خانه

دانستنی های فر آشپزخانه

  • 9 مورد از دانستنی های فر

    داشتن فر در آشپزخانه یکی از مواردی است که آشپزی را راحت تر میکند اما جالب است بدانید بسیاری از افراد فر را در حد پخت نان و یا کیک و شیرینی میدانند و به همین دلیل در آشپزخانه بسیاری از افراد داشتن فر از وسایل پر کاربرد و ضروری محسوب نمیشود.گاز فردار

    1/ قابلیت چند کاره بودن فر را کشف کنید.
    شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید در مورد فر اطلاعاتی داشته باشم ؟ ما در این مقاله به شما میگوییم که فر منفعت های فراوانی دارد که کبابی کردن و پختن مواد غذایی مختلف در کمترین زمان از جمله کابردهای مهم آن به شمار میرود.

    2/ متوجه میشوید که کارهایتان آسانتر شده است.
    اساسا زندگی با وجود فر آسانتر میشود به این صورت که برای پخت کافیست غذا را در یک ظرف بریزید و در داخل فر قرار دهید تا خودش بپزد به این ترتیب با کمتر کثیف شدن ظروف ،کمتر کار میکنید و در نتیجه وقت بیشتری را میتوانید برای خودتان اختصاص دهید.

    3/ با پخت و پز کیک ها وشیرینی ها در فر آشنا شوید.
    پخت شیرینی ، کیک ،نان ، کلوچه از جمله کارهایی است که بسیار لذت بخش است و همه این کارها با فر،  شیرینی پزی را به طور شگفت آوری آسان میکند. فقط کافیست آن را در دمای 375 درجه سانتی گراد گرم کنید و سپس خمیر کیک و یا شیرینی خود را در سینی مربوط به فر بگذارید تا پخته شود.

    4/ در هر طرحی که دوست داشته باشید.
    با وجود فرهای مدرن که دارای طراحی های منحصر به فردی هستند  شما میتوانید فر مورد علاقه تان را بسته به نوع سلیقه و رنگ آشپزخانه تان در طرح ها و اندازه های مختلف سفارش دهید .

    5/ میتوانید طبق مد روز باشید.
    اگر جزو افرادی هستید که میخواهید تک باشید و از کپی برداری خوشتان نمیاید به شما توصیه میکنیم که خرید فر را از دست ندهید چرا که فر از جمله وسیله هایست که در بیشتر آشپزخانه ها وجود ندارد ودر ضمن استفاده از آن به نفعتان خواهد بود.

    6/ میتوانید تنوع غذایی زیادی داشته باشید.
    آشپزی و شیرینی پزی یکی از کارهای لذت بخش است که استرس را رها میکند و باعث حس شادی در افراد می شود. فر یکی از وسیله های پخت و پز است که آشپزی را راحت تر میکند و باعث میشود که با حوصله بیشتر زمانتان  را صرف پختن غذاهای متنوع کنید.

    7/ مهمانانتان از تنوع غذایی فراوان شگفت زده خواهند شد.
    با داشتن یک فر و طبخ غذاهای مختلف در آشپزخانه میتوانید چیزهای زیادی را در مورد خودتان برای خانواده ، دوستان و اطرافیانتان بازگو کنید چراکه غذا منبع انرژی است وشما با طبخ غذاهای مدرن با جلوه ی جدید میتوانید شادی را به خانواده خود و مهمانانتان هدیه دهید.

    8/ فضای بیشتری را خواهی داشت.
    فر یکی از وسیله های پخت و پزاست که فضای کمتری را نسبت به اجاق گازهای سنتی میگیرد بنابراین با داشتن فر میتوانید فضای بیشتری را به دیگر وسیله های موجود در آشپزخانه اختصاص دهید.

    9/ ارزش پول خود را خواهید دانست.
    فر یکی از وسیله هایی است که قابلیت پخت انواع غذا و شیرینی در آن وجود دارد.با خریدن یک فر مناسب و پرداخت پول بیشتر درواقع برای آشپزخانه خود در بلند مدت سرمایه گذاری کرده اید و تنها کاری که در مورد این وسیله جدید باید انجام دهید این است که هر چند وقت یکبار آن را شست و شو دهید .


    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی
     
    برچسب ها دکوراسیون , آشپزخانه ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان