خانه
55.6K

ماسک مو

  • ۱۴:۲۶   ۱۳۹۴/۹/۱۶
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ماسک مو های شگفت انگیز که در منزل می توانید تهیه کنید

  • leftPublish
  • ۱۷:۰۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ✅ آشنایی با چند ماسک برای درمان موخوره 👍

    💧1- موز و عسل

    با ماسک طبیعی موز و عسل، موخوره تان را کم کنید! پوست یک موز را بکنید و لهش کنید، کمی هم عسل به آن اضافه کنید. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر، کمی هم شیر به آن اضافه کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید.

    حالا ماسک را روی پوست سرتان بمالید و حدود ۲۰ دقیقه، یا تا زمانی که ماسک خشک شود صبر کنید. سپس سرتان را با شامپوی همیشگی‌تان بشویید. این راه درمان خانگی، باید در حدود ۲ هفته موخوره‌ی شما را کمتر کند.

    💧۲- پاپایا و ماست

    پاپایا به طور منحصر بفردی موهای شما را مرطوب و نرم می‌کند. یک پاپایای کامل را در کاسه‌ای له کنید و به آن نصف فنجان ماست بیفزایید. به خوبی مخلوطتان را هم بزنید و به پوست سرتان بمالید. اجازه دهید که ماسک، حدود ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند.

    برای نتیجه‌ی بهتر، سرتان را با آب ولرم بشویید. این ماسک طبیعی نه تنها موخوره‌ی شما را کاهش می‌دهد، بلکه بعنوان نرم‌کننده هم برایتان کار خواهد کرد.

    (پاپایا میوه‌ای طالبی سان است که در نواحی گرمسیری رشد می‌کند. در صورتی که به پاپایا دسترسی ندارید، می‌تواند انبه را جایگزین کنید.)

    💧۳- آووکادو و بادام

    آووکادو هم یک نرم کننده‌ی طبیعی برای موهاست. همچنین برای موخوره هم عالی است. مقداری از گوشت آووکادو را له کنید و کمی روغن بادام به آن بیفزایید. خمیر بدست آمده را به موهایتان بمالید و حدود ۳۰ دقیقه، یا تا زمانی که خمیر خشک شود صبر کنید.

    حالا با یک شامپوی ملایم، موهایتان را بشویید. اگر هر هفته از این خمیر روی موهایتان استفاده کنید، شاهد کاهش موخوره و شکنندگی موهایتان خواهید بود.

    💧۴-تخم مرغ و پرتقال

    شاید استفاده از تخم مرغ روی موها کمی کثیف کاری داشته باشد، اما نتایجش عالی است! ماسک طبیعی تخم مرغ، هم موخوره را کاهش می‌دهد و هم موهایتان را نرم می‌کند. دو تخم مرغ را بشکنید و کمی هم آب پرتقال به آن بیفزایید تا حالت خمیری به خود بگیرد. حالا این خمیر را به موها یا به انتهای تار موهایتان بمالید.

    سپس موهایتان را با یک کلاه مخصوص حمام بپوشانید، تا بوی تخم مرغ اذیتتان نکند. حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید و بعد با شامپوی همیشگی‌تان، سرتان را بشویید. این راه درمانی حتی می‌تواند موهای خشک را نیز درمان کند.

    💧۵-دانه شنبلیله و ماست

    مقداری دانه‌ی شنبلیله را به مدت ۱ ساعت در آب بخیسانید. حالا دانه‌ها را با کمی آب آسیاب کنید تا خمیری بدست بیاید. مقداری هم ماست و آب لیموترش به مخلوطتان بیفزایید تا ماسکتان ساخته شود. حالا این ماسک را به موها و پوست سرتان بمالید.

    موهایتان را با کلاه مخصوص حمام بپوشانید و ۳۰ دقیقه‌ای صبر کنید. سپس موهایتان را با شامپو بشویید. این ماسک، حتی می‌تواند خشکی موها ناشی از آلودگی هوا را نیز بهبود بخشد.

    💧۶- روغن کرچک و رزماری

    رزماری گیاهی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن مو بخاطر موخوره کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید توسط روغن کرچک و رزماری ماسکی طبیعی به همین منظور بسازید. عصاره‌ی گیاه رزماری را بهمراه مقداری آب حدود ۱۰ دقیقه بجوشانید. هنگامی که این جوشانده خنک شد، از صافی ردش کنید و در کاسه بریزیدش.

    حالا مقداری روغن کرچک درون کاسه بریزید. این ترکیب را بخوبی مخلوط نمایید و به موها و پوست سرتان بمالید. این ماسک عالی، در کمترین زمان ممکن مشکل موخور‌ه‌ی شما را کاهش خواهد داد

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۲/۲/۱۳۹۵   ۱۶:۰۱
  • ۱۹:۳۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست
    نرم کردن موها با تخم مرغ، رشد مو را افزایش می‌دهد. چرا که تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد. ۷۰ درصد مو از پروتئین کراتین تشکیل شده است، بنابراین، پروتئین تخم مرغ با پر کردن نقاط ضعیف رشته‌ی مو، موهای آسیب دیده را بازسازی و بطور موقت مو را تقویت می‌کند.

    تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد (در هر گرم تخم مرغ حدود ۳.۶ تا ۶.۵ گرم پروتئین وجود دارد) که باعث می‌شود نرم کننده‌ی تخم مرغ، یک درمان پروتئینی قوی باشد. اضافه کردن نرم کننده‌ی تخم مرغ به برنامه‌ی مراقبت از مویتان، به شما کمک می‌کند که موهای قوی را حفظ کنید و این کار برای رشد مو ضروری است.

    طرز تهیه :

    قدم ۱: یک تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده‌ی آن را در یک کاسه بریزید. برای جلوگیری از چسبیدن ماده‌ی لزج داخل تخم مرغ به موهایتان، آنرا از تخم مرغ بیرون بیاورید.

    قدم ۲: یک قاشق غذا خوری روغن زیتون اضافه کنید. تخم مرغ و روغن زیتون را با یک چنگال کاملا مخلوط کنید.

    قدم ۳: تا زمانی که برای استفاده از آن آماده شوید، یک قطعه‌ی پلاستیک روی کاسه قرار دهید و روی آنرا بپوشانید.
    طرز استفاده
    قدم ۱: برای دسترسی آسان، نرم کننده‌ی تخم مرغ را در حمام قرار دهید. موهایتان را با یک شامپوی شفاف کننده (clarifying shampoo) بشویید تا مواد و روغن‌های طبیعی که در موهایتان جمع شده‌اند، پاک شوند.

    قدم ۲: موهایتان را فشار دهید تا آب اضافی خارج شود. روی سرتان حوله بگذارید تا آب بیشتری از موهایتان گرفته شود ولی موهایتان را کاملا خشک نکنید.

    قدم ۳: نرم کننده‌ی تخم مرغ را روی تمام قسمت‌های مو بمالید. اگر انتهای موهایتان چند شاخه شده، به انتهای مو بیشتر توجه کنید.

    قدم ۴: موهایتان را با کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید که نرم کننده بمدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه، روی موهایتان بماند.

    قدم ۵: نرم کننده را از روی موهایتان بشویید. به موهایتان مرطوب کننده بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس مرطوب کننده را از روی موهایتان بشویید و مثل همیشه موهایتان را درست کنید.


  • ۱۹:۳۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست
    اگر شما می خواهید موهای ضخیم و براق داشته باشید انجام این کارها ممنوع می باشد :

    چیزهایی که می تواند برای زیبایی موهای شما مضر باشند …

    ۱ ) با تمام توان سعی کنید از استرس ، جلوگیری کنید .

    که نه تنها برای زیبایی موهای شما، بلکه برای سلامت کلی مخرب می باشد .

    ۲ ) موهای ضخیم و براق زیبا ، نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی دارند بنابراین، حفظ رژیم غذایی سالم و جلوگیری از نامتعادل غذا خوردن و عادت های بد داشتن را جزء برنامه روزانه خود قرار دهید .

    این برای داشتن موهای سالم مهم است برای مثال، اگر به اندازه کافی آهن در بدن وجود نداشته باشد می تواند به موهای نازک و بدون حجم منجر شود.

    ۳ ) اجتناب از شانه زدن مو هابا برس فلزی ، چرا که آنها شدیدا به موهای شما آسیب می زنند بهترین و حرفه ای ترین برس مو ماسون پرسون برس است .

    این ابزار می تواند موهای شما را واقعا زیبا، نرم و به راحتی قابل کنترل کند ، یک ابزار شگفت انگیز برای ماساژ آرام پوست سر می باشد که به بهبود گردش خون و تشویق رشد مو ها کمک کند . همچنین ، برس ماسون پرسون ، یک برس با کیفیت خوب می باشد که به طور مساوی در تمام رشته مو پخش می شود.

    اندازه های مختلف از برس ماسون پرسون که در بازار وجود دارد ، اندازه بزرگ برای موهای ضخیم ایده آل است .گرچه این برس ها دارای قیمتی بالا هستند اما این سرمایه گذاری برا ی همیشه وزیبایی شما با ارزش است .این برس ها از موی خاص ساخته شده است.

    ۴ ) اجتناب ازحرارت خشک سشوار واستفاده از راه های طبیعی برای خشک کردن موها (به خصوص در تابستان ) بهتر و سالم تر است که به طور طبیعی موها خشک شده وبرای حالت دادن آن ها هم از اتوی مو بدون آسیب زدن به ریشه مو استفاده کرد .


  • ۱۹:۳۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست
    چگونه موهایی پر پشت وشفاف داشته باشیم ؟

    شستشوی موها با مواد طبیعی

    بعد از شستشوی موها به طور معمول سعی کنید از یک شوینده که از ریزش موهای شما جلوگیری می کند استفاده کنید درمان کننده طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو :

    ۳ قاشق غذاخوری از آب لیمو ( یا سرکه ) با ۱ قسمت آب را با هم مخلوط کنید .

    وبرای بوی سرکه از یک قطره اسانس ( گل رز اسانس ، به عنوان مثال)استفاده کنید .

    ماساژ :

    ماساژ سر بسیار مفید است، باعث بهبود گردش خون در پوست سر شما شده ، افزایش رشد مو وجلوگیری از ریزش وسالم و ضخیم تر ،شدن موها از تاثیرات ماساژمو می باشد .

    اگر شما اینکار را به طور منظم انجام دهید خواهید دید کا چه اثرات خوب وشگفت انگیزی روی موها خواهد داشت .

    شما این کار را در حال شستن موهای خود نیز می توانید انجام دهید. بدین صورت که درحمام هنگام شستن موها با نوک انگشتان خود به طور دورانی ودایره ای وبه آرامی این کار را انجام دهید .

  • ۰۰:۵۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28134 |24368 پست

    ماسک موی روغن زیتون! برای خشکی موها

    روغن زیتون برای رشد و حالت دهی موها بسیار سودمند است. برای موهای خشک، روغن زیتون مانند یک معجزه عمل می کند. خواص مرطوب کنندگی روغن زیتون هم موها را مرطوب می کند و هم پوست سر را مرطوب نگه می دارد. ماسک موی روغن زیتون با عسل، 100 درصد بهترین ماسک مو برای نرم شدن موهای خشک محسوب می شود.

    خواص تغذیه کننده موها:

    • تخم مرغ خام سرشار از چربیها، پروتئین ها و مرطوب کننده های طبیعی می باشد.
    • آنزیم های موجود در سفیده تخم مرغ موها و پوست سر را از باکتری ها و روغن اضافه پاک می کنند.
    • روغن زیتون دارای خاصیت مرطوب کنندگی موها می باشد.
    • عسل دارای ویتامین های طبیعی، مواد معدنی و مرطوب کننده های طبیعی بوده و خاصیت ترمیم کنندگی دارد.

    مواد لازم:

    روغن زیتون خالص

    تخم مرغ خام

    عسل

    روش:

    برای ساختن این ماسک مو به میزان اندکی از مواد نیاز داریم. میزان این مواد به بیش ازچند قاشق غذاخوری نمی رسد، بنابراین نگران چرب و سنگین شدن موهایتان نباشید، به علاوه این ترکیبات باعث خوشبو شدن طبیعی موهایتان نیز می گردند.

    • 5 قاشق غذاخوری از روغن زیتون را با 2 عدد تخم مرغ مخلوط کرده و به کل موهایتان بمالید. موهایتان را با یک کلاه رنگ پوشانده و بگذارید تا 15 دقیقه بماند. بعد از 15 دقیقه، موها را آبکشی نمایید.
    • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و به سراسر موها بمالید. سرتان را با کلاه رنگ یا کیسه پلاستیکی پوشانده و بگذارید تا 15 دقیقه بماند و سپس موها را تمیز بشویید.

    نکته: اگر تمایل داشتید می توانید به این ماسک ها 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه  یا 2 قاشق غذاخوری دارچین بیافزایید.

    توصیه ها:

    • میزان روغن زیتون و عسل به بلندی و پرپشتی موها بستگی دارد.
    • با نوشیدن آب فراوان در طول روز پوست و موی خود را آبرسانی کنید.
    • اگر این ماسک موها را به مدت بیشتری بر روی موها بگذارید تا باقی بمانند، تاثیرشان بر موها بیشتر خواهد شد.
    • پودر دارچین را می توانید به جای تخم مرغ برای درمان ریزش مو جایگزین کنید.
    • استفاده از لیمو ترش به جای تخم مرغ از شوره سر جلوگیری کرده و خارش پوست سر را بهبود می دهد.
    • مراقب باشید که این ماسک مو با دهانتان تماس پیدا نکند.
    • استفاده بیش از حد از روغن زیتون می تواند موها را چرب سازد.
    ماسک مو
  • leftPublish
  • ۱۳:۵۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    چند ماسک خانگی برای موهای سوخته و وز شده

    تنها ماده‌ای كه پروتئين را به صورت مستقيم به موهای شما منتقل می كند تخم مرغ است.

    ماسك كره

    يكي از بهترين و ساده‌ترين راه‌حل‌هاي تقويت موهاي وز شده آغشته كردن آن به كره است. كره كه از محصولات لبني پرطرفدار است، خاصيت‌ فراواني براي تغذيه موهاي آسيب ديده شما دارد. پس بنا به حجم موهاي‌تان مقداري كره را كه از قبل از يخچال خارج كرده ايد به موها زده و با استفاده از كلاه مخصوص به مدت نيم ساعت بپوشانيد و در آخر موها را با شامپو و آب ولرم شسته و آبكشي كنيد.

     

    ماسك روغن بادام و زيتون

    تركيب استثنايي روغن بادام شيرين و زيتون و قرار گرفتن آن لابه لاي موها به رفع خشكي و آسيب موها كمك ويژه‌اي مي‌كند. پس اين روغن‌ها را تركيب كرده و بعد از ماساژ موها با آن كلاه و حوله گرمي را به مدت 30 دقيقه روي سر قرار دهيد. اين بار هم بعد از نيم ساعت سرتان را با شامپو بشوييد. این ماسک یکی از موثرترین  ترکیباتی است که در زمان کمی موهای خشک و آسیب دیده  شما را مثل روز اول درخشان و زیبا می کند.

     

    تركيب شامپو با تخم مرغ

     تنها ماده‌اي كه پروتئين را به صورت مستقيم به موهاي شما منتقل مي‌كند تخم مرغ است. اين راه‌حل ساده و ارزان‌قيمت بهترين روش براي درمان موهاي وز شده از رنگ و حرارت حالت‌دهنده‌ها است. براي اين كار هفته‌اي يك بار شامپوی خود را به اندازه دو بار شست‌وشو با تخم‌مرغ تركيب كرده و بعد از آغشته كردن، موها را ماساژ و بعد از 5 دقيقه آن را از روي موهاي خود بشوييد.

     

    معجزه سركه سيب

    همه ما مي‌دانيم كه روغن زيتون و سركه سيب هر كدام چه خواص بي‌اندازه‌ مفیدی در ترميم و رشد ساختمان مو دارند؛ بنابراين براي استفاده از اين ماسك معطل نكنيد. يك قاشق چاي‌خوري سركه سيب را با دو قاشق غذا خوري روغن زيتون و سه عدد سفيده تخم‌مرغ مخلوط كنيد و ماسك به دست آمده را به مدت سي دقيقه روي موها بگذاريد. سر خود را با كلاه مخصوص رنگ بپوشانيد تا تركيبات ماسك بهتر به خورد موهاي‌تان برود.

    ماسک مو

  • ۱۴:۴۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک نرم کننده عالی برای مو با تخم مرغ!

    تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد و گذاشتن تخم مرغ بمدت طولانی روی موها، ممکن است باعث خشک شدن مویتان شود.

    طرز تهیه:

    قدم ۱: یک تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده‌ی آن را در یک کاسه بریزید. برای جلوگیری از چسبیدن ماده‌ی لزج داخل تخم مرغ به موهایتان، آنرا از تخم مرغ بیرون بیاورید.

    قدم ۲: یک قاشق غذا خوری روغن زیتون اضافه کنید. تخم مرغ و روغن زیتون را با یک چنگال کاملا مخلوط کنید.

    قدم ۳: تا زمانی که برای استفاده از آن آماده شوید، یک قطعه‌ی پلاستیک روی کاسه قرار دهید و روی آنرا بپوشانید.

     

    طرز استفاده:

    قدم ۱: برای دسترسی آسان، نرم کننده‌ی تخم مرغ را در حمام قرار دهید. موهایتان را با یک شامپوی شفاف کننده (clarifying shampoo) بشویید تا مواد و روغن‌های طبیعی که در موهایتان جمع شده‌اند، پاک شوند.

     

    قدم ۲: موهایتان را فشار دهید تا آب اضافی خارج شود. روی سرتان حوله بگذارید تا آب بیشتری از موهایتان گرفته شود ولی موهایتان را کاملا خشک نکنید.

     

    قدم ۳: نرم کننده‌ی تخم مرغ را روی تمام قسمت‌های مو بمالید. اگر انتهای موهایتان چند شاخه شده، به انتهای مو بیشتر توجه کنید.

     

    قدم ۴: موهایتان را با کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید که نرم کننده بمدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه، روی موهایتان بماند.

     

    قدم ۵: نرم کننده را از روی موهایتان بشویید. به موهایتان مرطوب کننده بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس مرطوب کننده را از روی موهایتان بشویید و مثل همیشه موهایتان را درست کنید.

     

    نکات:

    نرم کننده‌ ی تخم مرغی را بیشتر از ۲۰ دقیقه روی موهایتان نگذارید. تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد و گذاشتن تخم مرغ بمدت طولانی روی موها، ممکن است باعث خشک شدن مویتان شود.

     

    فقط ماهی یکبار از نرم کننده‌ی تخم مرغ استفاده کنید. زیرا این نرم کننده یک پروتئین قوی است و استفاده‌ی بیش از حد از آن، می‌تواند به مو آسیب برساند.

     

    شستشوی مو با یک شامپوی پاک کننده، مواد روغنی و کثیفی را که در مو جمع شده‌اند، از بین می‌برد و باعث می‌شود که پروتئین تخم مرغ به آسانی به داخل رشته‌ى مو نفوذ کند. انواع دیگر شامپو نیز مناسبند اما شاموهای پاک کننده، بهترین نتیجه را خواهند داد.

     

    اگر موهای شما مستعد خشک شدن هستند، در پایان کار از یک نرم کننده‌ی بدون نیاز به آبکشی استفاده کنید.

     

    وسایل مورد نیاز:

    کاسه برای مخلوط کردن، چنگال، یک عدد تخم مرغ، یک قاشق غذا خوری روغن زیتون، یک پوشش پلاستیکی، شامپوی پاک کننده، حوله، کلاه حمام، نرم کننده، و نرم کننده‌ی بدون نیاز به آبکشی.

    ماسک مو

  • ۱۹:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ۷ ماسک موی خانگی

    آواکادو در بسیاری از محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین ماسکها برای موی سر می باشد.

    ماسک آواکادو

    آواکادو در بسیاری از محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین ماسکها برای موی سر می باشد. ماسک آواکادو بهترین ماسک برای موهای خشک است. این ماسک به موهای شما کمک می کند که صاف و نرم و ضخیم شوند. مقداری آواکادوی رسیده را با نصف فنجان شیر و یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و یا روغن بادام ترکیب کنید و آن را روی موی سرتان بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب بشویید.

     

    ماسک تخم مرغ

    ماسک تخم مرغ یکی از ماسکهای طراوت بخش و نرم کننده موی سر می باشد که درست کردن آن بسیار آسان است. کافی است زرده تخم مرغ را با یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و یک فنجان شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید. این ماسک را بر روی موهایتان بمالید و بعد از گذشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید. تخم مرغ سرشار از پروتئین است که باعث تغذیه ریشه مو می شود، پتاسیم موجود در آن به موهای آسیب دیده کمک می کند، ویتامین A موجب کاهش موخوره می شود و ویتامین B12 هم باعث رشد موهای جدید می شود.

     

    ماسک ماست

    اگر موی سر شما بخاطر حالت دهنده های مختلفی که برای آن استفاده می کنید رنج می برد و یا به خاطر آلودگی هوا ظاهری کدر و خسته دارد، برای درخشان کردن دوباره آن ماسک ماست را امتحان کنید. نصف فنجان ماست( اگر موی بلندی دارید از مقدار بیشتری ماست استفاده کنید) را بر روی سرتان بمالید و آن را ماساژ دهید و بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را بشویید سپس برای تمیز کردن کامل آن از شامپو استفاده کنید.

     

    ماسک موز

    موز سرشار از ویتامین A،E،Cو پتاسم است که باعث تنظیم چربی سر می شود و آن را سالم نگه می دارد. یک عدد موز رسیده را با یک قاشق سوپخوری روغن نارگیل، یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و عسل مخلوط کنید. آن را بر روی سرتان بمالید و بعد از ۵ دقیقه با آب گرم و یا سرد بشویید. موهای شما بعد از آن همیشه درخشان و صاف خواهد بود.

     

    ماسک روغن نارگیل

    ماسک روغن نارگیل ماسکی عالی برای موهای خشک و آسیب دیده است. ۲ قسمت روغن نارگیل را با یک قسمت روغن زیتون مخلوط کنید و آن را به موهایتان بزنید و تا آنجایی که می توانید اجازه دهید روی سرتان بماند سپس آن را با شامپو بشویید.

     

    ماسک توت فرنگی

    اگر موی سرتان چرب است ماسک توت فرنگی را باید امتحان کنید. ویتامین C موجود در آن باعث تنظیم چربی و PH سر می شود و در نتیجه تولید چربی سر متعادل می شود و این باعث سالم ماندن موی سر شما می شود. یک مشت توت فرنگی را با یک قاشق سوپخوری عسل و یک قاشق سوپخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. بگذارید این ماسک ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند سپس آن را با آب سرد بشویید.

     

    ماسک آرد جودوسر

    اگر از شوره و خارش و مشکلاتی از این دست رنج می برید ماسک جو دو سر را هر روز استفاده کنید. خبر خوب این است که درست کردن این ماسک بسیار سریع و آسان است. یک قاشق غذاخوری آرد جو را با یک قاشق شیر و یک قاشق روغن بادام و یا روغن زیتون مخلوط کنید و بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند و بعد با آب و شامپو موهایتان را بشویید.

    خانمهای جوان اگر دنبال دوستی می گردید که هوای پولهای شما را داشته باشد و به دنبال راهی می گردید که سریع با آن موهای شما تغذیه شده و جوان بماند، این ماسکهای خانگی بدون شک به شما کمک خواهند کرد. درست کردن این ماسکها بسیار آسان است و من مطمئن هستم که بیشتر ترکیبات آنها را در منزل دارید.

    ماسک مو

  • ۲۲:۱۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28134 |24368 پست

    ماسک_مو

    ماسک موی موز! برای موهای ضعیف و آسیب دیده😍

    ماسک موی موز یک ماسک موی معمولی نیست. این ماسک سرشار از خواص منحصربفرد است. این ماسک موهای آسیب دیده را درمان کرده و به آنها قدرت استحکام و سلامت شدن را اعطا می کند. ماسک موی موز برای موهای نازک و ضعیف بسیار مناسب می باشد و همچنین اگر مرتبا دچار ریزش مو می شوید این ماسک برای شما فوق العاده است. ماسک موی موز با کمک موز و عسل ساخته شده و از موخوره جلوگیری کرده و حجم موها را افزایش می دهد.

    خواص تغذیه کننده موها:😱

    موز حاوی کربوهیدراتها، پتاسیم، آهن و ویتامین A می باشد.

    عسل دارای ویتامین ها، مواد معدنی و مرطوب کننده های طبیعی با قدرت ترمیم بالاست.

    مواد لازم:

    موز

    عسل

    روش:

    یک موز را برداشته و آن را به خوبی له کنید. 1 قاشق غذاخوری عسل برداشته و با موز مخلوط کنید. سعی کنید آن را به خوبی مخلوط کنید. این ماسک را روی موها مالیده و موهایتان را با یک کلاه رنگ بپوشانید و بگذارید حداقل 15 تا 20 دقیقه بماند. بعد از گذشت این مدت، می توانید موهایتان را با استفاده از شامپو یا نرم کننده شستشو دهید.

    توصیه ها:👌

    از پاک شدن تمام تکه های موز از موهایتان مطمئن شوید.

    موزهای رسیده تر خیلی بهتر هستند.

    عسل اختیاری می باشد ولی به کار بردن آن بسیار خوب است

  • ۱۰:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست
    انواع ماسک با کدوحلوایی
    کدو تنبل یکی از مواد معجزه‌آسا برای تقویت پوست و مو است.
    طرز تهیه ماسک مو
    یک‌دوم فنجان کدو حلوایی پخته را با ۲ قاشق غذاخوری عسل بخوبی مخلوط کنید تمام آن چیزی که برای موهایی درخشان‌تر نیاز دارید همین دستور ساده است! آن را روی موی خود به آرامی بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی موهایتان بماند. سپس موهای خود را زیر دوش بشوئید.

    طرز تهیه ماسک صورت
    پوست شما پس از استفاده از این ماسک، بسیار شفاف و نرم خواهد شد بطوریکه شما آبرسانی به زیر پوست خود را کاملا احساس می‌کنید.

    مواد لازم:
    پوره کدوی پخته شده ۲ فنجان
    ماست ۴ قاشق غذاخوری
    عسل ۴ قاشق غذاخوری
    بادام آسیاب شده ۲ قاشق چایخوری
    روغن زیتون نصف قاشق چایخوری

    تمام مواد فوق را با هم مخلوط کرده و بعد از اینکه پوست صورت خود را تمیز و کمی مرطوب نمودید، به آرامی از مخلوط فوق روی آن بمالید (با پشت قاشق) بگذارید ۱۰-۵ دقیقه به همان حالت بماند. آنزیم‌های موجود در کدو در حضور رطوبت (آب) فعالیت بیشتری دارند. (علت مرطوب نمودن پوست قبل از کاربرد ماسک) سپس به آرامی با پارچه نمناکی صورت خود را پاک نمائید باقیمانده مخلوط فوق را در یخچال برای استفاده در طول هفته قرار دهید. اگر در طول هفته ۲ تا ۳ بار از این ماسک استفاده کنید، تغییر قابل توجهی در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

    طرزتهیه اسکراب بدن
    پوره کدو یک‌دوم فنجان
    روغن نارگیل یک‌چهارم فنجان
    شکر قهوه‌ای یک‌چهارم فنجان
    دارچین یک‌دوم قاشق چایخوری

    روغن نارگیل و دارچین هر دو خاصیت آنتی‌باکتریال دارند که در صورت وجود جراحت یا زخمی در بدن شما، مانع از التهاب و عفونی شدن آن می‌شوند. بهتر است برای جلوگیری از کثیف‌کاری این اسکراب را در داخل حمام استفاده کنید. ترکیب مواد فوق نه تنها یک رایحه مطبوع و منحصر بفردی ایجاد می‌کند بلکه پوست‌های مرده را لایه برداری کرده و رطوبت مناسبی به پوست شما می‌دهد. می‌توانید بجای شکر قهوه‌ای از کپسول‌های ویتامین E هم استفاده کنید مواظب باشید موقع استفاده از پوستتان تراوش نکند.
    ____________________________
  • leftPublish
  • ۰۲:۲۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک_ریزش_مو

    ترکیب #آب_پیاز و #روغن_بادام برای جلوگیری از

    ریزش_مو

    روغن بادام باعث براقی مو می شود. مخلوط هر دو با ریزش مو مقابله و پیاز مو را تقویت می کند و باعث رشد مو می شود.

     

    ترکیب آب پیاز و #روغن_زیتون برای جلوگیری از ریزش مو

    روغن زیتون و آب پیاز بهترین ترکیب درمانی برای ریزش مو است. مخلوطی  ازهر دو را روی پوست سر بمالید و بعد ازکمی با شامپو   بشویید.

    ترکیب آب پیاز و آب ولرم برای جلوگیری از ریزش مو

    آب پیاز را با آب ولرم مخلوط کنید و پس از شستن با شامپو موهایتان را با آن بشویید .در صورت استفاده منظم نتیجه مطلوبی به دست خواهد آمد.

     

    ترکیب آب پیاز و #روغن_نارگیل برای جلوگیری از ریزش مو

    به طور معمول از روغن نارگیل برای مقابله با ریزش مو استفاده می شود. دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با یک قاشق غذا خوری آب پیاز مخلوط کنید و به موها بمالید و پس از مدتی بشویید.

  • ۰۹:۳۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    محلولی برای تقویت_موهای آسیب دیده با #دکلره و #رنگ!

    ماسک_مو_مخصوص_مو_آسیب_ديده

    شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که همه ی موهایتان را یا دکلره روشن و یا آنها را #مش کرده و با آسیب دیدگی شدیدشان روبرو شده باشید و برای رفع آن #کراتینه کردن و یا تقویت با انواع ماسکها ، کوتاهی و…به شما پیشنهاد شده باشد که البته جدای از اینکه هر کدام از راهکارهای شیمیایی درصد تاثیر منفیشان بیش ازمفید بودنشان است شما برای انجام آنها اقدام نکرده باشید.

    حال برای اینکه آسیب دیدگی موهای پوسیده و دمیج را تا حدودی بدون دخالت مواد شیمیایی و با یک محلول کاملا طبیعی و موثر رفع کنید به این توصیه ی ما توجه و عمل کنید:

    اگر موهایتان بلند است یک تشت را از آب پر کرده و با نمک بسیار مخلوط کنید تا محلول بسیار شوری  بدست آید، سپس در حمام موهای بلندتان را یکی دو دقیقه در این تشت قرار داده و با دست آب نمک را از بالا به پایین موها بریزید تا همه جای آنها به این محلول  آغشته شود .

    برای موهای متوسط یا کوتاه هم  آب نمک غلیظ کمتری درست کرده که هم می توانید با آب پاشهای کوچک آن را لابه لای موها بپاشید و هم آرام آرام با مشت روی موها بریزید .توجه داشته باشید که خیلی باید مراقب چشمانتان باشید تا این محلول داخل چشم نرود.

    هر چه زودتر پس از آسیب دیدن موها این کار را انجام دهید تاثیر بهتری خواهد داشت.

    شاید لازم باشد این عمل چندین و چند بار تکرار شود و شما بدون نگرانی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب آن را تکرار کنید.

    هنگام انجام این کار حتما مراقب چشمانتان باشید .

  • ۱۴:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    ماسک تقویتی مُــو با جعفری
    آن ‌چه لازم دارید

    ⚪️- ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

    ⚪️- ۲ قاشق غذاخوری جعفری خردشده

    ⚪️جعفری خردشده و روغن زیتون را در مخلوط ‌‌كن ریخته و خوب مخلوط کنید ترکیب را به ریشه موهایيتان بمالید و کمی ماساژ دهید. سپس موهای‌تان را به مدت یک ساعت با حوله گرمی بپوشانید بعد از این مدت موهایتان را با آب ولرم بشویید و با شامپو ماسک را از روی موهایتان پاک کنید و درنهایت موها‌يتان را خشک کنید.
  • ۱۳:۵۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    يك قاشق غذاخورىدر_سبوس_برنج،يك عدد زرده #تخم مرغ و يك قاشق غذاخورى #روغن_كرچك با هم مخلوط كنيد و نيم ساعت روى پوست سرتون بذاريد و بعد بشوريد

    ریزش_مو 

  • ۱۶:۲۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    يكي از ماسک  #موهایی  ساده که به رشد سریع تر موها کمک خواهد کرد : برای این ماسک شما به مقداری آب سیب زمینی نیاز دارید بله ممکن است عجیب به نظر برسد اما آب سیب زمینی مانند آب پیاز در افزایش درخشندگی و رشد مو موثر است بنابراین ماسک موی ما با استفاده از سیب زمینی : آب ۲ سیب زمینی بزرگ ، ۱ قاشق عسل و ۱ زرده تخم مرغ را باهم مخلوط کنید واین مخلوط را روی ریشه موی خود بریزید وبه مدت نیم ساعت صبر کنید و سپس بشوئید این ماسک موئی شگفت انگیز موثر در رشد موهای شما است 

    ۶ ) موهای سالم و زیبا در صورت داشتن پوست سر سالم میسر است …

    این منطقی و درست است برای همین مراقبت از پوست سر مهم است 

    ویک نکته ساده برای مراقبت از پوست سر:

    محصولات نرم کننده ویا حالت دهنده مو را هرگز به ریشه موها نزنید اینکار نه تنها موهای شما را کم پشت می کند بلکه باعث چرب شدن به سرعت پوست سر و ریشه مو می شوند همچنین، برخی از تقویت کننده های مو حاوی موم و سیلیکونها منافذ پوست را بسته و از تنفس پوست سر جلوگیری می کنند . بنابراین فقط از این مواد در طول موها و نه در پوست سر و ریشه مو استفاده کنید .

  • ۰۷:۱۶   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    موخوره موها علت های زیادی دارد که صدردصدمشخص نیست وبهتره دنبال علتش نباشیم دنبال درمانش باشیم. درمانی که میخوام بهتون بگم خیلی ساده هست که علاوه بر رفع موخوره...موهای شمارو پرپشت ونرم میکند وموهاتونم تقویت میشه.درمانش اینه مقداری #روغن_زیتون را گرم کنید وروی پوست سر بمالید بعدموهاتون رو شونه کنید تا پخش شود وپوست سرتونم ماساژ دهید.کلاه پلاستیکی روپیداکرده وروی سر به مدت 30دقیقه بگذارید تاروغن خوب در پوست سرتون نفوذ کند.بعدا موهاتون را بااب بشورید یااینکه حمام کنید ویکبار شامپوبزنید. 

    قابل توجه کسانی که دربندرها زندگی میکنندویامسافرانی که مرتب به دریامیروند ودراب شوردریا شنامیکنند بهتر هست هفته ای 1بار سرخودرا باروغن زیتون ماساژ دهید.این عمل هم موخوره درمان میشه هم موهاتون براق و پرمیشود. 

  • ۱۶:۱۱   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    يكي از ماسک  #موهایی  ساده که به رشد سریع تر موها کمک خواهد کرد : برای این ماسک شما به مقداری آب سیب زمینی نیاز دارید بله ممکن است عجیب به نظر برسد اما آب سیب زمینی مانند آب پیاز در افزایش درخشندگی و رشد مو موثر است بنابراین ماسک موی ما با استفاده از سیب زمینی : آب ۲ سیب زمینی بزرگ ، ۱ قاشق عسل و ۱ زرده تخم مرغ را باهم مخلوط کنید واین مخلوط را روی ریشه موی خود بریزید وبه مدت نیم ساعت صبر کنید و سپس بشوئید این ماسک موئی شگفت انگیز موثر در رشد موهای شما است 

    ۶ ) موهای سالم و زیبا در صورت داشتن پوست سر سالم میسر است …

    این منطقی و درست است برای همین مراقبت از پوست سر مهم است 

    ویک نکته ساده برای مراقبت از پوست سر:

    محصولات نرم کننده ویا حالت دهنده مو را هرگز به ریشه موها نزنید اینکار نه تنها موهای شما را کم پشت می کند بلکه باعث چرب شدن به سرعت پوست سر و ریشه مو می شوند همچنین، برخی از تقویت کننده های مو حاوی موم و سیلیکونها منافذ پوست را بسته و از تنفس پوست سر جلوگیری می کنند . بنابراین فقط از این مواد در طول موها و نه در پوست سر و ریشه مو استفاده کنید .

  • ۱۸:۳۰   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    معجزه_پیاز_و_عسل_در_درمان_ریزش_مو

    این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ایرو و شفافیت موی سر نیز بسیار موثر است.

    ریزش مو یکی از معضلاتی است که این روزها افراد را به شدت نگران کرده است.آب پیاز یکی از بهترین درمان های خانگی برای ریزش مو، طاسی موی سر و موهای نازک است. سولفور موجود در آن گردش خون را بهبود می بخشد، فولیکول مو را تحریک کرده و باعث رویش مجدد مو می شود. 

    علاوه بر این، پیاز به کنترل کردن مشکلاتی از قبیل شوره و عفونت سر و سفید شدن موها کمک می کند،و افزودن عسل، خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد.و به نرم و درخشان شدن موها کمک می کند. عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و رطوبت را جذب می کند. 

     

    پژوهشی که در نشریه درماتولوژی در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، و طبق آزمایشات به عمل آمده، نشان داد رویش مجدد موهای افرادی که به ریزش و طاسی موی سر دچارند و به مدت یک ماه روزانه یک مرتبه از این ماسک به سر خود زدند، شاهد رویش مجدد موی سر خود بطور چشمگیری بوده اند.

    #طرز_تهیه_آب_پیاز_و_عسل_برای_درمان_ریزش_مو_و_طاسی_موی_سر: 

     

    این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ایرو و شفافیت موی سر نیز بسیار موثر است. 

     

    مواد مورد نیاز 

     

    1- یک عدد پیاز 

    2- عسل 

    3- یک قاشق مربا خوری (روغن های، کنجد، نارگیل، خردل و روغن بادام، زیتون، نعناع، رزماری)، از یکی از این روغن ها که در دسترس است، در این ماسک استفاده کنید.این روغن ها گزینه های خوبی هستند زیرا باعث رویش مو می شوند. 

     

    مراحل:

     

    یک عدد پیاز را پوست بکنید و رنده کنید سپس از یک پارچه توری برای گرفتن آب پیاز استفاده کنید و یا می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید سپس ۲ قاشق چایخوری عسل و یک قاشق مربا خوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و برای از بین بردن بوی پیاز و خواص بیشتر می توانید از یک قاشق مربا خوری آبلیمو یا گلاب استفاده کنید. 

     

    این ترکیب را مانند شکل، درون ظرف بریزید و به قسمت های طاس و یا تمام کف سر خود بزنید. 

    روی سرتان را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بگذارد حداقل 2 ساعت روی موی سرتان بماند سپس سرتان را با یک شامپوی گیاهی بدون مواد شیمیایی یا شامپوی بچه بشویید.

    ماسک مو

  • ۱۶:۱۵   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    ماسک تخم مرغ و ماست! برای ترمیم موهای آسیب دیده و خشک😍😍

    ماسک تخم مرغ و ماست

    🍃🍃🌿🌾🌷🍁🍁🍃🌿

    ماسک تخم مرغ و ماست خواص دو ماده غذایی مفید را در یک ماسک یکی می کند. تخم مرغ دارای پروتئین و چربیهای مفید بوده و ماست حاوی چربی شیر به همراه لاکتیک اسید می باشد. هردوی این ترکیبات بهترین ماسک را برای موهای خشک و آسیب دیده فراهم می آورند. این ماسک همچنین رشد موها را بهبود داده و آنها را مرطوب، تمیز و خوش حالت  نگه می دارد. به کار بردن این ماسک همچنین چربی اضافی موها را کنترل کرده و موها را نرم می سازد.

    خواص تغذیه کننده موها:😱

    تخم مرغ یک حالت دهنده  و مرطوب کننده طبیعی می باشد.

    تخم مرغ حاوی چربیها، پروتئین ها و آنزیم های پاکسازی کننده می باشد.

    ماست دارای پروتئین های شیر است که موها را قدرت می بخشند.

    لاکتیک اسید و روی موجود در ماست رشد موها را بهبود می بخشند.

    مواد لازم:

    تخم مرغ

    ماست

    روش:

    یک عدد تخم مرغ، یک چهارم فنجان ماست ساده و یک چهارم فنجان سس مایونز را آماده کنید. سپس تخم مرغ  را به خوبی هم بزنید تا به حالت فوم درآید. حالا ماست ساده طبیعی را به تخم مرغ زده شده اضافه کنید و تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید.

    با استفاده از این ماسک، پوست سرتان را ماساژ دهید تا وقتی که همه موهایتان خیس شده و به ماسک آغشته گردند. سپس یک کلاه پلاستیکی هم روی موهایتان بکشید. بگذارید این ماسک به مدت یک ساعت روی موهایتان بماند و سپس با استفاده از یک شامپوی ملایم سرتان را شستشو دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر است موهایتان را با آب سرد بشویید.

    توصیه ها:👌

    این ماسک را یک بار درهفته و یا هر روزی که خواستید روی موهایتان بگذارید.

    این ماسک تنها برای موها می باشد.

  • ۱۶:۱۸   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19774 |39377 پست

    ماسک مو

    .ماسک موی روغن نارگیل! برای موهای خشک😍

    روغن نارگیل به عنوان روغنی بسیار موثر برای موهای خشک در نظر گرفته می شود. اگر در زمان درست کردن ماسک روغن نارگیل، به آن روغن زیتون نیز بیافزایید، این ماسک به درمانی فوق العاده برای موهای خشک و آسیب دیده تبدیل خواهد شد. ماسک روغن نارگیل موها را رطوبت رسانی کرده وآنها را سالم، نرم و زیبا می کند. ماسک روغن نارگیل همچنین پوست سر را مرطوب نگه داشته و موها را پرپشت و سالم می سازد.

    خواص تغذیه کننده موها:😱

    روغن زیتون یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی موها می باشد.

    روغن نارگیل حاوی چربیهای اشباع، لوریک اسید، ویتامین E,D و آهن می باشد.

    🌿🍂🍃🍁🌷

    مواد لازم:

    روغن نارگیل

    روغن زیتون

    روش:

    درست کردن این ماسک بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دو بخش(فنجان) روغن نارگیل را با یک بخش روغن زیتون در یک کاسه مخلوط کنید. زمانی که آنها را مخلوط کردید، این ماسک را به کل موهایتان بمالید. این کار را از ریشه تا نوک موها به دقت انجام دهید و موهایتان را با یک کیسه پلاستیکی یا کلاه رنگ بپوشانید. بگذارید این ماسک به مدت 15 الی 30 دقیقه روی موهایتان بماند. بعد از این مدت، موها را شسته و شامپو بزنید.

    توصیه ها:👌

    اگر شما موهای آسیب دیده زیادی دارید، بگذارید تا ماسک زمان بیشتری روی موهایتان باقی بماند.

    توصیه می شود که ماسک موی روغن نارگیل مرتبا و طی یک روند منظم استفاده شود

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان