خانه

فال 18 فروردین تا 24 فروردین

  • فروردین
    دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن مشکلی است که از مدت ها پیش شما را آزار می دهد. با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. فال 18 فروردین تا 24 فروردین
    سلامتتان از همه چیز مهم تر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاریِ خود، موقعیت را از دست ندهید، حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

    ارديبهشت
    این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با شخصی که اصلاً انتظارش را ندارید برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید. یادتان باشد مهربانی وظیفه نیست، اما قدردانی از آن وظیفه است.

     خرداد
    باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شما هستید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده اید. برای دست یابی به جمع بندی درست باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نظرات شخصی که برایتان مهم است را بپرسید، خواهید دید راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

    تیر
    در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده است که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد، اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید، اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایی تان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

    مرداد
    از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست او را زیاد منتظر نگه ندارید و هرچه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی، موقعیت را حفظ کنید.

    شهريور
    وقت آن رسیده که سوء تفاهم به وجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب هایتان خواهد پاشید. صادق باشید، شما هم بی تقصیر نبودید. لطفی که پیش از این به شخصی داشتید، فراموش نشده است. شخصی را که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید. 

    مهر
    تا دیر نشده دست بکار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید، حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید و این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده، نگران نباشید، این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده اید که برازنده شما نبوده است.

    آبان
    قصد دارید دست به کاری بزنید و با اینکه خیلی هم تلاش کرده اید نگرانید و شرایط را کاملاً به ضرر خود می دانید. اوضاع این طور باقی نمی ماند، مطمئن باشید خیلی زود نتیجه زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هرچه زودتر آن را بجویید، این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

    آذر
    ﺑﺮﺍﯼ ﻧﯿﺘﺘﺎﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﻣﮕﺮ ﺁن که ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺋﻤﺎً ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁن ها ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﻫﺮﮔﺰ ﻣؤﺛﺮ واقع ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ، ﺯﯾﺮﺍ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ تر اﺯ ﺁن چه ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ. ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻋﺎطفی تان ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺗﻮﻗﻊ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿد.

    دی
    ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده، این ایده ای خام است و نیاز به پردازش بیشتری دارد. اگرهوشیار باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی تان، حرف های تکراری خسته تان کرده، کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید، گاهی تنهایی بهتر است.

    درمورد نیتی که در ذهن دارید بهتراست دست از لجبازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی که می خواهید برسید. آن چه از گذشته باقی می ماند، خاطره است، نباید برای آن افسوس خورد. ازخاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید، وگرنه مجبور می شوید راه رفته را دوباره طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

    اسفند
    از غفلت در روابط احساسی حذر کنید، چون تنها خوشی این روزها برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد، شخصی قابل اعتماد وارد زندگی تان می شود که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌هایی که در اطرافتان می‌شود باشد، همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.
    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان