خانه

کانتور کردن بینی

  • کانتور کردن یکی از بهترین تکنینک های زیبایی در آرایش است. با استفاده از این تکنیک ایرادهای جزئی بینی برطرف شده، زیباتر و کوچک تر دیده می شود. کانتور کردن بینی
    برای کانتور بینی به وسائل زیر نیاز دارید:
    رژگونه قهوه ای
    سایه چشم
    پنکیک برنز مات
    پالت کانتورینگ

    • روش اول: باریک تر کردن بینی
    مرحله 1: کشیدن دو خط موازی روی بینی
    اول کرم پودر بزنید. برای کشیدن خط های کانتور از یک برس سایه چشم که زاویه دار باشد استفاده کنید. خط ها را نباید خیلی پر رنگ و ضخیم بکشید. این خطوط باید کاملاً موازی هم، باریک و در دو طرف بینی کشیده شوند.
    مرحله 2: هایلایت کردن قسمت وسط بینی یا همان پل بینی
    از هایلایتری استفاده کنید که رنگ آن یک یا دو درجه از رنگ پوست طبیعی خودتان روشن تر باشد. هایلایتر را از بالای بینی تا پایین بین دو خط تیره بزنید. موقع زدن هایلایتر حواستان باشد که بیش از حد پهن نشود و روی خطوط تیره نرود، وگرنه به جای باریک شدن، بینی تان پهن تر به نظر می رسد.
    مرحله 3: محو کردن خطوط
    برای این منظور از یک برس محو کننده یا یک پد استفاده کنید تا جایی که خطوط محو و کمرنگ شده و هیچ مرزی باقی نماند. دقت کنید سایه های روشن و تیره با هم ترکیب نشوند.

    روش اول: باریک تر کردن بینی


    • روش دوم: کوتاه تر کردن بینی
    مرحله 1: تیره کردن نوک بینی
    از یک برنز کننده یا سایه چشم استفاده کنید. بین سوراخ های بینی یک خط منحنی تیره بکشید. این کار باعث می شود که بینی کوتاه تر به نظر برسد. سایه چشم یا برنز کننده ای که استفاده می کنید باید مات باشد. حالا آن را با برس محو کنید.
    مرحله 2: هایلایتر
    هایلایتر را روی پل بینی بزنید. زدن هایلایتر روی نیمه پایینی پل بینی این توهم را ایجاد می کند که بینی کوتاه تری دارید.
    مرحله 3: مرحله آخر برای کوتاه تر کردن بینی
    اگر پایین، کناره ها و وسط بینی را کانتور کنید، باعث می شود بینی کوتاه تر و همزمان باریک تر به نظر برسد. به همین خاطر اگر می خواهید همزمان هم بینی کوتاه تر و هم باریک تری داشته باشید، دو خط تیره را به صورت موازی در دو طرف بینی و تا مجرای اشک بکشید و بالاتر نروید. روی استخوان ابرو نروید. چون باعث می شود بینی تان بلندتر به نظر برسد.

    • روش سوم: صاف تر کردن بینی
    مرحله 1: کانتور بینی
    برای کشیدن خط های کانتور از یک برس کوچک که زاویه دار باشد استفاده کنید. از ابروهایتان شروع کنید، دو خط صاف از دو طرف بینی تا پایین بکشید. از پودری استفاده کنید که یک یا دو درجه تیره تر از تون طبیعی پوست خودتان باشد. خطوط را در پایین بین سوراخ های بینی، به صورت زاویه دار به هم وصل کنید. این خط نباید منحنی باشد، شبیه فلش رو به پایین.
    مرحله 2: محو کردن خطوط
    خطوط سایه را محو کنید. بیرون خط ها را با کمک برس سایه نرم و پف دار محو کنید.
    مرحله 3: هایلایت بینی
    با استفاده از کانسیلر یا کرم پودر، از بین ابروها تا روی پل بینی، یک خط صاف و نازک بکشید. بعد با کانسیلر آن را محو کنید تا کناره های بینی نزدیک سوراخ های بینی.
    (توجه داشته باشید پودر، سایه یا هر چیزی که برای کانتورینگ استفاده می کنید باید یک یا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد.)

    روش سوم: صاف تر کردن بینی





    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان