خانه

فال 26 اسفند تا 03 فروردین

  • فروردین
    به آن چه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده اید، به جای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. فال 26 اسفند تا 03 فروردین
    با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتراست در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

    ارديبهشت
    امکان پیشرفت های مالی تان وجود دارد، پس کارها را با دلشوره انجام ندهید، زیرا باعث از دست رفتن امید و انگیزه تان می شود. آرام باشید، کسی پشت سر شما قرار دارد که شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوبی می شنوید. او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قرارداد، حتماً اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. 

     خرداد
    در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست، بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد. حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید، توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده است. شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید، کمی آرام تر رفتار کنید.

    تیر
    دو خبر از راه دور به دستتان خواهد رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد. سعی کنید آن چه که هستید باشید، نه آن چه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی را از شما پنهان می کنند، نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا می شود. هرگونه عجله در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد ساخت.

    مرداد
    وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگ تری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت هایی قائل شده اید که از ترس ها و تجربیات گذشته سرچشمه می گیرد. از گذشته ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید و به زور متوسل نشوید.

    شهريور
    شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کردید. با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید. شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد. مسیری که تغییر کرده را به درستی درک کنید. یادتان باشد در همیشه به روی یک پاشنه نمی چرخد.

    مهر
    قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار این جاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتراست با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

    آبان
    کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد، به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ها هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و نباید همه مسائل را زیر ذره‌ بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یک طرفه، آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ ور نکنید.

    آذر
    مسأله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است. بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید. از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است. خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید. صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

    دی
    تا جای ممکن کارها را با زور وعجله پیش نبرید. شما زمان زیادی در اختیاردارید ومی توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سر و سامان دهید. با وجود پیشرفت هایی که اخیراً شاهد آن بوده اید، باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید. کمی با خودتان مهربان تر باشید.

    احتمالاً تصمیمات شما به خاطر شرایطی غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده لغو می شوند. ممکن است یکی از دوستان یا آشنایان از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد. حالا زمان مناسبی برای تفریح و گردش نیست، شما چاره ای ندارید جز این که زمان بیشتری را به امور کاری یا تحصیلی اختصاص دهید. تنبلی را از خودتان دور کنید.

    اسفند
    اگر احساس خستگی و کسالت می کنید، به تعطیلات چند روزه بروید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آن ها درس های خوبی بگیرید، در غیر این صورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید. یادتان باشد در همه تصمیم گیری ها همسر و فرندان خود را در الویت قرار دهید.
    برچسب ها زندگی ,
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان