خانه

فال از 15 اسفند تا 21 اسفند

  • فروردین: با وجود آنکه مایلید با چشم انداز های خوب خود با فردی دیگری شریک شوید و اصلا نیت بدی ندارید اما ممکن است هر کلامتان به اختلاف درگیری و سوتفاهم ایجاد شود و طرف مقابلتان عصبانی و ناامید کند به اختلاف عقاید دیگران با عقاید خودتان احترام بگذارید در رابطه به مشکل عاطفی پیش آمده شکیبایی و تحمل به خرج دهید مدتی ایست که احساس میکنید نمیتوانید روی هیچ کسی حساب کنید.

    اردیبهشــــت : قید و بندهای بیهوده را از خود دور کنید. شما برای رویارویی با مسائل به روحیه ای تازه نیازدارید . به نیت خود خواهید رسید و شادمانی قلبی را تجربه می کنید . با ترس ها و نگرانی هایتان شجاعانه مواجه شوید تا بفهمید که چه چیزهایی می تواند حس امنیت و رضایت را در اعماق وجودتان ایجاد کند.تغییراتی که به زودی در زندگیتان به وقوع می پیوندد شما را چندین گام به اهداف بلند مدتان نزدیک میکنــد.

    خرداد: در مواقع بحرانی زندگیتان با خودتان تکرار کنید که ترس و ضعف چیزی بغیر از کلمات نیستن، نگذارید کسی سد راه موفقیت هایتان در زندگی شود.شما بیش از حد تصورتان با استعداد هستید،خود را دست کم نگیرید.اعتدال و میانه روی در کلام موفقیت را برایتان به ارمغان میآورد.با تظاهر و ادعا به شجاعت و شهامت نمیتوانید دیگران را وادار به پیروی از خواسته هایتان کنید.

    تیر : ایده های جدید به ذهنتان خطور میکند اما متاسفانه زمان برای عملی کردن یکی از آنها هم نمی گذارید .این اواخر ارتباطی قوی با شخصی برقرار کرده اید که خود میتواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد .تمرکزتان از روی وظایفتان تاحدی مختل می شود .تلاش کنید و روی جزییات کنترل داشته باشید یا اقلا کارهای نیمه تمام را به بعد موکول کنید .از یکی از افراد قابل اعتمادتان ضربه ای خورده اید .

    مرداد: آرزویی بزرگ برایتان دردسرساز خواهد شد.قناعت کنید و دوست و دشمن خود را از هم تشخیص دهید. بعد از مدت ها تلاش مداوم حالا وقت سهل انگاری نیست، نسبت به گذشته بیشتر احساس اضطراب و نگرانی می کنید حتی انیشه هر تغییر و تحولی اساسا شما را سراسیمه می کند بجای تلاش بیهوده برای پیشگیری از تغییرات اجتناب ناپذیر به این فکر کنید که در هنگام رو به رو شدن با آنها باید چه کنید.

    شهریور : نسبت به وضع مالیتان نگران هستید نیازی نیست که دغدغه فکریتان را از دیگران پنهان کنید،شما بر روی گنج ننشستید و نمایش ولخرجی ممکن است برای مدت زمان بسیار کوتاهی برایتان کارساز باشد. اما خیلی زود شمارا در موقعیتی بسیار سخت تر از حالا قرار می دهد.نسبت به برخورد اخیرتان با مساله احساسی که تازه پیش آمده تجدید نظر کنید با سهل انگاری و شتاب زدگی مشکلی برای خود درست نکنید.

    مــــــهــــــــــر: شما قادر نیستید جلوی دهان دیگران را بگیرید و مسئول سخنان آن ها نیستید. توانایی هایتان زیر سوال خواهند رفت. با وجود این که این موضوعی خوشایند نیســـــــــت اما موجب می شود تا ارزش و لیاقت خود را برای همیشــــــــــــــــــه به دیگران ثابت کنید. خواستن توانستن است. زمان و فرصتی ناب فراهم شده تا دررشته ای جدید ثبت نام کنید . ذهن خود را را برای دریافت ایده های نو باز بگذارید .بابت چیزهای بیهوده غصه نخورید.

    آبان: واقعه بین باشید تا دچار رنج وعذاب نشوید،احترام مورد نظرتان دریافت نمیکنید و همین امر باعث شده تاحدی اعصبانی باشید،سخت کوشی شما قابل تحصین است حواستان باشد واکنشی که از سوی دیگران دریافت میکنید میتواند دامی برای شما باشد تا موقعیت خوبه فعلیتان را از دست بدهید،به سخنان دیگران اهمیت ندهید و بهترین کار که در توانتان هست را انجام بدهید تا بهپنتیجه برسید

    آذر : تجدید دیداری جالب با یکی از دوستان قدیمی و صمیمی تان خواهید داشت . آنچه که این روزها انجام میدهید برای شما همانند بازی است حتی اگر از نظر دیگران مشغول انجام کارهای بسیار سخت و دشوار باشید . شما به هر کاری به عنوان فرصتی برای تفریح می نگرید . غرور و تکبر را از خود دور کنید . به اندازه ی توانائی های خود زندگی کنید تا از پریشانی و خستگی بیش از حد در امان باقی بمانید.

    قبل از ورود به یک جمع یا مهمانی، ابتدا با دقت و توجه کافی مدعوین را شناسایی کنید.به خصوص اگر قصد دارید در مکانی کاملا جدید و ناشناخته قدم بگذارید.حواس پرتی و آشفتگی را از خود دور کنید تا دوباره کاری نکنید.لازم است حد و مرزی برای خودتان تعیین کنید.برای اثبات حقانیت خود به رابطه ای پایان ببخشید.برای رسیدن به هدفتان باید سختی های یک رک گویی را تحمل کنید.

    بهمن:اوقات خوشی را پیش رو دارید حتی وقتی مشغول كار هستید از تمركز بالایی برخوردارید.مراقب افراد دو رو ومتظاهر اطرافتان باشید وفریب وعده های تو خالی آنها را نخورید.در مورد مسایل مالی همچنان قناعت پیشه كنید.برای رسیدن به آرامش واقعیات زندگی را درك كنید و برای آنها ارزش قایل باشید خبرهای غیر منتظره ای خواهید شنید كه می تواند سیر عادی زندگیتان را با تحولی بزرگ مواجه كند.

    اسفند: مشکلات را در دل نگه دارید تا روحیه خانواده تان را از بین نبرید، در برابر سختی ها استقامت کنید، متاسفانه در حال حاضر اطرافیان قادر نیستند چیزهای را ببینند که شما به وضوح مشاهده میکنید، تلاش شما برای آگاه سازی آنها به بن بست مواجه میشود، یکی از نزدیکان با عصبانیت شان شما را در انتخاب مسیرتان سر درگم می کند، روی امور درست متمرکز شوید تا دیگران را با خود همراه کنید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان