خانه

درمان پای بی قرار

  • درمان پای بی قرار (RLS)

    یک صابون را در زیر تخت خود بگذارید تا نتایج آن را ببیند.
    سندروم پای بی قرار امروزه بسیار شایع است و 10 % از مردم دچار این سندروم میباشند.این حرکت به طرز باور نکردنی ناراحت کننده است و باعث کمتر خوابیدن در افراد میباشد. در واقع RLS  سندرومی است که در پا سوزن سوزن شدن ، خارش و یا راه رفتن یک خزنده بر روی آن حس میشود.اگر شما هم دچار این سندرم هستید حتما این علائم بر شما روشن است.
    سندروم پای بی قرار یک حالت شناخته شده و معمول بین افراد است که با روش آسان و ارزان گذاشتن صابون به زیر تختخواب ، باعث از بین بردن این سندروم میشوید! ممکن است این جمله باور نکردنی به نظر برسد اما حتما کارساز خواهد بود ...
    این روش هنوز از لحاظ علمی ثابت نشده است اما در بسیاری از افراد که دچار این سندروم بوده اند ثابت شده است و کسانی که از کمبود خواب ناشی از این سندروم رنج میبردند درمان شده اند.

    سوالات رایج :

    آیا نوع صابونی که به کار میرود مهم است ؟
    خیر ، نتایج نشان داده افرادی که به این روش درمان شده اند هر کدام از صابون های متفاوتی استفاده کرده اند بنابراین اگر شما هم جزو افراد سندروم پای بی قرار هستید میتوانید از صابون های ارزان قیمت برای اینکار استفاده کنید.

    صابون در کدام قسمت زیر تختخواب باید گذاشته شود ؟
    بسیاری از افراد میگویند که گذاشتن صابون به زیر ملحفه ای که پا روی آن قرار دارد گذاشته شود بهتر نتیجه میدهد بنابراین برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید نواحی مطلوب را شناسایی کنید.

    آیا می بایست اتاق در دمای خاصی باشد ؟
    خیر ، اتاق در هر دمایی میتواند باشد. در دمای بالا که هوای اتاق بسیار گرم و مرطوب بوده و در صورت نبود تهویه ممکن است که کمی بو به مشامتان برسد.

    چه زمان هایی لازم است که صابون را عوض  کرد ؟
    ممکن است یک صابون برای کل سال کافی باشد و لزومی به تعویض نداشته باشد بنابراین فقط کافیست هر چند هفته یکبار سطحی از آن را بتراشید .

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی



    برچسب ها سلامتی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان