خانه

فال طالع بینی، 7 بهمن تا 13 بهمن

  • فروردین
    شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست. شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالارفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید. خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کارفرمایتان را نسبت به شما عوض کند. او شما را به خوبی می شناسد. اگر مشغول تحصیل هستید در انتظار نمرات خوبی باشید.  7 بهمن فال شخصیت شناسی 13 بهمن تا
    ارديبهشت
    در مورد مسأله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است. نتیجه تلاشتان را بزودی خواهید گرفت. یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود. قدم های بزرگ بر ندارید. آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید . برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید.
     خرداد
    خبر جدایی را خواهید شنید توصیه میشود از دخالت در این موضوع خودداری کنید راز دار باشید در انجام کاری که در سر دارید شتاب نکنیدبرای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید تا حدی در زمینه عاطفی احساس نا هماهنگی میکنید یادتان باشد شما نمیتوانید روی دیگران کنترل داشته باشید.
    تیر
    در مورد مسئله اقتصادی به طور اتفاقی تصمیم گرفته اید. بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آنقدر تلخی و بد اخلاقی کرده اید که اطرافیان از دور و برتان پراکنده شده اند. صبر و حوصله اگر به خرج می دهید، گله و شکایت نکنید. شخصی که به شما علاقه دارد قصد دارد از شما سوالی بپرسد اما جرات نمیکند با شما تماس بگیرد.
    مرداد
    در انجام معامله که در پیش رو دارید بهتر است دست دست نکنید. اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست. برای عشقی که در دل دارید، باید بیشتر از اینها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید. به این قضیه به این سادگی نگاه نکنید. خوابی را که دیده اید برای کسی تعریف نکنید. تعبیرهای دیگران بیهوده پریشانتان میکند. به جای آن به کسی کمک کنید.
    شهريور
    اتفاقی برایتان می افتد که به خنده تان میاندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده اید. اکنون به جایی رسیده اید که میتوانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید. یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته اند. به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک جابجایی در پیش خواهید داشت. نگران نباشید این اتفاق برای شما بسیار خوب است.
    مهر
    اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد. کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است، اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبانزد خاص و عام است. یادتان باشد با از این شاخه به آن شاخه پریدن، کسی به جایی نمیرسد. در مورد کارهایتان بیشتر تمرکز کنید. به شریک عاطفیتان بیشتر محبت کنید.
    آبان
    زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر. مسئله و مشکلات خانوادگیتان را وارد محیط کاری خود نکنید. حسودی در جمع دوستانتان به موقعیت شما حسادت میکند. تقصیر خودتان است که تمام جزئیات زندگیتان را در برابر دیدگان او روی دایره میریزید.
    آذر
    فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده است. آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه. اگر میخواهید فکرتان را واقعا عملی کنید، بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبر های خوبی به شما میرسد که زندگیتان را متحول میکند و شما را به آرزوی دیرینه تان میرساند. میهمانی ترتیب خواهید داد، از حالا به فکر تدارک باشید.
    دی
    دیگران را برای اشتباهی که خودتان مرتکب شده اید مواخذه نکنید. خودتان را سوژه صحبت دیگران میکنید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند. مسئولیت را گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید. اموالتان را از جلوی دست جمع کنید تا بعد از گم شدن آن پشیمان نشوید.
    ساده نباشید اما خوددارتر رفتار کنید. میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برای شما خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نشوید. بیماری یکی از دوستان یا نزدیکانتان شما را کلافه کرده است. بد بینی بلای جان شما است. بهتر است همین حالا عینک بدبینی را از چشمتان بردارید. 

    اسفند
    حواستان باشد كه صبر آدمهاى اطرافتان هم اندازه اى دارد. آنها نميتوانند همينطور آرام بنشينند و شاهد رفتار اهانت آميز شما باشند. پيش از آنكه تمام پل هاى پشت سر خود را خراب كنيد، بهتر است تغيير رويه داده و منطقى تر تصميم بگيريد. اگر متاهل هستيد، بهتر است كمى بيشتر به همسرتان توجه كنيد و مراقب رفتار و گفتارتان در جمع باشید.
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان