خانه
93.9K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۲۱:۴۴   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    ‌ 🍃🌺زردچوبه و.کک مک🌺🍃

    یک قاشق غذاخوری زردچوبه را با یک قاشق سوپ‌خوری ماست ترش مخلوط کنید و آن را به‌مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوستتان بگذارید. با این کار، هم کک‌ومک‌هایتان را کمرنگ می‌کنید و پوست صورتتان را روشن‌تر و شفاف‌تر.

  • ۲۱:۴۸   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    چرا نباید جوش را بترکانیم؟🌺

    هر نوع ضربه یا فشاری که به پوست وارد می شود، در اطراف محل ضربه مقداری سلول مرده ایجاد می کند. با ترکاندن جوش به خود جوش و به محیط اطراف آن صدمه می زنید. در این حالت مشکل دو تا می شود چون پوست هم باید از شر آکنه یا جوش خلاص شود هم سلول های مرده را به نحوی دفع کند. به این ترتیب با ترکاندن جوش فقط درمان را سخت تر و طولانی تر می کنید. همان طور که قبلا گفته شد به هیچ وجه نباید به صورت تان دست بزنید. با پوستت تان قهر باشید!
  • ۲۲:۳۱   ۱۳۹۵/۳/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    رفع_بوی_عرق
    برای رفع بوی عرق۱ق.غ سرکه سیب ارگانیک+۱ق.غ جوش شیرین+۴قطره روغن رزماری +½ق.غ آب+۴قطره لیمو ترش ترکیب و روزی۲بار به زیر بغل به صورت دورانی بمالید.بعد۳۰ دقیقه بشورید.

  • ۰۹:۴۷   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    نسخه‌ای برای شفاف شدن پوست 👌
    اگر پوست‌تان كدر شده‌ و می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید، استفاده از كرم‌های اسید میوه و ترتینوئین با تجویز پزشک پوست را شفاف می‌كند اما مشكلی كه وجود دارد این است كه احتمال تحریك‌پذیری پوست زیاد است به‌خصوص افرادی‌كه تازه مصرف چنین داروهایی را آغاز كرده‌اند.
    پیشنهاد ما این است كه این روزهای قبل از عید دفعات استفاده از كرم‌ها كمتر باشد. اما توصیه دیگر استفاده از روش میكرودرم‌ ابریژن است كه بسیار بی‌خطر است و می‌تواند به‌طور موقت تا چند هفته پوست را شفاف كند. پیلینگ‌های سطحی میوه هم می‌تواند پوست را شفاف كند، این روش‌ها را می‌توان هر هفته یا هر 2 هفته تكرار كرد و به‌طور موقت پوست بیمار را شفاف نگه داشت اما برای باقی‌ماندن و دائمی‌شدن این شفافیت باید حتما درمان‌های نگه‌دارنده با دارو یا روش‌های دیگر تجویز شود.

    سراغ میکرودرم برویم؟
    میكرودرم یك كار خیلی سطحی است و نمی‌تواند مشكل پوست را به‌طور كامل برطرف كند اما وقتی هر 2 یا 3 هفته یك‌بار تكرار شود، لایه‌های سطحی پوست برداشته می‌شود، كلاژن‌سازی تحریك می‌شود و قوام پوست هم بهتر می‌شود و همچنين لك‌های سطحی پوست هم بهتر می‌شوند، در نتیجه پوست شفاف‌تر می‌شود. علاوه بر این‌ها براي تيرگي‌ها و جاهاي جوش، اسكارهاي سطحي نیز میكرودرم مفید است.

    راه‌های خلاصی از دست آکنه
    آكنه از آن دسته عارضه‌های خیلی شایع است كه می‌تواند حسابی آزاردهنده شود، به‌خصوص برای خانم‌ها در زمان‌‌هایی كه منتظر مناسبت یا مراسم خاصی مثل عید نوروز هستند، در این مواقع احتمالا به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود سریع می‌گردند.
    یكی از درمان‌هایی كه در این مواقع پیشنهاد می‌شود، مصرف داروهای كورتونی یا استروئیدی برای كوتاه‌مدت به‌صورت خوراكی یا موضعی یا تزریقی است، متاسفانه مصرف طولانی‌مدت این داروها آكنه را بدتر می‌كند اما در كوتاه‌مدت چنین داروهایی می‌تواند التهاب را از بین ببرند و از آنجا كه التهاب نقش زیادی در ایجاد جوش دارد، بنابراین جوش‌ها كاهش می‌یابند.
    باید بدانید مصرف این داروها باید محدود به چند روز یا درنهایت 2هفته باشد، تا شدت ضایعات آكنه برطرف شود البته این بهبودی به‌طور موقتی است و فرد باید حتما داروهای خوراكی و موضعی آنتی‌آكنه، آنتی باكتریال را آغاز كند تا با قطع داروهای كورتونی و استروئیدی ضد‌التهاب جوش‌ها برنگردند.

    با كیست‌های آكنه‌ای چه كنیم؟
    اگر دچار یك كیست بزرگ آكنه‌ای هستید به‌طوری كه برجستگی‌های سفت و نسبتا بزرگی زیر پوست‌تان وجود دارد، پزشك می‌تواند با تزریق بسیاركم و رقیق‌شده كورتون به درون كیست، التهاب آن را كم كند تا كیست آكنه‌ای موقتا از بین برود اما براي این‌كه دوباره برنگردد باید از همان اول درمان‌های درست آكنه برای بیمار تجویز شود. با مصرف داروهای موضعی آكنه در یك یا 2 هفته اول ممكن است بیشتر پوست تحریك شود، به همین دلیل اگر بيمار در انتظار مناسبت خاصی است بهتر است از داروهای موضعی بعد از مراسمش استفاده كند اما باید بداند درمان قطعی با این داروهاست.
  • ۰۹:۴۸   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ☘ راه‌های درمان لک های پوستی ☘

    با لک‌های صورت چطور خداحافظی کنیم؟
    درمان لك روندي طولانی‌مدت است و هیچ دارویی وجود ندارد كه بتواند به سرعت لك را برطرف كند. البته درصورت لزوم پزشك می‌تواند با تجویز داروهای كورتونی و استروئیدی كمی لك‌ها را كنترل كند اما باید بدانید این روش نیز نوعی شمشیر دولبه است چون مصرف چنین داروهایی پوست را نازك‌تر می‌كند و در نتیجه احتمال دارد مویرگ‌ها مشخص شوند به همین دلیل این روش برای از بین بردن لك‌ها چندان توصیه نمی‌شود.

    بهتر است از روش‌هایی چون پیلینگ‌های‌ سطحی، میكرودرم ابریژن و لیزرهای سطحی كه پوست را زخم نكنند استفاده شود تا به‌طور كوتاه‌مدت لك‌ها كم رنگ شود، البته حواس‌تان باشد كه در كنار این روش‌ها حتما باید از درمان‌های دائمی‌تر استفاده شود وگرنه دوباره مشكل پوستی تشدید می‌شود، البته درمان‌های دائمی ممكن است پوست را قرمز و تحریك‌پذیر كنند و اگر بخواهید در عرض یك تا 2 هفته پوست‌تان بهبود یابد، چندان توصیه نمی‌شوند اما بعد از عید حتما سراغ این درمان‌ها بروید.

    شوره سر
    شوره مو‌ها هم می‌تواند بیماری باشد و هم طبیعی. بعضی‌ها به دليل كم شستن یا بد شستن یا استفاده از شامپوی نامناسب یا... دچار شوره مو می‌شوند، به این افراد توصیه می‌شود از شامپوهای مناسب و به روش صحیح استفاده كنند

    راه خلاصی چربی مو چیست؟
    كسی نیست كه دوست داشته‌ باشد روزهای عید را با موهای چرب طی كند، به‌خصوص آن‌هایی بعد از حمام هم احساس می‌كنند هنوز موهای‌شان چرب است، متاسفانه چربی موها ژنتيك است و درمان قطعی ندارد و تنها راه چاره استفاده از شامپوی مخصوص موهای چرب است. البته يكسري داروهاي خوراكي مثل كپسول آكوتان برای درمان چربی بیش‌از حد وجود دارد البته يكسري داروهاي هرموني هم هستند كه چربي را كم مي‌كنند اما چندان توصیه نمی‌شوند.

    پاکسازی نقاط سرسیاه بینی
    اكثر این دانه‌های سرسیاه كه روي بيني ما وجود دارند، جوش نیستند بلكه اين‌ها موهاي ريز زيرپوستي هستند كه تنها با ليزر از بین می‌روند و دارو براي از بین بردن آن‌ها خيلي فايده‌اي ندارد.
    البته استفاده از كرم‌هاي تريتينوئيد اسيدهاي ميوه هم مي‌تواند كمك‌كننده باشد ولي درمان‌ها خيلي اميدوار‌كننده نيستند. سراغ پیلینگ عمقی یا لیزرهای عمیق نروید چون این روش‌ها می‌توانند روی پوست ایجاد زخم كنند و پوست را دچار تیرگی كنند.

    ناخن‌ها‌یتان را محکم کنید
    شكننده شدن ناخن‌ها به چند علت ممكن است به‌وجود بیاد، از جمله كم‌خونی، كمبود اسیدفولیك، كمبود روی، تماس زیاد با شوینده‌ها، عوامل محیطی مثل ضربه‌های زیاد(مثل كار كردن موسیقی یا تایپ) و عوامل تغذیه‌ای و ژنتیك و... كسی كه شكنندگی ناخن دارد حتما باید در كنار داروها و درمان‌های لازم، دوره‌ای از مكمل‌های روی، بیوتن و آهن مصرف كند، علاوه بر این‌ها باید حواسش باشد كه تماسش را با محرك‌ها و مواد شوینده مختلف كم كند.
  • leftPublish
  • ۰۹:۴۹   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    چگونه پوستی زیبا داشته باشیم؟

    نکته 1 : اگر دارای پوستی خشک هستید از گیاه گل بابونه ، جعفری، نعناع یا از ترکیب چند گیاه استفاده کنید.

    نکته 2 : برای کاهش چین وچروک ، سعی کنید از چای سبز ، سیاه یا سفیده استفاده کنید. این گیاهان حاوی مقداری زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند در کاهش سرعت روند پیری به شما کمک کند .

    نکته 3 : اضافه کردن چند قطره از آب لیمو به عصاره گیاهی به شما کمک خواهد کرد از شر لکه های سیاه روی پوست راحت شوید و پوستی درخشان تر داشته باشید.

    نکته 4 : برای بدست آوردن فواید درمانی بیشتر از یخ از 5 نوع گیاه مختلف استفاده کنید و بعد از دم کردن در آب جوش و درست کردن یخ آن را روی صورت بگذارید. هر دو هفته از یک نوع گیاه استفاده کنید و با عوض کردن نوع گیاه و استفاده از خواص درمانی هر نوع گیاه مختص به خود می توانید چهره ای زیبا تر و جوان تر داشته باشید .

    نکته 5 : اضافه کردن نصف قاشق چای خوری از روغن زیتون یا هر روغن دیگر ( روغن بادام ، روغن آوکادو ، روغن کنجد و روغن جوانه گندم ) به آب معدنی یا عصاره گیاهی سرد شده قبل از انجماد نیز می تواند مفید باشد. قبل از آرایش ، صورت و گردن خود را با این یخ پاک کنید. این نوع تکه های یخ که به این روش درست کرده اید، پوست را نرم کرده و باعث صاف شدن آن می شود و تغذیه ای مناسب برای پوست است.

  • ۰۹:۵۰   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    چگونه پوستی زیبا داشته باشیم؟

    دوتا قاشق از گل های مورد نظر را به یک لیوان آب جوش گرم اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه در این آب گرم بماند . صبر کنید تا ماده به دست آمده خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید و در قالب یخ ریخته و در فریزر بگذارید.



    نکته 1 : اگر دارای پوستی خشک هستید از گیاه گل بابونه ، جعفری، نعناع یا از ترکیب چند گیاه استفاده کنید.



    نکته 2 : برای کاهش چین وچروک ، سعی کنید از چای سبز ، سیاه یا سفیده استفاده کنید. این گیاهان حاوی مقداری زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند در کاهش سرعت روند پیری به شما کمک کند .



    نکته 3 : اضافه کردن چند قطره از آب لیمو به عصاره گیاهی به شما کمک خواهد کرد از شر لکه های سیاه روی پوست راحت شوید و پوستی درخشان تر داشته باشید.



    نکته 4 : برای بدست آوردن فواید درمانی بیشتر از یخ از 5 نوع گیاه مختلف استفاده کنید و بعد از دم کردن در آب جوش و درست کردن یخ آن را روی صورت بگذارید. هر دو هفته از یک نوع گیاه استفاده کنید و با عوض کردن نوع گیاه و استفاده از خواص درمانی هر نوع گیاه مختص به خود می توانید چهره ای زیبا تر و جوان تر داشته باشید .



    نکته 5 : اضافه کردن نصف قاشق چای خوری از روغن زیتون یا هر روغن دیگر ( روغن بادام ، روغن آوکادو ، روغن کنجد و روغن جوانه گندم ) به آب معدنی یا عصاره گیاهی سرد شده قبل از انجماد نیز می تواند مفید باشد. قبل از آرایش ، صورت و گردن خود را با این یخ پاک کنید. این نوع تکه های یخ که به این روش درست کرده اید، پوست را نرم کرده و باعث صاف شدن آن می شود و تغذیه ای مناسب برای پوست استبا اطلاع داشتن از نوع پوست خود و با انتخاب گیاه مناسب تر برای پوست می توانید این مزیت را چند برابر کنید. برای پوستهای چرب که مستعد به آکنه هستند، توصیه می شود از گل های همیشه بهار ، مریم گلی، یا مخلوط آب و بو مادران استفاده کنید.



    دوتا قاشق از گل های مورد نظر را به یک لیوان آب جوش گرم اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه در این آب گرم بماند . صبر کنید تا ماده به دست آمده خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید و در قالب یخ ریخته و در فریزر بگذارید.
  • ۰۹:۵۱   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست

    نکات_آرایشی_استفاده_از_مداد_ابرو :

    اشتباه سوم : استفاده از مداد نوک تیز

    ساده ترین راه برای حذف مرحله ی محو کردن، استفاده از یک مداد با نوک مناسب است. این روش به کمرنگ تر شدن و کاهش وضوح خطوط ایجاد شده خیلی کمک می کند.

    اشتباه چهارم : بیش از حد تیره کردن

    شاید تضاد بین مو های روشن و ابروهای تیره زیبا به نظر برسد، اما تیره کردن بیش از حد ابرو ها ممکن است سنتان را بالاتر نشان بدهد! به منظور ایجاد تناسب و برجسته تر کردن رنگ چشم هایتان (به ویژه چشم های قهوه ای) مداد ابرویی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد.

    اشتباه پنجم : صرف نظر کردن از لوازم مورد نیاز

    برای طراحی ابرو هایتان هرچه لوازم بیشتری در اختیار داشته باشید بهتر است. یک مداد ابرو بهترین ابزار برای کشیدن شکل دقیق ابرو هاست. 

    پودر ابرو (یا همان سایه مات) برای پر کردن نقاط خالی ابروها بسیار مناسب است (با نشستن بر روی پوست زیر ابروها، ابروها را پر تر نشان می دهد)، و ژل رنگی یا بی رنگ ابرو برای نگه داشتن حالت ابروها. برای داشتن ابرو هایی فوق العاده و خوش حالت به تمامی این لوازم نیاز خواهید داشت.

  • ۰۹:۵۴   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    به شما نکاتی کلیدی و اساسی برای داشتن پوستی فوق العاده و شاداب ارائه می کنیم که با رعایت آن ها به زیبایی هرچه تمام تر می رسید.
    نکات بسیار مهم عبارتند از: درست استحمام کردن، لایه برداری منظم، آبرسانی، خواب و استراحت کافی، رطوبت پوست و امگا ۳. در این بخش تک تک این نکات را برای شما یار همیشگی دکتر سلام، توضیح می دهیم.چ ۱ " درست استحمام کنید مدت زمان استحمام را کوتاه کنید ( یعنی طول ندهید ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگیرید، گرمای حمام باعث می شود رطوبت پوست از بین برود.
    با این روش از پوست خود محافظت کرده اید.
    روش دیگر برای حفظ شادابی پوست، عدم استفاده از صابون می باشد.
    صابون با بوی تند می تواند رطوبت پوست را از بین ببرد و موجب خارش و پوسته پوسته شدن پوست گردد.
    شامپوهای بدن اغلب کمتر از صابون ها ایجاد حساسیت پوستی می کنند.
    شامپوی بدنی را بخرید که دارای مرطوب کننده هایی مانند روغن های طبیعی و یا سرامیدها است.
    _________ ۲ " به طور منظم لایه برداری کنید سلول های مرده پوست ظاهر تیره و خشنی به پوست شما می دهند و از نفوذ موثر لوسیون ها و یا کرم ها به پوست جلوگیری می کنند.
    بیش از حد پوست خود را مالش ندهید، زیرا ممکن است پوست را تحریک کنید و پوست خشک تر از قبل شود.
    _________ ۳ " آبرسانی کنید سلول های پوست برای سالم بودن نیاز به آبرسانی دارند.
    به اندازه کافی و مخصوصا در حین ورزش و هوای گرم، آب بنوشید.
    باید روزانه ۲ لیتر (حدود ۸ لیوان) آب بنوشید.
    در زمستان اگر از بخاری استفاده می کنید، اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید و یا در ارتفاعات زندگی می کنید، از یک دستگاه بخور سرد برای برگرداندن رطوبت به محیط و سالم نگاه داشتن پوست استفاده کنید.
    _________ ۴ " به مقدار کافی بخوابید پوست در شب، خود را ترمیم و نو می کند.
    بعد از یک خواب بد، زیر چشمان شما گود می افتد و پوستتان نیز به زردی می گراید.
    برای همین پیشنهاد می شود، ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید تا پوست عملیات جوانسازی خود را به طور مطلوبی انجام دهد.
    _________ ۵ " امگا ۳ مصرف کنید اگر شما کپسول امگا-۳ و یا ماهی سالمون را هفته ای یک بار مصرف کنید، پوستتان از شما متشکر خواهد بود.
    اسید چرب امگا-۳ به کاهش التهاب در بدن و بازگرداندن رطوبت به پوست کمک می کند.
    علاوه بر این، امگا-۳ در ترمیم سلول ها و دفاع در برابر آسیب های سلولی کمک می کند.
    __________ ۶ " رطوبت پوست را زیاد کنید اگر پوستتان خشک است، بعد از حمام بهتر است با یک کرم مرطوب کننده، پوست خود را مرطوب کنید.
    کرم مرطوب کننده را به صورت دورانی به تمام بدن خود بمالید و مطمئن شوید که همه مرطوب کننده جذب پوست شده است.
    _________ ۷ " کاری را که دوست دارید، انجام بدهید هنگامی که از درون شاد و خوشحال هستید، پوست شما نیز شفاف تر به نظر می آید.
    بنابراین کارها و یا فعالیت هایی که موجب آرامش و خوشحالی شما می شود را انجام دهید، مانند گذراندن زمان با دوستان، اقوام و یا شرکت در کلاس های هنری و یا ورزشی.
  • ۱۳:۲۳   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣#چگونه_پوستی_زیبا_داشته_باشیم :

    دوتا قاشق از گل های مورد نظر را به یک لیوان آب جوش گرم اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه در این آب گرم بماند . صبر کنید تا ماده به دست آمده خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید و در قالب یخ ریخته و در فریزر بگذارید.

    نکته 1 : اگر دارای پوستی خشک هستید از گیاه گل بابونه ، جعفری، نعناع یا از ترکیب چند گیاه استفاده کنید.

    نکته 2 : برای کاهش چین وچروک ، سعی کنید از چای سبز ، سیاه یا سفیده استفاده کنید. این گیاهان حاوی مقداری زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند در کاهش سرعت روند پیری به شما کمک کند .

    نکته 3 : اضافه کردن چند قطره از آب لیمو به عصاره گیاهی به شما کمک خواهد کرد از شر لکه های سیاه روی پوست راحت شوید و پوستی درخشان تر داشته باشید.

    نکته 4 : برای بدست آوردن فواید درمانی بیشتر از یخ از 5 نوع گیاه مختلف استفاده کنید و بعد از دم کردن در آب جوش و درست کردن یخ آن را روی صورت بگذارید. هر دو هفته از یک نوع گیاه استفاده کنید و با عوض کردن نوع گیاه و استفاده از خواص درمانی هر نوع گیاه مختص به خود می توانید چهره ای زیبا تر و جوان تر داشته باشید .

    نکته 5 : اضافه کردن نصف قاشق چای خوری از روغن زیتون یا هر روغن دیگر ( روغن بادام ، روغن آوکادو ، روغن کنجد و روغن جوانه گندم ) به آب معدنی یا عصاره گیاهی سرد شده قبل از انجماد نیز می تواند مفید باشد. قبل از آرایش ، صورت و گردن خود را با این یخ پاک کنید. این نوع تکه های یخ که به این روش درست کرده اید، پوست را نرم کرده و باعث صاف شدن آن می شود و تغذیه ای مناسب برای پوست استبا اطلاع داشتن از نوع پوست خود و با انتخاب گیاه مناسب تر برای پوست می توانید این مزیت را چند برابر کنید. برای پوستهای چرب که مستعد به آکنه هستند، توصیه می شود از گل های همیشه بهار ، مریم گلی، یا مخلوط آب و بو مادران استفاده کنید.

    دوتا قاشق از گل های مورد نظر را به یک لیوان آب جوش گرم اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه در این آب گرم بماند . صبر کنید تا ماده به دست آمده خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید و در قالب یخ ریخته و در فریزر بگذارید.
  • leftPublish
  • ۱۳:۲۷   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣#چگونه_پوستی_زیبا_داشته_باشیم :


    نکته 1 : اگر دارای پوستی خشک هستید از گیاه گل بابونه ، جعفری، نعناع یا از ترکیب چند گیاه استفاده کنید.

    نکته 2 : برای کاهش چین وچروک ، سعی کنید از چای سبز ، سیاه یا سفیده استفاده کنید. این گیاهان حاوی مقداری زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند در کاهش سرعت روند پیری به شما کمک کند .

    نکته 3 : اضافه کردن چند قطره از آب لیمو به عصاره گیاهی به شما کمک خواهد کرد از شر لکه های سیاه روی پوست راحت شوید و پوستی درخشان تر داشته باشید.

    نکته 4 : برای بدست آوردن فواید درمانی بیشتر از یخ از 5 نوع گیاه مختلف استفاده کنید و بعد از دم کردن در آب جوش و درست کردن یخ آن را روی صورت بگذارید. هر دو هفته از یک نوع گیاه استفاده کنید و با عوض کردن نوع گیاه و استفاده از خواص درمانی هر نوع گیاه مختص به خود می توانید چهره ای زیبا تر و جوان تر داشته باشید .

    نکته 5 : اضافه کردن نصف قاشق چای خوری از روغن زیتون یا هر روغن دیگر ( روغن بادام ، روغن آوکادو ، روغن کنجد و روغن جوانه گندم ) به آب معدنی یا عصاره گیاهی سرد شده قبل از انجماد نیز می تواند مفید باشد. قبل از آرایش ، صورت و گردن خود را با این یخ پاک کنید. این نوع تکه های یخ که به این روش درست کرده اید، پوست را نرم کرده و باعث صاف شدن آن می شود و تغذیه ای مناسب برای پوست است.
  • ۱۳:۲۸   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣#معجزه_زیبایی_با_کنجد :


    خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد موجب تامين چهارده درصد از نياز كلسيم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‌هايشان داشته باشند با مصرف كنجد ناخن‌هايشان محكم‌تر شده و ترک و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است ديده نمی شود به علاوه مصرف دو قاشق غذاخوري آن رساندن پنج ميلي‌گرم روي را به بدن خصوصا پوست و مو و ناخن‌ها آسان مي‌كند. شايد ندانيد كه روي چه اثراتي بر زيبايي دارد :

    آكنه را كمتر مي‌كند و از نازك شدن موها جلوگيري مي‌كند و مانع ريزش موها خصوصا در خانم‌ها مي‌شود و درضمن به دليل توام شدن اين ماده مغذي با ويتامين ای اين اثرات صد چندان شده و مي‌توان از خواص ضدچروك و سفيدكنندگي ضدلك اين ويتامين استفاده كرد.

    كنجد خواص درمانی چشمگیری دارد. منبع غنی اسید آمینه كنجد رشد تومورها را متوقف می كند و به رفع مسمومیت كبد و كلیه ها و بهبود سیستم ایمنی بدن كمك می كند.

    كنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم و همجنین خاصیت ضدسرطان دارد. خواص ضد قارچ و ضد باكتری از دیگر تأثیرات آن است.
  • ۱۳:۲۹   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    #رفع_تیرگی_کشاله_ران : مقداری پوست پرتقال خشک شده را جمع کرده و آسیابشان کنید. سپس آنرا با آب لیمو مخلوط کنید تا خمیری بدست بیاید، خمیری که پوست را روشن می‌کند
  • ۱۳:۲۹   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣ #رفع_تیرگی_کشاله_ران :

    ماست و آرد نخودچی : ماست، آرد نخودچی، زردچوبه، و شیر را با هم مخلوط کرده و آنرا روی نواحی تیره‌ی پوستتان بمالید
  • ۱۳:۲۹   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣ #رفع_تیرگی_کشاله_ران :

    چند بادام را در طول شب درون آب گرم بخیسانید، و صبح آنها را آنقدری آسیاب کنید که تبدیل به خمیر شوند. سپس خمیر بدست آمده را با مقداری شیر مخلوط کنید و شب به پوستتان بمالید..
  • ۱۳:۳۰   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48319 |46689 پست
    ❣#ماساژ_صورت :

    مراحل انجام ماساژ خانگی صورت :

    _شستن صورت با اب ولرم
    _استفاده از مرطوب کننده یا روغن های:
    برای پوست خشک روغن بادام و آرگان
    پوست چرب جوجوبا یا کرچک
    «مدت هرتمرین حدود یک دقیقه»

    1_شروع ماساژ،منطقه لنفاوی،از زیر گوش با سه انگشت دست مقابل،یعنی قسمت چپ گردن رو با دست راست انجام بدید،از زیر گوش با یک فشارخیلی کم به انتهای گردن میکشید و به سمت گلو،بعد از کنار یا روی گلو به زیر فک و در اخر زیر گوش«حرکت بشکل دایره»

    2_مطابق شکل حرکت دایره شکل در ناحیه بین گونه و فک«باکف دست هم امکانش هست»

    3_ماساژپیشانی،از انتهای ابرو،سه انگشت.را قرار داده،حرکت دایره شکل به سمت بالای سروگیجگاه شروع کرده و تا وسط پیشانی ادامه دارد.

    4_ماساژ دور چشم«مخصوصا اگر چشم پف داشته باشد»

    خیلی نرم با دو انگشت و.مطابق تصویر روی قسمت استخوانی اطراف چشم.

    همچنین چند مرتبه دو انگشت را روی ابرو قرار داده و از ابتدا تاانتهای ابرو با فشارکمی پوست را میکشیم.
    (این ماساژ برای شادابی صورت و پوست هستش، هفته ای دو تا سه مرتبه)
  • ۱۴:۰۱   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    پرستو ♥
    یک ستاره ⋆|1561 |1828 پست
    مرسی عالی بود
  • ۲۰:۱۲   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    #زیبایی_موی_زیرپوستی
    🌀روش اول: مخلوط ۳قرص آسپرین+۱ق.چ عسل+۱ق.چ آب رو روی پوست قرار بدین بعد۱۰دقیقه به کمک لیف و آب گرم پوست رو پاک کنید.

  • ۱۴:۲۴   ۱۳۹۵/۳/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    با استفاده از دستورالعمل زیر شمامی توانید با هزینه بسیار کم ، کرم مرطوب کننده صدرصد طبیعی و مناسب پوست خود را در خانه تهیه کنید.

    دستورالعمل :

    مقداری موم زنبور عسل ، روغن نارگیل و روغن هسته انگور را در یک ماهیتابه کوچک بریزید و درحالیکه ماهیتابه را روی حرارت بسیار ملایم قرار داده اید آنها را باهم مخلوط کنید تا زمانیکه روغنها و موم کاملا" ذوب شوند 

    🌶سپس این ترکیب را در یک کاسه نسبتا" بزرگ بریزید تا کاملا" سرد شوند.

    🍍همانطور که همیشه چای سبز را دم می کنید ، مقداری چای سبز را داخل آب درحال جوش بریزید و اجازه بدهید ۵ دقیقه بماند . 

    حالا چای را از یک صافی رد کنید و اجازه بدهید خنک شود .

    در این مرحله ، مخلوط موم و روغن را که قبلا" تهیه کردید داخل مخلوط کن بریزید و همینطور که مخلوط کن درحال کار کردن است کم کم چای سبز و ژل آلوئه ورای صاف شده را به آن بیفزایید . 

    تاز زمانیکه این مخلوط به شکل یک کرم نرم دربیاید به مخلوط کردن آن ادامه دهید. 

    در مرحله آخر می توانید چند قطره از روغن های مفید دیگر را نیز به این ترکیب بیفزایید.

    کرم مرطوب کننده ای که خودتان تهیه کرده اید را داخل یک ظرف دربسته بریزید تا هر زمان خواستید بتوانید از آن استفاده کنید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۴:۵۴   ۱۳۹۵/۳/۱۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    درمان تیرگی دور چشم

    1. علامتی از زمینه آلرژی در فرد باشد.

     

    2. فراد آتوپیک، یعنی افرادی که مستعد آلرژی‌های پوستی و حتی تنفسی (مثل آسم) هستند.  

     

    یکی از ویژگی‌های پوستی‌شان تیرگی دورچشم است.واقعیت این است که تیرگی دور چشم اغلب زمینه ژنتیک دارد و داروهای موضعی تاثیر خیلی زیادی در بهبود آن ندارند اما داروهای متعددی به‌عنوان ضدتیرگی دور چشم وجود دارند که گاه می‌توانند درجه تیرگی را تا حدی بهبود بخشند.    

     

    بیشتر کرم‌های ضدتیرگی دور چشم‌ حاوی رتینول به‌عنوان یک ماده لایه‌بردار خفیف و نیز یک ماده ضدلک و بهبوددهنده وضعیت گردش خون پوست ناحیه هستند.ویتامین K به صورت موضعی یکی از مواردی است که در بسیاری از کرم‌های ضدلک دور چشم به‌کار می‌رود و مقالات علمی متعددی در مورد تاثیر آن وجود دارد.

     

    از گیاهان مختلف نیز در جهت کاهش تیرگی دور چشم استفاده شده است مانند گیاه آرنیکا و شاه‌بلوط.هرچه پوست افراد تیره‌تر باشد،معمولا تیرگی دورچشم هم شایع‌تر است.

    گاه مشکلات داخلی مثل بیماری‌های تیرویید یا کم‌خونی فقر آهن،خستگی و کم‌خوابی نیز به تشدید تیرگی دور چشم کمک می‌کنند و در بررسی این بیماران باید به این مسایل هم توجه نمود.

     

    حلقه‌های تیره زیر چشم معمولا ربطی به ناراحتی‌های فیزیکی یا میزان خواب ندارند.این عارضه به چند فاکتور تشریحی بستگی دارد و ممکن است از خصوصیات خانوادگی باشد.پوست پلک‌ها نازک بوده و حاوی بافت چربی کمی است.

     

    خونی که در عروق بزرگ نزدیک پوست پلک جریان دارد از بیرون پوست پیدا بوده و در پوست ایجاد رنگ تیره مایل به آبی می‌کند.همچنین ممکن است همان موقع از عروق نشت خون به وجود آمده باشد،مثل واریس وریدهای اندام تحتانی باشد.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان