خانه

فال 29 مهر تا 6 آبان

  • فروردین
    مدت هاست که به چيزي علاقمند شده ايد. بايد بيشتر تلاش کنيد. موفقيت در چند قدمي شماست. ارزش واقعي خود را نمي شناسيد. تغيير شغل و مکان فعلاً برايتان مقدور نيست. فال 22 مهر تا 29 مهر
    هديه اي در يافت مي کنيد. پيامي به شما داده مي شود که برايتان هيجان فراواني دارد. خيلي استراحت کنيد و بيشتر به فکر سلامتي تان باشيد.

    ارديبهشت
    از نظر مالي شرايطتان بهتر مي شود. در كاري مهم حتماً با ديگري مشورت كنيد، او با تجربياتش به شما كمك خواهد كرد. ريسك كنيد و آماده ي مقابله باشيد، اگر طالب چيزي يا كسي هستيد، بايد صبر و تحمل از خودتان نشان دهيد، يادتان باشد كه از روي ظاهر در مورد افراد قضاوت نكنيد، فكرهايي كه در سر داريد خوب هستند، به شرط آن كه عجله نكنيد.

     خرداد
    به مسائل مادي بيش از حد توجه مي كنيد. در دنيا مسائل ديگري هم وجود دارد. براي حل مشكلاتتان از دوستي كمك بگيريد. شما بهتر از هر كس مي دانيد كه به تنهايي از پس آن برنمي آييد. تلفن مهمي كه مربوط به كار است، باعث خوشحالي تان مي شود. آرامش را هيچ كس نمي تواند به شما هديه دهد، خودتان بايد آن را در وجودتان پيدا كنيد.

    تیر
    کمي در روابط با دوستانتان تجديد نظر کنيد. از کسي که براي شما خبرهاي ناراحت کننده مي آورد دوري کنيد. براي رسيدن به نيتتان تلاشتان را بيشتر کنيد. در کار يا تحصيل موفقيتي به دست خواهيد آورد. شما دوست نداريد از شما انتقاد شود، اما اين دليل نمي شود که ديگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند. کمي آرام تر با مردم برخورد کنيد.

    مرداد
    خودتان را بي جهت وارد مسائلي که به شما مربوط نيست نکنيد. در مورد تصميمي که در زمينه کاري گرفته ايد، شايد بهتر باشد تجديد نظر کنيد. حالا شرايط فرق کرده، بهتر است هوشيار باشيد و از اين شرايط بهترين استفاده را ببريد. خواسته اي که در دل داريد با کمي دردسر همراه است، اما بالاخره عملي مي شود. بيشتر کتاب بخوانيد و مهارت هاي خودتان را بالا ببريد.

    شهريور
    حيف است که لحظات عمرتان را به تلخي بگذرانيد. نگران نباشيد، آن چه که از آن مي ترسيد اتفاق نخواهد افتاد. بيشتر مواظب حرف هايتان باشيد و نيتتان را با عشق و علاقه ي بيشتري دنبال کنيد. با آن چيزي که شما را نگران مي کند روبرو شويد، به جاي آن که تمام مدت با آن زندگي کنيد. هديه اي دريافت مي کنيد و قهري طولاني مدت به آشتي بدل مي شود.

    مهر
    نيتي که در دل داريد موجب دل نگراني و سرگرداني تان شده است. با فردي مشورت کنيد، اما بهتر است از آن چشم پوشي کنيد. سعي کنيد بيشتر با عقل خود زندگي کنيد تا احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنيد. فردي به کمک شما نيازمند است، به او کمک کنيد. چيزي را که چند وقت پيش گم کرده ايد پيدا مي کنيد. به زودي ملاقاتي خواهيد داشت و پيشنهادهاي خوبي مي شنويد.

    آبان
    سعي کنيد در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنيد. يک سفر کاري پيش رو داريد. در کار خود مصمم و با اراده هستيد، فقط بدانيد که براي هر کاري مقدماتي لازم است. به نتيجه دلخواهتان خواهيد رسيد. در مورد مشاجره پيش آمده، نگاهتان را به موضوع تغيير دهيد. از غرورتان کم کنيد، اما راز دل خود را به کسي نگوييد. پشيمانتان مي کنند.

    آذر
    به دليل فشارهاي کاري اين اواخر عزيزي را با بد اخلاقي هايتان رنجانده ايد، هرچه زودتر دلش را به دست آوريد. با شخصي ملاقات خواهيد کرد که بيش از شما به نفع او خواهد بود. پيغام خوشحال کننده اي به دستتان مي رسد، شخصي سعي دارد به شما کمک کند، به حرف او گوش کنيد. مشکلي با پا در مياني شخصي حل خواهد شد، شما هم اگر دنبال دردسر نمي گرديد ديگر پي اش را نگيريد.

    دی
    عجولانه و بدون فكر اسرار و رازهاي خود را فاش مي كنيد، اين كار به سودتان نيست. در مورد نيتي كه در سر داريد اگر كمي صبر كنيد بهتر است، هرچيزي زماني دارد! در انتخاب دوستان خود بي دقت هستید! برنامه ريزي كنيد و هدف هاي مشخصي براي خودتان تعريف كنيد. از همين امروز به چيز هاي نو بينديشيد و شاكر نعمت هايي كه داريد باشيد.

    بهمن
    عشق بازوان خود را به روي شما مي گشايد. اما شما همچنان ترديد داريد و يک قدم به جلو و دو قدم پس مي کشيد. عشق مي تواند شما را از خامي به پختگي برساند. رويدادهاي هفته هاي اخير را به دقت بررسي و تجزيه تحليل کنيد. راه حل بيرون رفتن از بحران را مي توانيد از اين طريق پيدا کنيد. نگاه خود را نسبت به مسائل تغيير دهيد. خودتان را براي شنيدن يک خبر خوش آماده کنيد.

    اسفند
    نيتى كه در دل داريد به واقع گرى بيشترى احتياج دارد. با دورانديشى اقدام كنيد. از هر روزتان انتظارهاى شگفت انگيز نداشته باشيد. قدرى خوددار و زيرك باشيد. تغيير شغل يا مقام ادارى برايتان پيش مى آيد. به سفرى شاد مى رويد. روى پاى خود بايستيد. اوضاع مالى تان روبراه مى شود. دنيا را هر جور بگيريد همان جور مى گذرد.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان