خانه

افسانه هایی درباره یوگا که واقعیت ندارند؟

  • میلیون ها نفر در سراسر دنیا یوگا کار می کنند و هزاران نفر همزمان تصمیم به شروع این کار دارند اما چیزی آن ها را از این کار دور نگه می دارد. بیایید نگاهی به باورهایی درباره یوگا بیندازیم که واقعیت ندارند.

    1. شما باید بدن انعطاف پذیری داشته باشید تا یوگا کنید
    بدن انعطاف پذیر دلیلی نیست که شما باید یوگا را شروع کنیدو در صورت نداشتن چنین بدنی یوگا را کنار بگذارید.تمرین هایی در یوگا وجو د دارد که به شما در استاد شدن در هر حالت یوگا کمک می کند.

    2. یوگا برای افراد جوان است.
    هیچ چیز بیشتر از این گفته نمی تواند دورتر از واقعیت باشد.افرادی هستند که بعد از 60 یا 70 سالگی یوگا را شروع کرده اند و از نتایج مثبت آن برخوردار شده اند.

    3. یوگا کسل کننده است
    افراد مختلف نظرات متفاوتی دارند اما اگر در ابتدا برای شما کسل کننده به نظر رسید در طول زمان این دیدگاه تغییر خواهد کرد و زیرا متوجه می شوند که یوگا تنها حالت های ثابتی نیست که باید برای مدتی طولانی در آنها بمانید بلکه متوجه می شوند که یوگا تمرین های چالش برانگیز و حرکات جالبی است که در هر شرایطی امکان تمرین دارد.

    4. یوگا برای خانم ها است
    بسیاری از افراد تصور می کنند که یوگا همانند پیلاتس و بعضی ورزش های کششی ورزشی است که خانم ها به طور معمول ترجیح می دهند. اما یوگا به طور مساوی برای خانم ها و آقایان سودمند است. بعضی از ورزشکاران مرد یا زن از یوگا برای رفع خستگی عضلات استفاده میکنند.یوگا برای افرادی دیگر به عنوان درمانی بدون جایگزین برای درد کمر استفاده می شود.
     با این تفاصیل یوگا ورزشی مختص سن، جنسیت یا بدن های خاصی نیست و در هر جایی بدون امکانات امکان انجام دارد و زمانی که برای یوگا صرف می شود به سلامتی و آرامش ذهن کمک می کند.



    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری
    برچسب ها ورزش ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان