خانه

رنگ رژلب مناسب برای شما

  • امتحان کردن چیزهای متفاوت و جدید کار جالبی است. اما زمانی که صحبت از آرایش باشد باید دقت کنید چه چیزی با صورت و رنگ پوست شما هماهنگ است. اگر رنگ پایه آرایش، رژ لب، آرایش چشم، رژ گونه و موارد دیگر را با دقت انتخاب کنید، آرایش کردنتان نتیجه خوبی خواهد داشت. ممکن است رنگ خاصی از رژ لب مد شود اما تا زمانی که مطمئن نیستید آن رنگ با رنگ پوست شما هماهنگی دارد نباید از آن استفاده کنید.

    1. رنگ پوستتان را بشناسیدرژلب
    قبل از خرید هر نوع مواد آرایشی باید رنگ پوستتان را بشناسید. رنگ پوست می تواند روشن، گندم گون، سبزه یا تیره باشد. پس تشخیص رنگ پوست اولین قدم برای انتخاب رنگ رژ لب است.

    2. تناژ صورتی را برای پوستهای روشن انتخاب کنید
    رنگهای تیره روی پوست روشن برجسته دیده می شوند. مناسب ترین تناژها برای پوست روشن تناژهای صورتی، هلویی و نارنجی است. در دسته رنگهای سرد نسکافه ای روشن و کالباسی و در دسته رنگهای گرم هلویی انتخاب خوبی خواهد بود.

    3. اگر گندمگون هستید از رژ لبهای کمرنگ استفاده نکنید
    اگر گندمگون هستید این را یک خوش شانسی بدانید زیرا تقریبا تمام رنگها به پوست شما می آیند. رنگهای تیره، رنگهای متوسط، تناژ صورتی، نسکافه ای، قهوه ای، قرمز، تقریبا همه تناژهای رنگی با این رنگ پوست همخوانی دارند. فقط از رژ لبهای خیلی کمرنگ که تقریبا همرنگ پوست هستند استفاده ننمایید.

    4. اگر سبزه رو هستید از رژ لبهایی با تناژ قهوه ای استفاده کنید
    رنگهای روشنی همچون صورتی و نارنجی اصلا برای پوستهای سبزه مناسب نیستند. سعی کنید رنگهایی با تناژ قهوه ای یا زرشکی را انتخاب نمایید. در ضمن از دسته رنگهای سرد، آجری، کاراملی و قهوه ای هم انتخابهای خوبی هستند.

    5. اگر پوست تیره ای دارید از رنگهای گرم استفاده کنید
    از رنگ نارنجی روشن برای این نوع پوست اصلا استفاده نکنید. یکی رنگهای شاه بلوطی، قهوه ای یا قرمز یک انتخاب عالی است. در دسته رنگهای گرم، قهوه ای، عسلی، گردویی، مسی و در دسته رنگهای سرد، قرمز تند و شرابی انتخابهای مناسبی هستند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان