خانه
116K

محصولات هیدرودرم

  • ۱۰:۵۴   ۱۳۹۴/۹/۱
    avatar
    کاربر جديد|25 |78 پست

    “کوچولوی شما میتونه برنده باشه”

    از کودک خود هنگام بازی در حمام عکس بگیرید و در مسابقه اینستاگرامی هیدرودرم بیبی شرکت کنید. عکس های خود را از تاریخ 20 بهمن تا 15 اردیبهشت سال جاری به یکی از شیوه های زیر ارسال نمایید:

    1. بارگذاری عکس روی حساب کاربری اینستاگرام خود با هشتگ #هیدرودرم_بیبی  

    2. ارسال عکس به صورت دایرکت به صفحه اینستاگرام: @hydroderm_beauty

    3. ارسال عکس به آدرس تلگرام: http://www.telegram.me/pars_hayan

    3 نفر برنده این مسابقه بر اساس رأی مردم (بیشترین لایک) انتخاب خواهند شد. به هر کدام از برندگان این مسابقه، یک سبد کامل از محصولات هیدرودرم بیبی اهدا خواهد شد. همچنین در صورتی که عکس ارسالی از فرزندتان با کیفیت باشد، در صورت رضایت شما، در یک آگهی تبلیغاتی نیز از عکس کودکتان استفاده خواهد شد.

    براساس قوانین این مسابقه:

    عکس باید مرتبط با موضوع مسابقه باشد.

    تصاویر باید توسط خود شما گرفته شود. عکس‌های دانلودی از اینترنت در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

    ارسال کننده عکس باید از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام هیدرودرم باشد.

    عکس هایی که بعد از تاریخ 15 اردیبهشت ارسال شوند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

    .فرآورده های مراقبت از مو فولیکا

    .

    .

    .

    .

    -------------------------------------------------------------------

    فرآورده های مراقبت از پوستهای معمولی و خشک هیدرودرم

    آیا می دانید علت خشکی پوست شما چیست ؟

    خشکی پوست عمدتا ناشی از تغییر در میزان تعادل آب و چربی پوست می باشد و عوامل متعددی در بوجود آمدن این حالت نقش دارند .از جمله اشغه ماورای بنفش نور خورشید ،شرایط جوی نامطلوب مثل سرما ، گرما ، خشکی هوا و رژیم های غذایی ، آلودگی هوا و یا استفاده از مواد شوینده نامرغوب و غیراستاندارد از عواملی می باشند که در بروز و تشدید خشکی پوست نقش دارند.

    فرآورده های مراقبت از پوستهای معمولی و خشک هیدرودرم

    هیدرودرم در راستای پاسخگویی به نیاز پوست به حفظ تعادل آب و چربی و همچنین تامین رطوبت از دست رفته پوست ، اقدام به ساخت گروه محصولی با عنوان فرآورده های مراقبت از پوستهای معمولی و خشک هیدرودرم نموده است.محصولات این گروه عبارتند از :

     

    کرم مرطوب کننده هیدرودرم

    اگر به دنبال یک مرطوب کننده جهت تأمین رطوبت مورد نیاز پوست دست، صورت و گردن می باشید که از پوستتان در برابر خشکی، آلودگی های محیطی و عوارض نا مطلوب جوی نیز محافظت کند، ما به شما کرم مرطوب کننده هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم (این محصول در دو فرم بسته بندی تیوب 50 گرمی و کاسه ای 150 گرمی تولید گردیده است).

    آیا می دانید نقش کمپلکس مرطوب کننده و نرم کننده مناسب در فرآورده های مرطوب کننده چیست؟

    اجزاء کمپلکس مرطوب کننده و نرم کننده مؤثر، با تنظیم توازن آب و چربی پوست و جلوگیری از دفع آب پوست، سبب حفظ رطوبت آن می گردند.

    کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرورم

    آیا دارای پوست معمولی یا خشک و حساس هستید و جهت محافظت از پوستتان به دنبال یک ضد آفتاب پایدار در برابر نور و مقاوم در برابر تعریق و شستشو می باشید؟ ما به شما کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که با دارا بودن ژل آلوئه ورا و بیزابولول به رفع خشکی پوست و عوارض ناشی از آن کمک شایانی می نماید.

    آیا می دانید استفاده از ضد آفتاب ها تنها به روز های تابستانی و آفتابی محدود نمی شود؟

    در کلیه فصول سال، حتی در روز های ابری و بارانی نیز باید از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمود.

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۸/۱۲/۱۳۹۴   ۱۴:۲۵
  • leftPublish
  • ۱۶:۵۱   ۱۳۹۴/۹/۱۰
    avatar
    هیدرودرم - HYDRODERM
    کاربر جديد|25 |78 پست

     

    استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا فرآورده های مقاوم در برابر تعریق و شستشو با تداخل در فیزیولوژی طبیعی پوست سبب ایجاد عوارض سوئی نظیر بروز جوشهای صورت، لک های قهوه ای، خشکی و در نهایت پیری زودرس پوست می گردد.فرآورده های تخصصی پاک کننده هیدرودرم جهت جلوگیری از بروز عوارض فوق،پاک نمودن آرایش سطح پوست، زدودن آلودگی های محیطی و سبوم اضافی،پاکسازی سلولهای مرده باز نمودن منافذ پوستی به روش فیزیکی، شرایط مناسبی را در ایجاد طراوت و شادابی پوست فراهم می آورند.

  • ۱۶:۵۳   ۱۳۹۴/۹/۱۰
    avatar
    هیدرودرم - HYDRODERM
    کاربر جديد|25 |78 پست

    فرآورده های پاک کننده هیدرودرم

    محلول پاک کننده آرایش چشم و لب هیدرودرم

    آیا دارای پوست معمولی و حساس هستید؟ آیا به دنبال یک فرآورده پاک کننده مواد آرایشی ضد آب و یا با ماندگاری طولانی از سطح چشم، مژه ها و لب هستید؟ ما به شما محلول پاک کننده آرایش چشم و لب هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر فرمولاسیون دو فازی و فاقد اسانس، به علت هماهنگی با pH غدد اشکی چشم، حساسیت ایجاد نمی کند و حاوی ویتامین های E و دکسپانتنول است.

    اگر استفاده کننده این محصول هستید، تجربه خودتان از این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

    -آیا می دانید نقش دکسپانتنول در فرآورده های مراقبت از پوست چیست؟

    دکسپانتنول پیش ساز ویتامین B5 می باشد که سبب حفظ رطوبت، بهبود الاستیسیته، افزایش پوسته ریزی طبیعی پوست و کاهش التهابات پوستی می گردد.

    شیر پاک کن هیدرودرم

    آیا به دنبال یک فرآورده پاک کننده مواد آرایشی، آلودگی های سطحی یا چربی اضافی پوست صورت هستید که علاوه بر جلوگیری از بروز جوش های صورت، رطوبت، طراوت و شادابی پوست را تأمین نماید؟ ما به شما شیر پاک کن هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که مناسب جهت انواع پوست ها بوده و محتوی مواد نرم کننده و عصاره های گیاهی هاماملیس، رزماری، لسیتین و دکسپانتنول است.

    اگر استفاده کننده این محصول هستید، تجربه خودتان از این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

  • ۱۶:۵۴   ۱۳۹۴/۹/۱۰
    avatar
    هیدرودرم - HYDRODERM
    کاربر جديد|25 |78 پست

    -آیا می دانید عصاره هاماملیس چه خاصیتی دارد؟

    عصاره هاماملیس در مقابل باکتری ها خاصیت آنتی باکتریال داشته و با جلوگیری از تکثیر آن ها، مانع بروز جوش های صورت می گردد.

    تونیک پاک کننده صورت هیدرودرم

    آیا دارای پوست معمولی یا چرب هستید؟ آیا به دنبال یک فرآورده پاک کننده باقی مانده مواد آرایشی و آثار برجای مانده از شیر پاک کن بر سطح پوست هستید؟ ما به شما تونیک پاک کننده صورت هیدرودرم را توصیه می کنیم که علاوه بر سازگاری با pH طبیعی پوست صورت، حاوی عصاره های گیاهی هاماملیس، رزماری و دکسپانتنول نیز می باشد.

    اگر استفاده کننده این محصول هستید، تجربه خودتان از این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

    آیا می دانید عصاره رزماری چه خاصیتی دارد؟

    عصاره رزماری دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی بوده و در کاهش التهابات نقش مؤثری را ایفا می نماید.

    کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم

    آیا دارای منافذ پوستی باز و دانه های سر سیاه روی سطح پوست خود هستید؟ آیا می خواهید سلول های مرده را از سطح پوست پاکسازی نمایید؟ ما به شما کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که به علت دارا بودن مواد آنتی باکتریال، علاوه بر جلوگیری از بروز جوش های صورت، ترشح چربی پوست را نیز تنظیم می نماید و حاوی عصاره هاماملیس، روغن جوانه گندم، ویتامین های E و دکسپانتنول می باشد.

    اگر استفاده کننده این محصول هستید، تجربه خودتان از این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

    -آیا می دانید روغن جوانه گندم چه خاصیتی دارد؟

    روغن جوانه گندم منبعی سرشار از ویتامین E و A بوده که علاوه بر از بین بردن رادیکال های آزاد که از عوامل تخریب سلول های پوست می باشند، سبب تحریک سنتز کلاژن و الاستین شده که به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می نماید.

    برنامه پاک کنندگی هیدرودرم

    جهت پاک نمودن آرایش چشم ها و لب از محلول پاک کننده آرایش چشم و لب هیدرودرم استفاده کنید. سپس چشم ها و پوست خود را با آب ولرم شستشو نمایید. جهت پاک نمودن آرایش سطح پوست، از شیر پاک کن هیدرودرم استفاده کنید و جهت پاک نمودن سطح پوست از بقایای به جای مانده از شیر پاک کن و چربی اضافی، از تونیک پاک کننده هیدرودرم استفاده کنید. سپس پوست خود را با آب ولرم کاملاْ شستشو دهید. به منظور رفع تدریجی دانه های سر سیاه، از کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم استفاده کنید.

    اگر استفاده کننده از این محصولات می باشید، تجربه خودتان از این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

    - آیا می دانید استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی و بهداشتی، سبب ایجاد چه عوارض سوئی در پوست می گردد؟

    استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی و بهداشتی سبب ایجاد عوارض سوئی نظیر بروز جوش های صورت، لک های قهوه ای، خشکی و در نهایت پیری زودرس پوست می گردد. فرآورده های تخصصی پاک کننده هیدرودرم جهت جلوگیری از بروز عوارض فوق، شرایط مناسبی را در ایجاد طراوت شادابی پوست فراهم می آورند.

  • ۰۹:۴۶   ۱۳۹۴/۹/۱۴
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    روشنک ا : 
    سلام میشه بگید برای رفع پف دور چشم از کدام از محصولاتتون می تونم استفاده کنم و لیست محصولاتتون رو بذارید لطفا
    دوست عزیز، عوامل متعددی از جمله نور خورشید، افزایش سن، آلودگی هوا، سیگار، کم خوابی و تغذیه نامناسب در بروز پیری زودرس و ایجاد چین و چروک، تیرگی و پف کردگی در پوست اطراف چشم ها موثر می باشند. استفاده از کرم دور چشم مناسب جهت محافظت از پوست و جلوگیری ازبروز آثار ناشی از آفتاب، حفظ و تامین رطوبت پوست، نوسازی و نمایان شدن لایه های جوان و زیرین و کاهش چروک ها و افزایش انعطاف پذیری پوست می گردد .می توانید از کرم دور چشمی که بر پایه لیپوزوم AHA تهیه شده و دارای روغن شی باتر و همچنین انواع ویتامین ها بوده استفاده نمائید. برای این منظور کرم دور چشم هیدرودرم انتخاب مناسبی می باشد. همچنین برای مشاهده محصولات می توانید به آدرس سایت ما در ذیل مراجعه نمائید.                                                                                                                                                                                                                           www.hydroderm.ir                                                                          
    زیباکده

    ویرایش شده توسط مشاور پوست و مو در تاریخ ۱۴/۹/۱۳۹۴   ۱۰:۵۳
  • ۱۰:۲۶   ۱۳۹۴/۹/۱۴
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    مهرنوش : 
    متاسفانه لیست محصولات توی سایتها در دسترس نیست، لطفا اگر امکان داره حتی بصورت PDF همینجا بگذارید.
    دوست عزیز جهت مشاهده تمام محصولات هیدرودرم با مراجعه به سایت، در صفحه اصلی روی گزینه محصولات کلیک نموده و سپس محصولات هیدرودرم را انتخاب نمایید. تمام گروه های محصولات قابل انتخاب و مشاهده می باشند. به زودی نیز محصولات هیدرودرم با اطلاعات کامل در سایت زیباکده در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت .         
    زیباکده

  • leftPublish
  • ۱۰:۵۳   ۱۳۹۴/۹/۱۴
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    پرستو ♥ : 
    زیباکده
    مشاور پوست و مو : 
    زیباکده
    پرستو ♥ : 
    سلام روزتون بخیر من پوست بینیم و پیشونیم چربه و پوسته گونه هامو و لپم خشکه از چه محصولی باید استفاده کنم که پوستم و شاداب نگه داره
    برای دور چشم هم همین طور میتونید راهنماییم کنید ؟
    زیباکده

    دوست عزیز، خشکی پوست عمدتا ناشی از به هم خوردن تعادل در میزان آب و چربی پوست ایجاد می شود از این رو پیشنهاد می کنیم از کرم مرطوب کننده ای که دارای خاصیت تنظیم تعادل آب و چربی پوست بوده و از کشیدگی و خارش پوست جلوگیری می کند استفاده نمائید. برای این منظور کرم مرطوب کننده هیدرودرم مخصوص پوست های معمولی و خشک مناسب می باشد. همچنین برای شستشوی پوست خود می توانید از ژل شستشوی صورت با خاصیت تامین رطوبت مورد نیاز پوست که حاوی مواد غیر صابونی بوده و دارای ph سازگار با پوست حساس صورت بوده و دارای خاصیت پاک کنندگی موثر آلودگی و سلول های مرده از سطح پوست می باشد استفاده نمائید. ژل شستشوی هیدرودرم مخصوص پوست های خشک و حساس گزینه مناسبی می باشد . استفاده از کرم دور چشمی که بر پایه لیپوزوم تهیه شده و همچنین دارای اسیدهای میوه یا AHA که سبب جداسازی لایه مرده و فرسوده خارجی پوست شده و با افزایش قدرت نوسازی سلول های پوست، موجب نمایان شدن لایه های جوان و زیرین می گردند و باعث کاهش چروک های اطراف چشم می شوند و همچنین دارای سایر ترکیباتی همچون رتینول و روغن شی باتر و اسکالن می باشند می تواند تاثیر به سزایی در شادابی پوست اطراف چشم داشته باشد که برای این منظور کرم دور چشم هیدرودرم با دارا بودن این خواص کمک شایانی به پوست اطراف چشم می نماید .

    زیباکده

    مرسی از جواب دقیقتون 

    از کجا ها میتونم تهیه کنم داروخانه ها دارن یا باید با شماره هاتون بالای صفحه تماس بگیرم

    دوست گرامی، برای تهیه محصولات می توانید به تمامی داروخانه ها و فروشگاه های شهروند مراجعه نمائید و یا از طریق سایت های زیر بصورت آنلاین و غیر حضوری، محصولات را سفارش و دریافت نمائید. 

                                                                                                                                                   www.digikala.com   

                                                                                                                                    www.bamilo.com/hydroderm

    زیباکده

    ویرایش شده توسط مشاور پوست و مو در تاریخ ۱۴/۹/۱۳۹۴   ۱۱:۱۸
  • ۱۱:۳۹   ۱۳۹۴/۹/۱۴
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    مرمری : 
    ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که بی رنگ بوده و مناسب جهت استفاده در زیر رژ
    ممکنه قیمتش رو بگید ممنون
    دوست عزیز قیمت محصول ترمیم کننده لب هیدرودرم مبلغ 64،532 ريال می باشد .
    زیباکده

  • ۱۴:۵۳   ۱۳۹۴/۹/۱۶
    avatar
    فریبا آشتیان
    کاربر جديد|37 |29 پست
    سلام
    من توی این فصل لب هام خیلی خشک میشه و ترک میخوره این ترمیم کننده می تونه خوبش کنه؟
  • ۱۴:۵۴   ۱۳۹۴/۹/۱۶
    avatar
    فریبا آشتیان
    کاربر جديد|37 |29 پست
    هیدرودرم اتوبرنز هم داره عایا؟
  • ۱۷:۳۷   ۱۳۹۴/۹/۱۶
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    فریبا آشتیان : 
    هیدرودرم اتوبرنز هم داره عایا؟
    دوست عزیز این برند محصول برنزه کننده پوست ندارد، به شما پیشنهاد می کنیم از کرم برنزه کننده آردن جهت برنزه نمودن پوست به شکل طبیعی و یکنواخت و بدون نیاز به آفتاب که مناسب برای انواع پوست ها می باشد استفاده نمائید.
    زیباکده

  • leftPublish
  • ۱۲:۳۱   ۱۳۹۴/۹/۱۷
    avatar
    مرمری
    یک ستاره ⋆|3490 |1935 پست
    زیباکده
    مشاور پوست و مو : 
    زیباکده
    مرمری : 
    ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که بی رنگ بوده و مناسب جهت استفاده در زیر رژ
    ممکنه قیمتش رو بگید ممنون
    دوست عزیز قیمت محصول ترمیم کننده لب هیدرودرم مبلغ 64،532 ريال می باشد .
    زیباکده

    زیباکده

    مشاور عزیز ممنون از پاسخگوییتون این کرم رو من تهیه کردم .

    میشه با همین توی مسابقتونم شرکت کنم؟

    جشنواره پاییزی محصولات هیدرودرم
  • ۱۴:۴۶   ۱۳۹۴/۹/۱۷
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    فریبا آشتیان : 
    سلام
    من توی این فصل لب هام خیلی خشک میشه و ترک میخوره این ترمیم کننده می تونه خوبش کنه؟
    دوست عزیز محافظت از پوست لب ها به علت ضخامت کمتر و حساسیت بالا نسبت به سایر قسمت های بدن و نقش بسیار مهمی که در زیبایی ایفا می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است برای این منظور باید از محصولی که خاصیت مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی،ضد التهاب، ضدحساسیت و با ماندگاری بالا بوده و همچنین خاصیت محافظت در برابر آفتاب را دارد استفاده نمائید. محصول ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم با دارا بودن روغن جوجوبا، شی باتر، گلیسرین و ویتامین های A , E و همچنین موارد فوق نقش بسزایی رادر شادابی و زیبایی پوست لب ها ایفا می کنند.
    زیباکده

  • ۱۴:۵۵   ۱۳۹۴/۹/۱۷
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    مرمری : 
    زیباکده
    مشاور پوست و مو : 
    زیباکده
    مرمری : 
    ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم را پیشنهاد می کنیم که بی رنگ بوده و مناسب جهت استفاده در زیر رژ
    ممکنه قیمتش رو بگید ممنون
    دوست عزیز قیمت محصول ترمیم کننده لب هیدرودرم مبلغ 64،532 ريال می باشد .
    زیباکده

    زیباکده

    مشاور عزیز ممنون از پاسخگوییتون این کرم رو من تهیه کردم .

    میشه با همین توی مسابقتونم شرکت کنم؟

    جشنواره پاییزی محصولات هیدرودرم
    مصرف کننده گرامی می توانید با ارسال شماره سری محصول و نام و نام خانوادگی خود به شماره پیامک 20009555 در قرعه کشی جشنواره پاییزی محصولات هیدرودرم شرکت نمائید. محصول را به همراه جعبه تا پایان جشنواره نزد خود نگهدارید.
    زیباکده

  • ۱۵:۴۴   ۱۳۹۴/۹/۱۷
    avatar
    لیلا64
    کاربر جديد|49 |36 پست
    تا کی می تونبم این اس ام اس مسابقه رو بفرستیم؟
  • ۱۱:۲۲   ۱۳۹۴/۹/۱۸
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    لیلا64 : 
    تا کی می تونبم این اس ام اس مسابقه رو بفرستیم؟
    دوست عزیز تا پایان آذرماه می توانید شماره سری محصول را پیامک بزنید . در صورت تمدید مهلت جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.
    زیباکده

  • ۱۶:۰۴   ۱۳۹۴/۹/۱۸
    avatar
    فریبا آشتیان
    کاربر جديد|37 |29 پست
    زیباکده
    مشاور پوست و مو : 
    زیباکده
    فریبا آشتیان : 
    سلام
    من توی این فصل لب هام خیلی خشک میشه و ترک میخوره این ترمیم کننده می تونه خوبش کنه؟
    دوست عزیز محافظت از پوست لب ها به علت ضخامت کمتر و حساسیت بالا نسبت به سایر قسمت های بدن و نقش بسیار مهمی که در زیبایی ایفا می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است برای این منظور باید از محصولی که خاصیت مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی،ضد التهاب، ضدحساسیت و با ماندگاری بالا بوده و همچنین خاصیت محافظت در برابر آفتاب را دارد استفاده نمائید. محصول ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم با دارا بودن روغن جوجوبا، شی باتر، گلیسرین و ویتامین های A , E و همچنین موارد فوق نقش بسزایی رادر شادابی و زیبایی پوست لب ها ایفا می کنند.
    زیباکده

    زیباکده

    ممنون از راهنماییتون

    من رفتم داروخانه ترمیم کننده نداشت به جاش مرطوب کننده لب خریدم حالا اگر ترمیم کننده هم دیدم می خرم

    ضد آفتابمم تموم شده بود ترغیب شدم ضد آفتابم از برند شما گرفتم و این پاییزو می خوام با هیدرودرم سر کنم

    مرطوب کننده حس خوبی بهم میده کاش اسانس میوه ای هم داشت اما پوست لبمو خیلی نرم کرده و خوبه

    ضد آفتاب به نظرم خیلی خوب بود

    بازم مرسی اینم یه عکس 4فصل با هیدرودرم عزیز

    منم تو مسابقه شرکت می کنم 17

    جشنواره پاییزی محصولات هیدرودرم

  • ۱۶:۳۹   ۱۳۹۴/۹/۱۸
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    فریبا آشتیان : 
    زیباکده
    مشاور پوست و مو : 
    زیباکده
    فریبا آشتیان : 
    سلام
    من توی این فصل لب هام خیلی خشک میشه و ترک میخوره این ترمیم کننده می تونه خوبش کنه؟
    دوست عزیز محافظت از پوست لب ها به علت ضخامت کمتر و حساسیت بالا نسبت به سایر قسمت های بدن و نقش بسیار مهمی که در زیبایی ایفا می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است برای این منظور باید از محصولی که خاصیت مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی،ضد التهاب، ضدحساسیت و با ماندگاری بالا بوده و همچنین خاصیت محافظت در برابر آفتاب را دارد استفاده نمائید. محصول ترمیم کننده و بازسازی کننده لب هیدرودرم با دارا بودن روغن جوجوبا، شی باتر، گلیسرین و ویتامین های A , E و همچنین موارد فوق نقش بسزایی رادر شادابی و زیبایی پوست لب ها ایفا می کنند.
    زیباکده

    زیباکده

    ممنون از راهنماییتون

    من رفتم داروخانه ترمیم کننده نداشت به جاش مرطوب کننده لب خریدم حالا اگر ترمیم کننده هم دیدم می خرم

    ضد آفتابمم تموم شده بود ترغیب شدم ضد آفتابم از برند شما گرفتم و این پاییزو می خوام با هیدرودرم سر کنم

    مرطوب کننده حس خوبی بهم میده کاش اسانس میوه ای هم داشت اما پوست لبمو خیلی نرم کرده و خوبه

    ضد آفتاب به نظرم خیلی خوب بود

    بازم مرسی اینم یه عکس 4فصل با هیدرودرم عزیز

    منم تو مسابقه شرکت می کنم 17

    جشنواره پاییزی محصولات هیدرودرم

     از شما دوست و همراه گرامی سپاسگزاریم .امیدواریم یکی از برندگان خوش شانس جشنواره باشید.

    زیباکده

    ویرایش شده توسط مشاور پوست و مو در تاریخ ۱۸/۹/۱۳۹۴   ۱۶:۴۱
  • ۱۵:۵۶   ۱۳۹۴/۹/۲۱
    avatar
    دختر نازم نفس
    یک ستاره ⋆|2936 |1740 پست
    سلام من چند ساله كه از ضدآفتاب هيدرودرم استفاده ميكنم. نميدونم سري ساخت ايني كه دارم پاك شده يا نه. برم ببينم اگر داشت منم تو مسابقه شركت ميكنم. اگر هم پاك شده باشه كه يكي ديگه ميخرم
  • ۱۵:۵۷   ۱۳۹۴/۹/۲۱
    avatar
    دختر نازم نفس
    یک ستاره ⋆|2936 |1740 پست

    من سري ساخت نميبينم!!! يه عدد 6 رقمي رو لبه ي پرس شده ي ته تويوپ هست اونه آيا؟

    ویرایش شده توسط دختر نازم نفس در تاریخ ۲۱/۹/۱۳۹۴   ۱۵:۵۸
  • ۱۱:۳۸   ۱۳۹۴/۹/۲۲
    avatar
    مشاور پوست و مو
    کاربر جديد|13 |40 پست
    زیباکده
    دختر نازم نفس : 

    من سري ساخت نميبينم!!! يه عدد 6 رقمي رو لبه ي پرس شده ي ته تويوپ هست اونه آيا؟

    دوست عزیز سری ساخت به همراه قیمت و تاریخ انقضا روی جعبه محصول درج شده است.

    زیباکده

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان