خانه
150K

فال تاروت - فال قهوه

  • ۰۱:۰۹   ۱۳۹۳/۵/۲۹
    avatar
    کاربر جديد|44 |79 پست
    سلام دوستان عزیز

    من فال تاروت و قهوه اینترنتی - غیر حضوری براتون میگیرم و لطفا ایمیلتون رو پیام خصوصی بدین تا شرایط و براتون بفرستم

    اینجا اطلاعاتی از تاریخچه فال تاروت و فال قهوه براتون میگم و امید وارم خوشتون بیاد

    اینم آدرس وبلاگم هست

    faltarot.persianblog.ir


    ویرایش شده توسط لبخند در تاریخ ۲۹/۵/۱۳۹۳   ۰۱:۴۹
  • leftPublish
  • ۱۸:۵۹   ۱۳۹۳/۶/۲
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    مریم الدوله عزیز پیام زدم برات چک کن
  • ۱۵:۲۹   ۱۳۹۳/۶/۳
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    این مطلب رو توی سایتی دیدم برای شما میزارم. یکروز با جزئیات بیشتری به قلم خودم براتون در مورد شغلهای مناسب متولدین ماه صحبت خواهم کرد. یکی از مهمترین مشکلات زندگی ما که معمولا دیر متوجه جبرانش میشیم انتخاب رشته تخصیلی نامناسب با روحیاتمون و همینطور شغلهاییه که باعث میشه همیشه حس کنیم تو زندگیمون خیلی چیزها کم داریم.
    طالع بینی مشاغل.
    فروردین: متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و...همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.
    اردیبهشت: متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.
    خرداد: متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت). از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر 5 سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.
    تیر: متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.
    مرداد:بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند. این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.
    شهریور: تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن!" است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.
    مهر: این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.
    آبان: متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.
    آذر: متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.
    دی: متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.
    بهمن: متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.
    اسفند: متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد.
  • ۱۶:۱۴   ۱۳۹۳/۶/۳
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    فال قهوه به معنای خواندن و تفسیر نشانه های بازمانده قهوه در فنجان، ریشه در هنر تفسیر تفاله چای در چین باستان دارد. چای که در اصل نوشیدنی راهبان بود، در فنجانهایی زنگوله شکل نوشیده میشد .

    قبل از اینکه فال چای در میان این راهبان مرسوم شود، آنها با بررسی نقوش ایجاد شده در قسمت داخلی زنگوله های معبد به پیش بینی اینده میپرداختند و بعدها فرم زنگوله را برای فنجانهای بدون دسته چای خوری به کار بردند.



    فال قهوه به معنای خواندن و تفسیر نشانه های بازمانده قهوه در فنجان، ریشه در هنر تفسیر تفاله چای در چین باستان دارد. چای که در اصل نوشیدنی راهبان بود، در فنجانهایی زنگوله شکل نوشیده میشد .

    قبل از اینکه فال چای در میان این راهبان مرسوم شود، آنها با بررسی نقوش ایجاد شده در قسمت داخلی زنگوله های معبد به پیش بینی اینده میپرداختند و بعدها فرم زنگوله را برای فنجانهای بدون دسته چای خوری به کار بردند.

    این شیوه پیشگویی بعدها در نزد اعراب و با استفاده از تفاله قهوه مرسوم شد. دانه قهوه برای اولین بار توسط اعراب و در حدود سال ۶۰۰ میلادی کشف شد و کاشتن و نوشیدن آن تا صدها سال جزو اسرار این قوم بود.

    اعراب در ابتدا قهوه را بدون برشته کردن و به صورت سبز دم میکردند که یک نوشیدنی رقیق مانند چای از آن حاصل میشد. در اواخر قرن ۱۳ میلادی آنها ابتدا قهوه را بو داده، آسیاب میکردند و سپس دم کرده آنرا مینوشیدند.

    مرکز کشت قهوه در یمن بود و کم کم استفاده از آن در سراسر شبه جزیره عربستان رواج یافت و بعدها توسط حکام عثمانی به ترکیه رسید. اولین قهوه خانه جهان به نام کیواهان Kiva Han، در سال ۱۴۷۵ در قسطنطنیه تاسیس شد.

    ورود قهوه به اروپا و پیدایش فالگیران
    شناسایی و آغاز مصرف قهوه توسط ساکنان اروپای غربی و آمریکا تا اواخر قرن ۱۸ میلادی صورت نگرفت.

    در وین سال ۱۶۸۳، هنگامی که ترکان مجبور به شکستن محاصره وین شدند، ۵۰۰ گونی قهوه را بر جا گذاشتند. یک تاجر لهستانی متهور از این قهوه استفاده کرد و اولین قهوه خانه برلین را راه اندازی نمود.

    قهوه به سرعت مبدل به نوشیدنی دلخواه طبقه متوسط اروپایی شد و قهوه خانه های متعدد در گوشه و کنار برپا شدند. اصطلاح باریستا Barista، به معنای یک قهوه چی که بتواند نوشیدنیهای مختلفی از قهوه تهیه کرده و در این کار استاد باشد، در همین دوران بر سر زبانها افتاد.
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    ارسال به دوستان
    شما میوه کدام درخت هستید؟ (با توجه به روز تولدتان)

    شما میوه کدام درخت هستید؟

    ( 24 خرداد تا 4 تیر) درخت سیب ( عشق)

    فردی آرام، گاهی اوقات خجالتی، بسیار جذاب و دلربا با رفتاری مناسب و سنجیده، ماجراجو و بی باک، حساس و ... دوست دارید که دیگران را دوست داشته باشید و سایرین هم شما را دوست داشته باشند. با وفا، حساس و بسیار بخشنده و با استعداد. شما عاشق بچه ها هستید.

    ( 25 اردیبهشت تا 3 خرداد) ( 22 آبان تا 1 آذر) درخت ون ( بلند پروازی)

    فوق العاده جذاب، پرانرژی، خودجوش و پر مسئولیت هستید.انتقاد را دوست ندارید. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمینان هستید. به پول اهیمت می دهید. خواستار توجه از سوی دیگران هستید و به پشتوانه و حمایت احساسی نیاز دارید.

    (22 آذر تا 1 دی) درخت راش ( خلاقیت)

    فردی با سلیقه،کسی که به ظاهر خودش اهمیت زیادی می دهد. یک برنامه ریز خوب برای زندگی و کار و مسائل اقتصادی، فردی که بدون لزوم بی گدار به آب نمی زند. منطقی و مونس و یاری بی نظیر در زندگی به شمار می روید.

    (26 تیر تا 4 مرداد) ( 25 دی تا 3 بهمن) درخت سرو ( اعتماد به نفس)

    فردی با توان و قدرت فوق العاده، کسی که می داند چطور خود را با شرایط مختلف در زندگی وفق بدهد.هدیای غیر منتظره را دوست دارد و از سلامتی بدنی برخوردار است. خجالتی نیست و اعتماد به نفس دارد. سخنرانی برجسته، فردی مصمم و با اراده، کمی عجول و بی طاقت و دوست دارد که دیگران را تحت تأثیر قرار بدهد. با استعداد، سخت کوش و اغلب خوش بین است و قادر است سریع تصمیم بگیرد.

    (15 تا 24 اردیبهشت) ( 12 تا 21 آبان) درخت شاه بلوط ( درستکاری)

    هیکل و اندامی خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهی بالا، یک طراح و سیاستمدار است. به راحتی آزرده خاطر می شود. بسیار حساس، کوشا، گاهی اوقات برتر از دیگران عمل می کند و گاهی در ارتباطات خود با سایرین سوء تفاهم برایش بوجود می آید. خانواده مدار و از لحاظ فیزیکی روی فرم است.

    (14 تا 23 مرداد) ( 9 تا 18 بهمن) درخت سدر ( وفاداری)

    فردی قوی، عضلانی، انعطاف پذیر، کسی که آنچه زندگی به اجبار به او می دهد می پذیرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعی می کند ساده و خوش بین باشد.دوست دارد از نظر مالی مستقل عمل کند. مهربان و عاطفی، از تنهائی متنفر، با وفا و گاهی اوقات هم به زودی عصبانی می شود. با احتیاط، تحصیل علم و دانش و کمک به دیگران را دوست دارد.

    (16 تا 25 تیر) ( 12 تا 24 دی) درخت نارون ( بزرگواری)

    قیافه و ظاهری خوب دارد و در پوشیدن لباس خوش سلیقه است. تقاضا و خواسته های او در حد اعتدال است. کم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمی کند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمایی بشود اما نه اینکه از دیگران اطاعت کند. شریکی درستکار و با وفا و دوست دارد برای سایرین تصمیم بگیرد. بزرگوار و نجیب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردی کارآمد است.

    ( 14 تا 23 خرداد) ( 12 تا 21 آذر) درخت انجیر ( حساسیت)

    فردی مستقل، درستکار، با وفا که از ضد و نقیض گویی و بحث متنفر است. زندگی و دوستانش را دوست دارد. از بچه ها و حیوانات لذت میبرد. اجتماعی و شوخ طبع است و دوست دارد که بعد از ساعت های طولانی کار سخت استراحت کند و از استعداد هنری و هوش بالایی برخوردار است.

    (5 تیر تا 15 تیر) ( 2 تا 11 دی) درخت صنوبر ( رمز و راز)

    فوق العاده با سلیقه است و نمی تواند تنش و فشار عصبی را تحمل کند. زیبایی را دوست دارد. گاهی افسرده می شود. سرسخت و لجباز است و به همان نسبت که دوست دارد نزدیکان خود را حمایت و مراقبت کند با افراد غریبه هم به همان شکل رفتار میکند. نسبتاً کم ادعا، سخت کوش، با استعداد، فداکار، دور از خودپسندی و فردی که دوستان زیادی دارد و بسیار قابل اعتماد است.

    ( 24 شهریور تا 3 مهر) ( 22 تا 30 اسفند) درخت فندق ( خارق العادگی)

    جذاب و گیرا، شوخ طبع، بسیار فهمیده و فردی که می داند چطور روی دیگران تأثیر ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعی، فعال، مردمی و اغلب اوقات دمدمی مزاج، درستکار، کمال گرا و در رعایت عدل و انصاف قاضی خوبی است.

    ( 13 تا 22 شهریور ) ( 11 تا 21 اسفند) درخت لیمو ترش ( شک و تردید)

    یا هوش و سخت کوش است و آنچه را زندگی به او می دهد می پذیرد. البته بعد از آنکه سعی می کند شرایط بد را به خوب تغییر بدهد. از فشارهای عصبی نفرت دارد. از مسافرت و تعطیلات کوتاه لذت میبرد. ممکن است خشن به نظر بیاید اما واقعاً روحی لطیف دارد. همیشه آماده جانفشانی برای افراد خانواده و دوستان است. بسیار بااستعداد است اما برای استفاده و بهره بردن از آنها باید زمان پیدا کند. خصلت رهبری بالایی دارد و فوق العاده وفادار است.

    ( 4 تا 13 خرداد) ( 2 تا 11 آذر) درخت ممرز ( خوش سلیقگی)

    زیباست و به اوضاع و احوال و ظاهر خود توجه دارد. خوش سلیقه و فداکار است وزندگی را تا جایی که ممکن باشد راحت می گیرد. زندگی را به سوی منطق و انضباط سوق می دهد. به دنبال مهربانی و تقدیر از دوستان است. تصمیم گیری برای او سخت است و فردی بسیار قابل اعتماد به شمار می رود.

    ( 11 تا 20 فروردین) ( 14 تا 23 مهر) درخت افرا ( استقلال فکری)

    فردی معمولی نیست و سرشار از تصور و خلاقیت و ابتکار، خجالتی و تودار، بلندپرواز و مغرور است. متکی به نفس، به دنبال تجارب جدید و گاهی عصبی است اما حافظه و ذهنی قوی دارد و به آسانی یاد می گیرد و همیشه می خواهد اثری خوب روی دیگران داشته باشد.

    ( 23 شهریور) درخت زیتون ( عقل)

    عاشق مهربانی و رأفت، منطقی و متعادل است و از خشونت دوری می کند. بردبار و شکیبا،با نشاط و سرزنده، آرام و عادل است و قلبی رئوف و مهربان دارد. از هرگونه بخل و حسادت دوری می کند. عاشق مطالعه است و از معاشرت با افراد آگاه و فرهیخته لذت می برد.

    (24 مرداد تا 2 شهریور) ( 19 تا 30 بهمن) درخت کاج ( صلح وآشتی)

    عاشق مصاحبت و شرکت در گفتگوهایی است که به توافق منجر بشود. باید در زندگی آرامش داشته باشد. عاشق کمک کردن به دیگران است و تخیلی پویا دارد. دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد. همیشه ملاحظه دیگران را می کند. با همه خیلی دوستانه رفتار می کند. احساسات لطیفی دارد و به عاطفه و اطمینان خاطر نیاز دارد.

    ( 1 تا 14 اردیبهشت) ( 5 تا 13 مرداد) ( 4 تا 8 بهمن) درخت سپیدار (تردید و عدم ثبات)

    جذاب به نظرمی آید. با استعداد است.اما اعتماد به نفس بالایی ندارد. در مواقع لزوم بسیار شجاع است و به مهربانی و جوی خوشایند نیاز دارد. بسیار مشکل پسند و غالباً تنها است و طبعی هنرمندانه دارد. هماهنگ کننده خوبی است و به فلسفه علاقمند است. در هر موقعیتی قابل اعتماد است و به طور جدی در امور مشارکت دارد.

    ( 1 تا 10 فروردین) ( 4 تا 13 مهر) درخت زبان گنجشک ( حساسیت)

    سرشار از جذابیت، با نشاط و سرزنده است و دوست دارد توجه دیگران را به خود جلب کند. عاشق زندگی، فعالیت و حتی پیچیدگی ها است. مستقل، خوش سلیقه، پراحساس،یار و هم صحبتی خوب است. کسی که تمایل به عفو و گذشت ندارد.

    (21 تا 31 فروردین) ( 24 مهر تا 11 آبان) درخت گردو ( اشتیاق و شور)

    نجیب و با دید وسیع نسبت به جهان، خودجوش و بلندپروازی او نامحدود است. فردی غیرقابل انعطاف، شریکی استثنائی اما بدقلق است. همیشه مورد علاقه نیست اما اغلب تمجید و تحسین می شود. مدیر و باهوش، بسیار پر حرارت اما گاهی اوقات مغرور است.

    ( 3 تا 12 شهریور) ( 1 تا 10 اسفند) درخت بید مجنون ( اندوه)

    فردی که دوست دارد از فشارهای روحی دور باشد. زندگی خانوادگی را دوست دارد و سرشار از امید و رؤیا است. جذاب،بسیارمهربان،عاشق زیبایی، با استعداد زیاد در موسیقی، عاشق سفر به نقاط غیرمعمول،خستگی ناپذیر، غیرقابل پیش بینی، درستکار و فردی که می تواند تحت تأثیر قرار بگیرد اما نه هنگامی که در تنگنا باشد. حس ششم خوبی دارد و عاشق خنداندن دیگران است.
    برگرفته از مجله خانواده - ترجمه: رویا جبلی سینگی
    منبع : نیک صالحی
  • ۱۴:۳۸   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    Arusha
    دو ستاره ⋆⋆|6112 |2848 پست
    چه جالب بود مرسی لبخند جون(من درخت لیموترشم)
  • leftPublish
  • ۱۴:۴۱   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    صورتــــــــــــــــی
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|18882
    من هم فال قهوه رو امتحان کردم هم تاروت رو...
    تاروت واقعا راست گفت.
    قهوه خیلی اگر و اما و شاید توش میاره.
  • ۱۴:۴۲   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    صورتــــــــــــــــی
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|18882
    اروشا منم لیمو ترشم...
  • ۱۵:۰۱   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    خواهش میکنم اروشا جون
    ویرایش شده توسط لبخند در تاریخ ۴/۶/۱۳۹۳   ۱۵:۵۹
  • ۱۵:۰۲   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    خصوصیات متولدین ماه های مختلف:سمبل-عنصر-سیاره -روز اقبال-اعداد شانس-سنگ خوش یمن-رنگ

    فروردين


    سمبل : قوچ

    عنصر: آتش

    سياره : مريخ

    عضو آسيب پذير :سر

    روز اقبال : سه شنبه

    اعداد شانس : 6 ، 9

    سنگ خوش يمن: الماس

    رنگ : قرمز

    فرورديني ها در پي عشق آتشين و پر شورترين عشق ممكن اند

    او خود به خود جنس مخالف را جذب مي كند . لذتهاي جسماني براي او

    بسيار اهميت دارد و گاه احساس مالكيت شديدي نسبت به معشوق خود

    را دارد
    -----------------------------------------
    ارديبهشت

    سمبل : گاو نر

    عنصر : خاك

    سياره : ناهيد

    عضو آسيب پذير : گردن

    روز اقبال : جمعه

    اعداد شانس : 4و6

    سنگ خوش يمن : زمرد سبز

    رنگ : آبي روشن

    گل : خشخاش

    حيوان : گاو

    جذاب است و عشقش تا حدي نفساني.براي او عشق اهميت زيادي

    دارد و اگر عاشق شود عاشقي فداكار خواهد بودمعمولا صبر ميكند

    ابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت كند و سپس خود را در اين

    تعهد شريك ميكند
    -----------------------------------------
    خرداد

    سمبل : دو قلوها

    عنصر : هوا

    سياره : عطارد

    عضو آسيب پذير : دست و شانه

    روز اقبال :چهارشنبه

    اعداد شانس : 5و9

    سنگ خوش يمن : عقيق

    رنگ : زرد

    گل : زنبق

    حيوان : پروانه

    چه راحت ميتوان عاشق او شد. جذابيت و شيريني كلام او به خوبي

    بر اين مدعاست.او عاشق شادي و خوش بودن است و اگر نتواني

    او را شاد كني جذابيت خود را از دست مي دهي
    -----------------------------------------
    تير

    سمبل : خرچنگ

    عنصر : آب

    سياره : ماه

    عضو آسيب پذير : سينه و شكم

    روز اقبال : دوشنبه

    اعداد شانس :3و7


    سنگ خوش يمن : مرواريد

    رنگ : نقره ايي

    حيوان : حيوانات صدفدار

    او مانند سياره خود ، ماه در حال تغيير است اگر به او اطمينان كامل

    نداشته باشي هرگز رابطه ي عاشقانه با اونخواهيد داشتاو از عشق ورزيدن

    لذت مي برد و در عوض ميخواد آن را دريافت كند
    -----------------------------------------
    مرداد

    سمبل : شير

    عنصر :آتش

    سياره : خورشيد

    عضو آسيب پذير : قلب و پشت بدن

    روز اقبال : يكشنبه

    اعداد شانس : 8و9

    سنگ خوش يمن : ياقوت

    رنگ : زرد

    گل : آفتابگردان

    حيوان : گربه سانان

    عاشق عاشق شدن است و معشوق خود را غرق هداياي خود مي كند
    تلاش مي كند تا رابطه ي عاشقانه ي بي نقصي را خلق كند
    -----------------------------------------
    شهريور

    سمبل : باكره

    عنصر : خاك

    سياره : عطارد

    عضو آسيب پذير : سيستم عصبي

    روز اقبال : چهارشنبه

    اعداد شانس : 3و5

    سنگ خوش يمن : ياقئت كبود

    رنگ : سبز

    گل : بنفشه

    حيوان : سگ كوچك – گربه
    مي تواند چنان تودار باشد كه به نظر برسد كه از برخورد با ديگران
    منع شده .ولي آن گاه كه به عشق واقعي خود دست پيدا كند ديگر اين ويژگي او
    را نخواهيد ديد.براي چنين انسان فدكارومهربان تحمل سختي بسيار با ارزش است
    او به آساني در عشق گول نمي خورد چون مي داند در پي چيست
    -----------------------------------------
    مهر

    سمبل : ترازو

    عنصر : هوا

    سياره : ونوس

    عضو آسيب پذير : كمر و كليه ها

    روز اقبال : جمعه

    اعداد شانس : 6و9

    سنگ خوش يمن : الماس

    رنگ : آبي و بنفش

    گل : سرخ

    حيوان : خزندگان

    او مي تواند دوست خوب و ميزباني عالي باشد او در سياست

    دومي ندارد.

    -----------------------------------------

    آبان

    سمبل : عقرب

    عنصر : آب

    سياره : پلوتون

    روز اقبال : سه شنبه

    اعداد شانس : 2و4

    سنگ خوش يمن : ياقوت زرد

    رنگ : قرمز

    حيوان : حشرات
    مرموز است ولي ميتواند عاشق باشد.از حمايت ديگران لذت مي برد
    او مي تواند حسود و تودار باشد.با كسي كه حس كند قابل اطمينان است
    كنار مي آيد
    -----------------------------------------

    آذر

    سمبل : كمان دار

    عنصر : آتش

    سياره : ژوپيتر

    عضو آسيب پذير : كبد

    روز اقبال : پنج شنبه

    اعداد شانس : 5و7

    سنگ خوش يمن : فيروزه

    رنگ : ارغواني

    گل : نرگس

    حيوان : اسب

    اگر شخص مورد علاقه اش را پيدا كند وفادار است.مشكل اينجاست
    كه خواسته اش را بيان نمي كند و صبر ميكند تا خودتان حدس بزنيد
    -----------------------------------------
    دي

    سمبل : بز

    عنصر سمبل : بز

    عنصر : خاك

    سياره : زحل

    عضو آسيب پذير : زانو- استخوان

    روز اقبال : شنبه

    اعداد شانس :8و9

    سنگ خوش يمن : عقيق رنگارنگ

    رنگ : سياه و قهوه ايي
    عجله ايي در عشق ندارد.نه به سرعت عاشق مي شود نه به
    سادگي راز دل خود را مي گويد او همواره در حركت است ولي
    نمي داند چرا.فقط مي داند بايد موفق شود اگر فكر ميكنيد مي توانيد
    او را از رسيدن به هدفش باز داريد و به سمت خود جذب
    كنيد سخت در اشتباهيد

    -----------------------------------------
    بهمن

    سمبل : آب گير

    عنصر : هوا

    سياره : زهره

    عضو آسيب پذير : مچ و ساق پاها

    روز اقبال : چهارشنبه

    اعداد شانس : 1و7

    سنگ خوش يمن : ياقوت ارغواني

    رنگ : آبي

    حيوان : پرندگان درشت اندام

    اگر عاشق متولد بهمن باشيد با تمام وجود عاشق شما خواهد شد

    تنها نكته ايي كه بايد از آن دوري جوييد اين است كه بر سر راه

    پيشرفت او قرار نگيريد. او عاشقي صادق است. دير عصباني

    مي شود. آزار دهنده نيست .برنامه هاي خودش را دارد .هرگز تغيير

    نخواهد كرد.اگر نتوانيد خود را با ايده هاي گوناگون مذهبي ،فرهنگي

    و اجتماعي او هماهنگ كنيد هرگز شانسي براي دستيابي به عشق پايدار

    او نخواهيد داشت

    -----------------------------------------
    اسفند

    سمبل : دو ماهي كه خلاف جهت هم شنا مي كنند

    عنصر : آب

    سياره : نپتون

    عضو آسيب پذير : پاها

    روز اقبال : جمعه

    اعداد شانس : 2و6

    سنگ خوش يمن : ياقوت كبود

    رنگ : سبز روشن

    گل : نسرين

    حيوان : ماهي

    او به پاي معشوق فداكاري هاي بسيار مي كند

    اگر عاشق شماست واقعا خوشبختيد.

    براي حفظ اين رابطه از هيچ كاري رويگردان نيست

    مادامي كه به او وفادار باشيد از آن شما خواهد بود
  • ۱۵:۱۷   ۱۳۹۳/۶/۴
    avatar
    صورتــــــــــــــــی
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|18882
    اسفندی ها چقدر ماهن آخـــــــــــه....
    میگن آدما دو دسته ان:یا اسفندی ان یا آرزو میکنن ای کاش اسفند بدنیا میومدن
  • leftPublish
  • ۱۰:۳۶   ۱۳۹۳/۶/۶
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست

    در صورتیکه تاریخ تولد شما در :
    • بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است
    • بین 12 دی ماه تا21 دی ماه باشد شما نارنجی هستید
    • بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید
    • بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید
    • بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید
    • بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید
    • بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید
    • بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما کبودی رنگ هستید
    • بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیمویی هستید
    • اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
    • بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
    • بین 12 تا 21 فروردین باشد شما سرمه ای است
    • بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید
    • بین یکم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید
    • بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید
    • بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید
    • بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید
    • بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاکستری هستید
    • بین 24 خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمائی هستید
    • سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاکستری است
    • بین 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه باشد شما قرمز هستید
    • بین 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه باشد شما نارنجی هستید
    • بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید
    • بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید
    • بین 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبی هستید
    • بین 23 مرداد تا یکم شهریور باشد شما سبز هستید
    • بین 2 شهریور تا 11 شهریور باشد شما قهوه ای هستید
    • بین 12 شهریور تا 21 شهریور باشد شما کبود رنگ هستید
    • بین 22 شهریور تا 31 شهریور باشد شما لیموئی هستید
    • متولدین یکم مهر ماه زیتونی هستند
    • بین 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغوانی هستید
    • بین 12 مهر تا 21 مهر ماه شما رنگ سرمه ای دارید
    • بین 22 مهر ماه تا یکم آبان ماه شما نقره ای هستید
    • بین 2 آبان تا 20 آبانماه باشد شما سفید هستید
    • بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شما طلائی است
    • بین یکم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید
    • بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاکستری هستید
    • بین 21 آذر تا 30 آذر باشد شما خرمائی رنگ هستید
    • متولدین اول دیماه نیلی رنگ هست
  • ۱۰:۳۸   ۱۳۹۳/۶/۶
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    معنی رنگها

    قرمز
    با نمک و دوستداشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق.......و
    اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید. با روحیه و
    بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید
    قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این
    همان عشقی است که میتواند در راهی که در پیش دارید
    همراهتان باشد
    آدمهایی را که راحت صحبت میکنند دوست دارید این آدمها
    باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

    شیری رنگ
    اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد
    ولی همیشه بشاش است.
    شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت
    خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میکنید
    و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای
    طولانی دوستش خواهید داشت.

    نیلی
    شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در
    انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفکر انتخاب
    می کنید و بسیار بندرت مرتکب اشتباه احمقانه میشوید
    دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید
    پیدا کنید.

    خاکستری
    جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی کنید
    و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید. اما ضمنا
    میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و
    نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید
    روز مردم را روشن کنید. شما میدانید در زمان مناسب چه
    بگویید و خوش اخلاق هستید.

    سبز
    خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم
    خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم
    آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی
    باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد
    مورد نظرت می مانید.


    طلائی
    شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم
    بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید. بسیار سخت میتوانی فرد
    مورد نظرت را پیدا کنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان
    متمادی دوباره عاشق نمی شوی.

    صورتی
    شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست
    دارید به سایرین کمک کنید. اما به سادگی قانع نمی شوی.
    دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز
    مانند آنچه در قصه هاست هستید.

    زرد
    شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ،
    و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم
    میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره
    در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.

    خرمائی
    باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز
    را مطابق میل خود کنید که گاهی میتواند بدلیل عدم توجه
    به نظر دیگران مشکل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور
    هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار
    است فرد بهتری پیدا کنید.

    نارنجی
    در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه
    با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها
    دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میکنید ، فردی
    آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و
    قدر آنچه را که دارید میدانید، گاهی اوقات واکنشتان
    زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.

    ارغوانی
    اسرار آمیز هستید، بهیچوجه خودخواه نیستید ، زود و آسان
    نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند
    غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید
    دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را
    فراموش میکنید. بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد.

    لیموئی
    آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت
    می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض میکنید، نمی
    توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که
    اعتماد و علاقه همه را جلب میکند.

    نقره ای
    خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را
    بیازمایید. علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می
    آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی
    میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به
    کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا
    پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.

    سیاه
    شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در
    زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی گرفتید، روی
    تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز
    توام با مبارزه است و مثل همه نیست.

    زیتونی
    شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و
    دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست
    است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت
    نورزید.


    قهوه ای
    فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به
    شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به
    چیزی که میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها
    میکنید.

    آبی
    اتکا به نفس کمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند
    هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از
    دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه
    از قلبتان.

    سرمه ای
    شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه
    چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید
    زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان
    مشکل است آنها را ببخشید.

    سفید
    شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید
    نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه
    این حالت شما را دوست دارند.

    کبود
    احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میکند اغلب تنها
    هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی
    حرف مردم را زود باور میکنید.
  • ۱۲:۲۹   ۱۳۹۳/۶/۸
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    سنگهای شفابخش برای زنان


    اشك سرخپوست يا « سنگ غم »

    خيلي تيره است ولي در عين حال نور را از خود عبور مي دهد.
    اگر شما تكه كوچكي از آن را جلوي نور نگه داريد مي توانيد همچون شيشه، طرف ديگر را ببينيد.
    به هرحال ، اگر شما از سنگ اشك سرخپوست براي جذب احساسات منفي استفاده كنيد، خواهيد ديد كه قسمتي از فضاي دروني آن تيره و كدر مي شود و گاهي اوقات بعد از برطرف شدن غم و اندوه ، دوباره شفاف مي گردد.
    اشك سرخپوست كمك مي كند كه اشكهاي زنان از چشمانش جاري شود و همه موانعي را كه فرد را از تجربه غم و اندوه سنگين باز مي دارد از ميان بر مي دارد.
    اين سنگ همه عقده هاي فروخفته را بيدار مي كند و باعث سبك شدن روح شخص مي شود.
    اين سنگ سپس غم و اندوه شخص را از او مي گيرد و تغيير رنگ مي دهد و تيره مي شود


    لعل بنفش يا «‌ سنگ شفا دهنده »‌

    بدبيني و منفي گرايي را از وجود فرد دور مي كند و به او صفا و پاكي مي بخشد.
    اين سنگ احساس حقارت و خودكم بيني را در فرد از بين مي برد و به او يك چشم انداز معنوي مي بخشد.
    آرامش و صبر را در شخص افزايش مي دهد و قلب را سبك مي كند.



    كهربا يا « سنگ آرامش دهنده »

    كهربا يا « سنگ آرامش دهنده » نوعي كريستال است كه به اعصاب شخص آرامش مي بخشد.
    انرژي هاي منفي را از فرد دور مي كند و او را تشويق مي كند كه زندگي را زياد سخت نگيرد.
    اين سنگ همچنين در طي مراقبتهاي بعد از عمل جراحي مي تواند آرامش دهنده هيجانات و عواطف باشد
    ویرایش شده توسط لبخند در تاریخ ۸/۶/۱۳۹۳   ۱۲:۳۴
  • ۲۲:۰۱   ۱۳۹۳/۶/۸
    avatar
    گلوریا
    کاربر جديد|93 |36 پست
    سلام عزیزشمافال تاروت هم بلدیدبگیریدیاقهوه؟ممنون ازمطالب مفیدتون.
  • ۲۲:۰۴   ۱۳۹۳/۶/۸
    avatar
    گلوریا
    کاربر جديد|93 |36 پست
    خیلی جالبه ! لیموترشم خداوکیلی عاشق سفرایه کوتاه روخانواده امم خیلی حساسم.
  • ۲۲:۳۵   ۱۳۹۳/۶/۸
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    خواهش عزیزم
    من هم تاروت و هم قهوه میگیرم عزیزم
  • ۱۷:۳۴   ۱۳۹۳/۶/۹
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    فال فصل ها و رنگ ها

    بهار پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می...

    بهار

    پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.

    رنگ های بهاری

    نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.

    تابستان

    پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.

    رنگ های تابستانی

    انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.

    پاییز

    پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.

    رنگ های پاییزی

    انواع نارنجی، هلویی تیره، زنگاری، قرمز متمایل به قهوه ای، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی، طلایی، طلایی متمایل به زرد، طلایی متمایل به کرم، بژ متمایل به طلایی، انواع قهوه ای، آبی، فیروزه ای، انواع سبز رنگ های متولدین فصل پاییز است. صورتی، شرابی، ارغوانی، خاکستری و مشکی جزء رنگ های این فصل به حساب نمی آید.

    زمستان

    پوست زمستانی ها دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره ی آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است.

    رنگ های زمستانی

    اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند.

    گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی http://www.niksalehi.com/public/
  • ۱۷:۳۷   ۱۳۹۳/۶/۹
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست

    سن خودتان را به من نگویید؛ چون ممکن است حقیقت را نگویید. (D:)

    محاسبه سن با شکلات

    بسیار شسته و رفته و زیبا

    رو راست باشید و به ترتیب جلو برویم، بیشتر از یک دقیقه طول نمی کشد. به ترتیب به پرسش ها پاسخ دهید.

    قبل از پاسخ دادن، قول دهید که پرسش ها را از قبل نخوانید.

    وقت شما هدر نمی رود (هم فال و هم تماشا)

    - قبل از هر چیز ، به خاطر بیاورید که در طول یک هفته چند بار شکلات می خورید (بیش از 1 بار کمتر از 10 بار)

    - عدد تعداد شکلات در هفته را ضرب در 2 بکنید.

    - جمع آن را به علاوه 5 کنید.

    - جمع را ضربدر 50 کنید.

    - اگر امسال از تولدتان گذشته جمع را به عدد1760اضافه کنید.

    - در غیر این صورت جمع را به 1759 اضافه کنید.

    -حالا جمع کل که چهار رقمی است از سال تولد میلادی خودتان کسر کنید.

    شما به یک عدد سه رقمی رسیده اید
    chocolate

    اولین عدد : تعداد دفعات خوردن شکلات شما در هفته است.

    دو شماره بعد سن شماست.

    گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی http://www.niksalehi.com/newspaper/
  • ۱۶:۰۵   ۱۳۹۳/۶/۱۰
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    آگاهی از معانی رنگ گلها، تعداد شاخه های گل در یک دسته می تواند ما را در اهدای درست و افزایش تاثیرگذاری آنها یاری دهد

    فراموش نکنید که لازم نیست حتما منتظر موقعیت و اتفاق خاصی برای هدیه گل به کسانی که دوستشان دارید باشید، در حقیقت گل هدیه ایست که اگر به صورت غیر منتظره تقدیم شود ارزش بیشتری دارد.

    ● معنی تعداد شاخه گلها بصورت کلی در یک دسته

    - ۱ شاخه گل نشانه توجه یک فرد به طرف مقابل

    - ۳ شاخه گل نشانه احترام به طرف مقابل

    - ۵ شاخه گل نشانه علاقه و محبت به طرف مقابل

    - ۷ شاخه گل نشانه عشق

    ● معنی تعداد شاخه گل های رز در یک دسته

    - ۱ شاخه رز : یک احساس عاشقانه فقط برای تو

    - ۳ شاخه رز: دوستت دارم

    - ۵ شاخه رز: بی نهایت دوستت دارم

    - ۱۲ شاخه رز : عشق ما به یک عشق دو طرفه تبدیل شده است

    - ۳۶ شاخه رز : احساس وابستگی رمانتیک

    - ۹۹ شاخه رز : عشق من برای تو جاودانه و تا ابد می باشد.

    - ۳۶۵ شاخه رز : هر روز سال به تو می اندیشم و دوستت دارم.

    - همچنین ۱۰ شاخه گل لاله عمومآ به نشانه یک عشق بی نظیر است بکار برده می شود.

    ● معنی رنگ رزها

    - رز قرمز : رز قرمز کم رنگ به نشانه " دوستت دارم" می باشد و رز قرمز پر رنگ به معنی زیبایی بی انتهاست.

    - رز زرد : امروزه رز زرد به معنی شادی و خوشحالی می باشد ولی در گذشته این رنگ رز معنی کاهش میزان علاقه و وفاداری را داشت.

    - رز سفید : رز سفید به معنی عشق روحانی و پاک است و در دسته گل عروس به معنی احساس عاشقانه شادی آور می باشد.

    - رز ارغوانی : این رز به معنی تمایل و اشتیاق فرد به طرف مقابل است.

    و رز نارنجی به معنی "من فریفته و دلباخته تو هستم" می باشد.

    - رز معطر : بدین معنی است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است.

    - رز صورتی : رز صورتی کم رنگ به معنی تحسین ، ستایش ، وقار و شایستگی و زیبایی می باشد و رز صورتی پر رنگ به معنی تشکر از طرف مقابل است.


    - به طور کلی تمام رزهای کم رنگ به معنی دوستی با طرف مقابل می باشند.

    ● ترکیب رنگهای مختلف رز در یک دسته گل
    - ترکیب رز زرد و قرمز در یک دسته گل به معنی" تبریک " در هر مناسبتی می باشد.

    - ترکیب رز زرد و نارنجی در یک دسته گل به معنی علاقه زیاد به طرف مقابل است.

    - ترکیب رز قرمز و سفید به معنی یگانگی و اتحاد با طرف مقابل می باشد.

    نیک صالحی
  • ۱۳:۵۵   ۱۳۹۳/۶/۱۵
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    فال پرندگان

    سينه سرخ
    21 ژانويه تا 17 فوريه -- 1 بهمن تا 28 بهمن

    یک برونگرای خونسرد که خلق آتشی خود را زیر نقاب پنهان میکند و بسیار خود رای و خود سر است. آنها افرادی مغرور و خانواده دوست هستند، گرچه گاهي کمی ستیزه جو می شوند.



    سهره

    18 فوريه تا 17 مارس -- 29 بهمن تا 26 اسفند

    این افراد شخصیت هایی زرنگی هستند که بسیار حساس و همیشه گوش بزنگ اند. آنها طبیعتاً افرادی اجتماعی و جمع طلب هستند، چون اعتقاد دارند بودن در جمع به آنها احساس امنیت می دهد. باید بتوانند مَفَری برای خیالپردازی های خود پیدا کنند. گاهاً زودرنج و عصبی می شوند.


    شاهين

    18 مارس تا 14 آوريل -- 27 اسفند تا 25 فروردين

    فردی مقتدر که جرات و گاهي عزم گستاخانه ی خود را به نمایش میگذارد. با مهارت خود از موانع مشکل ساز عبور می کند، اینکار را به طریقی انجام می دهد که انرژی خود را به هدر ندهد.
    آلباتروس

    15 آوريل تا 12 مي -- 26 فروردين تا 22 ارديبهشت

    فکری سرگردان دارد، اما اگر در پی هدفی مشخص باشد، فرسخ های زیادی را حاظر است برای رسیدن به آن بپیماید. گهگاه اگر دید کافی نداشته باشد، ممکن است در جاهایی که نباید، گرفتار شود.

    قمري

    13 مي تا 9 ژوئن -- 23 ارديبهشت تا 19 خرداد

    طبیعتاً آرامش طلب است و به آنچه نزدیک قلبشان باشد، نوک می زند. آنها از یک زندگی بسیار عاشقانه لذت می برند و به ندرت از آن خسته می شوند. آنها افرادی بردبار، سازگار، و جذاب هستند. فقدان خشونت در آنها گاهي باعث می شود که قربانی افراد درنده خو شوند.

    عقاب

    10 ژوئن تا 7 ژوئيه -- 20 خرداد تا 16 تير

    شخصیتی بسیار با حترام که خصوصیات رویاپردازی زیادی دارد. آنها هیچوقت به دنبال کارهای بیهوده نمی افتند و با نگاه گیرای خود، مخالفان را سر جایشان مینشانند. آنها قادرند تا از جنبه های ناچیز و مادی انسانیت فراتر روند و بسیار با استعدادند.

    بلبل

    8 ژوئيه تا 4 آگوست -- 17 تير تا 13 مرداد

    معمولاً قبل از اینکه دیده شوند، صدایشان به گوش می رسد. آنها همیشه حرفی برای گفتن دارند. اما بسیار با شنوندگان خود سازگارند. ظاهر غیرگیرای آنها شخصیتی را در خود پنهان دارد که منتظر شکوفایی است.

    مرغ ماهيخوار

    5 آگوست تا 1 سپتامبر -- 14 مرداد تا 10 شهريور

    این هم یک شخصیت رنگی و پر زرق و برق دیگر است که همیشه مشتاق رویارویی است. آنها با سرعتی بسیار زیاد چرخی در اطراف می زنند و علاقه و وابستگی زیادی به آب دارند. بسیار حساس، تیز و باهوشند که باعث می شود شهامت شیرجه زدن در جاهایی را داشته باشند که دیگران حتی از نزدیک شدن به آن بیم دارند.

    قو

    2 سپتامبر تا 29 سپتامبر -- 11 شهريور تا 7 مهر

    قو شخصیتی پیچیده دارد. با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت است، در باطن برای سازگار کردن خود با سرعت دنیای مدرن، بسیار پرتلاش است. اگر شخصیت طبیعی دلپذیر آنها برانگیخته شود، ممکن است بسیار خشن و عصبانی شوند.

    داركوب

    30 سپتامبر تا 27 اكتبر -- 8 مهر تا 5 آبان

    شخصیتی خشن و سختکوش با بنیه و طاقت بسیار بالا. با درخواست حمایت دیگران برای ایده ها و اعتقاداتشان هیچ مشکلی ندارند، و برایشان مهم نیست که چقدر گیج و حواسپرت به نظر برسند. با طرز تفکر جانبی خود، برای موشکافی مشکلات و حل آن بسیار مفیدند. اما با شیوه ی زندگی پرسر و صدایشان، ممکن است دوست نداشته باشید که همسایه تان یکی از آنها باشد.

    كسترل (باز كوچك)

    28 اكتبر تا 24 نوامبر -- 6 آبان تا 3 آذر

    ذهن هوشیارشان به آنها این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرند، بدون اینکه تمرکزشان به هم بخورد. آنها با اراده بسیار زیادی بر اهداف زندگیشان متمرکز میشوند، و از آنچه که در اطرافشان می گذرد آشفته و مضطرب نمی شوند. اعتماد به توانایی هایشان باعث ميشود به جاهایی صعود کنند که دیگران فقط رویای آن را در سر دارند.

    كلاغ سياه

    25 نوامبر تا 23 دسامبر -- 4 آذر تا 2 دي

    آنها افرادی پر ابهت، گیرا و پر نیرو و مقاوم هستند. آنها از هم طرازان خود بسیار باهوش تر هستند و در حل مشکلات بسیار ماهر و زبر دستند. آنها عاشق رقابتند و از محیط های روباز و وحشی بسیار لذت می برند.

    حواصيل

    24 دسامبر تا 20 ژانويه -- 3 دي تا 30 دي

    افرادی فریبنده و گول زننده هستند. بااینکه ممکن است اکثر اوقات افرادی تنها و منزوی به نظر برسند، اما نیازی به بودن در اجتماعات شلوغ را ندارند. در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار آیند، اما آنقدر مستحکم و استوار هستند تا با این مشکلات کنار آیند. طبیعت نامطمئن آنها باعث می شود که همواره به دنبال تحسین و تمجید اطرافیان باشند
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان