خانه

اگر جوش دارید ، این خوراکی ها را نخورید

  • همه ما از جوش زدن بیزاریم ولی به هر حال این مورد برای هرکسی به وجود می آید.ولی می توان با روش های مختلف کاری کرد که این جوش ها زود تر برطرف شوند.یکی از این روش ها ، نخوردن خوراکی هایی است که باعث بدتر شدن جوش ها می شود که ما در اینجا آنها را به شما معرفی می کنیم.

    1.شکرجوش
    از خوردن شکر جدا خودداری کنید چون این مواد باعث تولید انسولین می شود و باعث تشدید جوش های شما می شوند.در زمانی که دلتان مواد شیرین می خواهد از میوه های شیرین مثل طالبی استفاده کنید.

    2.لبنیات
    در این زمان سعی کنید کمتر از پنیر و شیر و خامه استفاده کنید و اگر لازم بود از شیر کم چرب استفاده کنید.در این مدت کلسیم مورد نیاز خود را می توانید از سبزیجات مثل کلم بروکلی و سویا تهیه کنید.

    3.کافیین
    قهوه باعث بدتر شدن جوش های شما شود و تغییراتی در هورمون های شما ایجاد می کند که باعث این مورد می شود.در این مدت به جای قهوه از چای های گیاهی که کاقیین کمتر دارند مثل چای های میوه ای استفاده کنید.

    4.غذاهای کنسروی
    در این مدت از این غذاها دور باشید و سعی کنید غذاهای تازه بخورید.این غذاها باعث انسولین در بدن شما می شوند و در نتیجه جوش های شما وخیم تر می شوند.

    5.فست فود
    غذاهای فست فود چرب باعث التهاب بدن شما می شوند و همین یکی از عوامل ایجاد جوش است.اگر مجبور شدید به رستوران فست فود بروید ، بیشتر از سالاد استفاده کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها تغذیه , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان