خانه

10 نکته ای که قبل از خرید لباس عروس باید در نظر گرفت

  • همه خانمها دوست دارند روز عروسیشان بی نظیر به نظر برسند و لباس عروس برای رسیدن به این خواسته نقش اساسی بازی می کند. انتخاب لباسی که از هر جهت مناسب باشد کاری دشوار است. در اینجا نکاتی که باید قبل از خرید لباس عروستان در نظر بگیرید را با هم مرور خواهیم کرد.

    1. بودجه شمالباس عروس
    دانستن اینکه دقیقا چقدر می خواهید بابت لباستان پول بپردازید ضروری است. احتمال اینکه وسوسه شوید و لباسی را بخرید که از بودجه شما بسیار بیشتر است زیاد است. بهتر است میزان بودجه خود را با دوستتان یا کسی که با او به خرید می روید در میان بگذارید تا هنگام خرید بتواند میزان بودجه را به شما یادآوری نماید.

    2. درگیر خرید لوازم غیر ضروری نشوید
    به یاد داشته باشید که تجملات هزینه زیادی دارند! وقتی میزان مشخصی بودجه برای لباستان در نظر گرفته اید آن را صرف خرید چیزهای فرعی نکنید. در اینصورت اگر بعدا بخواهید نگین یا چیزهای فرعی دیگر به لباستان اضافه کنید با کمبود بودجه مواجه نخواهید شد.

    3. راحتی
    راحت بودن در لباس عروسیتان بسیار حائز اهمیت است. در نظر داشته باشید این شما هستید که تمام مدت مراسم عروسی باید این لباس را به تن داشته باشید. اگر در لباسی راحت نیستید اصلا آن را نخرید.

    4. فرم بدن شما
    برای هر فرم بدن مدل خاصی از لباس مناسب است. حتما قبل از خرید لباس تحقیق کنید چه جنس پارچه ای بهتر روی بدن می نشیند و فرم بدن را زیباتر نشان می دهد. در مورد فرم های مختلف بدن در مقالات همین سایت می توانید اطلاعات جامع تری بدست آورید.

    5. عشق در اولین نگاه
    بدانید اگر عاشق اولین لباسی که پوشیدید شدید هیچ ایرادی ندارد. هیچ الزامی وجود ندارد که همه عروسها صدها لباس را پرو نمایند تا بالاخره یکی را انتخاب کنند. اگر لباسی را پوشیدید و خیلی از آن خوشتان آمد مجبور نیستید همه لباسهای دیگر را هم امتحان نمایید.

    6. تغییر دادن قسمتهایی از لباس
    هنگامیکه لباسی را پرو نموده اید این را هم در نظر بگیرید که بعد از تغییراتی که خیاط می تواند در لباستان ایجاد نماید ظاهر لباس کاملا تغییر خواهد کرد. پس در مقابل چنین پیشنهادی مقاوت نکنید زیرا گاهی با ایجاد تغییراتی جزئی لباس به طرز چشم گیری زیباتر خواهد شد.

    7. محل برگزاری مراسم
    هنگام انتخاب لباس، محل برگزاری مراسم را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مراسم عروسیتان در ساحل برگزار می شود پوشیدن یک لباس پفی با دنباله بلند اصلا مناسب نیست یا یک لباس فانتزی و بدون پف و دنباله برای یک مراسم بسیار رسمی و تشریفاتی که در محلی مانند کلیسا برگزار می شود اصلا مناسب نمی باشد.

    8. هنگام خرید لباس عروس چه کسی را با خود ببرید
    در مورد انتخاب کسی که برای خرید لباس عروس جهت کمکهای احتمالی با خود می برید دقت کنید. افراد ناشکیبا، عیبجو و عصبی را با خود نبرید. زمانی که کارها خوب پیش نمی رود به کسی نیاز پیدا می کنید که در آن شرایط به شما کمک کند. کسی را انتخاب کنید که باعث شود حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

    9. به حستان اعتماد کنید
    ممکن است دوستانتان در مورد لباس عروس نظر متفاوتی داشته باشند. ممکن است دوستانتان از لباسی خوششان بیاید که شما در آن راحت نباشید. در این شرایط اصلا نگران نشوید و به حس خودتان اعتماد کنید. در نهایت به یاد داشته باشید روز عروسی روز بزرگ شماست!

    10. خودتان باشید
    آخرین مد روز را در نظر بگیرید در عین حال لباسی را انتخاب کنید که با شخصیت شما هماهنگ باشد. اگر از مد روز آگاه باشید انتخاب کردن برای شما آسانتر خواهد شد. لباسی انتخاب کنید که کاملا با شما همخوانی داشته و معرف شما باشد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی

    برچسب ها زیبایی , عروس ,
       1

نظرات کاربران
  • الیک ۱۳۹۸/۱/۲۵
    من واسه لباس عروس خیلی جستجو کردم سایت شما مطالبش عالیه
    این سایت هم هست که مطالب خوبی واسه عروسی میزاره
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان