خانه

خوردن آب نارگیل به مدت یک هفته

  • 1.تقویت سیستم ایمنی بدن
    مصرف روزانه آب نارگیل، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. باکتری های بدن، که باعث ایجاد بیماری های لثه و عفونت های دستگاه ادراری می شود را نیز از بین می برد. آب نارگیل با ویروس هایی که باعث سرماخوردگی، تیفوس و یا بیماری های عفونی می شوند، مبارزه می کند. با خوردن آب نارگیل حتی در طول فصل سرما می توانید سالم و قوی بمانید.

    2.احساس می کنید انرژی بیشتری دارید
    آب نارگیل هورمون های تیروئید را افزایش می دهد که خود باعث افزایش انرژی در سطح سلولی می شود. بعد از یک هفته مصرف آب نارگیل به طور مداوم، پیشرفت قابل ملاحظه ای را در سلامتی خود مشاهده می کنید.

    3.از درون احساس بهتری خواهید داشت
    آب نارگیل سموم بدن را دفع کرده و سنگ های کلیه را تجزیه می کند. به عنوان یک دیورتیک طبیعی (داروهای افزاینده ادرار)، برای کسانی که بیماری های کلیوی دارند، واقعاً مفید است. دستگاه ادراری و همین طور مجراهای مثانه را نیز پاک می کند. بنابراین بعد از یک هفته احساس می کنید که سالم تر و پر انرژی تر هستید.

    4. بهبود در دستگاه گوارش
    آب نارگیل برای دستگاه گوارش عالی است. چون نیازِ بدن به فیبر را به مقدار زیادی برطرف می کند. چون به دست آوردن مقدار فیبری که بدن هر روز نیاز دارد، کار راحتی نیست. وقتی به طور دائم برای یک هفته آب نارگیل بخورید، می بینید که وضعیت بدنتان بهبود پیدا می کند. وقتی اسید معده به طور منظم از بین برود، انرژی بیشتری خواهید داشت. چون بدن می تواند بهتر وظایف خود را انجام دهد.

    5.کاهش وزن
    وقتی یک هفته آب نارگیل بخورید، احساس می کنید وزنتان نیز بتدریج کم می شود. به این دلیل که می توانید مقدار زیادی آب نارگیل بخورید (به علت کم چرب بودن)، اشتهای شما نیز کم می شود. در نتیجه کمتر غذا می خورید. همچنین مقدار انرژی که به دست می آورید، شما را مجبور می کند تا بیشتر ورزش کنید.

    6.خلاص شدن از سردردهای خاص
    اگر از سردرد رنج می برید، می توانید از آب نارگیل به عنوان وسیله ای برای آبرسانی بدن استفاده کنید و از سردردهای روزانه جلوگیری کنید. اگر سردردهای شما به خاطر فشار خون بالا یا کم شدن آب بدنتان باشد، شاید آب نارگیل مؤثر واقع شود. چون شما مایعات ضروری بدنتان را از دست داده اید. شاید از دست دادن مقدار زیادی از آب بدن به خاطر فعالیت های فیزیکی باشد. در اکثر موارد آب نارگیل، سردرد را رفع می کند، به خاطر این که اکسیری طبیعی و مملو از مواد مغذی (با الکترولیت متعادل) است. با خوردن آب نارگیل، مایعاتی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و به سرعت بهبود پیدا می کنید.

    7.داشتن پوستی درخشان تر
    یک فنجان آب نارگیل، به خاطر خاصیت آبرسانی که دارد، پوست شما را درخشان تر می کند. پوست وسیع ترین سطح در بدن است و اگر آبِ بدن شما به اندازه کافی نباشد، به پوست آسیب زیادی می رسد. اگر شما روزانه به طور مداوم آب نارگیل بخورید، پوستتان بتدریج  بهتر و بهتر می شود. با اضافه کردن آب نارگیل به آب معدنی، می توانید از مایعات بیشتری استفاده کنید و حداکثر آبرسانی را به بدن خود داشته باشید. به سرعت در سرتاسر بدن تأثیرات مثبتی به وجود می آید، اما کمی زمان می برد تا پوست درخشان شود.

    8.احساس جوان تر بودن
    آب نارگیل، مشکلات بینایی مثل گلوکوم و آب مروارید را رفع می کند. با خوردن آب نارگیل، انرژی شما بیشتر می شود، خطر حملات قلبی و سکته نیز کم شده و روند پیری در سطح سلولی کند خواهد شد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها زندگی , سلامتی ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان