خانه
93.9K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۱۷:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۶
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    مرطوب‌كننده‌ای  برای انواع پوست‌ها :

    مواد لازم: 2 قاشق غذاخوری ماست، یك‌ونیم قاشق چای‌خوری عسل، نصف لیموترش، یك سفیده تخم‌مرغ

    روش تهیه: آب لیموترش را بگیرید، سپس سفیده تخم‌مرغ را آنقدر بزنید تا كاملا پف كند، حالا تمام این مواد را به خوبی مخلوط كنید و آنقدر هم بزنید كه به شكل كرم در بیاید، سپس این كرم را به صورت و گردن‌تان بمالید و حدود 10 تا 15 دقیقه صبر كنید و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

  • ۱۷:۲۴   ۱۳۹۴/۱۲/۶
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    مرطوب‌كننده لب :

    مواد لازم: موم عسل،‌ روغن نارگیل، اسانس‌های معطر، یك كپسول ویتامین E و عسل

    روش تهیه: 

     استفاده از این مرطوب‌كننده می‌تواند باعث براق شدن لب‌های شما شود و رطوبت مورد نیاز آنها را نیز تامین ‌كند. در یك كاسه كوچك یك قاشق غذاخوری موم عسل بریزید و سپس مواد درون یك كپسول ویتامین E و 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به آن اضافه كنید و ابتدا حدود 25 تا 30 ثانیه در مایكروفر حرارت دهید تا ذوب شود، اگر در این مدت ذوب نشد می‌توانید یك‌بار دیگر 25 تا 30 ثانیه درون مایكروفر بگذارید، بعد از ذوب و یكدست شدن این مخلوط 2 قطره از اسانس مورد علاقه‌تان مثل اسانس نعناع یا لیموی ترش یا اسطوخودوس را به آن اضافه كنید و در نهایت یك قاشق غذاخوری هم عسل افزوده و خوب مخلوط را به هم بزنید تا كاملا خنك شود. حالا مرطوب‌كننده شما آماده است و می‌توانید در یك ظرف دربسته آن را نگهداری كنید.

  • ۱۷:۲۵   ۱۳۹۴/۱۲/۶
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    ماسک های خانگي برای پوست های خشک :

    علت های خشکی پوست :

    آب و هوای سرد از علل اصلی خشکی پوست هست. همچنین مسئله ارثی بودن هم میتونه در جنس پوست شما و خشکی  یا چربی اون موثر باشه. استفاده از صابون های قوی و میزان رطوبت و تهویه هوا و همچنین تماس بیش از حد پوست با نور خورشید و اختلالات تیروئید و … هم میتونن در این مسئله دخیل باشن.

    روغن زیتون و روغن کرچک، روغن های موثر برای پوست خشک

    برای ایجاد یک بافت نرم و صاف روی پوستتون و از بین بردن خشکی اون میتونید از مخلوط روغن زیتون و کرچک استفاده کنید. در این مخلوط یک نسبت از روغن کرچک و سه نسبت از روغن زیتون رو با هم مخلوط کرده و روی پوست صورت و دیگر قسمتهای خشک بدنتون بمالید. حالا یک لیف یا دستمال نرم و تمیز رو در آب گرم فرو برده و روی پوستتون فشار بدید (مراقب باشید که لیف روی پوستتون با فشار کشیده نشه. تنها لیف رو روی صورت قرار بدید و کمی فشار بدید). این مراحل رو دو سه بار انجام بدید تا پوستتون نرم و لطیف بشه.

    عسل نرم کننده ای برای پوست :

    عسل یکی دیگه از دارو های طبیعی برای پوست های خشکه. به این صورت که این داروی عالی رو به تنهایی روی پوستتون بمالید و بعد از ده دقیقه شستشو بدید. پوست شما بعد از این ماسک در تمام طول روز نرم و درخشان باقی میمونه.

    شیر گرم :

    نصف قاشق چایخوری روغن بادام رو در یک لیوان پر شیر ولرم هم بزنید و در شب و قبل از خواب پوستتون رو با این مخلوط شستشو بدید و بعد از خشک شدنش بخوابید. این مخلوط پوست شما رو تغذیه میکنه و از خشکی پوست شما جلوگیری میکنه.

    تخم مرغ و روغن برای درمان پوست خشک :

    مخلوط یک تخم مرغ با یک قاشق چایخوری عسل همراه با نصف قاشق چایخوری روغن زیتون و کمی گلاب مخلوط کنید.  این ماسک رو برای چند دقیقه روی پوستتون قرار بدید و بعد با آب کاملا ولرم شستشو بدید.

    گلیسیرین، گلاب و آبلیمو برای درمان پوست خشک :

    این ماسک یک درمان خانگی کامل برای پوست های خشک هست. همچنین گلیسیرین یک مرطوب کننده عالی و ثابت نگه دارنده رطوبت پوست هست. فقط کافیه یک قاشق غذاخوری گلیسیرین رو با یک قاشق غذاخوری گلاب و چند قطره آبلیمو مخلوط کنید و روی صورت بمالید. پس از حدود 15 دقیقه شستشو بدید.

  • ۱۷:۲۵   ۱۳۹۴/۱۲/۶
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    ❣9 اشتباه بزرگ در شست ‌و شوی  :

    1.  کشیدن حوله روی پوست

    برای خشك كردن صورت پوست‌تان را با حوله نوازش كنید و ضربه‌های آرام بزنید نه اینكه محكم روی صورت بكشید.

    2. آب داغ ممكن است احساس خوبی به پوست شما دهد اما می‌تواند چربی‌های طبیعی و محافظت‌كننده پوست را از بین ببرد و باعث خشكی بیش از حد پوست یا تولید بیش از اندازه سبوم (چربی پوست) شود. آب ولرم بهترین گزینه برای پاك كردن آرام و موثر پوست است.

    3.  ترس از روغن‌ها 

    به گفته كارشناسان انواع پوست‌ها می‌توانند از فواید پاك كردن پوست با روغن بهره ببرند حتی پوست‌های چرب و آسیب دیده. یك روغن خوب منافذ پوست را از كثیفی و باكتری پاك و به التیام و تعادل پوست كمك می‌كند. به دنبال یك محصول پاك‌كننده روغنی باشید كه از چربی‌های گیاهی و طبیعی تشكیل شده‌است. خیلی ساده روغن را روی پوست خود بمالید، ماساژ دهید و سپس با یك پارچه تمیز آغشته به آب ولرم صورت خود را پاك كنید.

    4.  انتخاب محصول اشتباه

    پاك‌كننده مناسبی پیدا كنید كه بیش از حد ملایم هم نباشد چون مجبور می‌شوید برای پاك كردن دو بار بشویید یا محكم روی پوست خود بكشید و بیش از حد سخت هم نباشد كه باعث می‌شود پوست تحریك و قرمز شود.

    5. استفاده از مواد تحریك‌كننده پوست

    یك لطفی در حق پوست‌تان بكنید و از موادی كه به آن آسیب می‌زنند، دوری كنید مانند عطرها، رنگ‌ها و همچنین مواد نگهدارنده  مثل پارابن و سدیم لوریل سولفات. همیشه برچسب روی محصولات بهداشتی را مطالعه كنید تا از مواد تشكیل‌دهنده آن مطلع شوید.

    6.  انتظار براي رطوبت پوست

    براي افزايش ميزان جذب رطوبت، مرطوب‌كننده را بلافاصله بعد از شست‌وشوي صورت و وقتي هنوز پوست مرطوب است، بماليد. براي سرم‌ها و ديگر محصولات محافظت از پوست هم اين روش را به‌كار‌ گيريد. اگر منتظر بمانيد تا پوست‌تان كاملا خشك شود، عناصر فعال مرطوب‌كننده سخت‌تر جذب پوست مي‌شوند و پوست را چرب و چسبناك مي‌كنند.

    7. افراط در شست ‌و شو 

    در اكثر موارد یك یا دو بار در روز شست و شوی صورت مناسب است و بیشتر از این باعث تحریك پوست و حتی تولید بیش ازحد چربی می‌شود. اگر در طول روز آرایش نكرده‌اید، كرم ضد آفتاب بیش از حد نزده‌اید و عرق زیاد نكرده‌اید، شب از پاك‌كننده استفاده نكنید و فقط صورت‌تان را با آب ولرم بشویید. به پوست‌تان اجازه دهید گاهی اوقات از چرخه محصولات آرایشی رهایی پیدا كند.

    8. زیاد هزینه نكنید

    صرف هزینه‌های زیاد برای خرید یك شوینده صورت كار عاقلانه‌ای نیست. دنبال یك شوینده ساده با مواد طبیعی باشید و پول‌تان را صرف خرید محصولاتی  مانند سرم‌ها و مرطوب‌كننده‌ها  کنید.

    9. خوب آبكشی نكردن پوست

    نگاه سطحی داشتن به شست‌وشو و صحیح آبكشی نكردن پوست باعث می‌شود شوینده روی پوست باقی بماند و این باقی‌مانده‌ها منافذ پوست را مسدود كند؛ در نتیجه پوست خشك می‌شود. صورت‌تان را كامل و صحیح آبكشی كنید حتی اگر صبح است و دیرتان شده یا هنگام شب است و بسیار خسته هستید. خط مو، زیر چانه و سطح بینی از جمله نقاطی هستند كه در شست‌وشو فراموش می‌شوند؛ به این نكته توجه كنید.

  • ۰۱:۲۷   ۱۳۹۴/۱۲/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    طرز تهیه موم برای اپیلاسیون
    (موم عربی یا موم قندی یا شکری)

    ⭐️مواد لازم
    شکر یک لیوان (۲۵۰ میلی لیتر)
    عسل یک لیوان (۲۵۰ میلی لیتر)
    آبلیمو نصف لیوان (۱۲۵ میلی لیتر)
    ـــــــــــــــــــــــ
    💓شکر را در یک قابلمه متوسط روی حرارت متوسط قرار دهید تا ذوب شود. گاه گاهی آن را هم بزنید تا تمام شکر کاملا ذوب شود و به شکل کارامل درآید. به هم زدن ادامه دهید تا بوی مطبوع آن به مشامتان برسد.
    💓عسل و آبلیمو را به شکر اضافه کنید و مراقب باشید زیرا شکر بسیار داغ و کف آلود است.
    💓به هم زدن ادمه دهید تا مخلوط قوام بگیرد و مثل خمیر کیک شود.
    💓اگر مخلوط بیش از حد غلیظ است یک قاشق غذاخوری آب به آن بیفزایید و هم بزنید تا به غلظت مناسب برسید.
    موم برای استفاده آماده است. فقط باید صبر کنید تا خنک شود تا خود را نسوزانید.

  • leftPublish
  • ۱۱:۲۹   ۱۳۹۴/۱۲/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    پوست صورت تان را با مواد طبیعی بوتاکس کنید

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با فلفل تند
    غنی از ویتامین است و روند شکل گیری کلاژن را در پوست تحریک می کند. همچنین غنی از ویتامین ها ی متعدد و مواد معدنی است. از آن جا که در زمان پخت خاصیت خود را از دست می دهد ،فلفل را به سالاد اضافه کنید.

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با توت ها
    انواع توت از جمله توت فرنگی، تمشک و توت سیاه با مقابله با رادیکال های آزاد که به پوست آسیب می رساند،باعث جوان ماندن و شادابی پوست می شود. علاوه بر آن در ایجاد کلاژن در پوست نیز نقش دارد .

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با دانه سویا
    غنی از هورمون های گیاهی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و به این ترتیب به تولید کلاژن در پوست کمک می کند. با مصرف سویا مواد سمی وآنزیم هایی که باعث پیری می شود از پوست دفع می شود.

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با سیر
    غنی از سولفوراست و به تولید کلاژن در پوست کمک می کند. سیر حاوی ماده کلاژن ساز دیگری نیز به نام اسید لیپوئیک و تورین است که به بدن در ترمیم کلاژن آسیب دیده کمک می کند.
    ت صورت با لوبیا
    به بدن در تولید اسید هیالورونیک کمک می کند؛ اسیدهیالورونیک از بروز چین و چروک در صورت و علایم پیری در قسمت های دیگر بدن پیش گیری می کند. برای حفظ شادابی پوست باید لوبیا مصرف کنید.

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با سبزی های قرمز رنگ
    چغندر قرمز، فلفل، گوجه فرنگی و ... غنی از آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است . این مواد غذایی تمامی مواد سمی را از پوست دفع می کند و به این ترتیب باعث تولید کلاژن می شود. همچنین این سبزی ها از پوست در برابر آسیب نور آفتاب نیز محافظت می کند.

    بوتاکس طبیعی پوست صورت ماهی سالمون
    این ماهی غنی از اسیدهای چرب امگا-3 است که به بدن در ساخت کلاژن والاستین کمک می کند. این دو ماده با بالا رفتن سن باعث سفت شدن و جوان سازی پوست می شود. مصرف هفته ای یک بار ماهی قزل آلا، ماهی تن و سالمون ، به حفظ شادابی پوست کمک می کند.

    بوتاکس طبیعی پوست صورت با طالبی
    میوه ای غنی از ویتامین A است که با ایجاد کلاژن باعث شادابی و طراوت پوست می شود.
  • ۱۵:۴۴   ۱۳۹۴/۱۲/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    طرز تهیه مرطوب کننده

    مرطوب کننده ای برای انواع پوست ها
    مواد لازم :
    ۲ قاشق غذاخوری ماست، یک ونیم قاشق چای خوری عسل، نصف لیموترش، یک سفیده تخم مرغ

    روش تهیه :🙆🙆🙆
    آب لیموترش را بگیرید، سپس سفیده تخم مرغ را آنقدر بزنید تا کاملا پف کند، حالا تمام این مواد را به خوب مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید که به شکل کرم در بیاید، سپس این کرم را به صورت و گردن تان بمالید و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد با آب گرم صورت تان را بشویید
  • ۱۴:۳۰   ۱۳۹۴/۱۲/۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    اکثر خانمها دوست دارند که سینه هایشان را بزرگترکنند. 

    شاید شما هم یکی از آنها باشید.

    سویا، کنجد، رازیانه ، هویج ، شیرین بیان ، جو، سیب زمینى یام ، پنج انگشت ، فلفل برى که به صورت قطره هاى روزانه ویتاگنوس و... موجب تحریک و ترشح هورمون استروژن در زنان مى شوند.

    ویتامینE یک تنظیم کننده هورمونى است که موجب افزایش ترشح هورمون هاى تخمدان ها مى شود و سطح استروژن خون را ثابت نگه مى دارد.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۴:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    بدون آرایش بخوابید

    وقتی خسته و خواب‌آلود از مهمانی به خانه می‌آیید، فقط به تختخواب فکر می‌کنید اما قبل از آن یک اولویت ضروری‌تر برای شما وجود دارد؛ باید تنبلی و خستگی را کنار بگذارید و آرایش صورت‌تان را با حوصله و کاملا پاک کنید. 

    رفتن به تختخواب با آرایش #منافذ پوست را بیش از حد پر می‌کند، درنتیجه جوش‌های قرمز و متورم به صورت هجوم می‌آورند و به پوست آسیب می‌رسانند. 

    مهم نیست که چقدر خسته هستید، به هر حال باید به پوست‌تان اجازه بدهید که نفس بکشد. یادتان باشد که با عجله و بی‌حوصلگی صورت‌تان را تمیز نکنید چون ممکن است با سابیدن عجولانه به پوست‌تان آسیب بزنید. 

    یک تکه پنبه کوچک بردارید و مقدار کمی از محلول پاک کننده را به آن آغشته کنید. می‌توانید از روغن نارگیل یا روغن زیتون هم استفاده کنید. به آرامی صورت‌تان را با آن پاک کنید و برای لب‌ها پنبه جداگانه‌ای به‌کار ببرید. 

    برای تمیز کردن #چشم‌ها هم از محلول ویژه این کار استفاده کرده و به آهستگی چشم‌های‌تان را تمیز کنید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۵:۲۴   ۱۳۹۴/۱۲/۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    نکته هایی در مورد انتخاب #کرم پودر مناسب

    یکی از اولین پله‌ها قبل از شروع آرایش استفاده از کرم پودر است. کرم پودر سطح صاف و یکنواختی را روی صورت ایجاد می‌کند تا سایر محصولات آرایشی به خوبی روی پوست بنشینند اما گاهی اوقات بی‌دقتی در انتخاب و مصرف کرم پودرها نه تنها به زیبایی بیشتر کمک نمی‌کند، بلکه نمادی از کمی تجربه و ناشی‌گری است.

    بنابراین دانستن چند نکته و فوت کوزه‌گری به دردتان می‌خورد تا زیرسازی پوست‌تان را بهتر انجام دهید.

    پس باتوجه به نوع پوست‌تان محصول مناسبی را انتخاب کنید.

    کرم پودر همراه با مرطوب‌کننده:

    این کرم‌ها پوست شما را مرطوب می‌کند و در عین حال رنگدانه‌هایی دارد که رنگ چهره شما را کمی تغییر می‌دهد. البته گاهی اوقات فاکتور حفاظتی در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید هم به این کرم‌ها اضافه می‌شود. خانم‌هایی که از مصرف کرم‌های آرایشی هراس دارند یا می‌خواهند کرم سبکی داشته باشند بهتر است سراغ این کرم‌ها بروند. البته قدرت پوشانندگی این محصولات زیاد نیست.

    کرم پودر بدون چربی:

    بعضی کرم‌پودرهای مایع فاقد چربی هستند.

    آنها پوست را چرب‌تر نمی‌کنند و زمینه‌ساز بروز آکنه هم نیستند بنابراین اگر پوست‌تان چرب است در انتخاب آنها شک نکنید.

    کرم پودر ضدپیری:

    این کرم‌پودرها با علائم بروز پیری پوست مانند خشکی یا کاهش استحکام مبارزه می‌کنند.

    این محصولات بر پایه چربی ساخته شده‌اند، نسبت به کرم پودر‌های بدون چربی راحت‌تر روی پوست می‌نشینند، چین و چروک‌ها را کمرنگ‌تر می‌کنند و سطح پوست را یکنواخت می‌سازند. البته برای پوست‌های چرب مناسب نیستند.
    🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
  • leftPublish
  • ۱۸:۳۸   ۱۳۹۴/۱۲/۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    🔴افزایش حجم لب ها با دارچین🔴




    با افزایش سن لب‌ها نیز حجم خود را از دست می‌دهند و باریک می‌شوند اما می‌توانید به راحتی این حجم از دست رفته را به لب‌ها بازگردانید.

    -اول از همه بگوییم برای ضخیم به نظر رسیدن لب‌ها، برای خود لب جدیدی نکشید چون اینکار چهره شما را غیرطبیعی می‌کند.

    -شاید اگر یک خط خیلی باریک بالای لب بکشید، چندان بد نشود اما باز هم می‌گوییم این خط باید خیلی ظریف و کم‌رنگ باشد.

    -از یک رژ لب خیلی کم‌رنگ و حتی تا حد ممکن رنگ لب استفاده کنید، هر چقدر رژ لب پررنگ‌تر باشد، لب‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهد و در نهایت با براق‌کننده خیلی کم‌رنگ به لب‌ها کمی حجم دهید.

    جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می‌توانید به لب‌ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین.

    دارچین ، جریان خون را در لب‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که حجیم‌تر به نظر برسند البته اگر بتوانید مزه تند آن را روی لب‌ها تحمل کنید کافی است قبل از رژ کمی دارچین روی آن بمالید البته اثرش موقت است.

  • ۱۸:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    از بین بردن موی زاید پشت لب

    کنار آمدن با موهای زائد همیشه برای خانم ها یک مشکل همیشگی بوده و هست و اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم واقعا چیزی نیست که بخواهیم با آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشیم.
    اگر بخواهید نتیجه بلند مدت تری داشته باشید، بهتر است محصولات طبیعی ، خانگی و محافظ پوست را امتحان کنید.

    در زیر سه دستورالعمل خانگی موزدا انتخاب شده که می توانند در کاهش موهای زائد حیرت انگیز عمل کنند

    ✅از بین بردن موهای زائد پشت لب با محصولات طبیعی

    😍 1. سفیده تخم مرغ و آرد ذرت
    یک تخم مرغ را شکسته و سفیده آن را جدا کنید و سپس آن را با آرد ذرت و شکر مخلوط کرده تا یک خمیر چسبنده درست شود. این خمیر را به پشت لب زده و اجازه دهید 30 الی 40 دقیقه باقی بماند. سپس آن را کشیده و بردارید.

    😍 2. زردچوبه و شیر
    زردچوبه یکی از محصولات شگفت انگیز در محصولات زیبایی است و بله می تواند به پاکسازی موهای زائد صورت نیز کمک کند.

    شما باید یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با مقداری شیر مخلوط کنید. به گزارش پرشین وی این خمیر را روی محل مورد نظر زده و اجازه دهید خشک شود. پس از خشک شدن آن را با مالش از پوست جدا کنید.

    😍 3. لیمو و شکر
    لیمو، شکر و مقداری آب را با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را پشت لب زده و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه باقی بماند. پس از آن با آب سرد بشویید.

    نباید انتظار داشت که تنها پس از یک جلسه استفاده از این مواد، شاهد معجزه باشید. همانند دیگر محصولات طبیعی نتایج آن به مرور مشخص خواهد شد. بنابراین این درمان را دو بار در هفته امتحان کرده تا به طور قابل ملاحظه ای، کاهش یافتن موها را ملاحظه کنید.
  • ۱۴:۳۳   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    اگر تصور می کنید پوستی حساس دارید، احتمالا اشتباه می کنید

    تا به حال احساس کرده اید که پوستی حساس دارید؟ متخصصین می گویند امروزه تعدادی بیشتری از ما نسبت به گذشته به این سوال جواب مثبت می دهند، با این حال داشتن پوست حساس آنقدرهام رایج نیست. استفاده بیش از حد محصولات پوستی باعث شده است پوستی حساس شده- نه حساس- داشته باشیم, و به گفته کارن هامرمن پزشک پوست گروه شوایگر (Schweiger)  در نیویورک تفاوت زیادی میان این دو وضعیت وجود دارد. 

    به گفته او « پوست حساس یک مشکل ژنتیکی است و بیشتر منشاء داخلی دارد» و بیشتر در مردم شمال اروپا یا افرادی که موهای بسیار نازک دارند مشاهده می شود. این نوع پوست به آرایش بیشتر عکس العمل نشان می دهد، رنگ دانه های کمتری دارد و رگ های خونی به سطح پوست نزدیک ترند، به همین دلیل سریع تر قرمز می شود. لایه بیرونی محافظ پوست حساس اثر کمتری دارد – که به آن آپیدرمی می گویند- پس حساسیتزاها و میکروب ها آسان تر و عمیقتر نفوذ می کنند و پوست با سوزش عکس العمل نشان می دهد. در خصوص پوست حساس خارش، پوست پوست شدن، تاول زدن، سرخ شدن و ترکیدن پوست معمولا در شرایطی اتفاق می افتند که روی پوست معمولی اثر ندارند.  

    مواظبت از پوست حساس یعنی محتاط بودن. هامرمن می گوید از محصولات آرایشی دارای الکل، بتا هیدروکسی، اسید، و رتینوید استفاده نکنید. لانولین که در بسیاری از مرطوب کننده ها برای نرم کردن پوست استفاده وجود دارد به حساسیت منجر می شود، اثری که نگهدارنده های موجود در محصولات آرایشی نیز دارند. به عقیده هامرمن «بهتر است همیشه از محصولات بدون بو استفاده کنید (اگر پوست حساس دارید)». همچنین، از فرمالدئید که در لاک ناخون و عطرها یافت می شود دوری کند زیرا ممکن است به حساسیت منجر شود. ( می تواند برای اینکه تشخیص دهید به مواد استفاده شده ار یک محصول حساسیت دارید یا نه آن را روی ساعدتان امتحان کنید و بگذارید بیست و چهار ساعت باقی بماند – اگر از قرمزی، خارش، یا تاول در این مدت زمان خبری نبود، اوضاع امن است.)

    برای کسانی که پوست حساس دارند پیدا کردن مواد شست و شویی برای پوستشان تحریک  کننده نباشد بسیار مشکل است. هامرمن Dove Sensitive Skin Beauty Bar  و Dove Sensitive Skin Body Wash  را پیشنهاد می کند. به گفته او «این ها محصولات ملایم و مهربانی هستند که مواد مرطوب کننده طبیعی پوست را از بین نمی برند و لایه سطحی پوست که نازک شده است را ترمیم می کنند». 

    بعلاوه، پدیده پوست حساس شده به دلیل تاثیرات محیطی نیز اتفاق می افتد و به گفته هامرمن «یک پدیده رو به رشد است». این پدیده به چند دلیل از جمله پوست انداختن بیش از حد، استفاده از روش های درمانی پوستی مثل پوسته های شیمیایی و دستگاه های لیزر، استرس، مواد شیمیایی، سیگار کشیدن، الکل و آلودگی به وجود می آید. خوشبختانه، آرام کردن پوست حساس شده بسیار آسان تر از پوست حساس است. اگر متوجه شدید بعضی محصولات، مواد یا فرایند های دلیل حساسیت پوست شما هستند، باید به لایه سطحی پوست زمان دهید تا خود را ترمیم کند. پس از مواد شست و شوی ملایم و محصولات ضد حساسیت برای پوست حساس استفاده کنید و همچنین آب زیاد بنوشید.  هامرمن می گوید «به عنوان یک راهنمایی برای درمان پوست حساس بهتر است جمله کمتر زیاد است رو سرلوحه خود قرار دهید». 

  • ۱۶:۴۵   ۱۳۹۴/۱۲/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    روغن جوانه گندم:


    روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری و امگا 3و امگا 6 می باشد. وجود درصدبالای ویتامین E در این روغن آثار زیانبار رادیکالهای آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری می کند. استفاده از روغن جوانه گندم در محصولات آرایشی و بهداشتی برای درمان ناراحتی های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس بسیار مفید می باشد. برطرف کننده چین وچروک پوست صورت، التیام بخش و استحکام دهنده پوست، محافظت در برابر پرتو فرابنفش آفتاب می باشد.
  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    درمان تیرگی دور چشم

    این ماسک طبیعی و خونگی، درمان تیرگی دور چشم ها رو سریعتر می کنه و در ضمن خیالتون راحته که به چشم هاتون آسیب نمیرسونه چون کاملا طبیعیه!

    مواد لازم : 

    1 قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی

    نصف قاشق غذاخوری آبلیمو

    نوک قاشق چایخوری زردچوبه

    نصف قاشق غذاخوری آرد

     

    دستورالعمل تهیه :

    مواد رو با هم مخلوط کنین تا شبیه یه ماده خمیری و چسبنده بشه.

    این ماده رو روی تیرگی چشمهاتون بزارین و 10 دقیقه بهش استراحت بدین.

    بعد اونو به ملایمت بشورید.

  • ۱۴:۱۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست


    با موچين خداحافظي کنيد

    🌸 معمولا بيشتر خانم‌ها در دوران نوجواني و جواني ابروهاي خوب و نسبتا پرپشتي دارند اما با افزايش سن و پاگذاشتن به دوران ميانسالي، ابروهاي آنها کم‌پشت و تنک مي‌شود...

    🌸خيلي‌ها اين مشکل را به اختلالات هورموني و خيلي‌هاي ديگر هم آن را به برداشتن نادرست يا رنگ کردن مداوم نسبت مي‌دهند. براي اينکه بدانيم دليل واقعي ريزش ابروها يا کم‌پشت‌شدن آنها با افزايش سن چيست با هم این مطلب زیر را میخوانیم

    🍥علت اصلي ريزش ابروها با افزايش سن چيست؟

    🌸علت اصلي ريزش يا کم‌پشت‌شدن ابروها همراه با افزايش سن در عامه خانم‌هايي که از بيماري يا ناراحتي خاصي رنج نمي‌برند، برداشتن و مرتب‌کردن نادرست ابروهاست. به طوري که معمولا دخترخانم‌هاي نوجوان و جوان ابروهاي خوب و پرپشتي دارند اما به مرور زمان حجم ابروهاي آنها کم مي‌شود تا جايي که خيلي از خانم‌ها پس از رسيدن به سن سالمندي ديگر ابروي چنداني برايشان باقي نمي‌ماند.

  • ۰۰:۵۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    برای پوست‌های #چرب

    معجون #لیفتینگ

    مواد لازم:

    ماست و آبلیموی تازه

    طرز تهیه:

    دو قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه مخلوط کنید و پس از شستن و تمیز کردن پوست‌تان، مخلوط را روی صورت و گردن خود بگذارید.20 تا 30 دقیقه صبر کنید و اجازه دهید که این ماسک خشک شود.

    در این لحظات احساس می‌کنید ماسک خود ساخته‌تان، پوست صورت و گردن‌تان را جمع می‌کند اما واقعیت این است که ماسک درحال کشیدن پوست‌تان است.

    بعد از گذشت زمان مورد نظر، پوست‌تان را ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد آب بکشید و منتظر کمرنگ شدن نشانه‌های پیری و پاک شدن لک #آکنه از روی صورت‌تان بمانید.

    میزان مجاز استفاده:

    دو تا سه بار در هفته


  • ۱۱:۱۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    درمان لاغری صورت 

    معجون خیار و گلاب

    خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید.

    به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید.

    برای استفاده از خاصیت آبرسانی #خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.

    علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۳:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #رفع_لکه_های_صورت_و_جوشهای_بدن

    درمان لک صورت

    ماسکهای مناسب برای درمان لک صورت -این معجون و یا بهتر بگوییم ماسک ویژه جهت رفع لکه های ناشی از جای جوشها و یا لکه های حاملگی بسیار موثر است به شرط آنکه حتما به طور مداوم و روتین، طبق عادت با هر بار حمام کردن و یا هفته ای دو بار این کار انجام شود :

    مواد لازم  برای هر بار استفاده از این ماسک :

    ماست کم چرب  :  یک قاشق غذا خوری

    حنای بی رنگ :   یک قاشق مربا خوری

    گلا ب :     دو سه قطره

    این مواد را با هم مخلوط کرده و قبل از حمام به مدت پانزده تا بیست دقیقه بر روی صورت یا بدن خود و جاهایی که جوش می زند بمالید و صبر کنید تا خوب جذب شود که بهتر است برای جذب بهتر اگر فرصت داشتید کمی هم در بخار حمام بمانید تا کاملا جذب پوست شود در غیر این صورت لزومی نیست و می توانید پس از این مدت زمان بشویید.

    اثر بخشی این ماسک زمانی خود را نشان خواهد داد که با هر بار حمام کردن بر روی صورت و بدن گذاشته شود،  در صورتی هم که فقط به عنوان ماسک بر روی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد حتما هفته ای دو بار استفاده شود آنوقت شما تاثیر آن را پس از یک ماه استفاده ی مرتب بر روی چهره و بدن خود خواهید دید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۴:۰۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    بهترین روش بوتاکس صورت در خانه

    لازم است بدانید که به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار گیرید.

    بیشترمردم برای اینکه  صورت خود را جوان کنند بوتاکس میکنند و همانطوریکه می دانیم بوتاکس عارضه های جبران ناپذیری برجای می گذارد  بخاطر همین در این بخش بطور طبیعی  در خانه بوتاکس درست کنید در ادامه این بخش طرز درست کردن آن را آموزش میدهیم  و خاصیت آن را به اختصار بیان می کنیم .

     

    اگر برای از بین بردن چین و چروک پوست خود راهی جز بوتاکس نمی یابید بهتر است که مصرف این ماسک خانگی را امتحان کنید.

     

    اگر احساس می کنید وقت آن رسیده، برای از بین بردن چین و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببرید، بهتر است از این تصمیم صرف نظر کنید و این ماسک سبز رنگ را امتحان کنید، چرا که به راحتی و به روش طبیعی می توانید پوست را به وسیله آن آبرسانی و محکم کنید و چین و چروک های آن را از بین ببرید.

     

    این ماسک خاصیت ضد پیری دارد. ماسک سبز با اثر جوان کنندگی در مقایسه با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده ای عمل می کند به طوری که آثار آن خیلی زود قابل مشاهده خواهد بود.

     

    مواد لازم برای بوتاکس خانگی :

    200 گرم اسفناج

    200 گرم کلم پیچ سبز

    یک چهارم فنجان روغن زیتون

    یک چهارم فنجان خامه ترش

     

    روش تهیه بوتاکس خانگی :

    اسفناج و کلم پیچ را داخل ظرفی ریخته و کمی آن را بپزید. به طوری که نرم شود کمی به آن آب اضافه کنید و داخل مخلوط کن بریزید سپس به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و مجدد مخلوط کنید تا مخلوطی یک دست حاصل شود.

     

    روش استفاده : پیش از مصرف این ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید و اجازه دهید که ماسک به مدت 8 دقیقه روی پوست بماند تا خوب عمل کند. سپس دوبار صورت خود را یک بار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد بشویید. با این کار منافذ پوستی شما کاملا بسته می شود مصرف دوبار در هفته از این ماسک پوست شما را سفت و زیبا می کند.

     

    بهتر است باقیمانده این ماسک را در یخچال نگهداری کنید.

    مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامین E ، اسید لاکتیک و لوتئین است که خاصیت جوان سازی به این ماسک می بخشد.

     

    لوتئین آنتی اکسیدانی قوی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در برگ های سبز سبزیجات به وفور یافت می شود.

    همچنین این مواد قابلیت ارتجاعی پوست را تا 68 درصد و آبرسانی به پوست را تا82 درصد افزایش می دهد.

     

    روغن زیتون نیز به عنوان آبرسان و تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد همچنین حاوی اسید لاکتیک است که به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند.

    لازم است بدانید که به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار گیرید چرا که حساسیت پوستی را افزایش می دهد.

    چگونه زیبا شوم

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان