خانه

فال از 6 تا 12 اردیبهشت 1393

  • فروردین :
    تلاش کنید با دوستانی که با آنها رفتار ناشایستی داشته اید و دوری از انان را برگزیده اید باب دوستیه دوباره را بگشایید, در غیر این صورت تنهایی شما را بسیار افسرده و پرخاشجو خواهد کرد. اگر بر سر مسایل احساسی با دیگران رقابت دارید بهتر است هرچه زودتر از این معرکه دور شوید در زندگی زناشویی از بگو مگو دست بکشید.

    اردیبهشت :
    انجام کاری که قصد انجام آنرا دارید کاملاً به صلاح شماست. هر چه سریع تر آنرا انجام دهید. یکی از نزدیکان تان در حق شما کار بسیار ارزشمندی انجام داده است که در آینده ثمر آنرا خواهید دید. اگر شما خود را برای هیچ کاری خود را به دردسر نمی اندازید و دلتان می خواهد همه چیز را به آسانی بدست بیاورید، همین امروز در رفتار خود تجدید نظر کنید.

    خرداد :
    راه عشق و محبت پایانی ندارد به هر میزان به افرادی که دوستشان دارید محبت کنید خبری بسیار خوش که مدتهاست در پی شنیدنش هستید به شما داده خواهد شد شخصی را که مدتهاست آرزوی دیدارش را داشته اید به زودی ملاقات خواهید کرد و از این بابت غرق در خوشبختی می شوید اگر در گذشته کاری انجام دادید که بخاطر آن احساس گناه می کنید هرچه سریعتر درصدد جبران آن باشید

    تیر :
    بین شما و همسرتان برای مدت کوتاهی جدایی خواهد افتاد. منتظر بازگشت او بمانید و وفادار باشید. زمان آن رسیده که به وعده هایی که داده بودید عمل کنید و نگذارید که زمان از دست برود. اگر به فکر نقل مکان هستید اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. شما کسی نیستید که بگذارید آمال و آرزوهایتان به آسانی بر باد رود و روزگار شما را به بازی بگیرد.

    مرداد :
    سر به هوا بودن عاقبت کار دستتان خواهد داد مگر اینکه شانس بیاورید و به خودی خود گذارتان به مسیر درستی بیفتد دوست وهمدمه دیرینه تان را به هر تازه واردی نفروشید اگر این بار حواستان را جمع نکنید احتمال اینکه گوهر ارزشمندی را که دارید برباد دهید بسیار زیاد خواهد بود نقطه ی قوت شما رفتار شایسته یتان با دیگران است از افراد بد نیت دوری کنید.

    شهريور :
    هم شما و هم طرف مقابلتان كه هم اكنون از ان دور مانده ايد خواستار بازگشت به سوي يكديگر هستيد. خوشبختانه اتفاقي پيش امده كه دوباره دل شما را گرم و مملو از اشتياق كرده است. اگر اطرافيان به شما ايراد مي گيرند و زمزمه هاي مشكوكي كه بر سر زبانهايشان افتاده است، اندوهي به دل راه ندهيد .قسمت شما بر اين بوده كه فعلا رياضت بكشيد صبور و به اينده اميدوار باشيد.

    مهر :
    بخت دوباره به شما روی آورده است و روزگار غمگین گذشته به لحظات پایانی خود نزدیک می شود بیش از حد فکر و خیال نکنید و واقع بین باشید هیچ کس از اطرافیان شما نخواهد توانست مثل شما به خودتان کمک کند بر پای خود بایستید و بر همت خود تکیه کنید اگر برای ازدواج در حال تصمیم گیری هستید با احتیاط و دور اندیشی تصمیم بگیرید.

    آبان :
    شما دلهره مسایل بسیاری را دارید اما باید گاهی نیز خود را به دست سرنوشت بسپارید و از افکاری که شما را آزار می دهد دست بکشید . بهترین راه این است که روی یک خواسته تان متمرکز شوید و دنباله رو خواسته های پراکنده خود نباشید در غیر این صورت ممکن است دار و ندارتان را در این مسیراز دست بدهید ، اجازه بدهید اطرافیانتان شما را راهنمایی کنند.

    آذر:
    اگر این روزها در وضعیت مطلوبی به سر نمیبرید، مسبب آن خود شما هستید. با هر کسی نشست و برخاست نکنید. حواستان را بیشتر جمع کنید و به هر غریبه ای اعتماد نکنید.چشمتان را به زندگی دیگران ندوزید و در کارشان دخالت نکنید.جلب توجه اطرافیان برایتان سودی ندارد.سعی کنید مستقل باشید و بی نیاز از دیگران روی پای خود بایستید.

    دی :
    مدت های مدیدی است که برای رسیدن به آمال خود زحمت های بیشماری رو متحمل شده اید اما در پایان راه خسته و مایوس به موقعیتی که به نظرتان چندان مطلوب شما نبوده است روی آورده اید قدر این موقعیت را بدانید سعی کنید از حسادت به دور باشید چرا که برای شما دردسر ساز است گاهی با نقشه های حساب شده به جایی نمیرسید بلکه باید در لحظه تصمیم بگیرید

    بهمن :
    سعی دارید ارزو ها و اندوه درونتان را از دیگران مخفی نگه دارید اما دوستانتان زیرکتر از ان هستند که به شما پی نبرند ،این به سود شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد.به جشنی دعوت خواهی شد و یکی از دوستان خود را که سالها ندیده اید ملاقات خواهی کرد.به خاطر دلبستگی شدید به گذشته اینده را نمیبینید و به همین دلیل از غافله عقب میمانید.

    اسفند :
    شما در زندگی عشق و محبت را پیشه خود کرده ایدو هم اکنون محبت شما معطوف به شخصی شده است که در نظر شما بهترین است شما عادت ندارید که احساسات خود را پنهان کنید حواستان جمع کارتان باشد .هم اکنون شما در چند قدمی آرزوهایتان هستید. به یک مسافرت نسبتا کوتاه در کنار خانواده خواهید رفت که باعث آرامش فکریتان میشود.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان