خانه

10 پیشنهاد برای کادو اولین سالگرد ازدواج

  • اولین سالگرد ازدواج برای هر کسی یک روز مهم است و اهمیت آن در سطح روز عروسی و یا کمی کمتر است.در این روز شما یک سال از قشنگ ترین سالهای زندگی خود را جشن می گیرید.سالی که در آن پر از شادی و در زمان هایی غم بوده است که در کنار هم گذرانده اید و شما دوست دارید بهترین کادو را برای همسرتان تهیه کنید.در اینجا 10 پیشنهاد برای شما داریم:

    1.یک عکس همراه با شعر یا نوشته زیبا
    شما می توانید یک عکس رمانتیک که در این مدت گرفته اید را همراه با یک شعر زیبا یا نوشته ای دلنشین چاپ کنید و آن را به همسرتان تقدیم کنید.این عکس می تواند خاطره یک روز زیبا از این یک سال را برایتان زنده کند.حتی می تواند از عکس روز عروسی هم استفاده کنید.کادو , همسر

    2.یک سفر یا آخر هفته شگفت انگیز
    یک کسافرت شگقت انگیز و رمانتیک را برای همسرتان برنامه ریزی کنید.لازم نیست که هزینه زیادی کنید فقط کافی است جایی را انتخاب کنید که او از آنجا لذت می برد.

    3.کتاب خاطرات سال اول زندگی مشترک
    برای این کار لازم است تا از قبل برای این کار برنامه ریزی کرده باشید.خاطرات روزهایتان همراه با عکس را در یک دفتر جمع آوری کنید و این کتاب عشق را به او هدیه کنید.

    4.کوپن های عشق
    می توانید برای او کوپن های عضق آماده کنید و هر کدام مورد جالبی را به همراه داشته باشد مثلا یک روز کامل تماشا فوتبال ، 30 دقیقه ماساژ ، شستن جوراب های او و... این کادو ساده است ولی او را خیلی خوشحال می کند.

    5.خاطرات را برای او زنده کنید
    رستورانی که برای اولین بار با هم رفته اید را رزرو کنید و سعی کنید همان میز را انتخاب کنید و از رستوران بخواهید در صورت امکان آهنگ مورد علاقه همسرتان نواخته شود و در آن زمان دوباره به او بگویید که چقدر دوستش دارید.

    6.بلیط سینما ، کنسرت یا فوتبال
    شما بهتر از هر کسی دیگر از سلیقه او برای انتخاب این موارد آشنایی دارید.در صورتی که بلیط سینما یا کنسرت را انتخاب کردید ، دو بلیط بخرید برای خودتان و همسرتان و اگر فوتبال را انتخاب کردید ، برای بهترین دوست او بلیط بخرید تا او را در استادیوم همراهی کند.

    7.یک عکس زیبا از خودتان
    باید این را بدانید که ارزشمندترین فرد در زندگی همسرتان در حال حاضر شما هستید.پس یک عکس مدلینگ از خود بگیرید و در یک قاب زیبا به همسرتان هدیه کنید.

    8.ساعت
    این یک هدیه عالی برای اوست.یک ساعت منحصر به فرد مطابق با سلیقه او انتخاب کنید.

    9.نوشیدنی مخصوص همسرتان
    از الان به دنبال یک نوشیدنی خاص باشید که طعم آن مناسب همسرتان باشد ولی تا حالا آن را امتحان نکرده باشد می توانید روی لیوان نوشته ای بزنید مثل مخصوص همسر عزیزم و او را سورپرایز کنید.

    10.برای همسران هنرمند
    اگر همسر شما جز افراد هنرمند است نسبت به هنر او هدیه دهید.اگر نقاشی است یک تابلو زیبا و اگر نویسنده است ، یک کتاب معروف به او هدیه دهید.

    اختصاصی وب سایت زیباکده


    برچسب ها زندگی , مناسبت ها ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان