خانه
3.54M

جراحی بینی - جراحی زیبایی

  • ۱۱:۱۲   ۱۳۹۱/۵/۹
    avatar
    چهار ستاره ⋆⋆⋆⋆|3627 |4913 پست

    سلام
    من چند وقته که می خوام بینیمو عمل کنم- جراحی پلاستیک بینی - ولی می ترسم که بعد پشیمون بشم اگه کسی عمل جراحی بینی انجام داده ممنون می شم منو راهنمایی کنه ، اگه جراح بینی یا جراح پلاستیک خوب هم می شناسید ، لطفا معرفی نمایید

    بهترین دکتر جراح بینی و تجربیات از جراحی بینی رو تو این تاپیک بگید.

    جراحی بینی

    بهترین جراح بینی

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰   ۱۰:۱۸
  • leftPublish
  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۲/۹/۲۳
    avatar


    تخفیف زمستانی دکتر حبیب سهرابی اغاز شد
    به وب سایت بروید کارت تخفیف را دانلود کنید ، اطلاعات را پر کنید و در قسمت معرف بنویسید ( وب سایت ) و کارت را تحویل منشی دهید .

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۷   ۲۲:۵۱
  • ۱۶:۰۹   ۱۳۹۲/۹/۲۳
    avatar
    ( زیبایی )
    کاربر فعال|109 |518 پست
      سوالات رایج جراحی بینی
     

    آیا درست است که بینی گوشتی برمی‌گردد؟



    خیر. آنچه که از بینی کاسته یا به آن افزوده می‌شود معمولا به همان صورت باقی می‌ماند اما آنچه در مورد بینی گوشتی صدق می‌کند تورم شدیدتر و طولانی‌تر است. تورم طولانی‌مدت ممکن است منجر به ایجاد بافت فیبروز و در نتیجه در همان حالت پایدار شود. بنابراین مراقبت‌های پس از عمل از جمله دو بالش گذاشتن زیر سر موقع خواب، ماساژ و چسب زدن باید با دقت بیشتر رعایت و طولانی‌تر انجام شود و نیز ممکن است نیاز به چند تزریق آمپول‌های ضدالتهاب طولانی اثر وجود داشته باشد.
  • ۱۰:۱۸   ۱۳۹۲/۹/۲۴
    avatar
    ( زیبایی )
    کاربر فعال|109 |518 پست
     
     
    سوالات رایج جراحی بینی  
    حال اگر بینی‌مان گوشتی باشد باید چه انتظاراتی از نتیجه جراحی بینی داشته باشیم؟
    هدف از هر عمل جراحی زیبایی، بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی مطلق و کامل. از سوی دیگر، نوع پوست افراد گوناگون با یکدیگر متفاوت است و ممکن است فردی به دلیل نوع پوست صورتش و یا دلایل دیگر، مورد مناسبی برای جراحی بینی‌اش نباشد. اشکالات گوناگون بینی مانند پهن بودن بینی، بزرگ بودن سوراخ‌های بینی، جعبه‌ای شکل بودن نوک بینی، افتادگی نوک بینی و… طی عمل جراحی بینی افرادی که بینی گوشتی دارند، اصلاح می‌شود
    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۶/۱۱/۱۳۹۷   ۱۴:۰۹
  • ۱۴:۲۲   ۱۳۹۲/۹/۲۶
    avatar
    ( زیبایی )
    کاربر فعال|109 |518 پست

     

     
      سوالات رایج جراحی بینی
     
     
     
    از میان کسانی که بینی گوشتی دارند، چه کسانی بهتر است مورد جراحی قرار گیرند؟
    برای جراحی بینی بهترین افراد کسانی هستند که نقایص مشخصی در بینی‌شان داشته باشند و از پیش از انجام جراحی با جراح همکاری کافی داشته باشند. باید پیش از عمل جراحی با پزشک‌شان صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی به طور کامل توجیه شوند. مراحل انجام عمل جراحی به طور کامل برایشان توضیح داده شود تامشکلی در این باره نداشته باشند
    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۳/۸/۱۳۹۷   ۰۰:۵۴
  • ۱۶:۲۳   ۱۳۹۲/۹/۲۶
    avatar
    باران
    دو ستاره ⋆⋆|482 |2288 پست
    ممنون زیبایییییییییییییییییییییییییی جان
  • leftPublish
  • ۱۱:۴۲   ۱۳۹۲/۹/۲۷
    avatar
    ( زیبایی )
    کاربر فعال|109 |518 پست

     سوالات رایج جراحی بینی

     
     
     
     
    بهبودی بینی گوشتی سریع‌تر است یا بینی استخوانی؟
    هنگامی که مشکل اصلی در بزرگی یا بدشکلی استخوان‌ها و غضروف‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آنها، می‌توان به سرعت شکل زیبای ساخته شده را آشکار کرد ولی اگر بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور مشکل اصلی باشد، چون تورم ناشی از عمل، زیادتر و طولانی‌تر است برای اینکه شکل نهایی بینی معلوم شود باید بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند. در افراد با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ پس از ۶ ماه مشخص می‌شود ولی در نمای روبه‌رو ممکن است تا ۱۸ ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد. این زمان برای پوست‌های قطور مطمئنا طولانی‌تر است
    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۶/۱۱/۱۳۹۷   ۱۴:۳۰
  • ۱۶:۳۹   ۱۳۹۲/۱۰/۴
    avatar
    شقایق ف
    یک ستاره ⋆|1005 |1130 پست

     سوالات رایج جراحی بینی  

     
     
    بهبودی بینی گوشتی سریع‌تر است یا بینی استخوانی؟
    هنگامی که مشکل اصلی در بزرگی یا بدشکلی استخوان‌ها و غضروف‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آنها، می‌توان به سرعت شکل زیبای ساخته شده را آشکار کرد ولی اگر بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور مشکل اصلی باشد، چون تورم ناشی از عمل، زیادتر و طولانی‌تر است برای اینکه شکل نهایی بینی معلوم شود باید بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند. در افراد با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ پس از ۶ ماه مشخص می‌شود ولی در نمای روبه‌رو ممکن است تا ۱۸ ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد. این زمان برای پوست‌های قطور مطمئنا طولانی‌تر است
    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۷   ۲۲:۳۸
  • ۱۳:۰۹   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ( زیبایی )
    کاربر فعال|109 |518 پست
    نگاهی کلی به جراحی بینی :

    جراحی بینی ، عملی است که بمنظور بهبود عملکرد و یا ظاهر بینی یک فرد انجام می گیرد. این جراحی می تواند باعث کاهش یا افزایش اندازه بینی ، بهبود عملکرد تنفسی و همچنین تغییر شکل و تناسب بیشتر آن با چهره گردد.
    جراحی بینی می تواند به تغییر شکل نوک یا پل بینی ، تغییر زاویه بین بینی و لب بالایی و یا تغییر اندازه و تنگی سوراخ های بینی منجر شود. همچنین این عمل می تواند نقص های هنگام تولد ، آسیب حاصل از یک حادثه یا مشکلات تنفسی را اصلاح کند.
    تمام جراحی های بینی برای زیبایی نیست و می تواند برای رفع ناهنجاریهای ساختاری نیز انجام پذیرد. یکی از رایج ترین دلایلی که عمل بینی انجام می گیرد برای تصحیح انحراف سپتوم یا تیغه بینی می باشد که می تواند منجر به مشکلات تنفسی ، گرفتگی مزمن ، ترشحات پشت بینی و حتی خرخر گردد.
    عمل بینی می تواند با اهداف زیبایی ( جراحی زیبایی بینی ) انجام شود که باعث رفع نقص های هنگام تولد ، مشکلات تنفسی و حتی اصلاح آسیب های روانی حاصل از مشکلات ذکر شده در بالا خواهد شد. این جراحی را می توان با روش های دیگر جراحی به منظور ارتقاء نتایج زیبایی ترکیب کرد.


    چرا جراحی زیبایی بینی؟
    جراحی بینی ، از شایع ترین اعمال جراحی زیبایی و مرسوم ترین نوع جراحی پلاستیک در صورت است.
    با دقت به اعمال جراحی زیبایی مرسوم در کشور آمریکا می توان دریافت که جراحی زیبایی بینی دومین عمل جراحی پر طرفدار و محبوب در کشور آمریکا می باشد. با توجه به موقعیت خاص بینی در مرکز صورت و تاثیر بسیار زیادی که تناسب و زیبایی آن بر روی چهره افراد میگذارد و با در نظر گرفتن آمار جامعه جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا در سال 2004 که نشان می دهد در طی دو سال حدود 600.000 نفر در این کشور جراحی زیبایی بینی را انجام داده اند می توان به محبوبیت بالای این نوع از جراحی زیبایی در جهان پی برد. در ایران عزیز ما نیز به خاطر نوع پوشش جامعه و بالاخص پوشش خاص بانوان ایرانی معمولا اشخاصی که به دنبال تعادل و زیبایی در چهره خود هستند از این عمل استقبال می کنند.


    تاریخچه جراحی بینی ( تاریخچه عمل بینی )؟

    جراحی ترمیمی بینی ، برای اولین بار در هند باستان به وجود آمد. در آن زمان از این جراحی برای بازسازی بینی هایی که برای مجازات بریده می شدند استفاده گردید. مسلمانان نیز در صدر اسلام و در دوران حیات نبی مکرم اسلام (ص) با گرایش پروتز در علم پزشکی آشنا بوده و در موارد لزوم حتی جراحی زیبایی بینی انجام می داده اند.
    یوهان دی افن باخ ( 1847-1792 ) و ژاک ژوزف از پیشگامان جراحی بینی به روش های مدرن بودند که از برش های خارجی جهت کاهش حجم و اندازه بینی استفاده کردند.
    در سال 1973 ، دکتر ویلفرد اس گودمن کمک کرد تا روش جراحی باز برای بینی جای خود را در جراحی پیدا کند. قبل از این زمان تمام اعمال جراحی بینی با روش جراحی بسته انجام می شد. بدین ترتیب در طول زمان روش جراحی باز بینی محبوبیت پیدا کرد. البته به طور عمده آن را جهت جراحی اولیه بینی مورد استفاده قرار می دادند و در اعمال ترمیمی و ثانویه کاربردی نداشت.
    در سال 1987 دکتر جک پی گانتر باعث افزایش محبوبیت عمل جراحی بینی باز در عمل های ثانویه شد.


    جراحی بینی اولیه؟
    عمل جراحی بینی اولیه به عمل جراحی ای اشاره دارد که برای اولین بار در یک بیمار و به خاطر زیبایی یا دلایل کارکردی و ترمیمی انجام می پذیرد.
    جراحی بینی ، عمل جراحی است که می تواند پوشش پوست را بازگرداند ، خطوط عادی بینی را دوباره سازی کند و جریان هوا در بینی را مجددا برقرار سازد. اکثر افرادی که تحت جراحی بینی قرار می گیرند برای نیل به نتیجه مورد نظر فقط همان یکبار نیاز به جراحی خواهند داشت.
    شایع ترین علت ناهنجاری ها ی بعد از عمل بینی بر اثر رعایت نکردن توصیه های مراقبتی بوجود می آیند. مانند استفاده نکردن از چسب بینی که باعث درست جوش نخوردن بینی می گردد.


    جراحی بینی ثانویه؟ ( ری ویژن )
    جراحی بینی ثانویه یا ری ویژن ( Revision ) معمولا برای اصلاح عمل اولیه و یا تجدید نظر در جراحی جهت نیل به نتیجه رضایتبخش بیمار صورت می گیرد.
    از نقطه نظر علمی بین 5% تا 20% از جراحی های اولیه ممکن است رضایت بخش نباشند. معولا دو دلیل اصلی برای انجام جرای بینی ثانویه وجود خواهد داشت که عبارتند از تصحیح ناهنجاری های زیبایی بینی و یا اصلاح مشکلات عملکردی و تنفسی. البته با توجه به تبحر و تجربه جراح آمار فوق متفاوت خواهند بود که می تواند به حدود 1% الی 3% نیز کاهش یابد.
    ری ویژن یا ویرایش ثانویه بینی روش های پیچیده ای دارد ولی اغلب متخصصان و جراحان در این عمل نیز از جراحی باز استفاده می نمایند. با پیشرفت های خارق العاده و بسیاری که امروزه در تکنیک های جراحی زیبایی به وقوع پیوسته است نتایج رضایت بخش بسیار بیشتر شده اند.


    جراحی بینی ترمیمی؟
    منظور از جراحی ترمیم بینی بازگرداندن شکل وعملکرد بینی به حالت طبیعی و برقراری جریان هوا در آن جهت تنفس عادی می باشد.
    جراحی ترمیمی ممکن است به خاطر هر کدام از دلایل زیر انجام گیرد:
    مصرف مواد مخدر از طریق بینی
    ناهنجاری مادرزادی
    عمل جراحی قبلی بی خردانه ( متاسفانه گاها اشخاصی اقدام به جراحی بینی می کنند که هیچ تخصص و تجربه ای در این زمینه ندارند )
    اختلالات خود ایمنی
    ضربه های فیزیکی
    مشکلات حاصل از سرطان


    ریکاوری پس از جراحی بینی؟ ( بازیابی بعد از عمل بینی )
    پس از جراحی بینی ، بیمار می تواند به خانه برگردد و بنابراین به یک نفر جهت همراهی تا محل اقامتش نیاز خواهد داشت. بنابر صلاح دید جراح و در مواقع بسیار نادری ممکن است که بستری شدن در بیمارستان توصیه شود.
    معمولا جراح برای پس از عمل بینی اقدام به تجویز داروهای آنتی بیوتیک، ضد درد و داروهای استروئیدی می کند. استفاده مداوم از کمپرس سرد برای 1 تا 2 روز پس از عمل اجتناب ناپذیر خواهد بود ولی پس از آن نیز به مدت 1 تا 2 روز دیگر استفاده از کمپرس سرد به صورت متناوب توصیه می شود. اکثر بیماران پس از جراحی تا 1 هفته در خانه استراحت می کنند هر چند آنان با استفاده از کلاهی که بتواند از صورتشان در مقابل آفتاب مراقبت کند قادر به خروج از خانه و گردش هستند.
    پانسمان ، گچ و بخیه های خارجی به طور معمول 4 تا 5 روز پس از جراحی بینی برداشته می شوند. اسپلینت های داخلی نیز در صورت وجود پس از 5 روز تا 2 هفته برداشته خواهند شد.
    کبودی معمولا دو هفته به طول می انجامد. طول دوره التیام زخم های داخلی جراحی و فروکش کردن باد بینی به صورت کامل نیز مابین 6 ماه تا یک سال به طول می انجامد. ( 80% باد اولیه بینی پس از جراحی ظرف هفته اول فروکش خواهد کرد )


    ریسک های جراحی بینی؟ ( مشکلات بعد از عمل بینی )
    برای کاهش و به حداقل رساندن مشکلات پیگیری دستورالعمل های جراح قبل و پس از جراحی بینی بسیار با اهمیت است.
    هر چند جراحی بینی بسیار ایمن می باشد ولی برخی مشکلات وجود دارند که چه در این عمل و چه در هر عملی دیگری غیر قابل اجتناب هستند. برخی از رایج ترین این مشکلات عبارتند از:
    کبودی
    ورم
    لخته شدن خون
    عفونت
    در موارد فوق العاده نادری نیز ممکن است ترشحات زخم ها باعث چسبیدن سوراخ های بینی به تیغه آن شود که البته به راحتی قابل حل خواهد بود. معمولا جهت باز کردن مجاری تنفسی پس از جراحی بینی از سرم نمک استفاده می گردد.
    شایع ترین عوارض جراحی بینی نیز عبارتند از: کبودی موقت، تورم، بی حسی و احساس سوزن سوزن شدن.
    جراحی بینی یک روش موثر، سریع و ایمن است و در صورتی که توسط جراحی متخصص و با تجربه انجام گیرد در زمان بسیار کمی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی افراد شود. بنابراین مانند تمامی اعمال دیگر زیبایی باید در انتخاب جراح دقت کامل را به عمل آورد.


    خصوصیات یک جراح بینی خوب چیست؟ ( از کجا یک جراح بینی خوب پیدا کنیم ؟ )

    اولین و بهترین گزینه، انتخاب جراحی است که به او اعتماد کامل داشته باشید.
    یک جراح بینی خوب کسی است که در این زمینه دارای تخصص از مراکز معتبر پزشکی و علمی بوده و به خوبی آموزش دیده و تجربه کسب کرده باشد. در ایران بهترین مرکز جهت انتخاب جراح بینی مراجعه به لیست انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است که همگی دارای مدرک فوق تخصصی در این زمینه بوده و از معتبرترین مراکز علمی و پزشکی کشوری و بین المللی دارای مجوز فعالیت می باشند. ( جهت سهولت دسترسی شما عزیزان لیست اعضای جامعه جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در وب سایت قرار داده شده است )
    در مشاوره اولیه جراح پرونده شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا تشخیص دهد که آیا شما کاندید خوبی برای این عمل می باشید؟. همچنین شما می توانید در مورد جراحی و شکل مورد نظرتان با ایشان صحبت کرده و بهترین حالت برای بینی تان را با توجه به فرم صورت خود برگزینید. در مشاوره اولیه این سئوال مهم نیز مطرح است که: ایشان چقدر در زمینه جراحی بینی تجربه دارند و چه مدت است که این جراحی را انجام می دهند؟.


    مزایای جراحی بینی چیست؟
    جراحی زیبایی بینی می تواند مزایای بسیار عظیمی برای ما داشته باشد.
    هنگامی که جراحی بینی باعث بهبود و تناسب ظاهر فیزیکی شخص گردد می تواند اعتماد به نفس او را چه در تعاملات اجتماعی و چه در مسیرهای شغلی هم برای زن و هم برای مرد به شدت افزایش دهد. جراحی زیبایی بینی می تواند نگاه کلی یک فرد و همچنین تصورات دیگران در مورد وی را کاملا دگرگون کرده و بهبود بخشد.


    چه مراقبت هایی قبل و پس از جراحی بینی باید انجام پذیرد؟

    از دو هفته قبل از عمل بینی تا یک هفته پس از آن باید مراقبت های انجام گیرند که در زیر آورده ایم.
    مصرف دخانیات شامل سیگار و قلیان و ... باید از دو هفته قبل از جراحی بینی قطع شود و تا دو ماه بعد از عمل نیز ادامه یابد. شب ماقبل جراحی بیمار باید از سوپ استفاده کرده و صبح نیز ناشتا باشد. پس از جراحی مصرف آناناس، کرفس و انواع آبمیوه های طبیعی  اکیدا توصیه می گردد. جهت استراحت و خوابیدن نیز سر باید به مراتب بالاتر از بدن قرار گیرد. مصرف سر موقع مسکن ها و داروهای تجویزی می تواند به احساس کمتر درد و راحتی بیمار کمک کند. تا 2 روز پس از جراحی کمپرس سرد و یخ به طور مداوم ضروری می باشد و پس از آن نیز برای 2 روز تا 1 هفته به طور متناوب توصیه می شود.


    آیا من واجد شرایط جراحی زیبایی بینی هستم؟ ( آیا من کاندید عمل بینی می باشم؟ )

    بهترین راه جهت پاسخ به این سئوال مشاوره با یک پزشک متخصص می باشد.
    به طور کلی هر کسی که به دنبال تناسب و تعادل صورت و زیبایی ظاهری آن می باشد می تواند کاندید جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی ) باشد. بهترین سن برای عمل بینی پس از 18 سال می باشد اگرچه می توان در سنین پایینتر نیز این جراحی را صورت داد که این امر منوط به تشخیص پزشک می باشد که پس از انجام چند آزمایش مشخص می گردد البته لازم به ذکر است که در این گونه جراحی ها تخصص و تجربه جراح نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.


    آیا می توان شکل مورد نظر شخص را در جراحی بینی پیاده کرد؟
    جراح می تواند با توجه به تجربه اش شکل دلخواه شما را در هنگام جراحی بینی برایتان بوجود آورد.
    شخص می تواند شکل دلخواهش را تقاضا کند که جراح نیز پس از بررسی های تخصصی در بسیاری مواقع قادر به پیاده سازی طرح مورد نظر خواهد بود. البته قبل از جراحی می توان با کامپیوتر شکل مطلوب را که با چهره شخص تناسب کامل نیز داشته باشد پیاده سازی کرد. لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع نتیجه نهایی بهتر از طراحی کامپیوتری بینی می باشد.


    سئوالاتی که شما باید قبل از جراحی بینی خود پاسخ آنها را بیابید؟

    پس از آنکه شما تصمیم به جراحی بینی خود گرفتید مناسب ترین گزینه این است که با یک جراح مشاوره کنید. در هنگام مشاوره شما می توانید به پاسخ بسیاری از سئوالاتتان دست یابد که چند مورد از سئوالها در اینجا قرار داده شده اند.


    پرسش های عمومی جراحی بینی:

    آیا جراحی بینی برای من مناسب است؟ ( آیا من کاندید مناسبی برای عمل بینی هستم؟ )
    آیا جایگزین دیگری به جای جراحی بینی به من توصیه می شود؟
    جراحی بینی چه نتایجی برای من خواهد داشت؟
    هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟
    آیا جراحی بینی های گوشتی توصیه می شود؟
    آیا جراحی بینی های مشکل دار و بینی دارای انحراف فایده ای دارد؟
    آیا می توان جراحی بینی را به صورت سرپایی انجام داد؟
    آیا قبل از جراحی من نیاز به انجام آزمایش خون و اشعه ایکس خواهم داشت؟
    چگونه می توانم هر چه سریعتر تحت جراحی قرار بگیرم؟
    سئوال در مورد روش جراحی بینی:
    عمل جراحی بینی چگونه انجام می گیرد؟
    روش های جراحی بین تا چه حد موفقیت آمیز هستند؟
    شما ( جراح ) چقدر در رابطه با جراحی بینی دارای تجربه می باشید؟
    چند وقت یکبار عمل بینی انجام می دهید؟
    خطرات مرتبط با جراحی بینی چه هستند؟
    پس از جراحی بینی چه مشکلاتی ممکن است به وجود بیاید؟
    بینی من با چه روشی انجام می شود ؟
    عمل بینی معمولا چه مقدار طول می کشد؟
    به چه آمادگی هایی قبل از عمل بینی نیاز دارم؟
     آیا حین جراحی بینی خود به یک همراه نیاز خواهم داشت؟
    پرسش و پاسخ های عمومی جراحی بینی:
    چه مقدار زمان می برد تا پس از جراحی بینی بهبودی حاصل شود؟
     پس از جراحی بینی به چه مراقبت هایی نیاز خواهم داشت؟
    آیا پس از عمل بینی من به کسی برای مراقبت نیاز خواهم داشت؟
    آیا پس از جراحی بینی محدودیتی برای فعالیت هایم به وجو خواهد آمد؟
    چه رژیم غذایی را پس از عمل بینی باید رعایت کنم؟
    پس از جراحی در صورت بروز چه علائمی باید با پزشک خود تماس بگیرم؟
    پس از جراحی بینی از چه داروهایی می توانم استفاده کنم؟
    چه مدت طول خواهد کشید تا من بتوانم به سر کار خود بازگردم؟
    تا کی باید از چسب بینی استفاده کنم؟
    چگونه میتوانم سریعتر فعالیت های طبیعی خودم را پس از عمل بینی از سر بگیرم؟جراحی بینی
  • ۱۴:۴۰   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    معرفی جراح بینی

    با سابقه ی سی ساله کار در زمینه جراحی، تجربیات کافی در انجام جراحی های پلاستیک ، به خصوص صورت و بینی ، جراحی های آندوسکوپیک، و همچنین دیگر جراحی های زیبایی را کسب نموده در حال حاضر در بیمارستان حضرت فاطمه ( وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران ) و به عنوان رئیس بخش جراحی پلاستیک در بیمارستان آراد تهران مشغول به کار بوده و علاوه بر فعالیت در زمینه جراحی پلاستیک ، به امر آموزش و پژوهش نیز مشغول است .
     
    عکس نمونه جراحی بینی 
     

    جراحی بینی

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۲۶/۷/۱۳۹۶   ۱۴:۵۳
  • ۱۴:۴۱   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

     معرفی جراح بینی

     
    عکس نمونه جراحی بینی 
     
     
     

    جراحی بینی

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۲۶/۷/۱۳۹۶   ۱۲:۳۹
  • leftPublish
  • ۱۴:۴۳   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

     معرفی جراح بینی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۲۶/۷/۱۳۹۶   ۱۲:۳۷
  • ۱۴:۴۴   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر جوادی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۴:۴۶   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر رضایی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۴:۵۶   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر شریعتی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۴:۵۷   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر ایزدی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۵:۰۱   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر شیرازی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۵:۰۲   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

     دکتر اسماعیلی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۵:۰۲   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    دراین پست راجع به مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی اشاره میکنیم.
    ========================================
    _بعد از رسیدن به منزل در جایی که راحت تر هستید استراحت کنید .در ۲_۳ روز اول جهت کاهش تورم بهتر است هنگام دراز کشیدن سر شما کمی بالاتر باشد . کمپرس سرد پیشانی و گونه ها نیز در این فاصله مفید است . فعالیتهای روزانه خود را می توانید با احتیاط شروع کنید ولی سعی کنید بیشتر از همیشه استراحت کنید.

    _اگر بعد از جراحی احساس تهوع می کنید نگران نباشید.سعی کنید در حد تحمل مایعات مصرف کنید و از خوردن غذاهای سنگین اجتناب کنید.

    _ داروهای تجویز شده خود را مطابق دستور مصرف نمایید . در صورت احساس درد از مسکن های تجویز شده استفاده نمایید .

    _ خروج ترشحات در روزهای اول بعد از عمل طبیعی است که ممکن است خونی باشد. در صورت جمع شدن ترشحات نزدیک سوراخ بینی می توانید آنها را توسط گوش پاک کن مرطوبی با ملایمت پاک کنید .

    _به مدت ده روز از فین کردن خودداری کنید و از بلند کردن اجسام سنگین , خم شدن و زور زدن پرهیز نمایید.

    _از خندیدن ، خوردن غذاهای جویدنی و انجام مکالمات طولانی تا دو هفته خودداری کنید.از مسواک نرم استفاده کرده دندانهای بالا را با ملایمت مسواک بزنید.

    _از انجام ورزشهای هوازی(که ضربان قلب را از ۹۰ در دقیقه بالاتر می برد)تا ۴هفته , شنا و ورزش هایی که احتمال برخورد در آنها وجود دارد تا دو ماه اجتناب کنید.هر ضربه در طول این مدت میتواند سبب جابجا شدن استخوانهای بینی شود.

    _از آنجاییکه حرارت باعث تورم بینی می شود تا ۶ هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا لامپ های آفتابی و حضور در سونا پرهیز کنید.

    _به خاطر داشته باشید که شدت تورم در دو طرف بینی متفاوت است.حتی اگر کار مشابهی در هر دو طرف انجام شده باشد.در صورت تفاوت میزان کبودی و تورم دو طرف نگران نباشید.

    _ چسبی که روی بینی شما قرار می گیرد جهت کمک به کاهش تورم و چسبیدن پوست به اسکلت بینی است . چسب را باید تا حد امکان خشک نگه دارید . حمام کردن به صورت شستشوی موها از پشت و شستشوی جداگانه بدن بدون خیس شدن صورت در هفته اول موردی ندارد . صورت خود را می توانید با استفاده از دستمال مرطوب تمیز کنید .

    _ استفاده از لنز های تماسی از روز سوم مجاز است ولی حداقل به مدت ۶ هفته از زدن عینک خودداری کنید .
    _احتمال کبودی بعد از عمل وجود دارد بخصوص در افرادی که پوست نازک و یا استخوان های محکمی دارند ،ولی حداکثر ظرف ۷ـ۱۰ روز بر طرف می گردد . می توانید بعد از روز سوم از لوازم آرایشی استفاده نمایید .

    _ در طول یک هفته بعد از عمل از لباسهایی استفاده کنید که راحت بوده و از جلو یا پشت بسته می شوند.از پوشیدن تی شرت /یقه اسکی و لباس هایی که از سر پوشیده شوند خودداری کنید.

    _ با توجه به تغییر در مقدار و جهت جریان هوا بعد از عمل چند هفته فرصت لازم است تا به احساس جدید خود هنگام تنفس عادت کنید .

    _ بینی شما تا چند هفته پس از عمل ممکن است بی حس باشد که برگشت آن در ناحیه سر بینی معمولأ طولانی تر است . زمانیکه نوک بینی بی حس است آن را بزرگتر احساس می کنید ( مشابه احساسی که بعد از بی حسی دندانپزشکی در لب خود دارید ).

    _سطح بینی شما توسط اسپلینت محافظت می گردد که یک هفته بعد از عمل در مطب برداشته می شود . بخیه ها نیز در همین جلسه خارج خواهند شد .

    _چنانچه در هر زمان دچار خونریزی از بینی شدید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید.آرام بنشینید و سر را کمی به جلو خم کنید.از خارج با انگشتهای شست و اشاره بالای سوراخهای بینی را فشار دهید.به مدت بیست دقیقه به صورت متناوب فشار وارده را کم وزیاد کنید.استفاده از کمپرس یخ روی بینی نیز مفید است.در صورت تداوم خونریزی تماس بگیرید.
  • ۱۵:۰۴   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر محمدرضا محرابی

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • ۱۵:۰۵   ۱۳۹۲/۱۰/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
     معرفی جراح بینی

    دکتر صالح راد

    عکس نمونه جراحی بینی 

    جراحی بینی
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان