خانه

فال از 24 تا 30 مرداد 1394

  • فروردین:
    اگردر مسیر یادگیری هستید با وجود تمام مشکلات آن را جدی بگیرید و پیگیر باشید. بعدها از نتیجه‌ی تلاشتان به خود خواهید بالید. سعی کنید به زندگی خصوصی‌تان نظم و مفهوم بیشتری بخشیده و زمان تصمیم گیری‌هایتان را کوتاه‌تر کنید. زندگی تان هموار تر و دور از هرگونه گرفتاری خواهد شد. عشق ناگهان در زندگی شما پیدا خواهد شد.

    اردی‌بهشت:فال
    دایره‌ی همنشینان را محدودتر کنید و خط و مرزی بین دوستان واقعی و آنهایی که نسبت به هر موفقیت شما حسادت می‌ورزند، تعیین کنید. همیشه سکوت به معنای رضایت نیست. یاد بگیرید در عین اینکه می‌توانید استقلال خود را حفظ کنید، نسبت به اشتباهات دیگران هم اعتراض کنید. سرعت عملتان این هفته برایتان بسیار مثبت واقع خواهد شد. برای رسیدن به نیازهایتان بی قراری از خود نشان ندهید.

    خرداد:
    شادی زائدالوصفی که از موفقیت این دوره حس می‌کنید، به خاطر فشارهای زیادی است که در یک سال گذشته تحمل نموده اید. با رسیدن به هدف‌های دیرینه و به خصوص مالی به استعداد و توانایی خودتان بیشتر اعتماد خواهید کرد. گرچه عشق برایتان مهم است ولی این هفته سعی کنید انرژی فکری‌تان را روی هدف های مهم ترمتمرکز سازید. به دیدار دوستی که در منزل دوران نقاهت خود را سپری می‌کند، بروید.

    تیر:
    دوست دارید به تعهدات خود عمل کنید اما عده ای مانع خواهند شد.خونسرد و هوشیار باشید و سعی کنید با ملایمت بر مشکلات غلبه کنید اگر بیش از حد مغرورهستید آگاه باشید که احتمال دارد تاوان آن رابپردازید. اجازه ندهید یک موفقیت کوچک در شما چنان غروری ایجاد کند که سالها تاوان آن را پرداخت کنید. قبل از دست زدن به انجام کاری به عاقبت آن فکر کنید.

    مرداد:
    در حال حاضر در زمینه‌ی مالی به هیچکس اعتماد نکنید. عشق نقش بسیار زیبای خود را در زندگی‌تان بازی نموده و از سنگینی مشکلات زیاد روزمره، خواهد کاست. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید زیرا که در مرحله‌ی سازندگی قرار خواهید گرفت. از عکس العمل کسانی که از آن‌ها توقع دارید حیرت زده خواهید شد. نامه‌ی جالب توجهی دریافت خواهید کرد. به سفر می‌روید.

    شهریور:
    در رابطه با عشق، به خصوص رابطه‌ی به هم خورده گرفتاری‌هایی خواهید داشت. اگر قصد برگشت دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با دیگران نیز مشورت کنید. متاسفانه با هرکسی که تماس پیدا می‌کنید بدون اراده برخوردهایی نه چندان مثبت بین‌تان به وجود می‌آید. این هفته بهتر است انتقاداتی حتا بی‌جا را تحمل کنید و عکس العملی در مقابل بی احترامی‌های دیگران نشان ندهید.

    مهر:
    مراقب دخل وخرج خود باشید. هراتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر قصد برپایی ضیافتی دارید مراقب باشید. چند اتفاق باعث میشود تا شما نسبت به اطرافیان بدبین شوید. اجازه ندهید سایرین در کار شما دخالت کنند. مسائل عاطفیتان ممکن است دچاربحران شود. اگر متاهلید مراقب رفتار خود بوده و این احتمال را در نظر
    بگیرید که هرگسستنی محتمل هست. منتظر خبری باشید!

    آبان:
    به فکر مسافرتی هستید که ممکن است این فرصت برایتان پیش بیاید. غرور بی جا را کنار بگذارید و روی زمین حرکت کنید. به زودی در رابطه با مسائل عاشقانه به اوج خواهید رسید. الآن زمان مناسبی برای جا به جایی یا تغییرات اساسی نیست. مراقب مسائل مالی‌تان باشید. جبران مبالغی که بنا به دلایل مختلف از دست می‌دهید برای شما سخت تر خواهد بود.

    آذر:
    تعهد پذیر باشید و حواستان به حق الناس باشد. با مسایلی بسیار متضاد از جنبه های متفاوت روبه رو خواهید شد. دیگران نخواهند توانست سر قول‌هایی که به شما میدهند پایدار بمانند. اما شما باید بتوانید روی موضوع و هدف به خصوصی که دارید متمرکز باشید. چند روزی را به مرخصی رفته و یا از دیگران دور بمانید تا موقعیت های مختلف را با دقت مورد مطالعه قرار دهید.

    دی:
    به تازگی از سفری تفریحی بازگشته اید. مراقب سلامتی خود باشید و سعی کنید از خودخوردی های بیهوده بپرهیزید .اگر از سوی فرزندانتان دچار نگرانی هستید زمان آن رسیده که دست به اقدام به برنامه‌هایی که از مدت‌ها قبل تنظیم نموده‌اید، بزنید. با این اقدام به اعصاب و جسمتان استراحت کامل خواهید بخشید. این هفته می‌تواند سر آغاز یک رابطه‌ی بسیار زیبا و عاشقانه باشد.

    بهمن:
    برگشت به گذشته انرژی‌تان را به هدر می‌دهد. هر روز صبح به خود بگویید امروز، روز ِ تازه‌ای بهتر از دیروز است و این حرف را باور کنید. این روزها همدردی دیگران با شما فقط موجب دلسردی‌تان می‌شود. یکی از همکاران احساس عاشقانه‌ای نسبت به شما پیدا کرده است. بهتر است سعی کنید مسائل عاشقانه را با کار آمیخته نکنید. حداقل در این دوره‌ی زمانی برای خودتان مشکل بیشتری درست نکنید!

    اسفند:
    اگر طلبی مانده دارید، برای باز پس گرفتنش همین هفته اقدام کنید! از دست روی دست گذاشتن به جایی نخواهید رسید. ورود مسافری از راه دور، فوق العاده خوشحالتان خواهد کرد. با هم فکری و درد ِدل کردن با طرف مقابلتان خواهید توانست مشکلات گذشته را به کلی از زندگی‌تان بیرون بریزید. مجبور خواهید شد روی مسئولیت‌های مالی خود تمرکز بیشتری نمایید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان