خانه
525K

معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۵۲   ۱۳۹۲/۱۱/۱
    avatar
    چهار ستاره ⋆⋆⋆⋆|3627 |4913 پست

    تو این تاپیک با عطر زنانه - عطر مردانه - عطر مردانه خوشبو - عطر مردانه قیمت - عطر زنانه با ماندگاری بالا - عطر زنانه خوشبو - عطر زنانه خنک - ادکلن زنانه - ادکلن مردانه - آشنا میشوید

    شما هم همکاری کنید دوستان

    وبگردی تازه های زیباکده
    خرید لباس هاشور ابرو
    خرید مانتو کاملترین مجموعه مدل مانتو
    کیف ، کفش و لوازم لوکس همه اطلاعات جراحی لاغری
    لاغری در 31 روز پرسش و پاسخ خیاطی
    محصولات گیاهی پوست و مو رنگ مو
    کابینت - کابینت آشپزخانه جراحی بینی
    مدل پرده فال تاروت
    جراحی بینی فال قهوه
    مدل مو مدل مانتو


    Tom Ford : Noir For Men
    يه عطر خاص نسبتا جديد مردانه با بويي گرم و تلخ و ماندگار
     
    با ماندگاري خيلي بالا

    حجم :100 ميل
     
    قيمت : از هر جا قيمت گرفتيد 80 هزار زير اون قيمت ميديم بهتون(قيمت بيرون ،مغازه ها حدود 500 ميفروشن)
     
    جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: گرم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال
     توضیحات : . عاشقان عطرهای فورد با ماندگاری های خیال انگیزش مسلماً نمی توانند این محصول جدید را نیز ترک کنند ! عجیب نیست که در تولید جدید نیز اسپایس ( ادویه ) و رایحه ی حیوانی فراموش نشده و از اسانس مصنوعی مشک نوعی حیوان به نام Civet ( با ظاهری شبیه به راسو ) استفاده شده است .
     
    اغلب تولیدات این برند جذاب و گیرا بوده و به همین دلیل همواره از اسانس های م..ح..ر..ک در آن استفاده می شود .
     
    ترکیبات :
     نت ابتدایی : زیره ، ترنج ، فلفل صورتی ، بنفشه و گل شاه پسند
     نت میانی : رز ، زنبق ، شمعدانی ، جوز ، فلفل سیاه
    نت نهایی : مشک Civet ، خس خس ، عنبر ، وانیل و نعنای هندی

    این عطر در گروه بویایی آروماتیک - اسپایس و در دو حجم 50 و 100

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱/۱۲/۱۳۹۴   ۱۱:۲۱
  • leftPublish
  • ۱۴:۱۵   ۱۳۹۴/۹/۲۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ٧٥ درصد از صادرات مد فرانسه به همراه ۵ درصد از درآمد صادراتی این کشور متعلق به ديور بوده است


    Christian Dior


    بنیان گذار این برند که برای امرار معاش لباس طراحی می کرد ، در سال ١٩٤٥ به وسیله کمک های مالی شخصی به نام "مال مارسل بوسک" که صاحب صنعت نساجی بود مزون خود را افتتاح کرد .


    از سال ۱۹۴۷ تا سال ۱۹۵۰ پـیرکاردین مدیریت شرکت کریستین دیور را به عهده داشت و برای اولین بار سال ۱۹۵۰ بر روی کالاهای لوکس خود نام تجاری دیور را حک کردند.


    این طرح اولین بار روی کراوات‌ها اجرا شد و به سرعت روی سایر محصولات صورت گرفت و از آن جا بود که تحت لیسانس قراردادن محصولات پوشاک، مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن سایر خیاطان نیز از این روش، پیروی کردند.


    .


    پس از در گذشت دیور در سال ١٩٥٧ شرکت از خلاقیت‌های بی‌نظیر او بی‌نصیب ماند . جیکوس روئیت مدیرعامل وقت شرکت دیور، تصمیم گرفت که فعالیت این کمپانی را در سراسر دنیا متوقف نماید اما این مساله از طرف هیچکس قابل قبول نبود و اجازه چنین کاری را به او ندادند. 


    جیکوس روئیت برای اینکه بتواند نام دیور را به جایگاه خود بازگرداند، در همان سال جوان ۲۱ ساله‌ای به نام ایوسن‌لورن را برای مدیریت هُنری شرکت دیور، پیشنهاد کرد و او با طراحی‌های خاص خود توانست به یک قهرمان در تشکیلات دیور، تبدیل شود .


    Miss Dior اولین عطر این برند می‌باشد که در سال ١٩٤٧ معرفی گردید.


    mona mona  آهو  مامان رهام جون  مامان مانیا  سارا منصوری  بهزاد لابی  NE DA  نازنین جون 



    به اشتراک گذاشته شده از تایم لاین ronak n
  • ۱۱:۱۲   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    عطر گرم ، عطر سرد

    در تولید عطرها به طور معمول از گل‌ها، چوب صندل و میوه‌ها استفاده می شود و این مواد جزو اصلی‌ترین‌ها مواد تشکیل دهنده عطرها هستند. همچنین گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اکالیپتوس، کندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، کاج، تمشک، رز، گل مریم و وانیل و... با نسبت‌های خاص در ساخت عطرها استفاده می‌شود. برای اینکه بدانید چه عطری برایتان مناسب است اولا باید جنس پوست و سپس گرمی یا سردی عطر را بشناسید.😍

    عطرهای گرم معمولا رایحه‌های شرقی دارند و بوی چوب صندل، شکلات، زعفران و... می‌دهند در حالیکه عطرهای سرد معمولا بوی میوه می‌دهند.
    اگر پوستتان چرب است یادتان باشد که ماندگاری عطر روی آن خیلی بیشتر از پوست خشک است بنابراین اگر عطر تندی بخرید ممکن است در دراز مدت اذیتتان بکند. اگر رنگ چهره‌تان روشن است از عطرهایی استفاده کنید که رایحه گل و میوه دارند اما اگر پوستتان تیره است، عطرهای گرم بیشتر به شما می‌ آید.

    این نکته درگوشی را هم بدانید که عطرهای گرم معمولا رنگ های زرد، نارنجی و قرمز دارند یا شیشه‌شان رنگ گرم دارد. اما عطرهای سرد معمولا در شیشه‌های خاکستری، آبی و سرمه‌ای بسته بندی می شوند.
    وقتی می خواهید برای عروسی تان عطر بخرید به تم کلی مراسم هم دقت کنید. اگر جشنتان دوستانه است عطر سرد هم برایتان مناسب خواهد بود در غیر این صورت بهتر است عطری با رایحه گرم و سنگین را انتخاب کنید.
  • ۲۲:۳۸   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بعضی از خانم‌ها ممكن است از یك عطر مردانه خوش‌شان بیاید یا بعضی از آقایان عطری زنانه را بپسندند👸🏼👸🏻.
    اما هرگز از عطرهای مخصوص جنس مخالف استفاده نكنید، زیرا خصوصیات هر جنس، در رایحه عطر مخصوص آن در نظر گرفته شده و مواد شیمیایی به كار رفته در آن نیز، با فیزیولوژی و هورمون‌های بدن تناسب دارد. عطر مردانه، هرچه‌قدر هم خوش‌بو باشد با خصوصیات ظریف و زنانه شما متضاد است و یك عطر زنانه، هر چه‌قدر هم رایحه تلخ و گرمی داشته باشد، باز روی پوست آقایان خوب نمی‌نشیند و تاثیر خوبی به جا نمی‌گذارد
  • ۱۰:۱۴   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    هوس انگیزتر و طبیعی‌تر از سری قبل خود

    کمپانی والنتینو یک سال پس از ارائه عطر والنتینا نسخه جدید آن را در سال 2012 با نام والنتینا اسولوت معرفی کرد.

    طراحی شیشه این عطر همانند سری قبل ظاهر شیک و کروی خود را حفظ کرده است با این تفاوت که روی شیشه آن یک گل بزرگ به جای سه گل کوچک نقش بسته است.

    به طوری که می‌توان گفت گل جزو کاراکتر اصلی اسولوت است.

    عطر Valentina Assoluto هوس انگیزتر و طبیعی‌تر از سری قبل خود بوده به طوری که به نسخه اصلی خود ارزشی دو چندان بخشیده است.

    رایحه والنتینا اسولوت توسط عطر ساز معروف Olivier Cresp ساخته شده است و به نظر او این عطر اغواکنندگی بیشتری نسبت به بقیه عطرهای این سری خواهد داشت و رایحه آن یادآور روزهای ایتالیا می‌باشد.

    ترکیب نت وانیل ماداگاسکار و هلو؛ اولین بویی است که به مشام می‌رسد سپس در ادامه رایحه خاص قارچ دنبلان و یاسمن ایتالیایی و گل مریم به زیبایی ترکیب شده‌اند. نت نعناع هندی که برای به غنا رساندن نت‌های گلی اضافه شده است، وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

    نت خزه درخت بلوط و سدر در انتها، شیرینی عطر را کاهش می‌دهد و رایحه‌ای هوس انگیز را شکل می‌دهد. ------------------------------------

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۰:۱۵   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ممکن است عجیب باشد 

    چون این بار تام‌فورد روشی متضاد را در تولید پیش‌گرفته است، متضاد با سبک‌های سابقش

    رایحه‌ای با طراوت از یاس‌های آب‌دار و تازه چیده شده مشام شما را نوازش می کند؛ دیگر با رایحه سنگین و قوی روبه‌رو نیستید.

    این امر می‌تواند برای برخی افراد که توان استفاده از محصولات سنگین سابق تام‌فورد را نداشته‌اند گزینه مثبتی باشد و برای برخی دیگر تنوع در روش کار و نگرشی جدید در ارائه محصول.

    نام زیبای این عطر به همراه رنگ قرمز دل‌نشین بطری جذابیت این تولید را دوچندان کرده.

    در ابتدای تست این عطر رایحه یاس بسیار زنده و طبیعی به مشام می‌رسد، مثل اینکه داریم یاس را از روی بوته‌اش بو می‌کشیم.

    رایحه یاس در این عطر بیشتر تمایل به خنکی دارد و با حرکت بیشتر به سمت قلب عطر، یاس حالتی کِرم مانند و چرب به خود می گیرد و در این گام به سبک شرقی وارد می‌گردد. در اینجا عطر از رایحه یاس‌های ساده خارج شده، کمی سنگین‌تر می‌شود و آرام آرام پرستیژ حقیقی یک عطر اشرافی را می‌یابد... یاس‌های سرخابی، نرم و جذاب!

    نت پایانی را فراموش نکنید؛ وانیل!

    طعم شیرین و جالب توجهی به ترکیب یاس می‌دهد و آن را تکمیل می‌کند. شیرینی آن زننده و غلیظ نیست و در مجموع می‌توانید در کنار این محصول آرامشی زیبا را در کنار جذابیت تجربه کنید.

    عطر مناسب خانم‌هایی است که به عطر خالص یاس بدون کم‌ترین دست‌کاری علاقه دارند، البته این عطر زنانه و مردانه است ولـــی کفه ترازو به سمت زنانه سنگین‌تر است.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • leftPublish
  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    اوج عطرسازی معاصر

    الور هوم ادیشن بلانش را می‌توان اوج عطرسازی معاصر دانست، البته از برند شنل انتظار دیگری جز این نمیرفت.

    عطری مردانه، مدرن و همه‌پسند با رایحه‌ای تازه، تمیز، ملایم، ظریف و کاملا شگفت انگیز است به طوری که هیچوقت از داشتن این عطر پشیمان نخواهید شد.

    ادیشن بلانش در گروه بویایی شرقی قرار دارد ولی به دلیل رایحه مرکباتی که دارد میتوان آن را در گروه شرقی مرکباتی قرار داد؛ با وجود اینکه همچین گروهی وجود ندارد.

    توصیف رایحه و تفکیک نت‌های Allure Homme Edition Blanche دشوار است زیرا نت‌ها برهم غلبه ندارند و به خوبی باهم ترکیب شده‌اند به عبارتی دیگر این عطر همیشه با ملایمت و آرام با شما سخن می‌گوید و هیچ وقت صدای بلند آن را نخواهید شنید.

    رایحه پیچیده، خامه‌ای و خوشمزه‌ای دارد و میتوان نام رایحه آن را دسر Crème brûlée لیمویی نامگذاری کرد.

    ترکیبی دوست داشتنی از لیمو تازه و خاص به همراه وانیل خشک ماداگاسکار رایحه اولیه این عطر را تشکیل می‌دهد.

    نت لیمو انتخاب شده، نه خیلی تند و نه خیلی ترش است و رایحه‌ای مخملی دارد.

    در ادامه رایحه خامه‌ای دانه تونکا و رایحه‌ای لطیف و ملایم از چوب و ادویه اضافه می‌شود و رایحه عطر خامه‌ای‌تر، تندتر و گرم‌تر می‌شود و طعمی شبیه پای لیمو یا شربت لیمو به همراه خامه را احساس خواهید کرد.

    سپس دانه فلفل صورتی با رایحه جذاب خودش باعث می‌شود عطر از حالت خوردنی خارج شود و عطری نفسگیر و تحریک کننده را خلق کند.

    کاراکتر این عطر مردی است جوان، ثروتمند و خوشحال در زیر آفتابی تابستانی.

    مناسب استفاده در مراسم خاص و حتی مصارف روزمره است ولی به دلیل رایحه خاصی که دارد پیشنهاد می‌شود در مراسم و روزهای خاص استفاده شود تا خاطراتی شیرین را برای شما رقم بزند.

    به طور کلی ادیشن بلانش با هیچ عطر دیگری قابل مقایسه نیست ولی از آنجایی که این عطر در خانواده الور شنل قرار دارد میتوانیم با نسخه اصلی یعنی Allure Homme و نسخه معروف Allure Homme Sport مقایسه کنیم.

    معنی Edition Blanche در زبان فرانسه "نسخه سفید" است و همانظور که از اسم عطر پیداست هدف سازنده ساختن رایحه‌ای روشن‌تر و جوان‌تر و به طور کلی سفید تر از نسخه اصلی یعنی الور هوم است؛ این تفاوت و روشنتر بودن را حتی در شیشه عطر میتوان مشاهده کرد.

    عطر Edition Blanche در مقایسه با هوم اسپورت رایحه‌ای خامه‌ای تر، شهوانی‌تر و در کل ملایمتر و حالت ورزشی ضعیف‌تری دارد. **

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    گرلن با تولید عطر .

    La Petite Robe Noire .

    دریچه‌ای جدید را به جهان عطرهای خوش‌طعم با حسی لوکس گشود

    عطری زنانه الهام گرفته شده از روح مدرن، ظریف و ابدی به وسعت لباس کوچک مشکی رنگ؛ این لباس زنانه حک شده روی بطری عطر نمایانگر زیبایی، جذابیت و شیک پوشی یک زن پاریسی است؛ همچنین ظاهر بطری یادآور خانه‌های تاریخی همچون L`Heure Bleue است.

    رایحه این محصول با شروعی هیجان انگیز و ترکیبی خوش‌طعم از توت قرمز و بادام و در ادامه با خط بوی رز ادامه پیدا می‌کند ولی نقطه هیجان این عطر آنجایی است که رایحه بسیار ملایمی از چای سیاه و دودی متصاعد می‌شود.

    این عطر زنانه یکبار دیگر به همگان ثابت می‌کند که برندGuerlain در ساخت عطر بسیار متخصص و حرفه‌ای است.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۵:۲۶   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    معرفی عطر ، سلبریتی ها و افراد مشهور

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۵:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    معرفی عطر ، سلبریتی ها و افراد مشهور

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۵:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • leftPublish
  • ۱۵:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۵:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۳:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    آلما فاطمی
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13740 |7139 پست

    عطرها را بیشتر از هر جای دیگری به نقاط نبض بدن می زنند، زیرا در این نقاط خون به سطح پوست نزدیکتر است و زدن نبض باعث گرمای بیشتر و استشمام بهتر عطر میشود

     

    2- اگر قبل از زدن عطر ، کمی کرم به همان نقطه بزنید باعث میشود بوی عطرتان بیشتر بماند

     

    3- پس از زدن عطر به مچها، آنها را به نمالید، زیرا ماندگاری بالانس ماندگاری بوی عطر در نقاط مختلف بدنتان به هم میریزد

    http://www.rozanehonline.com" style="border: 0px; line-height: 1.22em;" />

     

    4- بینی و مغز انسان وقتی به بوی عطر خودش عادت کند پس از چند دقیقه نسبت به آن بی توجه شده و دیگر آنرا حس نخواهد کرد.

     

    5- یک عطر بر روی بدن دو نفر ممکن است بویی متفاوت ایجاد کند، این بر اساس جنس و بوی بدن ، محیط زندگی و رژیم غذایی تغییر می کند.

     

    6-  بیش از دو یا سه عطر را پشت سر هم نبویید، بو کردن چندین عطر مختلف باعث میشود قدرت تفکیک بوها برای مغز و بینی مشکل شود

     

    7-اگر میخواهید عطر جدیدی را تست کنید بهترین محل مچ دست است، بهترین زمان برای تست بو چند دقیقه پس از اسپری کردن آن است.

     

    8- بوییدن دانه های قهوه در بین انتخاب چندین عطر مختلف تنها باعث اضافه شدن یک بوی جدید و اختلال بیشتر در استشمام بوی اصلی عطرها میشود. سعی کنید از بویی ساده تر و طبیعی تر استفاده کنید

     

    9- برای نگهداری عطرهایتان از محیطهای خنک و تاریک استفاده کنید.

     

    اما یک قسمت تاریک هم در مورد عطرها وجود داره که بسیاری از مردم نمی‌دانند...

     

    10- بسیاری از عطرهای امروزی بخاطر به صرفه بودن و ماندگاری بیشتر از گلها و مواد طبیعی ساخته نشده اند

    http://www.rozanehonline.com" id="yui_3_16_0_1_1455007362697_32610" style="border: 0px; line-height: 1.22em;" />

     

    11. بسیاری از عطرهای امروزی حاصل ترکیبات شیمیایی و بر پایه مواد نفتی هستند

    http://www.rozanehonline.com" id="yui_3_16_0_1_1455007362697_32614" style="border: 0px; line-height: 1.22em;" />

     

    12- این ترکیبات شیمیایی گاها باعث بروز مشکلای با سیستم عصبی ، اختلالات هورمونی ، حساسیت و غیره میشوند

  • ۱۲:۳۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    خوشبو ترین ادکلن های مردانه

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۳۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    خوشبو ترین ادکلن های مردانه

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۳۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    خوشبو ترین ادکلن های مردانه

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۳۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    خوشبو ترین ادکلن های مردانه

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۲۰:۵۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    برند: Christian Dior Christian Dior

    رایحه اصلی: گرم

    رایحه فرعی: شیرین

    جنسیت: زنانه

    نوع عطر: Eau de Parfum

    ماندگاری این عطر : بسیار بالا(بیش از 12 ساعت)

    سیاژ (قابلیت پخششوندگی): شدید

    مناسب برای فصل:  زمستان و پاییز

    گروهسنی:16- 30 سال

    مناسب برای استفاده در: شب و روز

    عطر پویزن گِرل (Poison Girl) رایحه ای دخترانه است که برند عطر دیور ابتدای سال 2016 ارائه نمود. این عطر عضو جدیدی از خانواده ی پویزن هاست که از سال 1985 تا کنون نسخه های متنوع و قابل توجهی از آن ها به بازار عرضه شده اند و همواره شیشه ی فاخر آنها به همراه رایحه ی قویشان باعث خاص بودنشان بوده است. 

    کریستین دیور، این بار با عطر پویزن گرل، جامعه ی دختران جوانی را هدف قرار داده است که از یک طرف روحیه ای سرکش دارند و به دنبال حقیقت بخشیدن به آرزوهایی هستند که در سر می پرورانند؛ و از سویی دیگر به برندهای آیکونیک علاقه دارند، چرا که این عطر در همان شکل و شمایل عطر کلاسیک پویزن و به رنگ صورتی تدارک دیده شده است. 

    خالق این عطر کسی نیست جز عطار زبردست خانه ی  کریستین دور، فرانسوا دماشی که با ترکیب ماهرانه ی رایحه های گران قیمت، عطری غلیظ  و تاثیرگذار با رایحه  شیرین و تلخ گلی پدید آورده است. 

    این عطر در حجم های 30، 50 و 100 میلی لیتری با غلظت ادو پرفیوم به فروش می رسد.

    هرم رایحه ها:

    نُت رایحه بالایی: نارنج

    نت میانی: رز مِی، گل محمدی

    نت پایه: تانکا، وانیل

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۱:۰۸   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطرهای مشهور جهان

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۱:۰۹   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطرهای مشهور جهان

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان