خانه

ترفندهایی برای آرایش چشمان آبی

  • وای! چه چشم های جذابی!چشم، آبی، زیبا
    تبدیل کردن چشمان آبی به چشمانی مجذوب کننده کار سختی نیست. البته این تنها به معنای استفاده از سایه و خط چشم و ریمل نیست. بلکه مقصود اینست که با توجه به موقعیتهای متفاوت بدانید چگونه در محیط ظاهر شوید تا کاملا زیبا و متناسب جلوه کنید. خبر خوب اینست که آرایشهای بسیار متفاوتی برای شما مناسب است و ظاهری بی نظیر به شما می بخشد، پس با رعایت نمودن نکات زیر با خیال راحت بیرون بروید و از چشمان درخشان خود لذت ببرید.
    1.آرایش دودی چشمانتان در مهمانی ها اصلا انتخاب اشتباهی نیست به ویژه زمانی که می خواهید تمرکز آرایشتان روی زیبایی چشمهایتان باشد. این نوع آرایش به شما چشمانی با افسونی راز آلود خواهد بخشید میتوانید از سایه های مشکی و خاکستری یا از هر سایه تیره دیگری که می پسندید استفاده نمایید. در نهایت از یک مداد چشم زغالی رنگ برای اتمام کار استفاده نمایید تا نتیجه دلخواهتان به دست آید.
    2.اگر به یک ملاقات کاری یا یک مهمانی رسمی دعوت شده اید استفاده از رنگها و آرایش های توجه بر انگیز به شما پیشنهاد نمی شود. در اینصورت از سایه های روشن همچون سفید یا سبز روشن به همراه ریمل استفاده نمایید. همچنین می توانید رنگهای یاسی، بنفش کمرنگ یا صورتی را امتحان کنید که در اینصورت دیدن تاثیر این آرایش با وجود ملایم بودنش شما را غافلگیر خواهد کرد.
    3.رنگهای متالیک هم این روزها باب شده اند، در صورتیکه به مهمانی غیر رسمی دعوت شده اید یا برای ملاقات خصوصی با نامزدتان آماده می شوید می توانید رنگهای روشن متالیک مانند طلایی، برنز یا آبی روشن براق یا حتی نقره ای و سفید براق را امتحان نمایید. در اینصورت مطمئن باشید در میان جمعیت خواهید درخشید و دوستانتان در مورد نحوه آرایشتان از شما سوال خواهند پرسید.
    4.در صورتیکه برای کنار استخر یا دریا آماده می شوید می توانید از رنگهای شاد و زنده ای مثل سبز، آبی، بنفش کمرنگ یا حتی ارغوانی استفاده نمایید. می توانید این سایه ها را با رنگهای سفید یا خاکستری ترکیب نمایید تا از شدت رنگ آنها کاسته شود. در صورتیکه می خواهید وارد آب شوید از ریمل استفاده ننمایید مگر آنکه ریملتان ضد آب باشد. حتما برای رفتن به چنین مهمانی در نهایت کمی از پودر براق کننده نیز استفاده نمایید. 
    در اینجا تنها چند نکته آرایشی را به شما توصیه کردیم که چشمان آبی شما را زیباتر جلوه خواهند داد. اما اگر شب خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید حتما از کانسیلر نیز استفاده نمایید. با نکاتی که گفته شد در هر موقعیتی می توانید با چشمان آبیتان بدرخشید.
    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان