خانه

فال از 3 تا 9 آبان 1393

  • فروردین: یادتان باشد شما برای ذره ذره ی آنچه که به دست آورده اید زحمت فراوان کشیده اید. از افراد خودخواه فاصله بگیرید. برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسایل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان. اطرافیان از شما توقع دارند که کمی از وقت خود را صرف آنها کنید. این خواسته چندان بیجا نیست.

    اردیبهشت: در موقعیت روحی مناسبی قرار دارید و مشتاق انجام کارهای مختلف هستید شما حتی تمایل دارید برای رسیدن به اهداف خود مسافت های طولانی را طی کنید مطمئن باشید آنچه پرداخت کرده اید باز خواهد گشت جدیت و تلاش خود را گسترش دهید که در اینصورت خوبی شما را احاطه خواهد کرد این هفته تلاش کنید تا از یکنواختی کارهای روزانه ولو برای چند روز رها شوید.فال

    خرداد :در مورد مسائل شخصی تان منظم تر باشیم.پیشنهاد یک سفر به شما خواهد شد .که هدف قابل توجهی در ان نهفته هست یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداوی خواهد شد که خوشحالتان میکند.گاهی یک دنده ولجاز میشوید به نفع شما نیست و از توجه وارادت دیگران نسبت به شما میکاهد به مشورت به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده بنگرید نه یک عامل مزاحم و دست و پا گیر.

    تیر : شما همیشه در جستجوی زیبایی ها هستید از لحظه لحظه ی فرصت ها نهایت لذت را ببرید به یک مسافرت خواهید رفت و بعد از آن با حجم سنگینی از کار روبرو خواهید شد این حجم کار فقط در زمینه ی شغلی نیست و می تواند در رابطه با احتیاجات زندگی روزمره باشد امکان وقوع حادثه ای در این هفته برایتان وجود دارد با پرهیز از عجله و شتاب می توانید از وقوع آن جلوگیری کنید.

    مرداد:در حفظ دوستان خوب خود و در پایداری روابط فامیلی تا حد امکان کوشا باشید. این روزها ریسک کردن برایتان با نتایج خوب همراه است. خود را برای پذیرفتن مسئولیت های جدید و کارهای اضافی آماده کنید. اگر در صدد خرید یا فروش ملک هستید کمی تأمل کنید و صبور باشید. یک پیغام یا یک دیدار غیرمنتظره با یک دوست قدیمی شمارا متعجب خواهد کرد.

    شهریور : این هفته با توجه به انرژی بالایی که خواهید داشت بهتر است به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیتهای بزرگ را به عهده بگیرید نامه های مهم و مثبتی در رابطه با موقعیت مالیتان دریافت خواهید نمود دوستان جدیدی پیدا می کنید این هفته ممکن است در ارتباط با فرزندانتان دچار مشکل شوید شما بزرگتر هستید سعی کنید راه حل مناسبی برای آن پیدا کنید.

    مهر : اجازه ندهید خشم بر شما غلبه کند فرصت را که مناسب یافتید طرح های مختلفی را که در سر دارید پیشنهاد دهید بهتر است کوشش جدی داشته باشید دیگران شما را تشویق خواهند کرد تلاش خود را افزایش دهید و آماده انجام کارهای سخت باشید با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد سخت نگیرید سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران از شما توقع دارند

    آبان: افرادی را به منزلتان دعوت کنید که ارزش دوستی را برای شما دارند.به همراه شخص عزیزی سفری در پیش دارید.این سفر یکی از ماجراجویانه ترین سفرهای عمرتان است.این روزها زمان بسیار مساعد برای ابراز عشق ب شخص مورد علاقه تان است.احتمال دارد با مشکلات مالی روبرو شوید.هرگونه عجله در تصمیم گیری در این مورد شمارابا مشکل بیشتری مواجه خواهد کرد.

    آذر:مشکلاتی که سر راه تان قرار می گیرند بجنگید. از این مشکلات درس بگیریداما آنها را انکارنکنید.برای هرمساله ای که پیش می آیدخود را مقصرندانید، قرارنیست شما توقعات دیگران را برآورده کنید، اگر حق با شماست خود را دایم سرزنش نکنید. به زودی خبر بهبودی شخصی که به شدت نگران هستید خواهید شنید.مراقب زبان خود باشید!

    دی : به نفع شماس که از کنار مسایل راحتر عبور کنید هرچند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است اما لازم است گاهی اجازه بدهید که زمان مشکلات را حل کند و مسایل راه تدریجیه خود را طی کنند بهترینها برایتان رغم خواهد خورد این هفته حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام بشود در غیر این صورت باید در انتظار بروز مشکلات مالی باشید.

    بهمن : مدتی است که خیال کمک به کسی را دارید ، سرانجام آن را عملی خواهید کرد ، انجام یک عمل خیر از طرف کسی که انتظار نداشتید موجب می شود نظر شما نسبت به او عوض شود ممکن است یک پیشنهاد ازدواج شما را غافل گیر کند حتما درمورد طرف مقابل تحقیق و بررسی کنید به وعده ای که به شما داده شده بود عمل خواهد شد از لاک خود بیرون بیایید و دنیا را از دریچه تازه ای ببینید .

    اسفند : با هر مسئله ای که برخورد می کنید از پیش به خود بگویید که از پس آن برمی آیم این روزها دیدگاه متفاوتی نسبت به جریانات اطراف خود خواهید داشت این امر می تواند به شما در رسیدن به رویاهایتان بسیار کمک کند از موقعیت پیش رو نهراسید و اگر نیازی برای تغییر در زندگی خود و دیگران احساس می کنید آن را بیان کنید ممکن است به یک سفر کوتاه بروید .
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان