خانه

20 پیشنهاد برای سرحال بودن در بهار (1)

  • در فصل جدید بهتر است شیوه تغذیه و غذا خوردن و هر چیزی که فکر میکنیم به بدنمان آسیب میزند را ترک کنیم و با برنامه ریزی جدید کاری کنیم که هر چیزی که برای بدن ما سم محسوب میشود و در کل ضرر دارد را ترک و به فکر یک برنامه ریزی صحیح و پر ویتامین برای بدنمان باشیم.
    ما در این مقاله شما را با برخی از چیزهایی که ممکن است برای شما مضر باشد میپردازیم چون ممکن است خیلی از ما ناخواسته و ندانسته آن خوراکی ها را مصرف و کارهای اشتباه انجام دهیم.مهمانی، بهار، پرخوری، نکات

    میوه هم بخورید:

    در کنار نان و پنیر و هر چیز دیگری که میخورید بهتر است ویتامین های دیگر و فیبر و آنتی اکسیدان هم ذخیره کنید پس بهترین راه میتواند خوردن میوه باشد، پس فراموش نکنید جایی هم برای خوردن میوه بگذارید.

    برنج کته ای بهتر است:
    آبکش کردن برنج کار اشتباهی است چون تمام ویتامین های موجود در برنج از بین میرود چون بیش از 70% برنج را نشاسته تشکیل میدهد و نشاسته هم با آب کش کردن از بین میرود و دیگر چیی از ویتامین موجود در برنج باقی نمیماند که برای بدن مفید باشد، پس برنج را آبکش نکنیم و به صورت کته ای بخوریم.

    فاصله ها را رعایت کنیم:
    بهار که میشود خواب بیشتری دوست داریم داشته باشیم پس بهتر است فاصله بین ناهار و خواب ظهر و شام و خواب شب باید بیش از 2ساعت باشد چون احتمال سکته کمتر است و خواب راحت تری میکنید و در سوختن چربی هم موثر است.

    نوشابه سم خوشمزه:
    این فصل و ایام چون زیاد مهمانی میرویم بهتر است از خوردن برخی چیزها پرهیز کنیم که مهمترین آنها نوشابه است، نوشابه به دلیل گاز و قند فراوان مانع از جذب کلسیم در بدن میشود و بسیار موارد بدتر از این مورد هم وجود دارد که نوشابه را برای بدن همچون سم میکند.

    دشمن شما کیست؟
    در این شب های شب نشینی و عید دیدنی ممکن است خوردن چیپس و پفک در کنار صحبت های گرم خانوادگی بچسبد اما این را بدانید که فایده ای برای بدن ندارد و پر از چربی های نامناسب و نمک فراوان و نشاسته و ...است.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان