خانه

فال از 10 بهمن تا 16 بهمن

  • فروردین : اتفاقی ناگهانی محاسباتتان را بهم میزند..سعی کنید با صبر و آرامش اوضاع را به کنترل بگیرید..در جستجوی راهی برای یک جهش بزرگ هستید و در واقع میخواهید کارنامه کاری خود را با این جهش تکمیل و درخشان تر بسازید ..مطالعه کنید و خلاق باشید.. در زمینه مسائل احساسی در هر شرایط و سن و سالی هستید این هفته برایتان با حساسیت های شیرینی همراه خواهد داشت.

    اردیبهشت: در جستوجوی گمشده ای هستید که زیاد هم از آن فاصله ندارید مسایل حساسی مطرح شده که باید هرچه زودتر به مرحله ای منطقی هدایت شود در مسیر واقعی و درست زندگی خود حرکت کنید دست از تلاش بر ندارید و کاری هم به کار دیگران نداشته باشید سرسختی شما مایه توفیقتان میشود شاید لازم باشد برای رفع مسایل و مشکلات خود از کسی کمک بگیرید عشق شمارا دوچار سردرگمی ساخته تحمل خود را بالا ببرید.

    خرداد :شما همیشه انسان های منزوی و غم زده را به سوی شادی و امید سوق می دهید اما حالا خودتان به دلیل نقل و انتقالات و اتفاقات تازه زندگیتان به چنین حالتی دچار شده اید هرچه زودتر در رفع این مسئله بکوشید و به سمت دریچه های امید پیش بروید در مورد مسئله ای خود را در بن بست می بینید و تصمیم به ترک معرکه گرفته اید درحالی که بیشتر مشکلاتتان قابل حل است در جمعی مرتب در مورد شما صحبت و گفتگوست.

    تیر :بخاطر رفاقت خاصی مورد حسادت خیلی از اطرافیان هستید.درزمینه مسایل عاطفی و احساسی در شرایط جالبی قرارخواهید گرفت . فکر میکنید برای شروع کار تازه و بکارگیری توانائی و خلاقیت هایتان دیر باشد . در حقیقت چنین نیست چرا که شما این امکان را دارید که در کار و زندگی خود تحول بزرگی ایجاد کنید. این اواخر برایتان مشکلات مالی پیش آمده و همین امر باعث به هم ریختن اوضاع داخلیتان شده.

    مرداد: این هفته حتی الامکان درتمامی زمینه هاصبر پیشه کنید. بی جهت در قضاوت ها عجله نکنید و زود تصمیم نگیرید،چراکه عده ای میخواهند شما را به بیراهه وتصمیم های غیرمنطقی بکشند و ازمحبوبیت اجتماعیتان بکاهند.درهر زمینه ای شوق و شتاب برای انجام دارید وهمین مسئله باعث میشود که گاهی خودرا به دردسر بیندازید. پیشنهادی تازه برای شروع کاری مستقل به شما خواهدشد.

    شهریور: رفیق دوست و بسیار یاری دهنده هستید تا جایی که گاهی خود را فراموش می کنید وقوع تضادهایی در برنامه های زمانی تان اجتناب ناپذیر خواهد بود در هر زمینه ای ابتدا در مورد شرایط ضروری بحث و گفتگو کنید با افرادی مراوده داشته باشید که از طریق دانش شان قادرند شما را به مراتب بالای خلاقیت برسانند بکوشید تا گام های بلندتری بردارید حتی اگر فکر می کنید که این گام بیش از حد توان و قدرت تان است. موفق و پیروز باشید .

    مهر:از جایگاهی مستحکم در میان همکاران یا همکلاسانتان برخوردار هستید .ازین فرصت برای ایجاد تغییری مطلوب و ضروری بهره بگیرید .در مورد تصمیمی قرص و محکم سر موضع خود بایستید و با برخوردی حاکی از اعتماد بنفس عقاید و ایده هایتان را ارائه کنید .موفقیت با شما خواهد بود.بی میلی و انزجارتان از رفتار و اعمال پرخاش گرانه دیگران شما را از زدن حرفایتان باز خواهد داشت .

    آبان :عقل و خرد بالا و حس دلسوزیتان به شما کمک بزرگی میکند،به دیگران اجازه بدهید تا در زمینه های مختلف اظهار عقیده و عرض اندام کنند همین امر سبب میگردد تا روابط تان با اطرافیان صمیمانه تر شده و در آینده به موقع کمک حالتان شوند ، اگر به دلایلی تمایل به جدایی پیدا کردید باید بدانید که تصمیم های عجولانه عواقب بدی را بدنبال می آورد و همین عمر آینده خیلی ها را بیراه میسازد .

    اذر: بدگویی یک دوست ظاهری ولی بدطینت زندگیتان را ناارام و تب دار ساخته در ادامه روابط با این دوستان تجدید نظر بکنید شما قدرت بازگویی و بروز احساسات خود را دارد اگر فکر می کنید که به دلایل ریشه دار نتوانسته اید حرف خود را بزنید و سال هاست مسایل را درون خود حفظ می کنید بهتر است بدانید با دادمه این روند نتیجه درستی از زندگی و روابط اجتماعیتان نمی گیرید.

    دی:شما گاه با بن بست ها و ضرر و زیانهای بیشتری روبرو می شوید.
    اجازه ندهید حقتان پایمال شود و بعضی ها شما رو بزدل به حساب بیاورند.
    شما به اطرافیان خود ثابت کرده اید که فردی بسیار سخت کوش و مقاوم هستید.
    و همین سخت کوشی شما را به مراحلی از زندگی و کار هدایت کرده که در باور نمی گنجد.
    در موفقیت های خود اطرافیان و عزیزان خود را هم سهیم کنید.
    در زمینه مسائل احساسی و عاطفی در دلتان اسراری نهفته است.

    بهمن: اگر همه درهای روزگار بروی شما بسته شود باز هم راهی برای رسیدن به هدف برای خود پیدا می کنید, در زمینه مسائل عاطفی و احساسی معمولا خوش اقبال هستید اما گاهی با مسائلی روبرو می شوید و به بن بست هایی می رسیدکه با وجود فداکاری ها و گذشت ها ابدا" انتظارش را ندارید. با عزمی راسخ به سوی کارهای ضروری مورد نظر تان پیش بروید. در زمینه کاری به راه حل های خوبی می رسید. از تلاش زیاد اما بی نتیجه پرهیز کنید.

    اسفند: نحوه برخوردتان با مسائل و رویداد های عاطفی اغلب منطقی و حساب شده است. ولی گاهی به خاطر یه دندگی خاصی که در وجودتان ریشه دارد همه چیز را نادیده گرفته و فقط به دنبال حرف و نظر خود میروید. در زمینه کاری شانس خوبی می آورید و در شرایط تازه امکان کاری شراکتی را پیدا میکنید. از یک دوست قدیمی دیدن میکنید که مدت ها از او دور بوده اید و اوقات خوشی خواهید داشت. از وسوسه دوری کنید.
    برچسب ها
       5

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان