خانه

فال 30 دی تا 6 بهمن

  • فروردین
    دوستان خوبی دارید که در روزهای سخت و در تنگنا کمکتان می کنند، کاری نکنید که این یاران ترکتان کنند و تنها شوید. بهتراست آنها را در جریان مشکل پیش آمده بگذارید و با آنها یکرنگ باشید. همت کنید تا بر مشکل پیش آمده پیروز شوید.  6 بهمن فال شخصیت شناسی 30 دی تا
    درمورد شخصی که دوستتان دارد خیلی سخت گیری می کنید و بهانه های بی دلیل می آورید.
    ارديبهشت
    بدون آنکه متوجه باشید بیش از اندازه فخر فروشی میکنید و با تعنه و کنایه کارهارا پیچیده تر میکنید. ممکن است اطرافیان را آزرده خاطر و از همراهیتان پشیمان کنید. شخصی شمارا دوست دارد اما از بس با او بد خلقی کرده اید جرات نزدیک شدن به شمارا ندارد. مراقب رفتارتان باشید در غیر اینصورت پس گرفتن آنچه گفته اید، کار سخت تری خواهد بود.
     خرداد
    شما از خوبی چیزی کم ندارید و برای همین همه مجذوبتان میشوند. پیمان یا قراردادی که بسته اید بسیار فرخنده است و روزگارتان عوض میشود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالتان میشود، قدردان باشید کاری که در پیش دارید را رها نکنید و همچنان با پشتکار و تلاش ادامه دهید تا به ثمر بنشیند.
    تیر
    در مورد موضوع مهمی که پیش آمده بهتر است جانب احتیاط و هوشیاری را از دست ندهید. هدیه یی میگیرید که باعث شادی شما میشود. پیشنهاد کاری جدیدی دریافت میکنید بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید یا با دیگران هم مشورت کنید. خودتان را گم نکنید و نگران هم نباشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.
    مرداد
    وقت آن رسیده به رفتارتان بیشتر فکر کنید. این روزها از همه جا و همه کس نا امید شده اید. حتی همت بلندتان هم کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث گره در کارتان شده اند اما شیفته زرق و برق دنیا نباشید و توجه تان به داشته هایتان باشد، مادی و معنوی. گره از کارتان باز می شود مدتی از همه دوری کنید.
    شهريور
    نیتی دارید که مبارک است. پس صبور باشید. مسافرتی به شما پیشنهاد می شود ولی انجام نمی گیرد. از غرور و خودخواهی به جایی راه نمی برید. فروتنی و مهربانی کلید حل مشکلاتتان است. با او صادق باشید. بهتر است از دیگران دلجویی کنید. مشکل بزرگ زندگیتان را به تکه های کوچک تقسیم کنید تا حل آن برایتان آسان شود.
    مهر
    به ثروتی که دارید تکیه کنید اما به آن مغرور نشوید. کاری شایسته انجام دهید. دلتان را صاف کنید. بخت با شما یار است. بیش از اندازه زندگی را سخت می گیرید و این روزها از هرچیزی دلخور و عصبانی می شوید. این رفتار برازنده شما نیست و فقط دیگران را بیهوده به شک می اندازید. کمی با مهربانی و حوصله عمل کنید.
    آبان
    شخصی که در گذشته از او ضربه خورده اید برای عذر خواهی و طلب بخشش با شما تماس میگیرد. به حرفهایش خوب گوش دهید و حرف هایتان را بی رودربایستی به او بگویید و بعد اگر میتوانید راهی بیابید تا او را ببخشید. ظاهربین نباشید. ظاهر انسانها و طرز زندگیشان نباید برای شما این همه مهم باشد شما از این سوراخ قبلا گزیده شده اید.
    آذر
    این روزها فکر میکنید تا حالا عمرتان را به هدر داده اید و این اواخر به همه چیز شک دارید. دلتان را صاف کنید و از حالا به بعد فقط برای رضای خودتان به مردم خوبی کنید. دیگران اگر جفا میکنند چیزی از خوبی های شما کم نمیشود. بهتر است هر چه سریعتر موجبات رضایت پدر و مادرتان را فراهم کنید. مجبور میشوید به راه دوری بروید.
    دی
    به دنبال کسی هستید که دیدار او فعلا میسر نیست. شکایت نکنید اگر چه برای این دیدار بسیار تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی به دست نیاورده اید. مقدمات این ملاقات فعلا محیا نیست. کاری که مدتهاست شروع کرده اید نیمه کاره رها نکنید برای هر کاری باید مهارت پیدا کنید. حتی برای شرکت در امتحانات.
    چیزی را از دست داده اید که بزودی دوباره آن را به دست خواهید آورد. شاد باشید به نیتتان میرسید و روزگار سعادت و نیک بختی شما فرا خواهد رسید. بدخواهی و حسادت دیگران تاثیری در اراده شما نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید و عشق و محبت را سرلوحه کار خود قرار دهید. صبور باشید تا مقدمات کاری که منتظرش هستید فراهم شود. 

    اسفند
    جاى نگرانى وجود ندارد شما فردى زيرك و مورد توجه همگان هستيد. شما باور داريد كه كار غير ممكن وجود ندارد. دعاى خير پدر ومادرتان بدرقه راهتان هست. گام هايتان را متعادل كنيد. شما گاهى خيلى تند ميرويد وگاهى خيلى كند و با اين روش حوصله اطرافيان را سر ميبريد. دست از نصيحت كردن برداريد. بيهوده وقتتان را تلف ميكنید.
    برچسب ها زندگی , موفقیت ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان