خانه

فال از 16 مرداد تا 22 مرداد

  •  فروردین : شما ایده ای بسیار خوب به همراه برنامه ی کاری بزرگی برای اجرا کردن دارید اما همین که شروع به کار کنید میفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید،متاسفانه ممکن است تا زمانی که انرژی خیلی زیادی برای این ایده تلف کرده اید اشتباه خود را نپذیرید،انعطاف پذیری میتواند برای راه شما حکم راه نجات را داشته باشد، به حرفای دیگران خوب گوش کنید چیزی خواهید شنید که حتی اگر تلخ باشد بسیار به کارتان می آید.

    اردیبهشت : این روزا واقع بینی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
    بهتر است قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید و یا وارد بحثی شوید مطلب برایتاان کاملا روشن شده باشد . بی توجهی به جزییات میتواند برایتان مشکل ساز باشد . هیچ ادعایی را تا زمانی که ثابت نشده نپذیرید . صحبت شخصی به طوری شما رو ناراحت میکند به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

    خرداد : از اول در انتخابتان کوتاهی کردید وحالا چوبش را می خورید اما یادتان باشد ماهی را هروقت ازآب بگیرید تازه است این روزها فکر وذهنتان مشغول مطلب خاصی شده همین حالا فکری برای مدیریت زمانی وقرار ملاقاتهایتان بکنید وگرنه اوضاعتان بدتر می شود بهتر است کمی وقت آزاد داشته باشید تا بتوانید برای رفع مشکلات مهم تر کاری صورت بدهید موسیقی چاشنی زندگی است سبک های تازه را امتحان کنید.

    تیر: حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید بسیار سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کارهای شما دارند. در رابطه با مطلبی با وجود اینکه توانسته اید تا حدی که دوست داشتید موثر واقع شوید ولی نمی توانید در مورد نتیجه ی آن تصمیم بگیرید. اگر دیگران نمی خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده اید ببینید.

    مرداد: شما دوست دارید افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما را در رسیدن به مقصودتان تحسین کنند، اما اوضاع اینطور پیش نمیرود. هیچ وقت سراغ جمله هایی که با ای کاش شروع میشود نروید، بی دلیل باعث میشوید که ایمانتان را به توانایی هایتان از دست بدهید و حسرت بخورید. بهترین کار این است که سرتان به کار خودتان باشد و هر کاری که لازم است به بهترن نحو انجام دهید، مردم نتیجه را میبینند.

    شهریور: محدودیت هایی که باعث می شد از شخصی که به او علاقمندید دور بمانید از میان برداشته شده اند. جزئیات مربوط به مسئله ای در ابتدا بسیار واضح به نظر می رسد اما بهتر است موضوع را از زاویۀ دیگری هم نگاه کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابط تان به بن بست خواهد رسید، سعی بی حاصل می کنید. حواستان باشد قبل از اینکه بفهمید که آیا می خواهید وارد رابطه ای شوید خود را درگیر مسائل حاشیه ای نکرده باشید.

    مهر : این اواخر شما ترجیح دادید که درتنهایی وبه دور از هیاهو به کار خود بپردازید وجایی نباشید که دیگران بتوانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند پنهان کردن عملکردتان از کسانی که درمورد شما قضاوت می کنند کارآسانی نیست به فعالیت های اجتماعی قبل برگردید شما ادم سایه نشین نیستید تلاش کنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطا ت حرفه ای مجزا سازید خودتان را باور داشته باشید وتماسی که لازم است برقرار کنید.

    آبان: این هفته بهتر است قبل از دست زدن به هر کاری صبر و حوصله به خرج دهید.اگر فرصتی پیش امد مشاور خوبی برای یکی از عزیزانتان باشید. صریح باشید تا بتوانید در تصمیم گیری به او کمک کنید. این اواخر مشکلات متعددی در محیط کار گریبان گیرتان شده. صبور باشید گذشت زمان مسایل را برطرف میکند.شخصی در راه دور منتظر تماس شماست

    آذر: به یک سفر کوتاه اطراف شهر خواهید رفت شما احساس می کنید که دریافت وادراک خود را نسبت به جهان واقعی ومردم از دست داده اید واین موضوع شما را بسیار عصبانی می کند اساسی ترین کارهای شما مثل پرداخت کردن صورت حساب هایتان این روزها غیر ممکن به نظر میرسد شما تمرکز لازم برای انجام دادن وظایف خسته کننده اما مهم را ندارید استراحت کنید وبه روح تان اجازه دهید که آزدانه سیر وسفر کند.

    دی :این روزا بدون اینکه شما متوجه شده باشید از فردی که برای مدتی نظر شما رو به طور نا خود آگاه به خود جلب کرده الهام میگیرید . اتفاقا این کار در پیشبرد اهدافی که در زندگیتان دارید موثر واقع میشود .شما نسبت به همبشه سرحال تر و پر انرژی تر هستید . اخیرا توانایی شما در تشخیص دادن خوب و بد هرچیزی قوی شده است . با دریافت های خودتان صادق باشید.

    بهمن: اطمینان حاصل کنید که در هر حال انجام هر کاری هستید مدام در حال ترقی کردن باشید. قبول کردن مسعولیت چیزی که کاملا در موردش توجیه نشده اید ممکن است خیلی سریع برنامه های شما را نقش بر آب کند. قبل از آنکه به طور غیر ارادی به درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوباره به آن فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید خط مشی مشخصی برگزینید که در آن همه برنده باشند.

    اسفند : حتی اگر شما قادر به تهیه یک لیست از کارهایی که باید انجام بدهید باشید متاسفانه هنوز قادر به تصمیم گیری در موردِ اولویت ها نیستید مقصر هم کسی جز خودتان نیست . این اواخر شما روز های خوبی را نگذراندید اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی بیش از حد خود در مورد هر مسئله ی شخصی که رو برویتان قرار میگیرد دست بر دارید چه بسا بهتر از همیشه کار کنید . چشم دلتان را بگشایید گاهی باید از این همه منطق دست بر داشت .






    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان