خانه

5 آجیلی که خوردن آنها مفید است

  • بسیاری از ما این تصور را داریم که خوردن آجیل برای بدن مضر است و باعث چاق شدن ما می شود ولی در واقع این موضوع درست نیست و خیلی از این ها سرشار از ویتامین هستند.اگر نمی دانید که چه آجیلی بخورید تا برایتان مفید باشد ، حتما این مقاله را بخوانید:

    1.دانه سرو
    این دانه سرشار از آمینواسید است و باعث می شود بدن شما سالم بماند و دارای مقدار زیادی ویتامین A وD همین طور این دانه دارای امگا 2 است و برای خانم هایی که دارای اختلالات هورمونی هستند بسیار مفید است.آجیل

    2.فندق
    این دانه دارای ویتامین B و E است و باعث ترمیم هرچه زودتر زخم ها می شود و پوست صورت جوانتر به نظر می آید و همین طور سرشار از کلسیم و منیزیوم است و باعث محکم شدن استخوان ها می شود.

    3.شاه بلوط
    خیلی ها به خوردن شاه بلوط به صورت روزانه عادت ندارند ولی این دانه دارای خواص زیادی است و دارای فیبر و ویتامین c و منیزیوم است.خوردن هفتگی شاه بلوط را شما پیشنهاد می دهیم.

    4.بادام
    بادام دارای ویتامین E است و برای پوست مفید است و چون دارای مس است ، استخوان ها و موها هم موثر است و بهتر است هر روز این آجیل را استفاده کنید.

    5.گردو
    گردو برای مبارزه با انواع بیماری ها موثر است و به کاهش کلسترول بدن و جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها تغذیه , سلامتی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان