خانه

10 روش برای درست کردن موها

  • با هر مدلی موهایتان را درست کنید قیافه تان کلی تغییر می کند و زیباتر می شوید. حتی وقتی لباس های خیلی خوبی هم نپوشیده باشید. وقتی می خواهید به یک مهمانی بروید یا یک بعدازظهر با دوستانتان بیرون بروید، با یک مدل موی عالی، می توانید بهترین باشید. به جای مدل موهای قدیمی و تکراری از ایده های زیر برای درست کردن موهایتان استفاده کنید تا قیافه ای جدید و شیک داشته باشید.

    1. موهایی با فر درشتمدل مو
    این مدل مو تقریباً به هر نوع صورتی می آید و انجام دادن آن اصلاً کار سختی نیست.تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهایتان را شب ببافید، صبح که بیدار می شوید موهایتان موج های زیبایی خواهد داشت.چتری های جلو را هم به صورت کج بریزید. قیافه ی بی نظیری پیدا می کنید!

    2. موهایتان را صاف کنید
    برخلاف چیزی که همه فکر می کنند موی صاف می تواند خیلی متنوع باشد، چون با روش های مختلفی می توان آن را درست کرد. یک ایده ی عالی برای وقتی که می خواهید قیافه تان ساده ولی با کلاس به نظر بیاید.از اتوی مو یا سشوار استفاده کنید. این مدل مو برای هر جایی مناسب است، چون تا حدودی ساده و رسمی است. چتری جلوی موهایتان را هم به صورت کج و یک طرفه بریزید که شکل صورتتان معلوم باشد.

    3. مدل موی کوتاه
    این که یک دفعه موهایتان را کوتاه کنید جرأت زیادی می خواهد! اما موی کوتاه قسمت های زیبای صورتتان را بیشتر نشان می دهد مثل گونه های برجسته یا گردن بلند.می توانید آن ها را تا روی شانه ها کوتاه کنید یا تا پایین گوش ها، کوتاه تر و خرد تر کنید. این مدل برای موهای صاف عالی است. اما برای موهای حالت دار هم تقریباً خوب است.

    4. موهایی با فر ریز
    این مدل مو واقعاً ایده ای عالی است. اگر مدل موی صاف و معمولی دلتان را زده، موهایتان را با حلقه های فر ریز درست کنید.می توانید از بابیلیس یا بیگودی برای درست کردن حلقه هایی ریز و زیبا استفاده کنید.

    5. مدل موی دم اسبی
    مدل موی دم اسبی بسیار شیک است، مخصوصاً در تابستان. این مدل مو مناسب افرادی است که موهای باز را دوست ندارند. برای مسافرت نیز مناسب است.اگر این مدل مو به نظرتان خیلی ساده است و دوست دارید چیز دیگری را به آن اضافه کنید، موهای جلوی سرتان را پوش دهید. می توانید از تافت یا ژل برای ثابت نگه داشتن موهایتان استفاده کنید.موهایتان را با یک کش موی زیبا ببندید.از گیره های کوچک و رنگی هم می توانید برای جلوی موهایتان که پوش داده اید استفاده کنید.

    6. موهایتان را با هد بند، دستمال سر، گل سر، تل یا پاپیون درست کنید
    درست مثل بعضی از مدل موهای کلاسیک با گل سر و دستمال سر و... . اما از رنگ های جیغ و تو چشم استفاده کنید! یا رنگی را انتخاب کنید که با تیپ و لباستان هماهنگ باشد. اگر موهایتان تیره است از رنگ های روشن تر و و متضادش استفاده کنید. مثلاً می توانید از دوتا تل باریک با هم روی سرتان استفاده کنید. لباس یا هر وسیله ی دیگریبا پاپیون خیلی زیبا ودوست داشتنی می شود، پس چرا روی موهایتان از آن استفاده نکنید؟ موهایتان را با یک پاپیون زیبا درست کنید. البته بیشتر از یکی دوتا نباشد، وگرنه شبیه درخت کریسمس می شوید!

    7. نصف موهایتان را دم اسبی ببندید
    اگر دوست ندارید همه ی موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید، می توانید این مدل مو را امتحان کنید. قسمتی از بالای موهایتان را بردارید، مقداری از چتری ها در دو طرف بماند و آن دسته ای را که برداشتید دم اسبی در بالا ببندید. بقیه ی موهای پشتتان هم باز بماند.این مدل مو خیلی جوانانه و ورزشی است و شما را چند سال جوانتر از سن واقعیتان نشان می دهد.

    8. موهایتان را ببافید
    موی بافته همیشه زیباست. نوع بافتش مهم نیست. مخصوصاً با موهای بلند بسیار شیک و زیباست. می توانید موهایتان را به صورت تکی یا دوتایی پشت سرتان ببافید. یا می توانید قسمت کمی از موهای یک طرف را بردارید، آن را در بالا ببافید و به سمت دیگر سرتان برده سنجاق کنید.

    9. موهایتان را شینیون کنید
    مدل موی شینیون خیلی حرفه ای، زیبا و خیره کننده به نظر می رسد. شاید فکر کنید این کار زمان زیادی می برد، اما این طور نیست، بعضی از مدل های شینیون خیلی هم ساده هستند. این مدل مو با تیپ مشکی خیلی زیبا می شود یا حتی زمانی که می خواهید تیپ رسمی داشته باشید.

    10. از روسری استفاده کنید
    می توانید روسری را مثل تل روی موهایتان ببندید یا مثل دستمال سر دور سر یا پیشانیتان ببندید یا موهای دم اسبیتان را با آن مثل یک روبان ببندید. پس می بینید! اینجا 10 روش مختلف داریم که می توانید موهایتان را به زیبایی درست کنید.هر کدام از آن ها را می توانید برای موقعیت های مختلف امتحان کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها زیبایی , مو ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان