خانه
36K

آرایش لب

  • ۱۶:۲۳   ۱۳۹۴/۱۱/۵
    avatar
    کاربر جديد|3 |5 پست

    آرایش لب


    آمـوزش آرایش لـب بـه صورت تـصویری و قدم به قدم

    شـمـا مـی تـوانـید بـا انـجـام چند نکـتـه کـوچک، لـبـهایتان را زیبا و برجـسـته کنید. یکی از سـاده ترین نوع آرایشلـب مانند تصویر زیر است. ابتدا در قسمت میانی لب ها را با مداد سفـید  روشـن کنید.. رژ مورد نظر را به اطراف لب ها زده و  با انگـشت کوچک خود یک رفت و برگـشت روی لب هایتان داشته باشید  تا رنگ ها مخلوط شوند. به همین سادگی شما لب هایتان را متفاوت کردید.

    آرایش لب

    اگر هر روز از خط لب استفاده می کنید ولی لب هایتان زیبایی نمی شود بهتر است روش زیر را دنبال کنید. به قسمت های پر رنگتر دقت کنید.

    خط لب

    مدل لب

    آرایش لب

    آرایش لب

    آرایش لب

    ارایش لب

    آرایش لب


    آرایش لب

  • leftPublish
  • ۱۷:۵۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۱۹:۴۵   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    تهیه برق لب خانگی و سالم

    کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را با هم مخلوط نمایید.

    بسیاری از لوازم آرایش را می توان در منزل به راحتی و با مواد طبیعی تهیه کرد. امروزه یکی از جذاب ترین و زیباترین آرایش ها، براق نمودن لب هاست.

    1- نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E را با 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و سپس آن را بر روی لب های خود استفاده نمایید.

    2- کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را با هم مخلوط نمایید. سپس شما می توانید آن را با سایه ای از رنگ رژلب مورد نظرتان مخلوط کرده و در  هربار استفاده از آن مقدار خیلی کمی از آن برق لب را بر روی لب هایتان بزنید. به یاد داشته باشید که این براق کننده لب را در ظرف دربسته نگهداری نمایید.

    3- 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین را در ظرفی بریزید. سپس 10 عدد زغال اخته به آن بیافزایید و ظرف را در مایکروویو گرم کنید. سپس آن را از مایکروویو درآورده و بگذارید تا کاملا خنک شود. پس از آن که کاملا سرد شد، از صافی بگذرانید و در ظرف مناسب نگهداری نمایید.

    4- 1/5 قاشق چایخوری کره کاکائو را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E را با هم ترکیب نمایید.   سپس تمام مواد مذکور را در مایکروویو برای 2 دقیقه گرم کنید. اگر علاقمند به داشتن لب هایی به رنگ قهوه ای خوش رنگ هستید، می توانید تکه ای شکلات را برداشته و در آن رنده کنید.

    5- 1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری وانیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط نمایید و آنها را برای 1 دقیقه در مایکروویو گرم کنید. پس از اینکه کاملا سرد شد می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

    6- 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E با هم ترکیب کرده و بر روی لب استفاده نمایید.

    7- مقداری موم عسل له شده را با 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1 قاشق چایخوری روغن بادام را با هم مخلوط کرده و به مدت 2 دقیقه آنها را در مایکروویو گرم کنید. پس از خنک شدن برای براقیت لب های خود می توانید از آن استفاده نمایید.

    آرایش لب

  • ۲۳:۰۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    گریم لبها برای زیبا و جذاب تر شدن چهره

    - زمانی که لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است باید چه کنیم :

    لبی را که کوچکتر است باید بزرگتر کنیم در نتیجه  شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه ی تیره می زنیم .

    - افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم خود لب کوچک است ( دهن گشاد است ولی لب کوچک )  :

    باید از بغل ها به لب اضافه کنیم .به طور مثال افرادی که لبهایشان گوشه های افتاده دارد :گوشه ی لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را سایه ی روشن پر می کنیم .

    - افرادی که لبهای نازک و قیطانی و بدون حجم دارند :

    ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم .

    -  افرادی که لب بالایشان با لب پایین فرق می کند :

    از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم . لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم ،رنگها در یک تن باشند .

    -  لبهایی پهن اند(اصطلاحا سیاه پوستی) :

    کل لب را فون می زنیم . بر اساس کل لب از لب بالا و پایین کم می کنیم . یعنی داخل لب اصلی خط لب می کشیم و از رژ لب روشن استفاده می کنیم.

    توجه : خط لب معمولا دو شماره تیره تر از رنگ رژ لب باشد . یعنی اگر لب قرمز است خط لب زرشکی و اگر رژ لب صورتی است خط لب قرمز استفاده می کنیم.

    آرایش لب

  • ۲۳:۱۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    کبودی زیر چشم تان را با ترفندهای آرایشی از بین ببرید

    کبودی زیر چشمم را چگونه با آرایش از بین ببرم؟

    در این پست ما روش ها و تر فندهایی را برای پوشاندن عیوب پوستتان به کمک لوازم آرایش به شما ارائه می دهیم :

    اگر جزو افرادی هستید که زیر چشم هایتان به طور طبیعی کبود و تیره می باشد حتما باید آرایش چشم خود را به طور کامل انجام دهید تا مواد لوازم آرایشتان زیر چشم هایتان نریزد و دوباره زیرچشم هایتان را تیره نکند و سپس از کرم های آرایشی محو کننده و پوشاننده استفاده کنید.

    _ ابتدا پوست تان را با کرمی رنگ پوست تان بپوشانید. سپس با یک کرمی که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد قسمت هایی از پوستتان از جمله پیشانی ، روی بینی، گونه ها ، چانه و قسمتی از پشت لبتان را دوباره کرم بزنید و کرم را پخش کنید تا صورت شما به بهترین شکل نمایان شود و برجستگی های این قسمت ها بیشتر شده و کبودی زیر چشم هایتان محو شود.

    _ یکی دیگر از ترفندها این است که برای پوشاندن کبودی های زیر چشم خود حتما کرم را روی صورت به کمک یک قلم پد دار یا پد های کرم پخش کنید و فقط به صورت نقطه ای روی پوستتان کار نکنید .

    _ برای نواحی ای از پوست که می خواهید پوشانده شود حتما از کرم های پوشاننده سبک یا همان کرم های گریم استفاده کنید یا چند کرم گریم را با هم مخلوط کنید تا رنگ پوستتان به دست آید.

    _ برجسته کردن گونه ها نیز نقش بزرگی در پنهان کردن سیاهی ها و کبودی های دور چشم دارد با برجسته کردن گونه ها به کمک رژ گونه های رنگ روشن شما می توانید تا حد زیادی نگاه ها را از کبودی های زیر چشم خود دور کنید.

    آرایش لب

  • ۲۳:۱۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چگونه به صورت طبیعی لب هایی صورتی داشته باشیم؟

    با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.

    اگر لب های شما تیره شده و این موضوع شما را آزار می دهد و به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی لب و روشن شدن آن هستید با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.

    ۱ – برای آنکه لب های شما تیره نشوند و صورتی به نظر برسند باید آنها را آبرسانی کنید

    پس کمی روغن بادام را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید و روی لب ها قرار دهید.این روش به شما کمک خواهد کرد پوست روشنی در ناحیه لب داشته باشید.

    ۲ – برای لایه برداری از لب ها اسکراب خانگی درست کنید

    مقداری شکر را در نصف قاشق چایخوری آبلیمو حل کرده و روی لب ها بمالید ( دانه های شکر باید در آبلیمو به چشم بخورد تا لایه برداری انجام شود ) با این کار پوست مرده روی لب را از بین برده و رنگ طبیعی را به آن باز می گردانید.همچنین باعث تسریع جریان گردش خون در لب ها می شود که در داشتن لب های خوشرنگ به شما کمک می کند.

    ۳ – برای آنکه لب های نرم و روشن داشته باشید مقداری عسل را شب و قبل از خواب روی لبتان بمالید.

    ۴ – برای آنکه لب های تیره را براحتی روشن و خوشرنگ کنید مقدار کمی زردچوبه را با یک قاشق شیر سرد مخلوط کنید تا خمیر نرمی حاصل شود.خمیر را روزانه و به مدت ۵ دقیقه روی لبتان قرار دهید.پس از مدت کوتاهی ( تقریبا یک هفته ) مشاهده می کنید که تیرگی لب شما از بین رفته است.

    ۵ – هر شب قبل از خواب کمی آب چغندر روی لبتان بمالید تا روشن و صورتی شود.

    آرایش لب

  • leftPublish
  • ۰۰:۴۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۱۱:۱۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    مدل لب های چند رنگ

    آرایش لب

  • ۱۱:۱۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    برجسته کردن لب بدون جراحی یا آرایش

    برجسته کردن لب بدون جراحی یا آرایش

    هر چند که از قدیم الایام نماد چهره ی یک زن ایرانی در ذهن تمامی ملل و اقوام، یک صورت ظریف مینیاتوری با چشمانی درشت و خوش حالت و لبهایی غنچه و زیبا که با متانت خاص خود همراه بوده است، شناخته می شد اما متاسفانه چند صباحی است که بعضی از دختران و خانمهای ایرانی بی دلیل و بدون توجه به مدلهایی که پا به فرهنگ ما گذاشته اند و اصل و اساس الگو شدنشان نامعلوم بوده و بسیار با فرهنگ ما تفاوت دارند را پذیرفته اند که حتی عده ای هم براین باورند که هرچه با عنوان نام ساده ی مد وارد فرهنگ ما شود حتما زیبا خواهد بود تا گاهی دست به جراحیهای غیر قابل جبران بزنند که البته آمار آنها در ایران کم هم نیست.

     

     با تمامی این تفاسیر بهتر است حتی اگرجزو آن دسته از خانمهایی هستید که شدیدا از مد پیروی می کنید و دوست دارید با هر تغییری آن راامتحان کنید راههای بی ضرر و بی خطر را انتخاب کنید تا علاوه برکم هزینه بودنشان اگر گاهی پشیمان شدید راه برگشت را برای خودتان باز گذاشته باشید.

     

    یکی از عملهایی که اخیرا مد شده و بعضی از خانمها بدون در نظر گرفتن اینکه این عمل زیبایی روی صورت آنها زیبایی می آفریند یا خیر برجسته کردن لبهاست که با عمل جراحی و گذاشتن پروتز انجام می شود و ناگفته نماند که اکثر افرادی که این عمل را انجام داده اند چهره ای بسیار مصنوعی و متفاوت اززیبایی و ظرافت پیدا کرده اند و اینکه خود تا چه اندازه رضایت خاطر داشته باشند نزد خودشان محفوظ خواهد ماند.

    برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند با یک روش کاملا طبیعی و موقت به سادگی به این امر برسند و حتی در صورت پشیمان شدنشان جای هیچ نگرانی برایشان نداشته باشد روش زیر را پیشنهاد می کنیم که برگرفته از یک مقاله ی علمی آرایشی در این زمینه است :

    یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید.

    آرایش لب

  • ۱۱:۲۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    آموزش برجسته کردن لب

    برجسته کردن لب ها یکی از روش های زیباسازی لب ها در آرایش صورت است. شما به راحتی با یک آرایش حرفه ای می توانید لب های تان را برجسته و زیبا کنید.

    چگونه با آرایش لبهایی برجسته و جذاب داشته باشیم؟

    رنگ های لب غنی و جذاب مثل شرابی، قرمز و شاتوتی امروزه در دنیای مد و آرایش رنگ های خیلی محبوبی هستند. قسمت مهم در استفاده درست از این رنگ ها این است که ابتدا رنگ درست را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست و دیگر آرایش های صورتتان بیاید و دوم اینکه درست رژلب بزنید. اما اغلب زنان تکنیک های نادرستی را برای رژ زدن اعمال می کنند و بعد مجبورند نتایج ناخواسته آن را اصلاح کنند. برای اجتناب از این اشتباهات آرایشی غیرجذاب ما سه نکته بهتان یاد می دهیم تا بهترین آرایش لب را داشته باشید.                                   

     

    برای برجسته کردن لب های تان،آنها را تراشیده و تمیز کنید

    ما نمی توانیم به اهمیت تراشیدن لبهایتان به اندازه کافی قبل از آرایش تاکید نکنیم. این کار یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با انجام دادنش مطمئن شوید لبهایتان ظاهری جذاب خواهد داشت. اگر به این قسمت از لبتان رژ نزنید با وجود پوست مرده، لب ظاهری ناهموار و زشت پیدا خواهد کرد. انواع تمیز کننده های مختلف برای لب در فروشگاه ها وجود دارد، شاید هم بتوانید این کار را با عسل و شکر بکنید اگر هم که عجله دارد می توانید این کار را به آرامی با یک مسواک انجام دهید.

     

    برای برجسته کردن لب های تان اول خط لب بکشید

    کشیدن یک خط باریک دور لب هایتان اهمیت بسزایی دارد، این کار روی لبه های لب تاکید کرده و یک خط لب تمیز و صاف بهتان می دهد. خط لب از تراوش رژلب به بیرون لب نیز جلوگیری می کند. و نیز مهم است که کل لبتان را با خط لب سایه دار کنید چرا که اگر قسمتی از رژتان پاک شود سایه زیر آن هنوز هست.

     

    با استفاده از برس رژ بزنید

    استفاده از برس کوچک برای رژ زدن به جای اینکه رژ را مستقیم روی لبتان بمالید بهتان کنترل بیشتری در آرایش کردن می دهد و همچنین کمک می کند تا بتوانید یک سایه پردازی عالی در آرایش لب داشته باشید. استفاده از یک برس کوچک شما را مطمئن می سازد که خط لب خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اید و حتی می توانید رنگ رژ مطلوب خود را به صورت چند لایه سایه پردازی کنید.

    آرایش لب

  • ۱۲:۵۵   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • leftPublish
  • ۱۶:۵۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۱۷:۴۵   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    نكته‌های‌ ریز آرایش لب ها كه خانم‌ها نادیده می‌گیرند

    ✍👄به هیچ عنوان رنگ خط لب‌تان با رنگ رژلبی كه استفاده می‌كنید تفاوت نداشته باشد

    لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و به راحتی می‌توان با گریم و آرایش درست، حالت لب‌ها را تغییر و به آنها فرمی شكیل داد. برای این كار تكنیك‌های استفاده از خط لب را بدانید. البته این كار، كار ساده‌ای نیست و خیلی از خانم‌ها نمی‌دانند كه چگونه از خط لب استفاده كنند تا لب‌هایی زیبا داشته باشند.

    ✍👄 لب باریك یا لب پهن

    در مورد لب‌های پهن و درشت لازم نیست كه خط لب خارج از خط اصلی لب كشیده شود بلكه آن را در جای خود كشیده و رژ بزنید. فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بكشید. تفاوت كشیدن خط سفید لب‌های پهن با لب‌های باریك در این است كه در مورد لب‌های باریك خط سفید كاملی در زیر لب پایین كشیده خواهد شد اما در مورد لب‌های پهن تنها این خط سفید در وسط لب كشیده می‌شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

    ✍👄 لب باریك‌ها خط سفید یادتان نرود

    اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لب‌ها بیشتر شده و بزرگ‌تر دیده شوند، بهتر است برای لب‌های باریك حتما اول از یك مداد لبی كه كمی پررنگ‌تر از رژلب‌تان است استفاده كرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بكشید، سپس با انگشت رنگ مداد را روی كل لب پخش كنید و بعد رژلب‌تان را بزنید. این كار باعث می‌شود لب‌های شما پهن‌تر نشان داده شود. كاری كه برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می‌دهید این است كه با یك مداد سفید خطی كامل و تنها زیر لب و پایین خط لب‌تان بكشید.
  • ۱۷:۵۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    آرایش لب
  • ۱۲:۲۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    آرایش لب

    آرایش لب

  • ۱۲:۳۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۱۲:۳۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۱۴:۵۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۰۱:۰۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • ۲۲:۱۰   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    مدل ارایش لب

    آرایش لب
  • ۱۱:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19753 |39377 پست

    آرایش لب

    آرایش لب
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان