خانه

فال از 25 بهمن تا 2 اسفند 1392

  • فروردین : این روزها به خصوص در حوضه کاری باید بیشتر احنیاط کنید.از افراط . تفریط دوری کنید .سعی کنید در ارتباط با همکاران و دوستان خود دور اندیش باشید و به هر کس در جایگاه خود بهای لازم را بدهید.کسی می خواهد شما را دچار ترس و دلهره کند.در برابر چنین افرادی باید استقامت داشت و پایداری پیشه کرد.شخصی بسیار نگران حال شما است.

    اردیبهشت : پیشنهادی به شما می شود که نباید بدون هیچ دلیلی آن را رد کنید از پیشداوری بیهوده پرهیز کنید ،در برقراری ارتباط با فردی که به او چندان اعتمادی نمیتوان داشت شتاب نکنید جانب احتیاط را نگه دارید و در این مورد خاص بیشتر تفکر کنید این روزها بهتر است با روی گشاده با دیگران برخورد کنید بخصوص با کسی که چندی پیش بین شما و او اختلافی پدید آمده است.فال

    خرداد: تنها داروی دردهای شما عشق و محبت است.آن را جست و جو کنید و بکوشید سرمای زندگی خود را در پرتو گرمای آن از بین ببرید.به زودی برنامه های متعددی خواهید داشت تا شما را سخت مشغول خواهد کرد.بهتر است از همین امروز با لبخند و شادابی زندگی خود را شروع کنید.روزهای دلنشین پیش رو دارید و تغییری محسوس در زندگیتان به وجود می آید.

    تیر: شخصی می خواست به شما آسیب برساند اما نتوانست .او سعی می کند در فرصت مناسب یکبار دیگر این کار را تکرار کند.مراقب باشید ، برخوردهای احساسی نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه آن را پیچیده تر می کند.سعی کنید منطقی فکر کنید و تصمیم بگیرید.به داشتن یک نقش کمرنگ و در حاشیه اکتفا نکنید.انجام کارهای عقب افتاده را به پایان برسانید.

    مرداد : دریک مورد خاص مراقب باشید تا دچار اشتباه نشوید پیامد های ناگواری خواهد داشت و شمارا دچار دردسرهایی خواهدکرد که بسیارآزارتان می دهد .تصمیم های اخیر خود را مورد بازنگری قرار دهید تا هرکدام را که با عقل و واقعیت هماهنگی ندارد بطور ریشه ای تغییر دهید عشق و محبت شعله ای است که اگر بدان بی توجهی شود به مرور زمان فروکش می کند ومیمیرد.

    شهریور : تنش های عصبی به شما آسیب خواهند رساند.هر چه زودتر عواملی که باعث تخریب اعصاب شما می شود ، برطرف کنید.ممکن است در مورد شما چیزهایی بگویند که واقعیت نداشته باشد.به کار خود ادامه دهید.قطعا رفتار نیکتان از شما دفاع خواهد کرد.در هر حالتی هوشیاری خود را حفظ کنید.برای پی بردن به حقیقت بهترین راه مواجه مستقیم و بی واسطه است.

    مهر : هدفی را برای خود در نظر بگیرید که شایسته توانایی های شما باشد در این صورت می تواند در دراز مدت شما را به مقصدی که می خواهید برسانید.به دور از هر گونه توهمی با واقعیت های زندگیتان رو به رو شوید.آنچه که در پی آن هستید و خودتان را برای رسیدن به آن به زحمت می اندازید ، به دست نخواهد آمد.خودتان را خسته نکنید.دوستی از شما یاری می خواهد او را کمک کنید.

    آبان : وقتی با کسی برای اولین بار برخورد می کنید.باید حرف ها و صحبت های شما آنقدر روشن و شفاف باشد که هیچ جای سوء تفاهم باقی نگذارد.کنار کشیدن و منزوی شدن مشکلی را حل نمی کند.روحیه شما با گوشه گیری تناسبی ندارد بهتر است بیشتر با مردم در آمیزید.سعی کنید دنیای تازه تری را کشف کنید .از تجربه و آزمایش هراسی به دل نداشته باشید.

    آذر : مسئله ای شما را نگران کرده است و حاضر نیستید آن را با یکی از افراد نزدیک خود در میان بگذارید در حالی که اگر این کار را بکنید قطعا شما را در رفع این مشکل یاری خواهد کرد.مشورت کردن با کسانی که قبولشان دارید می تواند در تصمیم گیری هایتان بسیار موثر باشد.سهل انگاری و شتاب زدگی در این مورد باعث خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد.

    دی : در درجه اول به فکر این باشید که شرایط پایدار و با ثباتی را برای خود و خانواده تان فراهم کنید.در زمینه مسائل عاطفی نباید با آتش بازی کنید.در این صورت اعتبار خود را از دست داده و دیگران به شما اعتماد نخواهند کرد.تاکید دارید خیالی که در ذهنتان می گذرد ، عملی سازید.بهتر است عاقل و واقع بین باشید.

    بهمن : برنامه های خود را عملی کنید.آنها را با لذت و سر فرصت انجام دهید.تلاش شما نتیجه درخشانی خواهد داد و خشنودی شما و خانواده تان را فراهم خواهد کرد.آینده برای شما بهتر از الان خواهد بود.تردید نکنید.ظاهر افراد را نخورید.شخصی طوری وانمود می کند که قلبش از سنگ است در حالی که چنین نیست.

    اسفند : ناکامی های گذشته دلیل آن نمی شود که از این پس هم دچار ناکامی خواهید شد، هر پیروزی و شکستی دلایل خودش را دارد، بکار و برنامه های فعلی خود ادامه دهید، این روزها باید رازنگه دار باشید و مطالبی که دردسرساز خواهد بود ، برملا نسازید، با دیگران برخوردهای دوستانه تری داشته باشید تا نتیجه بهتری از دوستی خود بگیرید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان