خانه

فال از 4 تا 10 مهر 1394

  • فروردین:
    این روزها هر چه بیشتر تلاش می کنید زودتر کارهای خود را به پایان برسانید کمتر موفق می شوید و کاری پس از دیگری پیش می آید نا شکر نباشید و اعتراض نکنید به زودی فرصت برای استراحت خواهید داشت منتظر شنیدن یک خبر خوش از یکی از عزیزانتان باشید چیزی که دنبالش هستید بزودی پیدا می کنید . قولی برای بخشش به بیماری که نیازمند است را فراموش نکنید او همچنان چشم انتظار محبت شماست .

    اردیبهشت:فال
    شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر هم نباشید که خود را از این موقعیت بیرون بکشید حتی اگر بدانید که باید اینکار را بکنید . همه ی نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارند خوشبختانه شما می توانید از موقعیتی که برایتان پیش می آید به نفع خود استفاده کنید به جای آنکه کار جدیدی را آغاز کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید.

    خرداد:
    شما وسوسه شده اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه نا معقول را بدون توجه به تاثیرات آن از دست ندهید حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید بسیار باارزش تر است اگر بر ترس های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می شود در نهایت بسیار دردناکتر خواهد شد. باید برای یک معامله هر چه زودتر تصمیم بگیرید.

    تیر:
    شخصی که دنبالش می گشتید می تواند با تشخیص دادن نیروی فوق العاده در شما خوشحالتان سازد . این روزها شما با درسی که از زندگی گرفته اید انرژی را دریافت کرده اید که افق های فکری تان را گسترده می سازد . وقتی که دیگران به شما بیش از حد توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگاه خواهد داشت که نهایتا به نفع شما تمام خواهد شد.

    مرداد:
    احساساتی که شما درباره شخص خاص دارید دقیقا درست و واقعی است اما اگر بخواهید فقط بر اساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار آشفتگی های بیشتری شود . کنترل روی احساساتتان می تواند یک سیاست کاملا معقول باشد . در رابطه با مسئله کاری که پیش آمده بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه به سرعت و بدون فکر حرکت کنید خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیاندیشید.

    شهریور:
    اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیز بخصوصی باشید این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است همیشه امور مهمی وجود دارند که باید به آنها رسیدگی شود کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قول هایی نیز داده اید که باید به آنها عمل کنید اما زندگی خود را محدود نکنید و خودتان را از لذت بردن محروم نسازید . در عین مسئولیت پذیر بودن لازم است زمانی را به استراحت اختصاص بدهید

    مهر:
    مدتی است که انرژیتان را فقط صرف رسیدگی به امور دیگران کرده اید و حالا شما می خواهید تغییری ایجاد کنید آگاه بودن به محدودیت هایتان کمکتان می کند اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید حتی اگر فکر می کنید زمان کافی برای تمام کارهایتان ندارید. اگر فکر می کنید لازم است و از پس زندگیتان به تنهایی بر می آیید شاید بد نباشد برای مدت کوتاهی تنها بودن را تجربه کنید.

    آبان:
    برای دیگران خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی تغییر عقیده بدهید اکنون شما به آنچه که می خواهید کاملا مطمئن هستید حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید برنامه ای نیز ترتیب داده اید اگر فکر می کنید که شما به تنهایی به تمامی مطالب واقف هستید مسلما به مشکل برخواهید خورد. ایده هایتان را حفظ کنید اما هنوز هم می توانید در راه رسیدن به آنها تغییراتی مثبت ایجاد کنید.

    آذر:
    این هفته اگر شخصی با یک ایده جالب به سمت شما آمد قبل از اینکه به خوبی آنرا بررسی کرده باشید با دید منفی ذهنتان را کاملا به روی آن نبندید و اگر نمی خواهید زمانتان را برای توجیه کردن رفتارهای اخیرتان تلف کنید بهتر است در نوشیدن تعادل نگه دارید و از دست زدن به کارهایی که در شأن تان نیست بپرهیزید . در رابطه ی دوستانه اگر بیطرف بمانید و شاهد باشید کمک بیشتری به طرفین می کنید.

    دی:
    گر چه خویشتن داری جزء خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست ولی این روزها محافظه کاری را جدی تر بگیرید. در روابط احساسی تان اگر نمی خواهید تا آخر عمر تنها بمانید دمدمی مزاجی را کنار بگذارید چرا که ناگهان همه چیز عوض می شود ممکن است این روزها کسب و کارتان خیلی شلوغ نباشد بهتر است انرزیتان را برای روزهای آتی ذخیره کنید که بیشتر به آنها نیاز خواهید داشت

    بهمن:
    گره خوردن به یک کار تکراری و یکسان شما را عصبی می کند شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است اگر نمیخواهید دیگران شما را به عنوان فردی ضعیف بشناسند بهتر است که این روزها احساسات خود را پنهان کنید . کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید . دایره ی دوستانتان را تغییری بدهید کار تازه ای را شروع کنید و از هیچ چیز هراسی نداشته باشید

    اسفند:
    چشم انداز جدیدی در زندگی شما را هیجان زده کرده و حالا آماده گی کامل برای ترقی کردن دارید بدون نگرانی دست به کار شوید ناگهان متوجه می شوید که روال کارها آرام آرام مطابق میلتان به جلو پیش میرود. برای تصمیم مهمی که باید بگیرید حواستان را جمع و با خودتان رو راست باشید زیرا اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. خرج و مخارجتان را کنترل کنید.
    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان