خانه

فال از 4 اردیبهشت تا 10 اردیبهشت

  • فروردین : دیدگاه تازه ای نسبت به امور جاری زندگی خواهید داشت که شما را وا میدارد با تغییرات کوچکی تحول در زندگیتان به دست آورید..چند کار نیمه تمام دارید که بزودی به سرانجام خواهید رسید ...برای انجام کاری شتاب زده تصمیم میگیرید که نتایج منفی آن به خودتان برمیگردد ..هرکسی را لایق مشورت ندانید علی الخصوص کسانی که مغرورانه خود را همه فن حریف میدانند به سلامت خود بیشتر اهمیت بدهید.

    مدتیست احساس میکنید که حرفهای شخصی برایتان تکراری شده، با یک تغییر کوچک در رفتارتان میتوانید از این یکنواختی رهایی یابید و یک فضای تازه برای صحبت ایجاد کنید، با مسئله ای احساسی مواجه شده اید، بیش از گذشته بر رفتارتان مسلط باشید، با شرکت در یک امر خیر شادی وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد، روی تصمیم غلط خود نباید پافشاری کنید چون کم کم در نظر دیگران آدم لجباز و بی منطقی جلوه خواهید کرد.

    خرداد : روابط خود را با اعضا خانواده تان ترمیم کنید ..شخصی از شما کینه به دل گرفته ..با خودتان و او رو راست باشید ..اگر قصد مسافرت دارید اینک بهترین زمان برای انجام این کار است ..از دوست و دشمن ننالید ..با این طرز فکر خیلی زود دوستان خودتان را هم از خودتان دور میکنید ..در موردی نظرتان را میپرسند شجاعانه مطلب را نقد و بررسی نمایید گرفتن وام به صلاح شما نیست چون در بازپرداخت آن دچار مشکل میشوید

    تیر :اگربرای پیشبرد هدف مورد نظرتان نیاز به حمایت اطرافیان دارید مراقب رفتار و زبانتان باشید، اگر قولی میدهید فراموشش نکنید، ایده شما در مورد یک امر مهم مورد تایید قرار خواهد گرفت، به کاری که به دردشرس نمی ارزد دست نزنید، شرایط برای شراکت شما و یکی از اعضاء فامیل مناسب نیست، به حرف خبرچینان اعتنا نکنید، بعضی از فرصت سوزی ها تقصیر خودتان بوده بهانه بیهوده نگیرید.

    مرداد : زحمات زیادی که این اواخر در راه رسیدن به هدفتان متحمل شده اید بی نتیجه نخواهد ماند . یک فرصت در زمینه نقل و انتقال برای شما فراهم میشود مطمئن باشید که خانواده صلاح شما رو میخواهند . پس پیشنهاد آنها را با نظر خودتان ادغام کنید تا به یک نتیجه مناسب برسید . اگرم مدام خودتان را در ضرر و زیان میبینید دلیلش اینست که فقط نداشته هایتان را روی کاغذ میاورید . این رویه را تغییر دهید تا نتیجه اش شما را شگفت زده کند .

    شهریور:خودتان را برای شرکت در یک اقدام سرنوشت ساز آماده می کنید، موفقیت شما حتمی ست گرچه دردنبال کردن هدف خود قدری خسته شده اید اما بدانید که به زودی به پایان راه میرسید، برکت زندگی شما در کارهای خیر نهفته است همچنان دست نیازمندان را بگیرید، سبک زندگی خاصی دارید که مایه آسایش خاطر کسانیست که شما را از نزدیک میشناسند، اجازه بدهید موفقیت های شما جلوه بیشتری داشته باشد.


    مهر :طرحهای درخشانی در ارتباط با امور کاری یا تحصیلی به ذهنتان خطور کرده، جهت اجرای آنها باید با طمانینه و حساب شده عمل کنید، شاهد حوادث تازه ای در زندگی خود خواهید بود که البته ختم به خیر میشود، اگر میخواهید راجع به موضوعی واکنش نشان بدهید باید به عواقب آن هم بیاندیشید و بیشتر بر اعصاب خود مسلط باشید، شما اهل مطالعه هستید از بیگدار به آب زدن بپرهیزید، منتظر نباشید همیشه یک نفر شما را به سمت جلو هول بدهد.


    آبان :یک دوست در زندگی برایتان نقش مهمی ایفا میکند، نشان بدهید که متوجه محبت او شده اید، به دنبال فرصتی برای نشان دادن شایستگی های خود هستید، فقط مراقب باشید که از گزند حسودان در امان بمانید، در یک کار گروهی شرکت کرده اید و نگران آینده این کار هستید، در دراز مدت جواب دلخواه را خواهید گرفت، افسوس روزهای از دست رفته را نخورید، دلشوره های گاه و بیگاه کمکی به شما نمیکند.


    آذر:برای انجام کاری بزرگ هیچ وقت دیر نیست مسائلی که تازه پیش آمده و موجب نگرانیتان شده به مرور زمان رفع خواهد شد عجولانه اقدام نکنید و حواستان به سلامتتان باشد شما بی غل و غش هستید و فکر میکنید همه مثل شما هستند در حالی که بعضی از نزدیکان آنقدر پیچیده و مرموزند که سال ها طول میکشد آنها را خوب بشناسید توانایی بالقوه ای دارید باید با تلاش آن را بالفعل در بیاورید.


    دی :از هر چیزی بترسید سرتان می آید، افکار هراس آور شما میتواند هر مصیبت و سانحه ای را به سوی شما جلب کند، به این افکار در ذهن خود پر و بال ندهید، تلاش و کوشش مضاعف شما در انجام کارها مانند کوهیست که همواره میتوان بر آن تکیه کرد، رقابت صحیح به سود شماست اما اگر کار به چشم و هم چشمی بکشد ضرر میکنید، بیش از توانایی تان از خود توقع نداشته باشید تا خود را به وادی افسردگی نیافکنید.

    مرداد : زحمات زیادی که این اواخر در راه رسیدن به هدفتان متحمل شده اید بی نتیجه نخواهد ماند . یک فرصت در زمینه نقل و انتقال برای شما فراهم میشود مطمئن باشید که خانواده صلاح شما رو میخواهند . پس پیشنهاد آنها را با نظر خودتان ادغام کنید تا به یک نتیجه مناسب برسید . اگرم مدام خودتان را در ضرر و زیان میبینید دلیلش اینست که فقط نداشته هایتان را روی کاغذ میاورید . این رویه را تغییر دهید تا نتیجه اش شما را شگفت زده کند .


    اسفند :به طور جدی به فکر سلامتتان باشید، بلند پرواز هستید اما ریسک کردن بلد نیستید، زیاد در رویا فرو نروید و تصمیمات غیر عملی نگیرید، شخصی رازی را به شما گفته، راز را نباید افشا کرد حتی به شخصی که فکر میکنید به شما بسیار نزدیک است، بی جهت خود را گرفتار مسئله ای کرده اید، بهتر است به فکر عواقب آن هم باشید و هر چه زودتر خود را از این مخمصه خلاص کنید، نیمه پر لیوان را ببینید.

    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان