خانه

فال 5 اسفند تا 11 اسفند

  • فروردین
    پیشنهادی به شما شده یا خبری به شما گفته می شود. منتظر جواب از طرف شما هستند، در پاسخگویی عجله نکنید. نکات مهمی هست که باید به آن درست فکر کنید. فال 5 بهمن تا 11 اسفند
    از گذشته درس بگیرید و آینده را هم در نظر داشته باشید. ممکن است اشتباهات شخصی شما را به یک دردسر بیندازد، به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را انجام بدهید که درست تر است.

    ارديبهشت
    با وجود این که در ابتدا همه چیز خوب به نظر می رسد، به زودی متوجه خواهید شد که تصویر نادرستی داشته اید. حتی احساس می کنید استدلال هایتان نادرست بوده اند. لازم است همین حالا توقف و فکر کنید و تا زمانی که به شرایط آرام برنگشته اید، هیچ قدمی بر ندارید. در حین انتخاب راه از فردی کمک بگیرید. حواستان به باز شدن درهای بسته روبرویتان باشد.

     خرداد
    شما آن قدر بر خود مسلط هستید که احساسی را که در رابطه با شخصی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در شرف پایان است. قدرت تصورتان شما را قادر می سازد که یک رؤیا وخیال را به واقعیت تبدیل کنید. این روزها مضطرب هستید نمی دانید باید به ندای دلتان گوش دهید یا ندای عقلتان. به احساستان اعتماد کنید.

    تیر
    اطلاعات و اخباری دریافت می کنید که چندان محکم و قابل اعتماد نیستند. ممکن است چیزی که امروز فکر می کنید درست است، فردا اشتباه از آب در بیاید. بهتر است وقتتان را تلف نکنید. هرچه زودتر خودتان دست به کار شوید و اطلاعاتی که می خواهید را به دست بیاورید. به خاطر برخی مشکلات و موانع پیش بینی نشده به اجبار تغییراتی در برنامه هایتان ایجاد می شود.

    مرداد
    به دنبال آرزوها رفتن، جسارت و پشتکار می خواهد که شما هر دو را دارید، کافی است اندکی صبورتر باشید و شکایت نکنید. با دیگران رو راست باشید و خواسته هایتان را بی پرده و شفاف بیان کنید. ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید، بیهوده شما را از رسیدن به خواسته هایتان دور می کند. حواستان باشد به کم راضی نشوید.

    شهريور
    به دنبال راه فراری هستید که از این مرحله نا آرام زندگی تان بگذرید. به یاد داشته باشید که زندگی عاری از عشق پوچ و غیر قابل تحمل است. برای آگاهی و صداقت از دوستی دیگران آن ها را آزمایش کنید. با هر فردی که ادعای دوستی و محبت دارد معاشرت نکنید. به امید دیگران فرصت های ناب زندگی تان را از دست ندهید.

    مهر
    قرار ملاقات بسیار مهمی پیش رو دارید. ممکن است شرایطی را تجربه کنید و مجبور شوید اجرای برخی تصمیماتتان را به وقت دیگری موکول کنید. زندگی تان دستخوش تغییراتی است و مجبور به برنامه ریزی دوباره خواهید شد. نگرانی به دل راه ندهید. بسیار خوب است اگر به خودتان اجازه دهید که کارهای جدید را امتحان و تجربه کنید. به جای حرف زدن، عمل کنید.

    آبان
    در حال حاضر اهدافتان دورتر از دسترستان قرار دارند. بهتر است برای مدتی فکر تفریح را از ذهن خود بیرون کنید. شما کارهای مهم تری دارید که باید انجام دهید و زمان در گذر است. شما از پس کارها به خوبی برخواهید آمد. علی رغم آن که اندکی به تعویق افتاده اند، بهتر است با جریان تغییرات زندگی همگام پیش بروید.

    آذر
    ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﺮﻧﮕﺮﺩﯾﺪ. ﻣﺸﻐﻠﻪ ﮐﺎﺭی ﺘﺎﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﻗتی برای انجام کارهای امروزتان را نخواهید ﺩﺍﺷﺖ. ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ پیش رویتان است. ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ تصمیم های محکمی بگیرید. ﺩﭼﺎﺭ ﺣﺲ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﮔﯽ ﻧﺸﻮﯾﺪ. ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻨﺪ می شوید.

    دی
    این روزها آرامش خاصی در رفتار وکلامتان موج می زند که نشأت گرفته از سلامت مغز شماست. دلتان می خواهد وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید و از کم کاری وتقلب گریزانید. اگرکمی بلند پرواز نبودید شاید زودتر به اهدافتان می رسیدید. حالا وقت آن رسیده که به خودتان کمی آسان بگیرید. با دوستانتان بیشتر وقت بگذرانید.

    به آینده خوشبین باشید. از دوستی قدیمی که به گردن شما حق دارد یاد کنید. به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. غرور بیش از حد بزرگترین اشتباهتان است. از لج بازی دست بردارید و با فکر و اندیشه کارها را سامان بدهید. از خطر کردن در امور مالی بپرهیزید، جبران آن از شما نیروی دوچندان می گیرد که حالا در توانتان نیست.

    اسفند
    نوزادی در راه است که با خودش برکت و شادی می آورد. روزهای خوش در انتظار شماست. این روزها بدون وقفه از خودتان کار کشیده اید، کمی به خودتان استراحت بدهید. برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی می کنید. طلبی که دارید گر چه با تأخیر اما با سود به شما برگردانده می شود. برای یک مشکل قانونی به دادگاه خواهید رفت و شما برنده خواهید شد.
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان