشان فرق می‌کند. آنها آرامشی همراه با سخاوت و دلبازی دارند و خیلی راحت می‌توانند غصه‌هایتان را از شما بگیرند. سبزپوش‌ها زندگی متعادلی دارند و هرگز با افراط و تفریط، آرامش خود و دیگران را برهم نمی‌زنند.


    ♣️آبی 🔘

    🎴 دل دریایی وفادارواهل سازش باطراوت


    آسمان، دریا، آب. هرچه این رنگ را در خود دارد، سرشار از آرامش است و به همین دلیل آبی‌پسندان هم آدم‌های آرامی هستند. البته در بعضی موارد، آنها از فرط آرامش به آدم‌هایی سرد شبیه می‌شوند. محققان می‌گویند که آدم‌ها وقتی آبی می‌پوشند، فعال‌تر و خلاق‌تر می‌شوند. شما می‌توانید به یک آبی‌پوش اعتماد کنید و به چنین آدم متینی، نه‌تنها در کار بلکه در زندگی‌تان هم تکیه کنید.


    ♣️بنفش🔘

    🎴اهل تجملات بی‌خیال پول فرهیخته و رمانتیک


    بنفش را فرهیخته‌ها می‌پوشند، زیرا رنگ عقل و خرد است. آنها آدم‌های خوش‌قول و وفاداری هستند که با کمک توانایی‌های‌شان می‌توانند زندگی مرفهی را برای خود رقم بزنند. بنفش‌پوش‌ها آدم‌هایی عاطفی‌ هستند و به جزئیات زندگی اهمیت زیادی می‌دهند. گفتیم که آنها در کسب درآمد مشکلی ندارند و باید بگوییم که عاشق تجملات و زندگی لوکس هستند.


    ♣️قهوه‌ای🔘

    🎴سفت و سخت قابل اعتماد اصیل و با ثبات


    قهوه‌ای‌پوش‌ها آدم‌های مقتدر و باثباتی هستند که می‌توانند برای کوچک‌ترین بخش‌های زندگی‌شان برنامه‌ریزی کنند. اگر می‌خواهید عقیده یک قهوه‌ای‌پوش را تغییر دهید، باید بگوییم که راه طولانی‌ای در پیش دارید، زیرا آنها باور‌هایشان را بیشتر از هر فرد دیگری جدی می‌گیرند اما در مقابل، شما می‌توانید مطمئن باشید که آنها هر روز رنگ عوض نمی‌کنند و سرتان را کلاه نمی‌گذارند.

    ویرایش شده توسط Oldoos در تاریخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۴   ۱۲:۱۴
  • ۱۰:۲۳   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    جالبترین تست روانشناسی👇👇👇👇

    در تصویر زیر دوست دارید جای کدام فرد باشید؟؟؟؟

    تست روانشناسی
  • ۱۰:۳۹   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    15
  • ۱۰:۴۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست
    پاسخ رو تا چند دقیقه دیگه ارسال میکنم!
  • ۱۰:۴۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    مامان مانیا
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|20254 |8895 پست
    10
  • ۱۰:۴۷   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    1_ شما اصلا به فکر پیشرفت نیستید و از زندگی خود کاملا راضی هستید.

    2_شما یک انسان شکست خورده اید که دلیل تمام ناکامی های خود را دیگران می دانید.

    3_دوست دارید پیشرفت کنید ولی هیچ تلاشی انجام نمی دهید ومنتظر ید تا دیگران به شما کمک کنند تا پیشرفت کنید.

    4_اهداف بزرگی دارید فقط همین

    5_شما یک انسان بی خیال هستید، با اینکه از جایگاه خود راضی نیستید ولی هیچ تلاشی برای پیشرفت ندارید.

    6_برای پیشرفت حاضرید هر کاری انجام دهید.

    7_شما یک انسان محتاط و پر استرسید که همیشه منتظر افتادن یک اتفاق بد هستید.

    8_حتما با یک روانپزشک مشورت کنید شما یک انسان افسرده اید.

    9_همیشه دنبال راه میانبرید.

    10_از جایگاهتان کاملا راضی هستید واحساس خوشبختی می کنید ، شما یک انسان معمولی هستید.

    11،12_رفیق باز ومهربان شما به خانواده خود خیلی اهمیت می دهید.

    13_حسود

     

    14_احساس بدی دارید فکر می کنید به شما خیانت شده به همه بدبین هستید.

    15_شما یک انسان مطمین ، شاد و اجتماعی هستید، شما واقعا خوشبختید

    16_بدبین،تصور می کنید همه از شما سو استفاده می کنند و همیشه مورد استعمار بوده اید.

    17_خیلی احساس زرنگی می کنید، فکر می کنید خیلی باهوشید.

    18_به دنیا پشت کردید ، اصلا مهم نیست چه اتفاقی درحال افتادنه ، در اولین فرصت با یک روانپزشک مشورت کنید.

    19_دوست دارید به همه کمک کنید ، شما یک انسان خیرید.

    20_شما یک انسان خودپسندو مغرورید و فکر می کنید از همه بالاترید.

    21_شما به پوچی رسیدید ودیگر از زیبایها لذت نمی برید ، بهتر است با یک روانپزشک مشورت کنید.

  • ۱۴:۳۳   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    جنجالیترین تستهای روانشناسی در تاپیک تست روانشناسی

    ویرایش شده توسط Oldoos در تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۴   ۱۴:۳۴
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان