خانه

فال 27 خرداد تا 3 تیر

  • فروردین
    کسی در مورد شما اشتباه قضاوت کرده، اما خجالت می کشد بیان کند. اگر می¬ توانید شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. در .تصمیمی که در مورد مسئله ی کاری یا برای سرمایه گذاری گرفته اید تغییراتی ایجاد کنید. این تغییر می تواند نتایج تعیین کننده ای در زندگی شما و در رابطه تان با کسی که دوستش دارید داشته باشد.  فال 27 خرداد تا 3 تیر

    ارديبهشت
    شما در كنار فردى كه دوستش داريد مى توانيد به موفقيت هاى چشمگيرى برسيد؛ فقط كافيست از فرصت ها به بهترين شكل
    استفاده كنيد. موقعيت مالى شما فعلا تغيير چندانى نخواهد كرد، اما جاى نگرانى نيست. در حال حاضر به همين بسنده كنيد. سوء تفاهمى بين شما و يكى از دوستان ايجاد شده كه او سعى در برطرف كردن آن دارد. اين فرصت را به او بدهيد.

    از طرف کسی کمکی دریافت خواهی کرد که بسیار به موقع و ضروری است . از راه پر فراز و نشیبی که پیش رو دارید نهراسید با آمادگی برای روبه رویی با هر مشکلی قدم بردارید مطمئنا شما به نتیجه خواهید رسید موقعیتی پیش خواهد آمد که می تواند تمام
    زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد، مهم اینست که شما با مسئله چطور برخورد کنید.

    غم بزرگی را پشت سر خواهید گذاشت حواستان به زنده ها باشد. برای فروش عجله نکنید. شخصی که مدت طولانی با شما در
    ارتباط بوده به شما علاقه مند است، ولی شما متوجه علاقه او نشده اید. عجله نکنید و از قضاوت عجولانه در مورد شخصی خودداری کنید. به زودی خبر و یا نامه ای به دست شما خواهد رسید، از خواندن مطالب آن نگران نشوید.

    در مورد مسئله ی کاری با کسی که به شما نزدیک است صحبت کنید. او با زاویه ی دید دیگری که در این مورد دارد می تواند به شما کمک کند. اما در مورد آنچه که در دل دارید با هر کسی سخن نگویید. ممکن است دیگران با تجربیات ناکافی خود به شما پیشنهادی دهند و شما را در یک گرفتاری بزرگ قرار دهند. امتحان سختی پیش رو دارید و نتیجه ی این امتحان در زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

    حالا وقت جا زدن نیست، دست روی دست نگذارید. تلاش کنید که روزهای روشن و خوشی نزدیک است. اگر قصد مسافرت دارید، آن را برای چند روزی به تعویق بیندازید. هر چه زودتر با شخصی که لازم است تماس تلفنی برقرار کنید و شر مسئله ای را که مدتی است گریبانتان را گرفته از سر خود کم کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این مشکل خود به خود حل نمی شود.

    بین شما و شخص دیگر توافقات شغلی مهم ایجاد می شود. بنابرین بهتر است تمام فکر و ذکر خود را معطوف این کار کنید و تا می توانید از کارهای دیگر خود داری کنید با افراد مهم روبرو خواهید شد که آینده شغلی و اجتماعی شما را رقم خواهند زد. این روز ها گاهی احساس تنهایی می کنید و حس می کنید به حمایت دیگران احتیاج دارید.

    لازم است کمی غرور خود را کنار بگذارید و از دوستان نزدیک یا خانواده خود کمک بخواهید مطمئنا کمک آنان به نفع شما خواهد بود. به شخصی که دوستش دارید پیشنهادی می کنید، او ابتدا این پیشنهاد را رد می کند نگران نباشید و به او حق بدهید، او باید کمی در مورد پیشنهاد شما فکر کند و بعد به شما پاسخ بدهد. شما هم اگر جای او بودید همین کار را می کردید.

    کمی از توقعات خود کم کنید، این توقعات گاهی نگرانی دیگران را به دنبال دارد. برای گرفتن جواب از طرف مقابل تان زیاد عجله می کنید. این عجله کردن ممکن است عواقب ناگواری برای شما به همراه داشته باشد. این روز ها بهتر است کمی از کار فاصله گرفته به خانواده مشغول باشید. زودتر از آنچه فکر می کنید سرتان شلوغ خواهد شد!

    همین هفته بار سفر ببندید. بعد از مدت ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی به خودتان استراحت بدهید و از آرامش موجود لذت ببرید. موقعیتی برایتان پیش خواهد آمد که مجبور به قضاوت در مورد موضوعی می شوید. سعی کنید تا می توانید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنید. نتیجه ی این قضاوت اثرات روحی برای شما به دنبال خواهد داشت.

    خبري به گوشتان خواهد رسيد سعي كنيد، اعتماد بنفس خود را به ورطه آزمايش بگذاريد و آن را بسنجيد. شما باهوش تر از آن هستيد كه بخواهيد دلتان براي خودتان بسوزد و غصه گذشته را بخوريد. توانايی های خود را بشناسيد و از آن ها استفاده كنيد. ناتوانايی هاي خود را بشناسيد تا سعي در تقويت آن ها داشته باشيد. شما بخوبي مي دانيد كه بسيار توانا هستيد.

    شخصی بیشتر از گذشته به شما محبت خواهد کرد، دلیل این محبت را درک کنید. سعی در جبران آن کنید. در حال حاضر گزینه های زیادی برای انتخاب ندارید. دیگران به شما تکیه کرده اند، به آن ها تعهداتی داده اید که باید به آن ها عمل کنید. هیچ کس دوست ندارد تحت فشار قرار بگیرد، اما گاهی همه چیز آن طور که مورد انتظار است پیش نخواهد رفت.
     
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان