خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
9.4K

فال روزانه

  • ۱۲:۱۸   ۱۳۹۵/۲/۲۴
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    فـال روزانـه جمعه 24 ارديبهشت 1395

    ____________________

    #فروردين

    ممکن است فرصتی برای یک سفر کاری همراه با یکی از شرکا یا همکارانتان برای شما فراهم شده باشد. هر سفری که امروز آغاز شود و یا حتی اگر تنها برای انجام آن برنامه ریزی کنید برای شما همراه با موفقیت خواهد بود و نتایجی که انتظار دارید را از آن به دست خواهید آورد. اگر برای هر کار دیگری هم دارید برنامه ریزی می کنید این کار حس هیجان و امید به آینده و موفقیت را در شما زنده خواهد کرد. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر نگران این هستید که چیزی در میان باشد که می تواند باعث احساس تردید نسبت به عشقتان شود، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

    ____________________

    #ارديبهشت 

    پیدا کرن یک راه حل برای نیازهای تامین نشده شما برای رسیدن شما به احساس رضایت خاطر کافی نخواهد بود. شما به دنبال چیزی بیش از آن هستید و حاضرید در این راه با هر مانعی مواجه شوید تا به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. اگر خیلی عجله به خرج ندهید ترکیب نیازها و اراده محکم شما می تواند شما را به آنچه که می خواهید برساند. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت. بهترین راه برای رسیدن به شادی و سعادت بیان احساساتتان همراه با انعطاف پذیری و آرامش خواهد بود.

    ___________________

    #خرداد

    امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد. بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد حس راحتی و آرامش در خودتان و در طرف مقابلتان است. امروز ممکن است از شما دعوت شود تا در یک فعالیت گروهی شرکت کنید، حتما از این دعوت نامه استقبال کنید. این فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن خلاقیتتان و استفاده از انرژی زیادی است که در وجود خود احساس می کنید. در پایان روز بعد از این همه فعالیت با خیال راحت به خواب رفته و همچون کودکی خواهید خوابید.

    ___________________

    تير

    بیان به موقع احساساتتان و مورد بحث قرار دادن آنها در زمان مناسب باعث می شود احترام شما در میان اطرافیانتان حفظ شده و حتی بیشتر هم بشود. با این حال باید با احتیاط رفتار کنید تا مبادا با خشمگین کردن دوستان و نزدیکانتان مخالفت آنها را برانگیزید. اگر زیاده روی کنید چیزهای ارزشمندی را برای بحث های غیر ضروری از دست خواهید داد. خوشبختانه حفظ کنترل اوضاع و تعادل آنقدرها هم که به نظر می رسد کار دشوار و پیچیده ای نیست. اگر قرار است مهمان هایی به خانه تان بیایند وقتتان را آنقدر صرف تمیز کردن و زیبا سازی و تغییر دکوراسیون در منزلتان نکنید که خسته شوید و نایی برای استقبال و پذیرایی از مهمانانتان با روی باز نداشته باشید.

    ___________________

    #مرداد

    امروز شاید بخواهید وقتتان را با دوستان و اطرافیانتان گذرانده و حسابی خوشگذرانی کنید. این کار شاید به کمی خرید و آماده سازی مثل خرید لباس برای خودتان یا زیباتر کردن منزلتان نیاز داشته باشد. اگر زیاده روی نکنید این کار هیچ اشکالی ندارد و حتی گاهی اوقات ضروری هم هست، فقط حواستان به جیبتان هم باشد. یکی از دوستانتان که مدتی است خبری از او ندارید هم با شما تماس خواهد گرفت و یک مکالمه طولانی مدت و پر از درد دل خواهید داشت. حواستان به رفتارهایی که با جنس مخالف می کنید باشد تا مبادا کاری کنید که برای کسی سوء تفاهمی ایجاد شود. اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

    __________________

    #شهريور

    امروز از طریق یکی از دوستان و یا همکارانتان شانس به دست آوردن درآمدی هرچند اندک از طریق کار کردن در خانه برای شما فراهم خواهد شد. یکی از نزدیکانتان به خانه تان خواهد آمد تا در انجام کارهای امروزتان به شما کمک کند و ساعات خوبی را با هم خواهید گذراند. امروز یکی از آن روزهای هیجان انگیز، شلوغ و پرکار است که تمام روز کاری برای انجام دادن خواهید داشت. احساسات بیان نشده شما روابط عاطفیتان را به گونه ای که انتظارش را ندارید تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی نتیجه ای که از گفتن آنها به دست خواهید آورد بسیار موثر خواهد بود.

  • leftPublish
  • ۱۲:۲۱   ۱۳۹۵/۲/۲۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 24 ارديبهشت 1395


    #مهر
    شاید در آغاز امروز کمی بی حوصله باشید، ولی کمی گپ زدن با یکی از دوستان نزدیکتان برای عوض کردن حال و هوایتان کافی خواهد بود و حوصله تان سر جایش خواهد آمد. امروز هر نوع رابطه ای می تواند در بهترین حالت ممکن خو باشد، به شرط آن که شجاع باشید و احساسات خود را به زبان بیاورید، تا طرف مقابلتان هم جسارت این را داشته باشد همین کار را انجام دهد. متاسفانه رضایت پایدار بدون داشتن نیت صادقانه و سخت کوشی به دست نخواهد آمد و تنها خواستن برای به دست آوردن کافی نیست. پس اگر هدفی در سر دارید به جای این که در انتظار تحقق آن یکجا بنشینید برای آن برنامه ریزی کنید و هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید.
    ____________________

    #آبان
    امروز فرصت هایی برای کسب درآمد برایتان پیش خواهد آمد که باید تلاش کنید نهایت استفاده را از آنها ببرید. اگر بهترین کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید مورد تشویق و تایید دیگران نیز قرار خواهید گرفت. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آن که نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست. به جای این که دلخور شوید سعی کنید خودتان را با وضعیت پیش آمده هماهنگ کنید و به جای آن که تنها به دنبال رضایت شخصی باشید دیگران و اولویت هایشان را هم در نظر بگیرید.
    ____________________

    #آذر
    امروز بیرون رفتن از خانه و شرکت کردن در فعالیت های گروهی بسیار جذاب به نظر می رسد، به ویژه گروه هایی که در رابطه با ورزش و فعالیت های جسمانی شکل گرفته باشند. این مسئله امروز را تبدیل به روزی فوق العاده برای رفتن به پیک نیک یا کوه نوردی به صورت گروهی، یا شرکت در کلاس های ورزش می کند. با خیال راحت به روح ماجراجوی خود اجازه بدهید آزاد باشد. شما این توانایی ذاتی را دارید که در دل تاریکی نور عشق و مهربانیتان را افروخته و از اتفاقات پیش آمده تجربه ای با معنا بسازید. کارهای هوشمندانه شما تنش های عاطفی چند هفته اخیر را رو به حل شدن پیش خواهد برد؛ به شرط آن که توانایی خود را باور داشته باشید.
    ____________________

    #دي
    امروز پروژه جدیدی به شما پیشنهاد خواهد شد که مدت هاست در انتظار آن بوده اید و شور و اشتیاق زیادی نسبت به انجام آن در خود احساس می کنید؛ دیگر منتظر چه هستید؟! با وجود این که احساسات شدید عاطفی شما امروز بیش از هر زمان دیگری هستند، تمایلی ندارید که در مورد آنها و آنچه دلتان می خواهد با دوستانتان صحبت کنید. این مقاومت درونی شما نشان دهنده این است که هنوز آمادگی کافی ندارید که نیازها و احساسات خود نسبت به کسی که دوست دارید را بیان کنید. با وجود این که خودتان فکر می کنید که این کار شما را قدرتمندتر نشان خواهد داد، بروز احساسات و عواطف و نیازهایتان نشان دهنده شجاعت شما خواهد بود.
    ____________________

    #بهمن
    محدود کردن روابط حرفه ای به محل کارتان برخوردی کاملا قابل درک است، ولی ناگهان موقعیتی برای فراتر رفتن در روابط کاریتان ممکن است برای شما پیش بیاید که جذاب و غیر قابل اجتناب به نظر می رسد. اگر طرف مقابلتان نیز در برقراری این ارتباط به اندازه شما مشتاق به نظر می رسد هیچ اشکالی ندارد که با حفظ حد و مرزها روابط خود را دوستانه تر کنید. این کار روی رابطه حرفه ای شما نیز می تواند اثرات مثبتی بگذارد. با دوستانی که دور از شما زندگی می کنند و چند وقتی است از آنها بیخبر هستید ارتباط برقرار کنید، این تماس می تواند فرصت های خوبی برای یک سفر و یا شرکت در یک سمینار را برای شما فراهم کند
    ____________________

    #اسفند
    امروز ذهنتان درگیر خرید چیزی گرانبها مثل یک قطعه جواهر، مبلمان منزل یا کاری هنری شده است که شما را به شدت وسوسه می کند. تمنایی شدید در وجودتان شما را به خرید و تصاحب چیزی زیبا ترغیب می کند و ممکن است باعث رفتاری غیر منطقی از شما مثل خرج کردن تمام باقی مانده بودجه این ماهتان شود بی آن که به چیزی که م یخرید هیچ نیازی داشته باشید. دقت کنید که این جاذبه می تواند تنها هوسی گذرا باشد و پس از مدت کوتاهی آنچه به دست آورده اید جذابیت خود را از دست خواهد داد. یادتان باشد که ارزش شما به اشیای گرانبهایی که دارید نیست و احساسی که تأثیر گذار بودن در زندگی اطرافیانتان در شما ایجاد می کند از هر چیزی که با پول می توان خرید با ارزش تر است.
  • ۱۴:۰۲   ۱۳۹۵/۲/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه شنبه 25 ارديبهشت 1395
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #فروردين
    امروز به این نتیجه می رسید که لذت های زندگی بیشتر از آن است که فکرش را بکنید. در ارتباطات خود با افرادی که در زندگی تان هستند، شجاعت کافی را پیدا می کنید تا راههای جدید را تجربه و جهان را با زاویه دید دیگری نگاه کنید. زمان آن است تا از جای خود بلند شوید، حرکت کنید، محدودیت ها را بردارید و از عادات روزمره خود دوری کنید. اگر چه خانواده و دوستان تان در ابتدا از این شیوه جدید زندگی شما تعجب می کنند اما به ندرت شرایط برایشان عادی می شود. گذشته را رها کنید و تمرکز خود را بر اهداف پیش رویتان بگذارید تا زندگی بر وقف مرادتان پیش رود.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #ارديبهشت
    سیاستی که در زندگی پیش گرفته اید به شما در رسیدن به اهداف تان کمک می کند. انتظار نداشته باشید تمام مشکلات تان همین حالا حل شود بلکه باید انرژی بیشتری صرف آنها کنید. اگراحساسات خود را درگیر نکنید، راحت تر به نتیجه می رسید زیرا اکنون منطق اولویت زندگی شماست. زندگی عاطفی تان نیاز به تغییراتی دارد. شما باید موانعی را که سر راه شما و عشق زندگی تان است بردارید. حتی می توانید برای سرعت بخشیدن به این کار با افراد با تجربه یا حتی مشاور مشورت کنید. نتیجه ای که خواهد داد شما را غافلگیر خواهد کرد.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #خرداد
    احساس می کنید که ناگهان مانعی در مقابل راه شما قرار گرفته و حرکت شما را کند کرده است. بهترین راه این است که با سیاست کافی شرایط را بررسی کنید و زوایای مختلف آن را کاملا بسنجید. تمام انرژی خود را به کار گیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. دوستان شما تاثیر زیادی بر زندگی تان دارند و حتی گاهی شما را مجبور به کاری که علاقه ای به آن ندارید، می کنند. امروز به کمک آنها می توانید تصمیم مهمی بگیرید، فقط حواس تان باشد تا پیش داوری و قضاوت اشتباه نکنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #تیر
    قبل از اقدام به هر کاری، چند قدم به عقب برگردید و شرایط پیش روی خود را با دقت بررسی کنید. به زودی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که به شما تجربه ها و ایده های خوبی می دهند و تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می کنند. هر چه بیشتر روی آنها حساب کنید و با آنها در ارتباط باشید، فوایدی بیشتری از آنها به شما خواهد رسید و تغییرات مثبتی به شیوه زندگی خود خواهید داد. سعی کنید به افرادی که برایتان اهمیت دارند، توجه بیشتر و در صورت نیاز از آنها حمایت کنید. هر چه بیشتر شکرگزار باشید، آینده بهتری در انتظارتان خواهد بود.
    ____________________
    ═════⇭⇭⇭═════
    #مرداد
    شما در شرایطی خاص قرار گرفته اید و فکر می کنید که اگر احساسات تان را بیان نکنید، بهتر است اما این روش نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه موجب آسیب به خودتان و دیگران نیز می شود. بنابراین به جای نادیده گرفتن آنها، افکار خود را بروز دهید. قبل از این که قدم به مکانی ناشناخته بگذارید، از امنیت آنجا آگاهی یابید. داشتن روحیه ریسک پذیری خوب است اما نه همیشه. شاید آنچه در مقابل تان می بینید سرابی بیش نباشد. بنابراین با احتیاط عمل کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.
    ____________________
    ═════⇭⇭⇭═════
    #شهريور

    اگر برقراری تعادل در حال حاضر برایتان ممکن نیست، بر آن پافشاری نکنید. گاهی برای رشد خود باید برخی کارها را رها کرد، حتی اگر تعادلی بین آنها برقرار نباشد. همیشه همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود اما نا امید نباشید و به سرنوشت اعتماد کنید. گاهی احساس می کنید که شریک زندگی تان شما را نادیده می گیرد اما این موضوع آنقدر که شما بزرگ اش کرده اید اهمیت ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت های میان خود و او را پیدا کنید و سعی کنید درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنید تا قدرت درک تان بالاتر رود.
  • ۱۴:۰۳   ۱۳۹۵/۲/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه شنبه 25 ارديبهشت 1395
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #مهر
    امروز دوستان زیادی را در اطراف تان احساس خواهید کرد و ساعات خوشی را با آنها خواهید گذارند. سعی کنید برای کارهایی که شروع کرده اید، تلاش بیشتری به خرج دهید تا به مراحل بالاتر و موفقیت های بیشتری صعود کنید. اگر در مورد برنامه هایتان به نتیجه رسیده اید، با اعتماد به نفس کافی وارد عمل شوید. در کنار کار، به خانه و خانواده اهمیت بیشتری دهید و وقت بیشتری را با آنها بگذرانید. موضوعی ذهن آنها را درگیر کرده است، بهتر است تمام تلاش خود را برای حل آن به کار گیرید. از سلامت جسمانی خود نیز غافل نشوید.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #آبان
    ممکن است امروز با مخالفت شدید دیگران رو به رو شوید و شاید فکر کنید که دیگران می خواهند شما را آزار دهند اما این که آنها نظری برا خلاف شما دارند، بدین معنی نیست که بد شما را می خواهند. بد نیست منفی بافی را کنار بگذارید و کمی زاویه دید خود را وسیع تر کنید تا بتوانید با مشورت دیگران جوانب دیگر را نیز به خوبی ببینید و بررسی کنید. شخصیت منحصر بفرد شما افراد زیادی را به خود جذب می کند، حتی اگر به ظاهرتان نرسیده باشید. امروز هم از همان روزهایی است که بی آنکه بدانید مورد توجه دیگران هستید.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #آذر
    قرار است در مورد مسئله مهمی با دیگران به گفتگو بنشینید، اما همان طور که آنها جلوی احساسات شان را می گیرند، شما نیز عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. با واقعیت رو به رو شوید و اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. از تاثیری که کلمات بر دیگران می گذارند غافل نشوید. شما عادت دارید مسائل را به آرامی و با صبوری حل کنید اما امروز توانایی کنترل آنها را ندارید. شاید بهتر است گاهی بگذارید خود به خود حل شوند و کمی به خودتان استراحت دهید.
    ____________________
    ═════⇭⇭⇭═════
    #دی
    بهتر است در گروه های اجتماعی بیشتری شرکت کنید زیرا با روحیه شما سازگاری دارد و در این راه خستگی ناپذیر هستید. شما می توانید با کمی خلاقیت در کارهایتان پیشرفت قابل توجهی کنید پس کم کاری را کنار بگذارید و بر کارهای خود تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر احساس خستگی می کنید، به سلامت و سبک زندگی تان اهمیت بیشتری دهید. امروز ممکن است دوستان تان سر زده به دیدن تان آیند. در میان آنها فردی است که به طور پنهانی به شما علاقه دارد. اگر مجرد هستید، فرصت خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی است.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #بهمن
    شاید بهتر باشد به شخصی که شما را ناامید کرده است، فرصتی دوباره دهید. او از کرده های خود پشیمان است و متوجه اشتباهاتش شده، پس شما هم یک قدم بردارید زیرا این رابطه ارزشی بیش از اینها دارد. شما توانا و صبور هستید اما حال وقت آن است تا بلند شوید و کارهای عقب مانده تان را جمع و جور کنید. اگر می خواهید بر درامد مالی خود بیافزایید، با برنامه ریزی پیش روید و توصیه های دیگران را جدی بگیرید. خبری به گوش تان می رسد که شما را در تصمیم گیری مردد می کند. نگران نباشید و سعی کنید در حال حاضر هیچ تصمیمی نگیرید تا تمام ابهامات تان برطرف شود.
    ____________________

    ═════⇭⇭⇭═════
    #اسفند
    حال زمان خوبی برای تکیه کردن به احساسات تان نیست. قلب تان می تواند رهبر خوبی برایتان باشد اما نه همیشه.در حال حاضر برای رسیدن به اهداف تان باید از عقل و منطق نیز یاری بگیرید. این راه مشکل تر از آن است که فکرش را می کنید و حتی شاید نتوانید تنهایی از پس آن برآیید اما اگر توصیه های خانواده خود را جدی بگیرید موفقیت شما حتمی است. برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، اگر همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نرفت نگران نشوید زیرا در نهایت نتیجه خوبی خواهید گرفت.
  • ۱۱:۴۳   ۱۳۹۵/۲/۲۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه يكشنبه 26 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #فروردين
    شاید امروز وقت مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره تان را دست کم بگیرید، ولی این اشتباه شما مشکلات جبران ناپذیری برایتان ایجاد نخواهد کرد. در واقع اگر برخی از جزئیات را نادیده بگیرید و با تمام سرعت پیش بروید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. با این حال باید سعی کنید کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، در غیر این صورت به احساس رضایت خاطر دست نخواهید یافت. این که بتوانید بین تمام این کارها تعادل ایجاد کنید فقط به خودتان بستگی دارد. دیگر وقت آن رسیده است که از خواب غفلت بیدار شده و کارهایی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را از نظر بگذرانید، این که خودتان را به خواب بزنید شما را به جایی نخواهد رساند.
    ____________________

    #ارديبهشت
    امروز در مدیریت برنامه هایتان خیلی جدی عمل می کنید زیرا می خواهید هر چه سریعتر آنها را به انجام برسانید و وقتی را هم برای تفریح و سرگرمیتان بگذارید. رسیدن به همه این کارها به برنامه جدیتری نیاز دارد، ولی این بدان معنا نیست که باید خودتان را به خاطر جزئیات بی اهمیت آزار دهید. اگر بیش از حد خودتان را درگیر جزئیات کنید نخواهید توانست تغییرات غیر منتظره ای که ممکن است در برنامه هایتان پیش بیایند را مدیریت کند. ترکیبی از آمادگی و انعطاف پذیی شما را در برابر هر چیزی آماده خواهد کرد. امروز روز خیلی خوبی برای ایجاد تغییر در کمد لباس یا دکوراسیون منزلتان است، اگر پول ندارید چیزی بخرید حداقل چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید
    ____________________

    #خرداد
    امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به وژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید. شاید حتی اگر ترجیح می دهید به جای حرف زدن عمل کنید هم لازم شود برخی از کارهایتان را توجیه کنید. در هر صورت اگر می خواهید مورد حمایت دیگران قرار بگیرید نسبت به خودتان و برنامه هایتان خیلی صریح حرف بزنید و هیچ تردیدی از خودتان نشان ندهید. به تصویر کشیدن اهدافتان در ذهنتان به شما کمک خواهد کرد تا احتمال موفقیتتان بیشتر شود. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید.
    ____________________
    #تير
    امروز دیگر زمان آن رسیده است که تمام آن ارزش هایی که از کودکی به شما یاد داده اند را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و ببینید کدام یک از آنها حقیقی هستند و کدام ها را باید برای همیشه کنار بگذارید. دلتان می خواهد می توانستید سفر کوتاهی ترتیب دهید، ولی کارهای روزمره تان خیلی ضروری تر از آن به نظر می رسند که بتوانید آنها را به وقت دیگری واگذار کنید. همانطور که منفعل بودن به نغعتان نیست، نشان دادن رفتارهای تند و غیر قابل پیش بینی هم هیچ کمکی برای به دست آوردن آنچه می خواهید به شما نخواهد کرد. داشتن رفتار و نگرشی مثبت و کنار آمدن با دیگران خیلی سریعتر و راحتتر شما را به نتیجه مطلوبتان خواهد رساند.
    ____________________

    #مرداد
    با وجود این که ممکن است نگران مشکلات مالی باشید که دست و بال شما را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که دلتان می خواهد خرج کنید، امروز ناگهان فشاری که احساس می کنید سبک تر خواهد شد. بدون آن که انتظارش را داشته باشید پولی به دستتان خواهد آمد یا متوجه خواهید شد قرضی که فکر می کردید پس نداده اید را قبلا پرداخت کرده اید. فقط مواظب باشید بیش از اندازه خوشبین نباشید و تصمیمات مالیتان را بر اساس حساب و کتاب های دقیق بگیرید و احساسی عمل نکنید. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید.
    ____________________
    #شهريور
    امروز نباید تنها روی کمک های دیگران حساب کنید و باید برای مواجهه با مشکلاتی که دارید از مهارت های شخصیتان استفاده کنید. نه این که دیگران نخواهند به شما کمک کنند، ولی نزدیک ترین دوستانتان هم غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند و ممکن است بدون این که خبری به شما بدهند ناگهان غیبشان بزند. خوشبختانه شما خودتان می توانید از پس مسائلتان بربیایید، اگر هم کسی سر و کله اش پیدا شد و خواست به شما کمک کند هم که چه بهتر! دنیا منتظر هیچ کسی نمی ماند، پس خودتان به دنبال پیشرفت باشید. اگر نتوانسته اید رشته تحصیلی مورد علاقه تان را دنبال کنید الان فرصت خوبی است برای این که به دنبال علاقه تان رفته و در رابطه با آن مطالعه کنید
  • ۱۱:۴۴   ۱۳۹۵/۲/۲۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه يكشنبه 26 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #مهر
    این روزها احساس اشتیاق و بیقراری در وجود شما موج می زند، چرا که احساس می کنید به خواسته هایتان بسیار نزدیک شده اید، ولی هنوز دستتان به آنها نمی رسد. امروز هر تغییری که در نقشه تان برای تسریع دست یابی به این اهدافتان ایجاد کنید مثل این است که بخواهید پوست تخم مرغ ها را زودتر بشکنید تا جوجه هایشان زودتر بیرون بیایند، در حالی که این کار تنها باعث مردن جوجه های بیچاره خواهد شد. بهتر است خودتان را برای پیشبرد نقشه های قبلیتان آماده تر کنید و تلاش بیشتری به خرج دهید و در آرامش منتظر به ثمر نشستن زحمات خود بنشینید. اینقدر نگران تایید و تحسین دیگران نباشید، خودکفایی و باور داشتن خودتان یکی از نقاط قدرتتان خواهد بود.

    ____________________

    #آبان
    امروز پیش بردن برنامه های قبلیتان شاید کار چندان ساده ای نباشد، چرا که احتمال دارد افرادی که قرار بوده در عملی کردن نقشه هایتان به شما کمک کنند به وعده هایشان عمل نکنند و در آخرین لحظه شما را دست تنها بگذارند. شاید این کار آنها بی نظمی هایی در برنامه تان ایجاد کند، ولی همه چیز از دست نخواهد رفت و با ایجاد تغییراتی جزئی در مسیرتان خواهید توانست حتی نتایجی بهتر از آنچه انتظارش را داشته اید به دست بیاورید. فقط حواستان باشد هر کاری که می کنید نگذارید انرژی منفی این افراد بدقول روزتان را خراب کند. روی پای خودتان بایستید و کارهایتان را پیش ببرید تا در پایان روز رضایت خاطری وصف ناشدنی را تجربه کنید.
    ____________________

    #آذر
    شاید در ابتدای روز چشم هایتان را ببندید و بگویید کارهای دیگران هیچ ارتباطی به شما ندارد و دلتان می خواهد سرتان به کار خودتان باشد، ولی به احتمال زیاد وقتی بشنوید که به عهده گرفتن مسئولیت کارها شما را قادر خواهد ساخت آنها را به میل خودتان پیش ببرید نظرتان عوض خواهد شد. در کمال تعجب خواهید دید که به عهده گرفتن مسئولیت رهبری و مدیریت، امروز برای شما به تلاش و زحمت بیش از اندازه یا تدبیر و مدیریت نیاز ندارد و حتی تصمیماتی که بر اساس ترجیحات شخصیتان می گیرید به نفع همه تمام خواهند شد. از این موقعیت جادویی تا می توانید استفاده کنید. شما بیش از اندازه مغرور هستید، کمی تواضع و فروتنی به رسیدن شما به رضایت خاطر کمک خواهد کرد
    ____________________

    #دي
    امروز احساس می کنید سرتان بیش از آن شلوغ است که بخواهید در فعالیت های اجتماعی هم شرکت کنید. دلتان می خواهد بخشی جدایی ناپذیر از خانواده و جامعه تان باشید، ولی در حال حاضر آنقدر مسائل شخصی خودتان را جدی گرفته اید که جایی برای آنها باقی نمی ماند. با این حال فاصله گرفتن از آنهایی که دوستتان دارند اصلا کار خوبی نیست. حمایتی که از دیگران می کنید در دراز مدت همراه با سودش به شما باز خواهد گشت. امروز با بحرانی هر چند کوچک در رابطه عاطفیتان مواجه خواهید شد و مسلما شما آدمی نیستید که بخواهید آن را حل نکرده رها کنید. میزان تلاشی که هر یک از طرفین برای پیشبرد این رابطه می کند می تواند محور اساسی مشکلات امروزتان باشد.
    ____________________

    #بهمن
    بحث کردن در مورد احساسات برای شما بهمن ماهی های منطق گرا اصلا کار راحتی نیست. ولی امروز نگرانی هایتان به ترجیحات شخصیتان غلبه کرده و شما را تشویق می کنند مسئله ای که مدت هاست به تأخیر انداخته شده است را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه شما می توانید بین منطق و احساستان تعادل برقرار کرده و در حال بررسی احساسات تردیدآمیز خود واقعیات را نیز مد نظر داشته باشید. هرچقدر صحبت کردن درباره این موضوع را به تعویق بیندازید حل کردن آن دشوارتر خواهد شد، پس همین حالا دست به کار شوید. امروز برای شما روزی فوق العاده برای ترک سیگار، تغییر رژیم غذایی و یا آغاز ورزش کردن می تواند باشد.
    ____________________

    #اسفند
    امروز رفتارتان با اطرافیانتان مدام در حال تغییر است و هر لحظه ممکن است به روش متفاوتی با آنها برخورد کنید. به جای این که همه را از خود دلخور کرده و برانید شاید بهتر باشد کمی با خودتان خلوت کنید. این تنهایی ممکن است نتایج مثبتی برای شما به همراه داشته باشد. با وجود فراز و نشیب های موجود در زندگی اجتماعیتان، بحران عاطفی چند وقته گذشته تان امروز به نفع شما ورق خواهد خورد. هرچند کاملا طبیعی است که احساساتتان به مرور زمان تغییر پیدا کنند، ولی به نظر می رسد که بالاخره دارید از لحاظ عاطفی به ثبات می رسید. اگر بجای انتظارات عجیب و غریب طرف مقابلتان را همان طوری که هست بپذیرید سعادت و خوشبختی را تجربه خواهید کرد.
  • leftPublish
  • ۱۱:۰۲   ۱۳۹۵/۲/۲۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه دوشنبه 27 ارديبهشت 1395
    ___________________
    #فروردين
    دلتان م یخواهد راهی پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت بدهید و جله نکنید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید. مجردهایی که یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته اید، اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا روحتان سبک شده و فراموشی برایتان راحت شود
    ____________________

    #ارديبهشت
    دلتان می خواهد کارهای تازه و متنوعی انجام دهید و به جاهای تازه ای بروید که تا بحال نرفته اید، ولی احساس می کنید در دام روزمرگی گرفتار شده اید. به جای فکر و خیال حواستان را به کارتان بدهید و برای انجام این کارها تا آخر هفته صبر کنید، تازه اول هفته است و یک عالمه کار برای انجام دادن دارید. اگر قصد شروع کار جدیدی دارید از فرصتی که دارید استفاده کنید و دست به کار شوید. اگر ایده هایتان را بیان کنید، افرادی همفکر با خودتان خواهید یافت. به جای این که این همه وقت برای کمک کردن به دیگران بگذارید کمی هم به خودتان و عشقتان برسید. این را همیشه به یاد داشته باشید که اولین کسانی که نسبت به آنها مسئولیت دارید خودتان و عشقتان هستید.
    ____________________

    #خرداد
    به تازگی طوفانی را پشت سر گذاشته اید و امروز آسمان زندگیتان دوباره آبی شده و خبری از ابرهای سیاه نیست. شاید بعضی معضلات به طور کامل حل نشده باشند و همه چیز باب میل شما نباشد و به همین دلیل هم احساس می کنید روند پیشرفتتان خیلی کند شده است و اینطوری به هیچ جا نمی رسید، اما اوضاع اینطور نخواهد ماند. برای این که حالتان بهتر شود بد نیست چند نفر از دوستان نزدیکتان را به خانه تان دعوت کنید و شب را به بگو و بخند و تفریح بگذرانید، مطمئن باشید این کار روی اخلاقتان تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. فرصتی برای شما پیش آمده است که طی ماه های آینده سبک زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید، مواظب باشید آن را از دست ندهید.
    ____________________
    #تير
    مشکلی که این چند روز گذشته در محل کارتان شما را آزار داده است امروز رو به حل شدن خواهد بود، تنعا شرط آن هم این است که سکوت نکنید و حرفتان را به زبان بیاورید. به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شده اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید.
    ____________________

    #مرداد
    در این هفته موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. شاید برنامه کاری فشرده تان امروز زمان زیادی برای تفریح و استراحت برای شما نگذارد، ولی در واقع این نگرش خودتان است که تعیین کننده خواهد بود، خودتان برای کارهایی که دوست دارید در برنامه تان جا باز کنید.
    ____________________
    #شهريور
    کارهایتان همچنان با موانع و تاخیرهایی مواجه خواهند بود، ولی فرصت هایی برای پیشرفت در انتظارتان هستند که به زودی می توانید از آنها بهره ببرید. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود. به مجرد هایی که در جستجوی شریک زندگی خود هستند توصیه می شود امشب را بیرون از منزل و همراه با دوستان بگذارند.
  • ۱۱:۰۲   ۱۳۹۵/۲/۲۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه دوشنبه 27 ارديبهشت 1395
    ____________________
    #مهر
    اگر امروز حرفی برای گفتن دارید خیلی راحت می توانید آن را به گوش همه برسانید. اگر هم کسی بخواهد جلوی شما را بگیرد به حسابش خواهید رسید. اما خوب بد نیست مواظب رفتار و حرف هایتان باشید، شاید اینطوری بتوانید دلیل رفتارهای عجیب نزدیکانتان را درک کنید، شاید با حرف ها و کارهایتان آنها را ناراحت کرده باشید. امروز می تواند روز پیشرفتی اساسی برای شما باشد و ممکن است یک پیشنهاد کاری و یا موقعیت قابل توجه دیگری برایتان پیش بیاید. امروز نگرشتان نسبت به رابطه عاطفیتان بهبود یافته است، ولی بهتر است از کارهایی که هنوز لازم است برای بهتر شدن رابطه تان انجام دهید غافل نشوید.
    ____________________
    #آبان
    امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. مشکلی که با یکی از نزدیکانتان داشته اید امروز بالاخره رو به آرامش خواهد رفت، ولی مشکلات کوچک همچنان برای مدتی ادامه خواهند داشت، بهتر است کمی صبور باشید.
    ____________________

    #آذر
    امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. توانایی شما در به تصویر کشیدن آینده در برابر چشمان خودتان ممکن است باعث شود از عمل گرایی و انجام آنچه لازم است غافل شوید، ولی خوشبختانه دوستان و نزدیکانتان به شما اجازه نخواهند داد زیاد در عالم فکر و خیال غوطه ور شوید. هیچگاه آنقدر در رویا فرو نروید که دنیای واقعیت را فراموش کنید.
    ____________________

    #دي
    امروز از این که چه می خواهید کاملا اطمینان دارید، ولی نمی دانید دقیقا چگونه می توانید به خواسته هایتان دست پیدا کنید. سعی کنید با جاه طلبی هایتان در اطرافیان خودتان حساسیت ایجاد نکنید و با آنها درگیر نشوید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. منتظر کسی یا چیزی هستید و این انتظار شما را کلافه کرده است. بهتر است تلفن را بردارید و آن تماسی که همان دیروز باید می گرفتید را همین الان بگیرید.
    ____________________

    #بهمن
    اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. خوشبختانه شانس ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان دارد روز به روز بیشتر می شود، ولی از این که چه اتفاقی خواهد افتاد چندان مطمئن نیستید، خیلی خودتان را درگیر این افکار نکنید و روی پیشرفتتان تمرکز کنید. بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای یکی دو ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوسته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید.
    ____________________

    #اسفند
    امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید. اگر دیگران اهدافتان را زیر سوال بردند و پیشنهاداتی برای بهبود آنها داشتند به سرعت واکنش نشان ندهید. چند روزی صبر کرده و سپس اهدافتان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید.
  • ۱۰:۲۳   ۱۳۹۵/۲/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #فروردين
    امروز پر از تب و تاب عشق هستید و آتش عشق در تمام وجودتان شعله ور شده است. این احساس خوب و هیجان انگیز است اما تنها سختی آن شرایط کنونی شماست. احساسات شما فوران کرده اما در حال حاضر در موقعیتی به سر نمی برید که بتوانید آنها را آزادانه و آنطور که دلتان می خواهد، بیان کنید. در این کار محتاط باشید و سعی کنید سیل عواطف تان را به سمتی که اطمینان کامل دارید هدایت کنید. خانواده، شریک زندگی یا دوستان صمیمی و نزدیک تان می توانند شریک خوبی برای لحظات شیرین شما باشند.
    ____________________

    #ارديبهشت
    سعی کنید امروز تا جایی که می توانید احساسات خود را کنترل کنید و تا زمان مناسبی برای بیان آنها پیدا نکرده اید، بروز ندهید. نگران نباشید، به زودی زمان اش فرا می رسید و شما می توانید صادقانه هر آنچه را که در قلب تان می گذرد، بیان کنید. شاید برخی از اطرافیان تان شما را از این کار منع کنند اما آنها را نادیده بگیرید و تنها به کاری که خودتان فکر می کنید درست است، ادامه دهید. دوستی برای مشورت نزد شما می آید، سعی کنید دو طرفه به موضوع نگاه کنید تا حق کسی ضایع نشود.
    ____________________

    #خرداد
    شاید نتوانید امروز آنطور که دلتان می خواهد، احساست و نظرات خود را به زبان آورید یا شاید هم تلاش لازم را بکنید اما کلمات قدرت انتقال احساس واقعی شما را نداشته باشند، اما در هر صورت نگرانی به دل راه ندهید زیرا مخاطبان تان به خوبی شما را درک خواهند کرد و مطمئنا سو تفاهمی بوجود نخواهد آمد. اگر فکر می کنید مسیری که در آن قدم برداشته اید، لغزان است، خودتان را به آن محدود نکنید و راههای دیگر را نیز امتحان کنید تا هر چه سریع تر به هدف نزدیک تر شوید. صبوری کلید موفقیت شماست
    ____________________
    🌞
    #تير
    تا جایی که می توانید در چنین روزی زبان خود را نگه دارید و در تک تک کلماتی که به زبان می آورید، محتاط باشید زیرا امروز از آن روزهایی است که اطرافیان تان حساس تر از قبل شده اند و یک کلمه نابه جا می تواند آنها را برنجاند یا حتی سوتفاهمی برایشان ایجاد کند که غیر قابل جبران است. اگر در موضوعی شک دارید، بهتر است سکوت اختیار کنید. این روزها تاکید و انرژی تان را به جای عقل و منطق بر احساس بگذارید. مهیمانی در پیش دارید که در آن اتفاقات غیر قابل انتظاری رخ خواهد داد. خودتان را برای یک خبر خوب آماده کنید.
    ____________________

    #مرداد
    تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ارتباط خود را با اطرافیان تان بیشتر کنید؟ بله زمان آن است ارتباطات خود را گسترش دهید. این روزها توانایی جسمی شما بالا رفته و به خوبی می توانید از آنها به بهترین شکل ممکن و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر استفاده کنید. نگذارید موضوعات سطحی و کم اهمیت تمرکز شما را از مسائل مهم و اساسی تر منحرف کنند. اطرافیان تان منتظر شما هستند، آنها را از یاد نبرید. یک دورهمی در یک رستوران می تواند حال شما را سرجایش بیاورد.
    ____________________
    #شهريور
    استقامتی که در پیش بردن کارهایتان به کار گرفته اید، قابل ستایش است، آن را ادامه دهید و دست از تلاش و جنگیدن با موانعی که بر سر راهتان قرار دارد، بر ندارید. فکر می کنید که در چند وقت اخیر هیچگونه پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته اید و تصمیم گیری در این شرایط برایتان سخت شده است اما اگر به اطراف تان نگاه کنید می بینید که دیگران هم همین احساس شما را دارند. با کمی درایت و با تکیه به احساس درونی تان و همچنین کمک دیگران می توانید بر مشکلات تان غلبه کنید.
  • ۱۰:۲۴   ۱۳۹۵/۲/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #مهر
    تصمیمی در سر دارید اما نمی توانید آن را عملی کنید زیرا در دو راهی شک گیر افتاده اید. مشکل اینجاست که عقل تان یک چیز می گوید و احساس تان چیزی دیگر. بهتر است اکنون هیچ اقدامی نکنید تا همه چیز برایتان مشخص و روشن شود. تا آن زمان به کارهای عقب مانده خود رسیدگی کنید و به هدف هایتان نظم و ترتیب دهید. امروز هوا برای عشق و عاشقی بسیار مناسب است، پس اگر دلتان برای دوستی تنگ شده است، تلفن را بردارید و با او قرار ملاقاتی بگذارید.
    ____________________
    🌞
    #آبان
    به روابط عاطفی خود نگاهی بیاندازید. فکر نمی کنید که باید سیاست بیشتری در آنها به خرج دهید. منظور ما کلام تندتر یا رفتاری خیر اخلاقی نیست. با لحنی مناسب می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. این گونه دیگران هم اگر به شما احترام بیشتری خواهند گذاشت. بد نیست کمی وقت تان را برای خودتان خالی کنید و زمان بیشتری را در تنهایی بگذرانید. ذهن تان درگیر است و با این کار می توانید به آن نظم و آرامش دهید. دوستی از راه دور به دیدن شما می آید که خبرهای خوبی هم برایتان دارد. این خبر با روابط عاطفی شما در ارتباط است. اگر مجبور به جواب دادن هستید، قبل از هر قول و قراری خوب در مورد آن تعمل کنید.
    ____________________

    #آذر
    روز فوق العاده ای در پیش دارید. همه چیز به نفع شما در حرکت است. اما حواستان باشد که دیگران با سوال و جواب هایشان شما را از این احساس آرامش دور نکنند. ممکن است دوستی نزد شما بیاید و در مورد موضوعی که اهمیت چندانی برایتان ندارد، شما را باز خواست کند. با جوابی کوتاه اما محترمانه به او بفهمانید که زمان مناسبی برای این کار نیست. اگر به فکر شروع کاری هستید، اما در انجام آن تردید دارید، به ندای قلب تان گوش دهید. او می تواند شما را به سمت خوشبختی راهنمایی کند.
    ____________________

    #دی
    احساس می کنید که نسبت به روزهای دیگر تنبل تر شده اید و حوصله هیچ کاری را ندارید. امروز احساسات تان فوران کرده و جایی برای عقل و منطق نگذاشته است به همین دلیل تصمیم گیری هم برایتان کمی سخت تر خواهد بود. اما اگر پای موضوعات عاشقانه در میان باشد، به خوبی می توانید آنها را مدیریت کنید. این فرصت را از دست ندهید و تا جایی که می توانید با دوستان و اطرافیان تان ارتباط برقرار کنید. در حین همین ارتباطات است که معجزه ای در زندگی تان رخ خواهد داد.
    ____________________

    #بهمن
    زمان خوبی برای خیال بافی است. اما سعی کنید در این کار افراط نکنید زیرا فکر و خیال بیش از اندازه ممکن است شما را از کاری که می خواهید انجام دهید، نا امید و پشیمان کند. اگر ابزار لازم را جهت شروع پروژه ای ندارید، غم به دل راه ندهید. همین ایده اولیه برای برداشتن اولین قدم ها کافی است. مطمئن باشید که باقی مسیر هم با خلاقیت و کمی پشت کار طی خواهید کرد. سعی کنید بر توانایی های خود تمرکز کنید و نقاط مبثت و نیرومند آنها را بیابید و از آنها برای پیشرفت زندگی تان استفاده کنید.
    ____________________
    #اسفند
    در چنین روزی آنقدر هیجان زده هستید که گویی در آسمان ها سیر می کنید اما درست همان زمانی که در احساسات تان غرق هستید، نیرویی سمت تان می آید و شما را به سمت منطقی بودن هدایت می کند. از آنجا که عقل و احساس هر دو مسیر درست را به شما نشان می دهند، سعی کنید به جای حذف یکی از آنها یا برجسته کردن دیگر، تعادل را میان شان رعایت کنید. تولد یکی از دوستان تان نزدیک است، از همین حالا به فکر خرید هدیه ای مناسب برای او باشید. او نیز قدردان مهربانی های شما خواهد بود.
  • ۱۰:۰۰   ۱۳۹۵/۲/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فال روزانـه چهارشنبه 29اردیبهشت 1395
    ____________________

    #فروردين
    امروز هیچ لزومی ندارد که برای وظایفی که دارید بیش از حد نیاز انرژی صرف کنید در غیر این صورت در میانه راه خسته و درمانده خواهید شد. در واقع در حال حاضر این کار سخت نیست که شما را به نتیجه خواهد رساند، بلکه باید با ذکاوت و ظرافت عمل کنید، امروز خلاقیت شما بیش از سخت کوشیتان اهمیت دارد. برای مدتی جاه طلبی ها و زیاده خواهی هایتان را کنار بگذارید و اجازه دهید احساستان شما را هدایت کند و به جای این که در مقابل احساسات خود مقاومت کنید همراه با جریان آنها پیش بروید. امروز روز خوبی برای نوشتن نامه ها و پیام های عاشقانه است، زیرا خلاقیت شما در اوج قرار دارد و با جمله های زیبایتان دل طرف مقابل را به راحتی به دست خواهید آورد.
    ____________________
    #ارديبهشت
    امروز هر اتفاقی که می افتد انگار می خواهد این نکته را به شما یادآوری کند که چه مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را باید طی کنید تا به اهداف و خواسته هایتان برسید و این موضوع باعث ناراحتی و بهم ریختن اعصاب شما شده است. در این میان بی مسئولیتی و بی تفاوتی همکارانتان نیز اوضاع را برای شما بدتر کرده است. شما خیلی راحت می توانید خودتان را از آنها دور نگه داشته و بی آن که درگیر مسائل آنها شوید سرتان به کار خودتان باشد. به آینده خوش بین باشید و یادتان باشد که برای رسیدن به یک هدف هزاران راه وجود دارد و شما مجبور نیستید سخت ترین راه را در پیش بگیرید، نگاهی دوباره به نقشه تان انداخته و در صورت لزوم تغییر مسیر بدهید.
    ____________________

    #خرداد
    امروز خواسته های ضد و نقیضی دارید و نمی توانید آنها را به طور مناسبی بیان کنید و درک کردن این حالتان شاید برای دیگران دشوار باشد. شما معمولا خیلی راحت می توانید احساسات ناسازگار خود را مدیریت کنید، ولی اگر تلاش کنید احساسات خود را از دیگران مخفی کنید ارتباط برقرار کردن با آنها برایتان سخت و گیج کننده خواهد شد. لزومی ندارد پنهان کاری کنید و با صداقت و بیان احساس واقعیتان این کشمکش درونیتان حیلی زود برطرف خواهد شد
    ____________________

    #تير
    امروز و در شرایط کیهانی موجود در خانه ماندن ایده ای فوق العاده به نظر می رسد ولی هنوز آخر هفته فرا نرسیده است. اگر نمی توانید امروز را مرخصی بگیرید سعی کنید محل کارتان را برای خود تبدیل به جای راحت تری کنید. مثلا می توانید لباس های راحت تری بپوشید، یا ناهارتان را از خانه با خودتان ببرید یا وسایلی را در اطرافتان قرار دهید که به شما حس آرامش و در خانه بود می دهند. این کار حتی اگر به خوبی در خانه ماندن نباشد هم به شما احساس امنیت عاطفی و اعتماد به نفس کافی برای ریسک کردن در راه رسیدن به اهدافتان را خواهد بخشید. پس از پایان ساعت کارتان خیلی زود به خانه و کنار عشقتان بروید و شب خوبی را با هم در منزل بگذرانید.
    ____________________
    🌞
    #مرداد
    امروز یک عالمه داستان برای تعریف کردن دارید و برای گوش کردن به قصه هایی که دیگران می خواهند بگویند هم مشتاق هستید. در واقع شرایط کیهانی موجود چانه تان را حسابی گرم کرده و دلتان می خواهد با یکی از دوستان پرحرف خودتان یک گوشه دنج نشسته و هرچقدر دوست دارید با هم صحبت کنید. حتی اگر در طول روز این فرصت برایتان فراهم نشد می توانید دوستتان را به خانه تان دعوت کرده و یا به دیدن او بروید و تا دیروقت با هم حرف بزنید. در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت باید به صورت گروهی فعالیت کنید و تنهایی پیش رفتن به نفع خودتان و اطرافیانتان نخواهد بود. اگر ببرید همه با هم برنده شده اید و اگر ببازید هم در باختتان با هم شریک هستید.
    ____________________

    #شهريور
    کمی برای خودتان پول خرج کرده و به ظاهرتان رسیدگی کنید، زیرا نشان دادن بهترین حالت ظاهریتان شما را قادر خواهد کرد پیشرفت های بزرگی در زندگیتان کنید. خریدن چیزی که باعث می شود شما جذاب به نظر برسید شاید به نظرتان کاری سطحی و پرداختن به مادیات بی ارزش دنیوی بیاید، ولی در واقع این کار گذشته از این که روی نظری که دیگران نسبت به شما دارند تأثیر می گذارد باعث می شود اعتماد به نفستان بالا برود و بتوانید عملکردی بسیار بهتر از خودتان نشان دهید. البته که توانایی ها و استعدادهایتان از ظاهر شما اهمیت بیشتری دارند، ولی اهمیت ظاهرتان را نیز به هیچ عنوان نادیده نگیرید. این کار حتی رابطه عاطفی شما را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
  • leftPublish
  • ۱۰:۰۰   ۱۳۹۵/۲/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395
    ____________________
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    توانایی ذاتی شما در آرام کردن دیگران وقتی برای گوش کردن به حرف ها و درک نگرانی هایشان وقت بگذارید به حداکثر میزان ممکن خواهد رسید و بهترین نتیجه ها را خواهید گرفت. خوشبختانه امروز روزی خیلی خوب برای روابط عاشقانه شما خواهد بود و حساسیت شما نسبت به کسانی که دوست دارید را بیشتر کرده و اهمیت زیادی برای آنها قائل خواهید شد. البته باید مواظب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید و آنقدر در طرف مقابلتان غرق نشوید که خودتان و نیازهایتان را به طور کامل فراموش کنید. احساسی که به او دارید را با احترامی که برای خودتان قائل هستید به تعادل برسانید تا بعدا به مرحله ای نرسید که کارهای از روی عشق شما در نظر طرف مقابلتان تبدیل به وظیفه تان شود.
    ____________________
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    امروز اگر احساس کنید کسی دارد اطلاعاتی را از شما مخفی نگه می دارد نسبت به او حساسیتی غیر ضروری پیدا خواهید کرد و اعتمادتان از او سلب خواهد شد. بعضی ها نسبت به شما اطمینان و ایمان کامل داشته و حاضرند بزرگ ترین رازهایشان را هم با شما در میان بگذارند، ولی بعضی ها هم ممکن است دوست نداشته باشد همه چیز را به شما بگویند و کاری هم در این مورد از دستتان بر نمی آید و دلیلی هم ندارد که بخاطر این مسئله بخواهید نسبت به آنها بی اعتماد شوید. شما یک گزینه دیگر هم دارید، آن هم این است که تنها به کسانی وفادار باشید که هر چیزی که ارتباطی به شما پیدا می کند را با شما در میان می گذارند و برای شما و احساستان ارزش قائلند.
    ____________________
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    شما معمولا از این که با دوستانتان وقت گذرانده و به درد دل آنها گوش کنید و رویاهایشان را شنیده و مورد تشویق قرار دهید خیلی هم راضی و خوشحال هستید، ولی امروز تعداد کسانی که به توجه شما نیاز دارند آنقدر زیاد شده است که نمی گذارند به کارها و وظایف اصلی خودتان برسید. شاید خیلی از این حرف هایی که می شنوید پایه و اساسی نداشته باشند، ولی این وظیفه شما نیست که رویاهای دیگران را در هم بشکنید. اگر برای آنها وقتی ندارید خیلی صادقانه ولی مودبانه این موضوع را به آنها بگویید، اگر هم به حرفشان گوش می کنید سعی کنید با ملایمت توجه آنها را به واقعیت هایی جلب کنید که به نفعشان هستند
    ____________________
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    امروز همکاری کردن با دیگران در یک پروژه، اگر آنها نتوانند طبق استانداردهای بالای شما پیش بروند و به اندازه کافی تلاش نکنند، برای شما کار آسانی نخواهد بود. آنچه اوضاع را پیچیده تر می کند این است که به نظر می رسد آنها در حال حاضر خیلی حساس شده اند و مدام به تایید شما نیاز دارند در حالی که شما حال و حوصله چندانی برای این کارها ندارید. سعی کنید در نهایت ادب و احترام با اطرافیانتان برخورد کنید تا بتوانید بدون ایجاد مشکلی خاص از این روز جان سالم به در ببرید. اگر با مهربانی و صبوری با دیگران رفتار کنید احترام و تایید آنها را به دست خواهید آورد. در پایان روز با کمی پیاده روی یا مدیتیشن خودتان را آرام کرده و سعی کنید زود به خواب بروید تا برای یک روز پر کار دیگر آماده شوید.
    ____________________

    #بهمن
    این روزها در حال و هوای خیال پردازانه ای به سر می برید و بیشتر درگیر افکار و ایده هایتان در مورد آینده هستید تا به واقعیت های زمان حاضر اهمیتی بدهید. شرایط کیهانی موجود شما را تشویق می کند تا ایده هایتان را با افراد متفکر دیگری که در اطرافتان هستند در میان گذاشته و افکارتان را در مورد این که چطور می توان دنیای بهتری ساخت با آنها به اشتراک بگذارید. متاسفانه رویاهایی که در سر دارید با نیازهایتان در زندگی واقعی هماهنگی چندانی ندارند، با این حال شما را قادر خواهند ساخت به قدرت تخیلتان و این که تا چه حد می تواند تأثیر گذار باشد پی ببرید.این قدر سعی نکنید ادای آدم های بی تفاوت را در بیاورید و نسبت به کسی که دوستتان دارد با ملایمت بیشتری رفتار کنید.
    ____________________

    #اسفند
    امروز نگرانی بیش از حد شما در مورد این که دیگران چه واکنشی به شما نشان خواهند داد ممکن است مانع به زبان آوردن چیزی شود که در سرتان می گذرد. ولی شما نباید از این که تکانی به اطرافیان خود داده یا احساسات واقعیتان را بیان کرده و در مورد رفتار محتاطانه شان به آنها اخطار دهید بترسید. این رفتار شما می تواند آغازگر بحثی عمیق و جدی درباره مسائل و مشکلاتی باشد که بین شما وجود دارند و نقطه آغازی برای حل آنها باشد. اولین قدم در واقع سخت ترین قدمی است که باید بردارید، ولی اگر از اعماق قلبتان سخن بگویید به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و کمک بسیاری به پیش بردن و بهبود روابط خود خواهید کرد
  • ۱۰:۴۰   ۱۳۹۵/۲/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #فروردين
    امروز نه گفتن به دیگران برای شما کار بسیار دشواری است چرا که فکر می کنید همانطور که خودتان برای رسیدن به رویاها و اهدافتان نیاز به فرصت و کمک دیگران دارید، شما هم باید آنها را یاری کنید تا به خواسته هایشان برسند از طرفی هم فکر می کنید بهتر است در این راه روی پای خودشان ایستاده و بیش از حد به دیگران وابسته نباشند. امروز در این مورد تا می توانید سخاوت به خرج دهید و خیالتان راحت باشد که کار اشتباهی نخواهید کرد. همسرتان را به یک شام دو نفره در یک رستوران خوب دعوت کنید و با او در مورد هر چیزی که دلتان می خواهد حرف بزنید، از مشکلات در رابطه عاطفیتان گرفته تا مسائل خانوادگی و کار و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید.
    ____________________
    #ارديبهشت
    در حال حاضر تحت شرایط کیهانی موجود دارید با نگاهی منطقی به زندگیتان فکر می کنید، این خیلی خوب است ولی باید مواظب باشید این تفکرات منطقیتان را به دیگران تحمیل نکنید و اگر کسی با شما مخالفت کرد حالت تدافعی به خودتان نگیرید. همه چیز را در نظر بگیرید، حتی حرف کسانی که با نقشه هایتان مخالف هستند و فکر می کنند خودشان بهتر می دانند که چه کار باید بکنید، شاید بتوان نکات مثبتی در حرف هایشان پیدا کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید هیچ چیزی را به هیچ کسی غیر از خودتان ثابت کنید. مجرد ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روزها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی کنید در انتظار شما باشد.
    ____________________
    #خرداد
    کارهای کوچکی در خانه پیش خواهند آمد، سعی کنید در انجام آنها کمک کنید. این هفته وقت آن رسیده است که کمی برای خانه خرج کنید. امروز در مورد روابط عاطفیتان احساساتی دوگانه و همراه با تردید و دودلی دارید، از طرفی فرصتی فوق العاده برای عمیق تر کردن رابطه فعلیتان برایتان پیش آمده است و از طرفی هم می دانید که باید با صداقت بیشتری در این مسیر پیش بروید. نکات منفی و مثبت هر یک از گزینه های پیش رویتان را در نظر گرفته و در نهایت بگذارید قلبتان شما را به انتخاب راه درست راهنمایی کند، فقط یادتان باشد تسلیم هوس های زودگذر نشوید و آنها را با احساسات واقعیتان اشتباهی نگیرید.
    ____________________

    #تير
    امروز خیلی سرتان شلوغ است و دلتان می خواهد هر چه زودتر آخر هفته تان شروع شود تا با خیال راحت هر چقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. کارهای نیمه تمامی که باید قبل از شروع یک هفته جدید به پایان برسانید به احساس مسئولیت و تعهد شما نیاز دارند. خوشبختانه با اولویت بندی کارهایتان می توانید خودتان را از هول شدن و در نتیجه غرق شدن در این کارهای به نظر پایان ناپذیر نجات دهید. البته با فشار آوردن بیش از حد هم خودتان را آزار ندهید و کارهایی که خیلی ضروری نیستند را برای هفته بعد بگذارید. شما تا همین حالا هم به اندازه کافی در این هفته زحمت کشیده اید که مستحق یک استراحت درست و حسابی باشید.
    ____________________

    #مرداد
    امروز قدرت ادراکتان قوی تر و احساستان عمیق تر از روزهای دیگر است. عکس العمل هایی که نشان می دهید آنقدر واضح و مشخص هستند که هر تلاشی برای مخفی کردن احساستان کاملا بیهوده است. در حال حاضر اهمیت آنچه می گویید از این که چطور آن را به زبان می آورید خیلی کمتر است. هیچ اشکالی ندارد که آنچه در دلتان می گذرد را با دیگران در میان بگذارید، ولی باید سعی کنید در حین انجام این کار آرام و خونسرد باشید. رابطه عاطفیتان همچنان دارد فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و به ثبات مورد نظرتان نرسیده اید، پس مواظب باشید با واکنش های ناگهانی و تحت تأثیرلحظه کاری نکنید که رابطه خود را به خطر بیندازید.
    ____________________

    #شهريور
    این روزها مثل همیشه محتاط و با دقت رفتار نمی کنید و دوست دارید افکارتان را بی آن که آنها را از هیچ فیلتری گذرانده باشید با اطرافیانتان در میان بگذارید. حتی اگر بدانید حرف هایتان ممکن است نتایجی منفی داشته باشند هم دلتان می خواهد آنها را به زبان بیاورید. متأسفانه حرف های نسنجیده ممکن است به ضرر شما تمام شده و پیشرفتتان را با مشکل مواجه کنند. این روزها دست سرنوشت دارد شما را به جاهای تازه ای می کشاند، بهتر است به جای این که تمام توان و انرژی خود را روی یک روی متمرکز کنید صبر کنید و ببینید چه مسیر تازه ای قرار است پیش رویتان قرار بگیرد. شاید آنچه در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان خواسته اید.
  • ۱۰:۴۱   ۱۳۹۵/۲/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
    ____________________

    #مهر
    امروز کنترل چندانی روی برنامه روزانه تان ندارید و گاه و بیگاه اتفاقات غیر منتظره ای شما را از مسیر اصلیتان منحرف کرده و وقتتان را خواهند گرفت. شاید این موضوع باعث شود توانایی خود در انجام شایسته کارها را زیر سوال ببرید، ولی هدر دادن وقتتان با این افکار منفی و شک و تردید نسبت به خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. پذیرفتن آنچه نمی توانید تغییر دهید شما را قادر می سازد که توان و انرژیتان را صرف انجام کارهایی کنید که می توانند شما را به اهدافتان نزدیک کنند. شما حتما به خوبی از قانون جذب آگاه هستید و می دانید که فکر و ذهن خودتان را روی هر چیزی که متمرکز کنید همان برایتان اتفاق خواهد افتاد.
    ___________________
    #آبان
    امروز با پایان ها و آغازهای تازه ای مواجه خواهید بود. وقتی تحولاتی که در زندگی شما دارند صورت می گیرند شروع شوند دیگر هیچ چیزی قاد نخواهد بود جلوی آنها را بگیرد. هیچ لزومی ندارد که بخواهید دلسرد و نا امید شوید، چرخه جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می شود چند روزی به زمان نیاز دارد تا شکل بگیرد، انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود تغییر کند. اگر به رویاهایتان ایمان داشته باشید و اجازه دهید همه چیز همان طوری که قرار است پیش برود به وقتش به همه خواسته هایتان خواهید رسید. کسی را دوست دارید ولی جسارت این که پا پیش گذاشته و حرف دلتان را به او بزنید در خود احساس نمی کنید، هیچ واسطه ای در میان نگذارید و خودتان حرفتان را بزنید.
    ____________________

    #آذر
    این روزها جنبه های مختلفی از زندگیتان دارند تغییر پیدا می کنند و نمی توانید ذهنتان را تنها روی یکی از آنها متمرکز کنید و فقط به آن بپردازید. در هر صورت برای یافتن نقشه ای که شما را به سوی آینده ای درخشان راهنمایی می کند باید به درون خودتان و گذشته تان نگاه کنید. لزومی ندارد که در مورد این سفر درونیتان با دیگران حرف بزنید، این یک سفر انفرادی است و انتخاب با خودتان است که تا چه حد و با چه کسانی در مورد آن حرف بزنید. فقط این را یادتان باشد که کسانی که سکوت شما را درک نمی کنند از کلامتان نیز چیزی نخواهند فهمید. راز دلتان را با کسانی در میان بگذارید که لایق شنیدن آن هستند و درکش می کنند.
    ____________________

    #دي
    با وجود این که تعطیلات آخر هفته دارد شروع می شود هنوز ذهنتان درگیر نقشی است که در اجتماع و به ویژه محیط کارتان دارید. دلتان می خواست این همه مسئولیت برای رسیدگی کردن نداشتید و می توانستید فضایی شخصی برای خودتان داشته باشید تا در آن کمی فشاری که روی دوشتان است را سبک تر کنید. شما نیاز دارید هر چه سریعتر وقتی برای خودتان خالی کنید و با خیال راحت در دنیای تنهایی خود فرو بروید، پس سعی کنید زودتر مسئولیت ها و وظایفتان را انجام دهید تا وقتتان برای انجام آنچه دلتان می خواهد آزاد شود. البته نباید مسئولیتی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را فراموش کنید و باید به اندازه کافی برای آنها هم وقت بگذارید.
    ____________________

    #بهمن
    شما احساس می کنید که چیزی عوض شده است، اما نمی توانید دقیقا بگویید که چه چیزی تغییر کرده است. احساس می کنید کاراگاهی هستید که به دنبال حقیقت می گردد، ولی اگر این کار را ادامه دهید این درگیری ذهنی تبدیل به یک وسواس شده و نمی گذارد به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید با چیزهای جدیدی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند آشنا شوید و از آنها سر در بیاورید، ولی هیچ لزومی ندارد که همین امروز به همه چیز پی ببرید. امروز پس از پایان کارهایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند با دوست های دیگرتان جمع شده و به خانه یکی از دوستانی که مدتی است از جمعتان دور شده است بروید.
    ____________________
    #اسفند
    امروز در آرزوی انجام کارهای ماجراجویانه هستید، ولی ذهنتان درگیر مسئولیت ها و وظایفی است که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال مدام وسوسه می شوید کارهای روزمره تان را کنار گذاشته و به دنبال انجام کارهایی بروید که بهتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند. با این حال باید ابتدا مسئولیت هایتان را به انجام برسانید تا با خیالی راحت و وجدانی آرام تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید. بعدازظهر امروز با دوستانتان قرار بگذارید و کارهایی انجام دهید که به شما احساس ماجراجویی می بخشند، رفتن به جاهایی که تا کنون نرفته اید یا انجام ورزش هایی که تا حالا امتحان نکرده اید گزینه خیلی خوبی می تواند باشد.
  • ۰۹:۳۴   ۱۳۹۵/۲/۳۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 31 ارديبهشت 1395
    ____________________


    #فروردين
    شما امروز انرژی بسیار زیادی دارید، ولی هرچقدر انفجار انرژی در وجودتان شدیدتر باشد طول عمر آن کمتر خواهد بود و زودتر خسته خواهید شد. شما حتی هنگام حرف زدن هم نمی توانید انرژیتان را کنترل کنید و کلامتان با هیجان بسیار زیادی همراه است و اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است در طرف مقابلتان ایجاد سوء تفاهم کنید. با وجود این که ممکن است ناگهان موقعیت به ظاهر فوق العاده ای برایتان فراهم شود، در حال حاضر به دلیل وضعیت موجود ستاره ها امکان پیشرفت زیادی برای شما فراهم نیست. شاید زندگیتان پر از فرصت های خوب باشد، ولی دنبال کردن اهداف متعدد شانس موفقیت شما را پایین خواهد آورد و باید تنها روی برخی از این موقعیت ها تمرکز کنید.
    ____________________

    #ارديبهشت
    امروز دارید به آینده تان فکر می کنید و سرعت خیلی پایین پیشرفت کارها تصویر چندان مطلوبی را از آینده در ذهنتان ایجاد نمی کند و همین مسئله باعث ناراحتی شما شده است. شما دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام می دهید، پس بیهوده ذهن خودتان را با این چیزها درگیر نکنید. زمانی را صرف سر و سامان بخشیدن به مسائل اقتصادیتان بکنید و اگر پولی برایتان باقی ماند آن را صرف تبدیل کردن محیط اطرافتان به جایی بهتر و دلنشین تر برای زندگی کردن بکنید. برای رسیدن به رشدی که انتظارش را دارید باید از قالب قدیمی خود بیرون آمده و عادت های اشتباه قدیمی خود را کنار بگذارید تا به فرد بهتری تبدیل شوید.
    ____________________
    🌞
    #خرداد
    در ماهی که پیش رو دارید درخشش شما از هر زمان دیگری بیشتر خواهد بود، پس از آن نهایت استفاده را ببرید. شما سرشار از اعتماد به نفس هستید و اطمینانتان به آینده خود از همیشه بیشتر است. احساس کنجکاویتان در حال حاضر برای شما یک ویژگی مثبت و برگ برنده است، پس اگر می خواهید از دیگران چیزی پرسیده یا نظر آنها را در مورد چیزی جویا شوید درنگ نکنید. البته فقط پرسیدن شرط نیست؛ شما باید با دقت و ذهنی باز به حرف های طرف مقابلتان گوش کنید و از آنها بهره بگیرید. دوستان واقعیتان تنها کسانی هستند که هم در روزگار سختی و هم دوران خوشی در کنار شما خواهند بود، پس قدر آنها را بیشتر بدانید و به آنها نشان دهید چقدر برایتان ارزشمند هستند.
    ____________________

    #تير
    شما باید در ماهی که پیش رو دارید به جای آغاز پروژه های جدید کارهایی را که از زمستان سال گذشته شروع کرده بودید به پایان برسانید. شما دارید به تولد بعدیتان نزدیک می شوید و باید پیش از فرا رسیدن تابستان هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را برای برداشتن قدم های بعدیتان آماده کنید. البته نباید جو زده شده و فکر کنید با انرژی زیادی که امروز در وجود خود احساس می کنید می توانید با جهشی دیوانه وار کارهایی که در دست انجام دارید را به پایان برسانید. این نکته را هم به یاد داشت باشید که آنچه مایه اصلی شکست یا پیروزی شما خواهد بود سرنوشت نیست و همه چیز به اراده و پشتکار شما بستگی دارد.
    ____________________
    🌞
    #مرداد
    برنامه خیلی فشرده و شلوغ فعالیت های اجتماعی این روزهای شما مدرکی قوی برای اثبات محبوبیت شما به ویژه در حال حاضر است. این موضوع شما را تشویق می کند که حاضر باشید نقش های مهمتری را در فعالیت های گروهی بپذیرید و به جای این که تنهایی پیش بروید از همکاری با دیگران لذت ببرد. برای این کار باید هر چه سریعتر مسائل شخصیتان را سر و سامان بدهید تا بتوانید بهترین عملکرد ممکن را در کارهای گروهی داشته باشید. شما به تنهایی قطره ای بیش نیستید، ولی وقتی برای رسیدن به هدفی با دیگران همراه شوید با یکدیگر یک اقیانوس خواهید ساخت. امروز حتما کمی به رابطه عاطفیتان فکر کنید و ذهنتان را روی کارهایی که برای به ثمر نشاندن و رابطه تان لازم است انجام دهید متمرکز کنید.
    ____________________

    #شهريور
    شما همراه با احساس ناراحتی دارید به این مسئله پی می برید که برای پیش روی در مسیر موفقیت حرفه ایتان به نظم و ترتیب دقیقی نیاز دارید. یک بار دیگر اهداف و محدودیت هایتان را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که برای رسیدن به امنیت اقتصادی و موفقیت حرفه ای چه چیزهایی را باید در ارجحیت قرار دهید. چیزی که از اهمیتی ویژه برخوردار است این است که هر لحظه ای که لازم باشد بتوانید آنچه هستید را برای رسیدن به آنچه می خواهید باشید فدا کنید. جنبه هایی از زندگی شخصیتان که نادیده گرفته شده اند به توجه شما نیاز دارند و اگر این کار را انجام ندهید به زودی با وضعیتی بحرانی مواجه خواهید شد.
  • ۰۹:۳۴   ۱۳۹۵/۲/۳۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 31 ارديبهشت 1395
    ____________________
    🌞
    #مهر
    برای شما فرصتی فراهم شده است تا دنیایی فراتر از امیدها و رویاهای فعلیتان را یافته و تجربه کنید. شما آماده هستید تا افکار و ایده های جدیدی که ذهن و نگرش شما را گسترده تر می کنند را مورد بررسی قرار دهید. مطالعه متافیزیک، فلسفه و ادیان باعث رشد دانش شما خواهد شد و انتخاب ها و نگرشتان را به طور مثبتی تحت تآثیر قرار خواهد داد. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما راحتتر خواهد بود و شاید حتی به این فکر کنید که با دوستان و آشنایانی که قطع ارتباط کرده بودید تماس بگیرید. این کار انرژی فوق العاده ای به زندگی شما خواهد آورد که حتی خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد. شرایط همچنین برای آشنایی با افراد جدید و آغاز رابطه های عاطفی تازه نیز فراهم است، در خانه نمانید!
    ____________________

    #آبان
    امروز به این موضوع پی خواهید برد که برای رسیدن به اهداف و برنامه های روزانه تان بهترین کاری که می توانید بکنید داشتن نظم و انضباط است. ذهنتان را روی مسیر اصلیتان متمرکز کنید و عاقلانه بازی کنید تا برنده شوید و بتوانید همزمان کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید درگیر جزئیات نشوید و سرعت پیشرفت خود را با تمرکز بر روی چیزهای کم اهمیت پایین نیاورید. امروز فکرتان درگیر مسائل اساسی موجود در رابطه عاطفیتان است. برای این که به راه حلی موثر دست پیدا کنید باید سفری به درون خود داشته باشید و دنیای درونتان را کشف کنید. پی بردن به احساسات واقعیتان کمک قابل توجهی به حل کردن مشکلاتتان خواهد کرد.
    ____________________

    #آذر
    امروز تصمیم گیری از همیشه برای شما دشوارتر است. از طرفی احساس می کنید نیاز دارید به ثبات برسید و از طرفی دیگر نیز روح ماجراجویتان در جستجوی تجربه های تازه و فعالیت های اجتماعی بیشتری است و هر ثانیه شما را به سویی می کشد. تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که راهی پیدا کنید تا بین این دو حالت تعادلی منطقی برقرار کنید و هر دو احساس خود را ارضا کنید. در حال حاضر پیشرفت کارها در رابطه عاطفیتان خیلی آرام تر از آن چیزی است که شما انتظارش را دارید. سعی کنید راهی برای بیان نیازهای خود پیدا کنید، ولی مواظب باشید با خودتان و طرف مقابلتان صادق باشید.
    ____________________
    🌞
    #دي
    امروز احساس می کنید انرژیتان کمتر از روزهای دیگر است و نمی توانید کارها را آنطور که باید و شاید پیش ببرید. از این حالت خود شگفت زده نشوید، برای داشتن یک چرخه طبیعی در زندگیتان باید حتما هر از گاهی زمانی را هم برای استراحت و تفکر و تعمق کنار بگذارید. فکر نکنید که برای پیشرفت همیشه باید در حرکت و جنب و جوش باشید، امروز طبیعت جنگجوی خود را کنار گذاشته و استراحت کنید. اگر چشمتان به روی حقیقت تازه ای باز شده است بهتر است آن را جدی بگیرید و نسبت به تفکرات قبلی خود تعصب نشان ندهید و آنها را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. حتی اگر همه چیز در رابطه عاطفیتان روبراه به نظر می رسد حواستان باشد رویاها و اهداف خودتان را قربانی حفظ وضعیت فعلی نکنید.
    ____________________

    #بهمن
    شاید امروز احساس کنید همه چیز دارد خیلی آرام و یکنواخت پیش می ود، ولی طی چند هفته آینده روز به روز کارها بهتر و بهتر خواهند شد و اوضاع طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. اگر حس می کنید حال و حوصله این را ندارید که دست به کار شوید و به خودتان تکانی بدهید نگران نباشید. این حالت شما خیلی زود برطرف خواهد شد و حتی از اول هم بهتر خواهید شد. البته خودتان را باید برای پرداختن به مسائل مهم و جدی در ماهی که پیش رو دارید آماده کنید زیرا کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. پس حالا که وقت هست هر چقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید یا خوش بگذرانید و خودتان را حاضر کنید.
    ____________________
    🌞
    #اسفند
    اگر ناگهان پیشرفت در کارهایتان متوقف شده است ناامید و دلسرد نشوید و با دید منفی به آن نگاه نکنید، این شاید نشانه ای باشد که می خواهد به شما بگوید باید سرعتتان را کم کرده و نقشه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. برخی مسائل بی اهمیت ولی وقت گیر و پر هیاهو نمی گذارند به مسائل شخصیتان رسیدگی کنید. این همه جر و بحث و گفتگو اصلا برای شمایی که ترجیح می دهید در آرامش به مسائل عاطفیتان بپردازید خوشایند نیست. اگر فکر می کنید که شرایط فعلی برایتان قابل تحمل نیست خودتان را کنار بکشید، این حق طبیعی شما است که روز تعطیلتان را همانطوری که خودتان دوست دارید بگذرانید
  • ۱۰:۵۸   ۱۳۹۵/۳/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه يكشنبه 2 خرداد 1395
    #فروردين
    امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برخی از این کارها بیش از آنچه انتظار دارید وقتتان را خواهند گرفت. خوشبختانه با اولویت بندی کردن و پیش روی بر اساس آن خواهید توانست از زمانتان استفاده بهینه کرده و روز راحت تری را پشت سر بگذارید. در حال حاضر انجام دادن کارهایتان به صورت انفرادی خیلی اثرگذارتر از این خواهد بود که بخواهید به صورت گروهی کاری را به انجام برسانید. شاید فکر کنید که پیشرفت های زیادی در زمینه روابط عاطفیتان کرده اید، راستش را بخواهید کاملا درست فکر می کنید و می توانید با خیال راحت به خودتان افتخار کنید، ولی نباید دست از تلاش کردن برای بهبود هر چه بیشتر اوضاع بردارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞
    #ارديبهشت
    به نظر می رسد که همه فکر می کنند کاملا می دانند شما لازم است چه کار بکنید و توان و توجهتان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد. شما علاقه ای به افکار و اهداف دیگران ندارید و خودتان و خواسته هایتان برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند. با این حال کمی کنار آمدن با دیگران هم به نفع آنها خواهد بود، هم از تنش و ناراحتی خواهد کاست و هم برای شما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. فردا برای پرداختن به خودتان و خواسته هایتان روز بهتری خواهد بود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #خرداد
    شما تمام سه هفته گذشته را با تمام توان در حال کار کردن بوده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که کمی استراحت به خودتان بدهید و قبل از آن که شارژتان تمام شود کمی تمدید انرژی بکنید. شاید خودتان احساس کنید که هنوز وقت استراحت کردن نرسیده و بخواهید با همان سرعت به مسیرتان ادامه بدهید، ولی با این کار تنها خودتان را از پا خواهید انداخت. امروز را استراحت کرده و فردا دوباره تخته گاز پیش بروید و مطمئن باشید از چیزی عقب نخواهید ماند. اگر چیزی شما را عصبانی کرده است به هیچ عنوان با کسی که دوست دارید وارد جنگ و دعوا نشوید و وقت و انرژی گران بهایتان را هدر و روز زیبایتان را خراب نکنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #تير
    امروز دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه از شما می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می شود موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید. حتی شاید لازم باشد برای دفاع از خودتان خشم و عصبانیت خود را نشان دهید. نباید به خاطر دیگران از خودتان و خواسته هایتان بگذرید، شما هم به اندازه هر کس دیگری مهم هستید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #مرداد
    بحث هایی که این اواخر با یکی از نزدیکانتان داشته اید عقلتان را تا حدود زیادی سر جایش آورده اند، ولی نتوانسته اند رویاهایتان را سرکوب کنند. هرکس هرچیزی که دلش می خواهد بگوید، ولی به شرط آن که از دنیای واقعی فرار نکنید هیچ ضرری در کمی رویاپردازی وجود ندارد. با هیچ کس وارد بحث بر سر واقع گرایانه بودن یا نبودن رویاهایتان نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهد آنها را برای کسی توجیه کنید. تا زمانی که خودتان به کسی اجازه ندهید، هیچ کس نخواهد توانست افکارتان را کنترل کند. خیلی خونسردانه لبخند بزنید و بگذارید هر چه دلشان می خواهد فکر کنند. شاید بهتر باشد رویاهایتان را تنها در خلوت خودتان و با کسی که دوست دارید در میان بگذارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #شهریور
    شاید فکر کنید که همین حالا باید تصمیمی بگیرید، ولی گرفتن تصمیمات اساسی در حال حاضر تنها می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. هرچند شما احساس می کنید که تصمیم گیری در همین لحظه برایتان فوریت بسیاری دارد، خوشبختانه شما به اندازه کافی وقت دارید که پیش از اقدام کردن تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر بگیرید. باور داشته باشید یا نداشته باشید همه چیز دارد خیلی خوب و طبق برنامه پیش می رود و هیچ گونه وضعیت اضطراری در کار نیست. در هر صورت داشتن این همه جاه طلبی به شرط آن که با منطق و برنامه ریزی درست همراه شود، برای شما زمینه ساز رسیدن به موفقیت های بزرگ خواهد شد.
  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۵/۳/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه يكشنبه 2 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    #مهر
    امروز شاید یک نفر از اطرافیانتان با شما زیاد صادقانه رفتار نکرده و یا حتی مخفیانه سعی کند کارهایی بر علیه شما و خواسته هایتان انجام دهد. ولی اگر چنین احساسی نسبت به یکی از دوستانتان داشتید و فکر کردید که به شما وفادار نیست بلافاصله او را مورد حمله قرار ندهید و در آرامش آنچه فهمیده اید را بپذیرید. این که بخواهید آنچه را که متوجه شده اید با او در میان بگذارید تنها وقتتان را هدر داده و رابطه تان را بدتر و پیچیده تر خواهد کرد. از این که به حقیقت پی برده اید و می توانید جلوی بعضی چیزها را بگیرید خوشحال و سپاسگزار باشید. درست است که باید با احتیاط بیشتری رفتار کنید، ولی همیشه باید به دیگران یک فرصت دوباره بدهیم.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #آبان
    کنترل انرژی منفی درونتان امروز کاری دشوار و همراه با استرس به نظر می رسد، به ویژه اگر راهی برای تخلیه ترس ها و عصبانیت خود سراغ نداشته باشید. غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و حاضر شوید تفاوت های بین خودتان و دیگران را بپذیرید و به همین دلیل هم کوچکترین بحث و اختلاف نظر را هم می توانید به یک دعوای تمام عیار تبدیل کنید. این کارهای شما هیچ کمکی به بهتر شدن اوضاع نخواهند کرد؛ بهتر است سعی کنید راه های برای کنترل انرژی منفی و احساسات خود پیدا کرده و با هر روشی که برای شما مناسب تر است، خواه ورزش کردن باشد یا به خرید رفتن، خودتان را به آرامش رسانده و حال خود را خوب کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    #آذر
    امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و انرژی بسیاری در وجود خود برای مقابله با ترس ها و تردیدهایتان احساس می کنید، از این قدرت تازه ای که در وجودتان هست نهایت استفاده را ببرید. امروز حفظ کردن عقل و منطقتان در مقابله با مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان از اهمیتی ویژه برخوردار خواهد بود. شما می خواهید ایده آل های خود را در نظر داشته و به آنها وفادار باشید و از طرفی احساس می کنید موظفید به راهی که طرف مقابلتان می خواهد پیش بگیرد هم باید احترام بگذارید. شما حاضر نیستید بخاطر تعهداتی که پیش از این داده اید رویاهایتان را کنار بگذارید. ایجاد تعادل بین این دو حالت کار بسیار دشواری به نظر می رسد، ولی سماجت ملایم شما رمز موفقیتتان خواهد بود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #دی
    امروز آنقدر بی صبر و حوصله هستید که اگر کنترل خودتان را حفظ نکنید هر لحظه ممکن است کار بچگانه و اشتباهی از شما سر بزند. با جر و بحث کردن و عصبانی شدن در مقابل کسی که احساس می کنید سد راهتان شده است تنها خودتان را خسته و اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. اگر دلتان می خواهد کار تازه ای کرده یا مسیر جدیدی را در پیش بگیرید به خودتان یادآوری کنید که بعدا هم برای این کار به اندازه کافی وقت خواهید داشت. در حال حاضر مداومت به خرج داده و از مسیر اصلیتان منحرف نشوید و تغییر جهت های ناگهانی را کنار بگذارید. این روزها تکنولوژی در زندگی شما اهمیت تازه ای پیدا کرده است، پس نقشی که می تواند در پیشرفتتان داشته باشد را نادیده نگیرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #بهمن
    امروز احساس می کنید که نمی توانید هیچ راه خروجی از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید پیدا کنید و توانایی های شما در حل مشکلات به ورطه آزمایش گذاشته خواهند شد. برای حل موانعی که در سر راهتان قرار گرفته اند باید به حس درونیتان اعتماد کنید و خودتان را خیلی درگیر مهارت های فکریتان نکنید. البته تا به حقیقت ماجرا پی نبرید هم آرام نخواهید نشست و برای این کار باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. اگر امروز کارهایتان به نظر دیگران عجیب و غریب می آیند اصلا خودتان را نگران نکنید و با خیال راحت آنچه به نظر خودتان درست است و اهمیت دارد را در نظر داشته باشید. در نهایت شما کارگردان و ستاره اصلی فیلم زندگیتان هستید و همه چیز دست شماست.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #اسفند
    شما مجبور به انتخابی هستید که پیشرفت شما در منزل یا محل کار را محدود خواهد کرد، چرا که شما نمی توانید همه کار را با هم انجام بدهید. خوشبختانه راه حل ساده ای برای این معضل شما وجود دارد، ولی برای آن باید بعضی از افکار بیهوده خود را کنار بگذارید. شما تمام چند هفته گذشته سعی کرده اید تک تک مشکلات بی اهمیتی که سر راهتان سبز شده اند را ابتدا حل کرده و بعد به مسیرتان ادامه بدهید. لزومی ندارد فکر کنید همه این وضعیت هایی که پیش می آیند اضطراری هستند و بلافاصله باید حل شوند. اگر متوجه این موضوع شوید خواهید توانست سر فرصت به همه کارهایتان برسید. یادتان باشد که در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که برای چیزهایی که برایتان مهمتر هستند وقت بگذارید
  • ۱۰:۰۵   ۱۳۹۵/۳/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 7 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #فروردين
    این واخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن، ولی این بار برای همیشه، را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞
    #ارديبهشت
    خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شما اردیبهشتی هایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کارهایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته تان را به نعویق خواهد انداخت.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞
    #خرداد
    شما با این که برای رسیدن به حمایتی که برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است با دیگران راه بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می شود که نمی دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می کردید که در وضعیت خوبی به سر می برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞
    #تير
    شاید اوایل امسال راه تازه ای را شروع کرده باشید که خیلی زود مجبور شده اید آن را به خاطر کارهای دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند کنار بگذارید. شکی نیست که شما دارید تلاش می کنید مسئولیت هایی که الان دارید را به نحو احسن به انجام برسانید ولی شاید به عنوان پاداش سعی و تلاشتان، فرصتی دوباره برایتان فراهم شده است تا کاری که کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. به فکر این نباشد که چطور چنین چیزی ممکن است، فقط تمام توانتان را به کار بگیرید که تا زمانی که به نتیجه مورد نظرتان نرسیده اید، حتما زمانی را در روز به این رویایتان اختصاص بدهید. زندگی شما دارد به سوی تعدل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #مرداد
    طی چند ماه گذشته مسئولیت زیادی در رابطه با خانه و خانواده به عهده شما نبوده است و تا حدود زیادی آزادی عمل داشته اید، ولی حالا دوباره خانواده تان به شما نیاز دارد و باید هر چقدر که در توانتان است به آنها توجه و رسیدگی کنید. اگر خودتان کارهای دیگری داریدکه برایتان از خدمت کردن به دیگران مهم تر هستند به آنها غر نزنید. عمق رضایتی که از توجه کردن به عزیرانتان به دست خواهید آورد کافی است تا تمام این احساسات منفی را از بین ببرد. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آنها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #شهريور
    اموز انگار همه کارهایتان فوریت شدیدی پیدا کرده اند و نمی توانید خودتان را با سرعت آنها هماهنگ کنید. شما بی آن که نتیجه مورد نظرتان را به دست آورده باشید تنها از کاری به سراغ کاری دیگر می روید. با این حال انرژی مثبتی که احساس می کنید باعث می شود باور داشته باشید می توانید به همه کارهایتان برسید و همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. دلیلی ندارد به توانایی های خودتان شک کنید، انرژی مثبت، نیت صادقانه و تلاشتان شما را به موفقیتی که به دنبالش هستید خواهد رساند. اتفاقاتی که در اطرافتان افتاده اند و اطلاعاتی که به دست آورده اید شما را در رابطه با قدم بعدی که باید بردارید دچار تردید کرده اند، ولی حالا دیگر وقتش رسیده که با اعتماد به خودتان پیش بروید.
  • ۱۰:۰۶   ۱۳۹۵/۳/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 7 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞
    #مهر
    با نگاهی مجدد به وضعیت اقتصادیتان متوجه خواهید شد که باید در بعضی از تصمیماتی که پیش از این گرفته اید تجدید نظرهایی بکنید. با وجود این که برخی از بخش های نقشه هایتان دقیقا طبق پیش بینی خودتان پیش رفته اند، برخی از چالش هایی که با آنها مواجه شده اید را در خوابتان هم نمی دیده اید. خوشبختانه فرصتی برایتان فراهم شده است تا آنچه در چند ماه گذشته در این رابطه فرا گرفته اید را از نظر گذرانده و تغییراتی در برنامه ها و تصمیماتتان اعمال کنید. وقتتان را هدر نکنید، اینطور موقعیت ها خیلی زود از دست می روند. شما این اواخر رویاهایتان را نادیده گرفته اید، ولی حالا وقت آن رسیده که برای رسیدن به آنها تلاش کرده و به شانس خود اعتماد کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #آبان
    شاید تا همین چند روز پیش هم این طور به نظرتان می رسید که چالش های سال پیش را بالاخره پشت سر گذاشته اید، ولی اتفاقاتی که اخیرا افتاده اند نشان دهنده این هستند که هنوز سایه هایی از گذشته باقی مانده اند که باید به آنها رسیدگی شود. نگران نشوید، این وضعیت قرار نیست خیلی طول بکشد و شما خیلی بیش از آنچه خودتان متوجه باشید به سوی اهداف دراز مدت خود پیش رفته اید. تنها چیزی که هست این است که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت. خوشبختانه انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، پس تا توانش را دارید دست به کار شده و برای حل این مسئله اقدام کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #آذر
    شاید احساس کنید که شرایط موجود از کنترل شما خارج شده و تلاش هایی که برای مدیریت آنها می کنید بیهوده هستند و تنها پیشرفت شما را محدود می کنند. شما هیچ علاقه ای ندارید که در یک وضعیت تکراری باقی بمانید و دوست دارید با شرعت تمام به جلو پیش بروید. با این حال اگر شهامت کافی برای مقابله با وضعیت موجود را داشته باشید پاداش ویژه ای در انتظارتان خوهد بود. کنکاش احساسات سرکوب شده تان شاید برایتان چندان خوشایند نباشد، ولی نادیده گرفتن آنها می تواند برایتان فاجعه به همراه داشته باشد. اگر می خواهید به بزرگ ترین گنجینه ها دست پیدا کنید گاهی باید سرعتتان را کم کرده و نگاهی به درونتان بیندازید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #دي
    گاهی با خودتان فکر می کنید که روابط و فعالیت های اجتماعی تنها چیزهای دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی گذارند به کارهای مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید. پروژه های طولانی مدتی که شما را به خود مشغول کرده اند امروز بالاخره به سوی پیشرفت خواهند رفت. رویاهایی که زمانی غیر قابل دسترس به نظرتان می رسیدند حالا دست یافتنی تر به چشمتان می آیند. از این فرصت برای کشیدن نقشه هایی بزرگ برای آینده تان استفاده کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #بهمن
    با وجود این که درگیری هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته اید به ظاهر حل شده اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. موضع شما در مورد این مسئله کاملا مشخص است ولی شاید نظر دیگران با شما فرق داشته باشد. به جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید. از تمایل درونیتان به تجزیه و تحلیل این ماجرا و حق دادن به خودتان دست بردارید و سعی کنید هرچه سریعتر این درگیری را به طور کامل به پایان برسانید. اگر به کارهای فنی علاقه دارید امروز روز خیلی خوبی است که دستی به سر و گوش خانه تان کشیده و تعمیراتی که در توانتان هستند را انجام دهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

    #اسفند
    وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. ماجراجویی در انتظارتان است، هر چه سریعتر تلاشتان را برای به وقوع پیوستن آن شروع کنید، سفرتان نیز زودتر آغاز خواهد شد. جستجو برای یک همسفر خوب را فراموش نکنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان