خانه

بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام

  • این روزها اینستاگرام بین مردم خیلی محبوب شده است. خیلی از سلبریتی ها از طریق این شبکه اجتماعی با طرفدارانشان ارتباط برقرار می کنند. خیلی از بیزینسمن ها برای پیدا کردن مشتری، روابط کاری و ارتباط با مشتریان خود، از اینستاگرام استفاده می کنند.

    به هر حال مثل خیلی از شبکه های اجتماعی، برای شناخته شدن، باید فالوورهای زیادی داشته باشید. طبیعی است همه آدم ها دوست داشته باشند دیده و شناخته شوند، به خاطر همین دوست داریم افراد زیادی در اینستاگرام ما را فالو کنند.

    روش های زیادی وجود دارد تا بتوانید تعداد فالوورهای خود را در اینستاگرام زیاد کنید. البته فالوورهای واقعی، نه اکانت های جعلی که هر کسی را فالو می کنند. اگر کمی در دنیای تکنولوژی زرنگ باشید، روند این کار بسیار ساده را یاد می گیرید.

    •چگونه فالوورها را در اینستاگرام جذب کنیم
    قبل از این که بدانید چه کار کنید تا دیگران در اینستاگرام شما را فالو کنند، باید اول بفهمید چه کار کنید تا توجه دیگران به صفحه شما جلب شود. اینستاگرام فعالیت های دیگران را به صورت نوتیفیکیشن برای شما می فرستد. پس شما نیز باید کاری کنید تا اینستاگرام درباره شما برای دیگران نوتیفیکیشن بفرستد. مثلاً یک پست مهم و معروف را لایک کنید یا زیر آن پست کامنت بگذارید یا صفحه مورد نظر را فالو کنید. یک بار که این کار را انجام دهید و دیگران نوتیفیکیشن شما را با نام کاربری خودتان دریافت کنند، ممکن است روی نام شما کلیک کنند و به صفحه شما بیایند.
    وقتی موفق شدید دیگران را به صفحه خودتان بکشانید، باید بتوانید روی آن ها تأثیر خوبی بگذارید. برای این منظور باید عکس و فیلم های با کیفیتی در صفحه خود بگذارید. اگر چیزهایی را که می بینند دوست داشته باشند، شما را فالو خواهند کرد.
    در واقع وقتی پست یا پیج دیگران را فالو می کنید به آن ها نشان می دهید به مطالبی که می گذارند اهمیت می دهید، برای همین آن ها نیز متقابلاً همین کار را برای شما انجام می دهند.

    •چگونه از تکنولوژی برای افزایش فالوورها استفاده کنیم
    حالا که می دانید چطور باید نظر افراد را به صفحه شخصی خودتان جلب کنید، باید دو نکته را در نظر بگیرید:

    •چطور به صورت اتوماتیک توجه افراد را به صفحه خود جلب کنید

    •صفحه شخصی اتان چگونه باشد که تأثیر خوبی روی افرادی که شما را فالو می کنند داشته باشد
    خوشبختانه ابزارهایی برای این منظور وجود دارد. اولین ابزار برنامه ای است به نام Image Downloader. این برنامه به شما کمک می کند تا هر عکسی را که می خواهید از هر سایتی دانلود کنید.
    وقتی این برنامه را نصب کردید، برای دانلود تصاویر دو گزینه دارید. می توانید عکس ها را از قسمت سرچ معمولی دانلود کنید (creative commons search)، اما باید اندازه عکس را تغییر دهید، چون اینستاگرام هر اندازه ای را ساپورت نمی کند.

    دومین گزینه برای دانلود تصاویر این است که تصاویر را از صفحات دیگر در اینستاگرام دانلود کنید. می توانید به صفحات مورد نظر رفته، تمام تصاویر را لود کرده و در آخر روی گزینه "Load more" کلیک کنید، سپس برنامه را اجرا کنید.

    حالا که تصاویر را دارید، سراغ ابزار Fan Harvest بروید. ابزاری اتوماتیک در اینستاگرام که به شما کمک می کند با مردم در تعامل باشید و زمان بندی پست ها روی تصاویر را مشخص کنید.
    وقتی این ابزار را نصب کردید، اول به قسمت Schedule Posts بروید و با استفاده از ابزارBulk Scheduler، برای تمام تصاویری که دانلود کردید، زمان تعیین کنید تا به صورت زنده و در همان لحظه روی صفحه اینستاگرام شما قرار بگیرند.

    وقتی زمان تصاویر را مشخص کردید، حالا باید کاری کنید که برای کاربران دیگر نوتیفیکیشن فرستاده شود. با استفاده از Fan Harvest می توانید عکس یا پست مورد نظر را به اشتراک بگذارید (promotion، پروموشن). در یک پروموشون می توانید از یک یا چند هشتگ استفاده کنید و بعد پست هایی که به آن هشتگ مربوط می شود را پیدا کنید. از این طریق در تمام طول روز پست های مورد نظر را برای شما لایک کرده و زیر آن ها کامنت می گذارد. می توانید حتی این صفحات یا افراد را فالو کنید یا حتی فالوورهای بعضی از این صفحات را فالو کنید. تقریباً هر چیزی را می توانید بر طبق اولویت های خود کنترل کنید.
    حتی با استفاده از یکی دیگر از ابزارهای این برنامه می توانید پیامی را به صورت مستقیم برای فالوورهای خود بفرستید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان