خانه

5 خوراکی برای زمان تماشا فوتبال

  • چند روزی است که جام جهانی 2014 شروع شده است و شب ها بیشتر خانواده ها مشغول تماشا فوتبال هستند.با توجه به هیجان بالا بازی ها لازم است که خوراکی هایی را برای این زمان آماده کنیم تا به خوبی از تماشا فوتبال لذت ببریم.در اینجا می خواهیم 5 تا خوراکی آسان و خوشمزه را به شما معرفی کنیم تا از امشب هم از تماشا فوتبال لذت ببرید و هم خوراکی های خوشمزه میل کنید.

    1.کباب میوه
    داخل سیخ های چوبی میوه هایی که تکه تکه کردید قرار دهید.این زمان هم که فصل میوه های متنوع است و راحت می توانید از این کباب های میوه ای به صورت متنوع آماده کنید.فوتبال

    2.لیموناد
    نوشیدن یک شربت خنک که باعث سرحال شدن شود ، در این زمان ضروری است.می توانید هم خودتان شربت را آماده کنید و هم می توانید لیموناد آماده تهیه کنید و در فریزر قرار دهید و یک ساعت قبل فوتبال آن را بیرون بگذارید تا حالت یخ در بهشت پیدا کند.

    3.پاپ کرن
    خوراکی که بیشتر در زمان تماشا فیلم استفاده می شود ، می تواند در زمان تماشا فوتبال هم بهترین گزینه باشد.می توانید برای پاپ کرن ها ظرف های کاغذی آماده کنید تا افراد خانواده به راحتی بتوانند از آن میل کنند.

    4.قارچ سوخاری
    قارچ ها را در آرد سفید و سپس در تخم مرغ و آرد سورخاری قرار دهید و سرخ کنید.لازم نیست زمان تماشا فوتبال این فارچ ها را آماده کنید.فقط کافیست به مدت 3 دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا گرم شوند و نوش جان کنید.

    5.آجیل شکلاتی
    شکلات را آب کنید و روی آجیل که می تونه شامل بادام زمینی ، پسته ، بادام و ... باشد بریزید و یک آجیل شکلاتی خوشمزه در زمان تماشا فوتبال میل کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها آشپزخانه , ورزش ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان