خانه
269K

مد و زیبایی

  • ۱۵:۰۴   ۱۳۹۲/۴/۲۶
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    دوستان این تاپیک در مورد  مد روز ، مد و زیبایی ، مد و فشن و انواع زیورآلات می باشد

    همکاری شما باعث بروز بودن این تاپیک میباشد

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    اینا چطورن                                                                                                    




    ویرایش شده توسط faezeh در تاریخ ۱۱/۸/۱۳۹۲   ۱۶:۲۳
  • leftPublish
  • ۱۴:۵۵   ۱۳۹۴/۲/۲۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    پوشیدن لباسهاس راه راه - نکات مهم

    ۱ ـ مطابق با سایز اندامتان باشد

    اندازه راه راه ها متناسب با سایز کلی اندامتان باشد . اگر که قد بلند و تو پر هستید راه راه های لباستان می تواند پهن و بزرگ باشد .

    خانمهای ریز نقش می بایست لباسهایی با راه راه ریز و نزدیک به هم بپوشند و زنانی که از اندام متوسط برخوردارند اندازه راه راه های لباسشان نسبت به اندام متوسط شان باشد ، شما با این کار تعادل را برقرار می کنید .

    سابورا می گوید زنانی که اندام توپری دارند از پوشیدن لباسهای راه راه خجالت می کشند درحالی که نیازی نیست . برای اینکه نگاهها را متوجه خط مرکزی اندامتان نمایید به دنبال لباسهایی با راه راهای V شکل باشید . 

    ۲ ـ تیپتان را لایه بندی کنید

    به پیشنهاد سابورا لباسهای راه راه را به عنوان جزیی از لباسهای بیرونتان امتحان نمایید . مثلا یک تی شرت راه راه را در زیر یک کت بلیزر یا ژاکتی با رنگ یک دست بپوشید تا اثر راه راه ها را کم کند . 

    ۳ ـ لاغری خود را حفظ کنید

    بسته به این که کدام قسمت از اندامتان لاغرتر است برای آن قسمت از لباس راه راه استفاده نمایید . مثلاً افراد دارای اندام هفتی شکل ( کمر باریک و سرشانه های پهن ) می بایست از بلوز یا پیراهن های راه راه استفاده نمایند و افراد با اندام هفت برعکس ( افرادی که پایین تنه پری دارند ) می بایست برای لباسهای قسمت پایین تنه مثل شلوار و شلوارک از طرحهای راه راه استفاده نمایند .

    زنان ریز نقش تمایل دارند از بلوزهای تک رنگ با راه راه های ریز استفاده نمایند اما زنان بلند قد هر کاری دلشان بخواهد می توانند انجام دهند . 

    ۴ ـ شیک پوش باشید

    سابورا می گوید پیش می آید که در تابستان پیراهن راه راه بپوشم .یک سارافون یا پیراهن کوتاه بپوشید و برای رویش هم از کت مورد علاقه تان استفاده کنید یا اینکه انفجاری از رنگهای روشن به راه اندازید . با پوشیدن یک کت بلیزر رنگارنگ یا یک کفش با رنگ تند و انداختن یک گردنبند مانع از خودنمایی لباسهای راه راه تان شوید . 

    ۵ ـ از لوازم جانبی راه راه استفاده نمایید

    برای استفاده از طرح راه راه و جایی که می خواهید از این طرح استفاده نمایید میدان عمل وسیعی دارید . استفاده از یک کفش یا یک کیف با طرح راه راه جلوه دیگری به لباستان می بخشد یا اینکه می توانید لباسهایتان را ساده انتخاب کرده و بر رویش یک کت راه راه بپوشید . اگر هم که واقعاً نگران مد هستید می توانید یک روسر ی راه راه سرتان کنید . 

    ۶ ـ با رنگها بازی کنید

    به عقیده سابورا استفاده از راه راه های تک رنگ باعث می شود که لاغرتر دیده شوید و نگاهها خیلی متوجه شما نشوند .


    مد و زیبایی
    ویرایش شده توسط ronak n در تاریخ ۲۰/۲/۱۳۹۴   ۱۴:۵۷
  • ۱۶:۱۵   ۱۳۹۴/۴/۲۲
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    برند بین‌المللی و سرشناس «هرمس» در جدیدترین طراحی لباس‌های مخصوص فصل سرما به سراغ فرش تبریز رفته تا ظرافت و زیبایی هنر ایرانی را در قالب جدیدترین لباس‌های خود به تصویر بکشد.

    این برند پارچه‌ای را معرفی کرد به نام «طرح تبریز». این پارچه از جنس ابریشم و در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. «هرمس» اعلام کرده که این طرح را از یک فرش آنتیک قدیمی بافت تبریز وام گرفته و از همین رو آن را «طرح تبریز» نام نهاده است.

    در جدیدترین لباس‌های طراحی شده توسط برند «هرمس» نقش و نگارهای فرش تبریز در تمامی لباس‌های طراحی شده به کار رفته است تا فرش زیبای ایرانی بار دیگر منبع الهام طراحان و هنرمندان در سایر نقاط جهان قرار بگیرد.

    وب‌ سایت «مت گارمون» که از معتبرترین سایت‌های تخصصی در حوزه فرش‌های آنتیک و قیمتی است، خبر استفاده از طرح فرش تبریز در لباس‌های جدید برند «هرمس» را منعکس کرده است.

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۴/۹/۱۳۹۴   ۱۵:۱۱
  • ۱۴:۲۳   ۱۳۹۴/۴/۳۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    مد و زیبایی
  • ۰۲:۰۷   ۱۳۹۴/۵/۲
    avatar
    esi
    کاربر جديد|0 |2 پست
    زیباکده
    ronak n : 
     گردنبند برج ایفل
    زیباکده

  • ۰۲:۰۸   ۱۳۹۴/۵/۲
    avatar
    esi
    کاربر جديد|0 |2 پست
    سلام لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه میتوان از این گردنبندها خریداری نمود
    ممنون
  • leftPublish
  • ۲۲:۵۷   ۱۳۹۴/۷/۲۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    خانمهاي كوتاه قد بهتر است لباس هاي زير را نپوشيد:

    * لباس‌های بلند و گشادی که تا پایین زانوانتان می‌آیند .
    * از شلوارهای گشاد که همچنین دارای پاچه‌های گشاد هستند و تا روی کفش شما می‌آیند.
    * از کفش‌های که خیلی صاف هستند ، و از بوت‌های که تا زیر زانوی می‌آیند ، از کفش ‌های که بندشان دور مچ پا بسته می‌شود بپرهیزید
    * از مچ بند‌های و عینک‌های خیلی بزرگ استفاده نکنید زیرا زیبایی شما را به حد وافری کاهش می‌دهند .
    * از لباس‌های که طرح و راه‌های افقی دارند نیز استفاده نکنید .
  • ۲۲:۵۸   ۱۳۹۴/۷/۲۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    ● زنان قد بلند در پوشش خود به نكات زير توجه كنند:
    ۱) از کمر بند پهن استفاده کنید.
    ۲) از دامن خیلی کوتاه و خیلی بلند پرهیز کنید.
    ۳) بهتر است پـیـراهن خـود را داخـل شـلـوار و دامـن تــو بگزارید تا خط عمودی کمرتان نمایانتر گردد.
    ۴) لباس نقش دار و طرح خطوط افقی بپوشید.
    ۵) دامن بلند و یا دمپا گشاد بپوشید.
    ۶) لباسهای سر تا پا یکرنگ نپوشید.
    ۷) از گردنبند و گوشواره کوچک استفاده نکنید.
    ۸) کیف دستی کوچک حمل نکنید.
    ۹) شلوار راسته بپوشید.
    ۱۰) تاپ نپوشید.
    ۱۱) کـفش پاشنه بلند نپوشید و از کفـش انـدکـی لـژ دار استفاده کنید.

  • ۱۲:۲۲   ۱۳۹۴/۸/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    10 نكته براى ست كردن بوت و دامن

    كلاسیک ترین تن‌پوش برای خانم‌ها دامن و پیراهن است؛ تن‌پوشی زیبا و فاخر كه برازنده خانم‌هاست و وارستگی و زیبایی آنها را تضمین می‌کند. روزهای سرد سال، زمان پوشیدن دامن یا پیراهن با چكمه برای خانم‌هاست.

    چكمه با انواع دامن‌های كوتاه، بلند و... تركیب خوبی است كه می‌تواند شیك‌پوشی هر خانمی در پاییز و زمستان را تضمین كند.

    شیك‌پوشی زمستانی شما در دسترس است اما ساده نیست؛ باید اصول ست كردن دامن و چكمه را بلد باشید. نكاتی ساده كه همین جا به شما آموزش می‌دهیم.

    1. چكمه‌هایی كه از چكمه‌های سواركاری الهام گرفته شده‌اند و با همین نام در دنیای كفش شناخته می‌شوند، انتخاب خوبی برای همراه شدن با دامن‌های كتان، جین و سایر دامن‌های اسپرت هستند. برای ست‌های اسپرت كه می‌خواهید دست‌تان در رنگ باز باشد، چكمه چرم قهوه‌‌ای انتخاب سنجیده‌تری است چون رنگ كلاسیك چرم است و همیشه زیبا به‌نظر می‌رسد.

    2. بوت‌هایی كه طراحی شیپوری دارند یعنی ساق آنها هر چه به طرف بالاتر می‌رود، گشادتر می‌شود، با دامن‌های زیر زانو بپوشید. در تركیب دامن و بوت همیشه به این نكته دقت كنید كه لبه بوت باید زیر دامن پنهان شود و دیده نشود.

    3. برخلاف آنچه اغلب خانم‌ها فكر می‌كنند، تركیب دامن كوتاه با چكمه زیر زانو انتخاب خوبی نیست. این تركیب باعث می‌شود شما كوتاه‌تر به‌نظر برسید. دلیل این اتفاق هم شكستی است كه خط دامن و لبه چكمه در ست لباس شما ایجاد می‌كند.

    4. اگر اصرار به پوشیدن چكمه با دامن كوتاه دارید، از تركیب رنگ‌های تیره استفاده كنید تا شكست كمتر به چشم بیاید مثلا چكمه مشكی را با جوراب شلواری مشكی و دامنی به همین رنگ بپوشید. استفاده از رنگ مشكی را در بالاتنه ادامه ندهید چون ست شما زیبایی خودش را از دست می‌دهد و دلتنگ و دلگیر می‌شود.

    5. چكمه با پاشنه بلند و باریك فقط برای خانم‌های میانسال به بالا توصیه می‌شود. خانم‌های جوان بهتر است سراغ این مدل چكمه نروند چون با لباس‌های جوانانه و چابكی این سن و سال هیچ هماهنگی ندارد. چکمه با پاشنه باریک انتخاب فانتزی ای است و بهتر است خانم های میانسال هم فقط در موقعیت های خاص از این کفش ها استفاده کنند.

    6. یكی از راه‌های زیبا كردن ست شما با چكمه، تركیب چكمه با برخی اكسسوری‌های ست شماست. مثلا اگر چكمه با رنگ شتری دارید، از یك كمربند شتری روی دامن یا پیراهن خودتان استفاده كنید. یك‌رنگ بودن این دو به چشم می‌آید و زیبایی شما را دوچندان می‌كند.

    7. برای پوشیدن دامن كوتاه با چكمه باید سراغ چكمه‌های پاشنه‌دار بروید؛ البته چكمه‌های پاشنه داری كه پاشنه پهنی دارند و به همین دلیل با دامن‌های اسپرت و كوتاه هماهنگ هستند. چكمه‌هایی كه در طراحی آنها از تركیب لژ و پاشنه استفاده شده، انتخاب خوبی برای دامن‌های كوتاه هستند. این قانون كلی را هم یاد بگیرید؛ هر چه پاشنه بلندتر، دامن كوتاه‌تر.

    8. برای خانم‌های نوجوان یك تركیب متفاوت را پیشنهاد می‌كنیم؛ چكمه با ساق متوسط، جوراب بلند كه از چكمه بیرون می‌آید و یك ساق برای كامل كردن این ست. این ست انتخاب خوبی برای روزهای خوش و شاد نوجوانی است. در چنین تركیب‌های تین ایجری و اسپرتی رنگ اهمیت چندانی ندارد، حتی شلوغ بودن رنگ‌ها به متفاوت شدن ست كمك می‌كند


    9. هنگام خرید چكمه‌هایی كه ساق بسیار بلند دارند، حواس‌تان باشد، قد چكمه نباید بیشتر از پنج سانتی‌متر بالاتر از زانو باشد. این چكمه‌ها انتخاب خوبی برای پیراهن‌های كوتاه هستند؛ دقت كنید پیراهن كوتاه نه دامن كوتاه. تركیب چنین چكمه‌ای با دامن كوتاه از شما یك كوتوله می‌سازد. برای ست کردن پیراهن با چکمه دست‌تان بازتر است و لازم نیست نگران قواعد ست کردن دامن و چکمه باشید.

    10. جنس و رنگ چكمه و كیف خود را با هم ست كنید. اگر چكمه چرم می‌پوشید، از كیف چرمی در همان رنگ استفاده كنید. به شما توصیه می‌كنیم به جای ست كلاسیك كیف و كفش، به ست‌های خلاقانه فكر كنید اما در مورد چكمه همان انتخاب كلاسیك بهتر است.

    این روزها که چکمه با جنس جیر به اندازه چکمه های چرمی رواج پیدا کرده اند حواستان باشد از ترکیب چکمه جیر و کیف چرمی استفاده نکنید
  • ۱۲:۲۳   ۱۳۹۴/۸/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    راه و رسم پوشيدن نيم بوت

    اگر شما به هوشمندی در خرید مشهورید، باید همین یكی، دو روزه راهی یكی از مراكز خرید شوید و خودتان را به یك نیم‌چكمه ‌مهمان كنید.

    در مجموعه‌هایی كه طراحان برای زمستان امسال طراحی كردند، نیم‌چكمه با طراحی‌های مختلف دیده می‌شود و شما هنوز فرصت خوش پوشی با نیم چكمه را دارید؛ پس پیشنهادهای ما را بخوانید و دست به‌كار خرید شوید.

    خلاقیت در رنگ

    یكی از خلاقیت‌های طراحان در نیم‌بوت‌های امسال، رنگ است. چكمه‌ها و نیم‌چكمه‌هایی به رنگ قهوه‌ای و مشكی، انتخاب‌های كلاسیكی هستند كه همیشه وجود داشته و دارند اما امسال سراغ رنگ‌های دیگری مثل صورتي ، بژ، زرشكی، آبی، سبز و حتی تركیب‌هایی جذاب از آنها رفته‌اند. تنوع رنگی نیم‌بوت را برای داشتن ستی متفاوت جدی بگیرید.

    مهمانی در هر فصل

    انتخاب كفش مناسب ‌مهمانی در روزهای سرد سال، سخت‌تر است. كفش‌های پاشنه بلند ‌مهمانی یا چكمه‌ها، هر دو گزینه‌های قابل تاملی هستند اما هیچ انتخابی بهتر از تركیب هیجان‌انگیز این دو نخواهد بود .
    نكته كلیدی دیگر در انتخاب این كفش رنگ آن است؛ رنگی خنثی كه با لباس‌های مختلف هم‌خوانی دارد.

    راحتی بی‌مثال

    اگر می‌خواهید نیم‌چكمه‌ای به‌روز بخرید، به دو نكته در خرید خود دقت كنید، یكی باریك و مثلثی بودن پنجه كفش و دیگری پاشنه‌دار بودن آن، در این انتخاب بهتر است پاشنه از نوع هرمی یا تخم‌مرغی باشد. با چرخی در بازار دست‌تان می‌آید كه چكمه‌های بلند پاشنه‌دار در بازار زیاد نیستند اما در مقابل نیم‌چكمه‌های پاشنه‌دار زیادند و دست شما برای انتخاب باز است.

    به خاطر بسپارید

    قبل از رفتن به خرید، تصویر این نیم‌چكمه چرمی را به خاطر بسپارید.
    این نیم‌بوت نمونه كاملی از پیشنهاد طراحان برای امسال است .
    رنگ این كفش نكته غیرقابل انكار دیگری است؛ رنگی شیك كه با طیف‌های مختلف رنگی هماهنگی دارد و در ست‌های اسپرت كاربرد فراوانی خواهد داشت.
  • ۱۲:۲۴   ۱۳۹۴/۸/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    ٨ قانون مد كه ميتوان آنها را شكست :

    اگر چه مد قوانینی دارد که مدام در حال تغییر و تحول است اما می توان گاهی این قوانین را شکست.
    ما در اینجا 8 مدی را که حال زمان شکستن قوانین آن است، برایتان آورده ایم.

    قانون 1: از پوشیدن لباس سفید در زمستان خودداری کنید

    بله شما این جمله را بارها شنیده اید اما این آخرین باری است که این قانون را از زبان ما می شنوید.
    اگر چه پوشیدن لباس سفید برای فصل تابستان در ساحل جان می دهد اما یک ژاکت گرم و نرم یا یک شلوار جین یا کتی پشمی به رنگ سفید را در تمام فصول سال می توان به تن کرد.

    قانون 2: کیف شما باید با کفش هایتان ست باشد

    ما در انتخاب آنچه به تن می کنیم، آزادیم.
    اگر شما می خواهید که یک کفش قرمز را به همراه یک کیف قرمز بپوشید، مخالفت نمی کنیم اما توصیه می کنیم که همیشه این قانون را دنبال نکنید. ترکیب اکسسوری هایی با رنگ های مختلف ظاهر شما را جذاب تر نشان می دهد.

    قانون 3: لباس های طرحدار را با هم به تن نکنید

    شاید تا به حال از پوشیدن لباس های طرحدار در کنار هم خودداری می کردید اما در ماههای اخیر پوشیدن لباس های طرح دار مانند خال خالی، راه راه و پلنگی با هم مد شده است.

    قانون 4: لباس های مشکی و سورمه ای رنگ را با هم به تن نکنید


    چه کسی گفته که این دو رنگ را با هم نپوشید؟ این تفکر از زمان های قدیم رایج شده است زیرا مردم فکر می کردند که این دو رنگ در کنار هم غیر قابل تشخیص است اما در مد امروز، لباس هایی به رنگ مشکی و سورمه ای در کنار هم بسیار می درخشند.

    قانون 5: لباس های براق و پولک دوزی شده فقط برای شب است

    اگر چه شما دوست دارید لباس های براق و پولک دوزی شده را برای میهمانی های شبانه به تن کنید اما می توانید آنها را در طول روز نیز بپوشید. یک تکه از لباستان مانند کت یا دامن را براق یا پولکدار و باقی را ساده انتخاب کنید.

    قانون 6: برای پوشیدن لباس های ماکسی باید قد بلندی داشته باشید

    بر خلاف این جمله، دختران کوتاه قد هر چه که دوست داشته باشند می توانند به تن کنند، فرقی نمی کند که یک شلوار بلند و پاچه گشاد باشد یا یک پیراهن ماکسی.

    قانون 7: با کفش های تابستانی جوراب نپوشید

    پوشیدن جوراب با کفش های جلو باز یا تابستانی بسیار هم جذاب است به شرط این که بین آنها تضاد ایجاد کنید.

    به عنوان مثال اگر جوراب تان مشکی است، کفشی نقره ای یا سفید به پا کنید.

    قانون8: لباس های طلایی و نقره ای را با هم به تن نکنید

    درست مانند مشکی و سورمه ای، پوشیدن این دو رنگ در کنار هم بلامانع است. فرقی نمی کند این دو رنگ را در اکسسوری یا جواهرات خود به کار گیرید، اشیاء فلزی در هر سایه روشنی که باشند، زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند.
  • leftPublish
  • ۱۶:۰۷   ۱۳۹۴/۸/۲۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    برندهای مورد علاقه خانم ها

    افراد، به ویژه جوان‌ها از آزادی و ولخرجی در خرید لذت می‌برند چراکه این کار به آنها حس خوبی می‌دهد و جلوه جذاب‌تری به آنها می‌بخشد. از آنجا که خانم‌ها اغلب بیشتر از مردان خرید می‌کنند، نظرات‌شان در دنیای کالاهای مصرفی اهمیت بیشتری دارد. در دهه‌های اخیر، زنان جوان اصلی‌ترین مصرف کننده‌های مد، لباس و محصولات آرایشی بوده‌اند و سلایق آنها به تولیدات بازار جهت داده و می‌دهد. از محصولات آرایشی گرفته تا بوتیک‌های لباس و کفش، علایق و سلایق خانم‌ها در آنچه که در بازار عرضه می‌شود و محبوبیت پیدا می‌کند، بیشترین تاثیر را داشته است.

    شاخص‌هایی که بر انتخاب خانم‌ها در خرید اهمیت دارد، شامل قیمت، کیفیت، شناخت از نام برند و طراحی محصول است. اغلب زنان طرفدار برندهای باکیفیتی هستند که در عین حال قیمت‌های کمتری برای محصولات‌شان در نظر می گیرند. همچنین محصولات طراحان معروف و دهن پرکن و آنهایی که به‌روز، مدرن و شیک هستند نیز در فهرست علایق خانم‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه محبوب‌ترین برندهای خانم‌ها را به ترتیب شهرت معرفی می‌کنیم که تحقیقات نشان داده که بیشترین میزان خرید را توسط خانم‌ها داشته‌اند.

    Sephora

    این برند فرانسوی که در سال 1970 تاسیس شد، سالن‌های آرایش و زیبایی زنجیره‌ای را راه‌اندازی کرده که در 2012 توانسته عایدی سالانه 64/2 میلیارد دلار داشته باشند. سفورا که از واژه‌ای یونانی به معنی زیبایی گرفته شده است، همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه، مراقبت پوست و مو، عطر و غیره را تولید کرده و می‌فروشد. این برند که زیر مجموعه لوئی ویتون موئت هنسی است، همچنین به عنوان فروشگاهی برای عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی هم عمل می‌کند و محصولات بیش از صد برند دیگر مثل اوربان دیکی را نیز می‌فروشد. یکی از دلایل محبوبیت سفورا ناشی از محیط منحصربه‌فردش است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد که آزادانه در میان لوازم آرایشی بگردند و آنها را امتحان کنند. امروزه، سفورا حدود 1300 فروشگاه و سالن را در 27 کشور دنیا تحت تملک خود دارد و کنترل می‌کند.

    H&M

    اچ اند ام که مخفف هنس اند موریتس است، در سال 1946 تاسیس شد و درآمد آن در 2012 به میزان 25/21 میلیارد دلار بوده است. این برند پوشاک سوئدی بیشتر به خاطر معرفی مدها و استایل‌های متنوع برای عموم شهرت دارد و زود به زود مجموعه‌های پوشاک خود را عرضه می کند. از این بابت هنس اند موریتس به خود افتخار می کند که پوشاک، لوازم پوششی جانبی، کفش، لوازم آرایشی و اباس‌های شنا را با کیفیت بالا و قیمت‌های ارزان می‌فروشد تا همه امکان خرید محصولات شیک را داشته باشند. این امر دقیقا همان چیزی است که اکثر زنان طبقات متوسط جامعه از یک برند انتظار دارند. این برند محصولاتش را با متریال باکیفیت و مرغوب تولید می‌کند و همچنین محصولاتش و نحوه تولیدش سازگار با محیط زیست است، همان طور که برندهایی مثل دنیم و سیتی شیک نیز به این سمت گرایش دارند. اکنون اچ اند ام بعد از زارا، دومین فروشنده بزرگ لباس در جهان است و 2629 بوتیک و فروشگاهی که در 53 کشور جهان دارد.

    Chanel

    شنل در 1909 توسط کوکو شنل تاسیس شد و این کمپانی فوق العاده سطح بالا در 2012 درآمدی 6/8 میلیارد دلاری داشته است. شنل بیشتر به خاطر پوشاک و لوازم پوشیدنی جانبی شیک و فوق العاده سطح بالایش شهرت پیدا کرده، به ویژه عطر No. 5 و کت و دامن شنل. این خانه مد بسیار معروف و تثیرگذار تولیدات متنوع و البته گران‌قیتی دارد که از جمله می‌توان به پوشاک، دستکش، جواهرات، عطر، ساعت، لوازم آرایشی، عینک، کیف دستی، کلاه، راکت بدمینتون، چوب اسکی و غیره اشاره کرد. امروزه شنل 310 فروشگاه در جهان دارد، البته شنل تمرکزش بیشتر بر مشتریان طبقه متوسط به بالا و به ویژه ثروتمندان است، چراکه نام خود برند و متریال فوق العاده مرغوب و طراحی طراحان مشهورش قیمت بالایی به کارهایش می‌بخشد.

    MAC Cosmetics

    کمپانی تولیدکننده لوازم آرایشی مک که مخفف لوازم آرایش هنرمندان (Makeup Artist Cosmetics) است، در سال 1984 و در کانادا تاسیس شد، اما کمی بعد مقر خود را به نیویورک منتقل کرد. این برند آرایشی که بیشتر به خاطر لوازم آرایش بدون روغنش شهرت دارد که مانع از آسیب به پوست می‌شوند.

    Urban Outfitters

    در سال 1972، برند اوربان اتفیتر در فیلادلفیا، پنسیلوانیای آمریکا تاسیس شد تا پوشاک و مبلمان تولید کند و بفروشد. این فروشگاه بسیار شیک که بسیار برای جوانان دوست‌داشتنی است، عایدی سالانه 81/1 میلیارد دلاری دارد. این برند که نماد کاملی از مدگرایی و ارائه پوشاک متفاوت است، در آغاز کار خود را به عنوان تولید کننده محصولات کلاسیک و سبکِ قدیمی معرفی کرد ولی بعدا به سمت تجربه طرح‌های جدید و جسورانه گرایش پیدا کرد. در سال 2007، اوربان اتفیتر جایزه جهانی اکسلنس را دریافت کرد. امروزه این برند 401 فروشگاه در کشورهای شناخته شده جهان، به ویژه در سوئد و دانمارک دارد، چراکه در شمال اروپا و آمریکا بیشترین محبوبیت را میان جوانان و خانم‌ها دارد.

    Forever 21

    برند فوراور 21 در 1984 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون عمده تمرکزش در تولید لوازم آرایشی و پوشاک مردانه و زنانه مدگرایانه و به‌روز است. این برند بیشتر به خاطر قیمت‌های مناسبش برای ‌خانم‌هایی شناخته می‌شود که اهل مد هستند و دوست دارند آخرین طرح‌های پوشاک شهری را بپوشند. در 2012، عایدی این برند 4/3 میلیارد دلار بوده و امروزه نیز 480 فروگاه در مناطق مختلف جهان دارد و قصد دارد فعالیت خود را در آفریقای جنوبی نیز توسعه ببخشد.

    Marc Jacobs

    این برند که توسط خود مارک جاکوب در دهه 80 میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون حسابی در زمینه پوشاک گل کرده و جوایز متعددی هم مثل جایزه “استعداد جدید مد” را نیز 1987 دریافت کرده است. مارک جاکوب جوان‌ترین طراح لباسی باست که بالاترین جوایز هنری طراحی و مد را دریافت کرده است. مارک جاکوب چنان استعداد بالایی در زمینه مد داشته که در 16 سالگی برای لوئی ویتون طراحی می‌کرده است. در حال حاضر، این برند 285 شعبه در 60 کشور جهان دارد و قصد دارد که بزودی شعبه‌ای را نیز در شانگهای باز کند. مارک جاکوب از آن دست برندهایی است که خانم‌های جوان حاضرند هرچقدر پول شده بپردازند ولی امکان فخرفروشی با پوشاک این برند را نیز پیدا کنند.

    منبع:  therichest.com

    مد و زیبایی

  • ۱۶:۴۶   ۱۳۹۴/۹/۳۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
  • ۱۵:۳۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    هنگام خرید #پالتو باید توجه داشته باشید که :

    آیا می خواهید هر روز از آن استفاده کنید یا در موقعیت های خاص؟

    آیا ترجیح می‌دهید آن قدر گرم باشد که تنها هم بشود آن را پوشید یا می خواهید آن را با لباس دیگری بپوشید؟

    💥تک لایه یا دو لایه ؟

    بسیاری از پالتو ها دو لایه هستند یعنی غیر از این که بدن را گرم می کنند در مقابل برف و باران هم مقاوم هستند. البته پول بیشتری هم می طلبد. به علت گرمای زیاد پالتو های دو لایه دنبال سایزی باشید که به سایز مانتو یا کت شما نزدیک باشد چون دیگر نیازی به پوشیدن لباس بیشتر در زیر آن نیست.

    در صورتی که پالتو های تک لایه را باید کمی آزاد تر انتخاب کنید چون گرمای چندانی ندارند و فقط خاصیت ضد آب دارند. اگر در تالار یا میهمانی با این نوع پالتو بنشینید یک کوچولو عرق خواهید کرد.

    💥سایز پالتو

    هنگام پرو پالتو دست هایتان را چند بار به جلو بکشید یا باز و بسته کنید، در صورتی که احساس کردید قسمت ساعد شما کشیده می شود شک نکنید انتخاب تان اشتباه است. آستین های پالتو باید طوری باشد که بتوانید در زیر آن لباس های آستین دار یا ضخیم بپوشید. اندازه قد آستین هم باید تا روی مچ دست شما بیاید که آستین لباس شما از زیر آن دیده نشود. حواستان باشد که به هنگام نشستن و برخاستن، قسمت دامنی پالتو نباید بالا برود و هیچ‌کشیدگی نباید در آن ناحیه ایجاد شود.

    💥نوع و کیفیت پارچه

    نوع و کیفیت پارچه هم از نکات مهمی است که باید در انتخاب پالتو به آن دقت کنید. اگرجیبتان اجازه می‌دهد، پارچه‌ای مانند کشمیر را انتخاب کنید که در عین‌حال ‌‌که حسابی گرم است، سبک هم هست. اما خب، قیمتش هم بالاتر است.پارچه‌های پشمی و ابریشمی که از پوست بدن حیوانات تهیه شده است گزینه دیگری برای انتخاب شماست.

    پارچه‌های پشمی مانند یک عایق گرما را حفظ می کنند. پارچه های پشمی در برابر کثیفی، گرد و خاک و ساییدگی مقاومند. جالب‌تر این است ‌که، می‌توانند بدون این که خیلی سنگین شوند رطوبت زیادی را به خود جذب کنند. برای تمیز کردن پارچه‌های پشمی، بهتر است آن ها را به خشک‌شویی بسپارید. در صورتی که خودتان در منزل لباس های پشمی را شستید برای خشک کردن آن ها را آویزان نکنید. بهتر است روی یک سطح صاف، پهن‌شان کنید. آویزان کردن لباس‌های پشمی باعث می‌شود که لباس ظاهر اولیه خود را از دست بدهد و حالت شل بگیرد.
  • ۱۲:۴۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    avatar
    bahar59
    کاربر فعال|133 |153 پست
  • ۱۵:۲۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    پوست شما با کدام رنگ لباس ست می شود



    به اشتراک گذاشته شده از تایم لاین ronak n
  • ۱۱:۲۱   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین کفش ها برای جین های پاچه گشاد

    مد و زیبایی

  • ۱۱:۲۱   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین کفش ها برای جین های پاچه گشاد

    مد و زیبایی

  • ۱۱:۲۱   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین کفش ها برای جین های پاچه گشاد

    مد و زیبایی

  • ۱۱:۲۲   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین کفش ها برای جین های پاچه گشاد

    مد و زیبایی

  • ۱۴:۴۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین کتانی های دنیای مد

    مد و زیبایی

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان