خانه

5 علامتی که نشان می دهدشما به تعطیلات نیاز دارید

  • مواقعی هست که نمی توانید درست فکر کنید و تنها چیزی که نیاز دارید تعطیلات و استراحت است. وقتی که استرس دارید و هیچ چیز درست پیش نمی رود، باید راهی برای استراحت و تمدد اعصاب پیدا کنید.بهترین راه استراحت این است که چند روزی به مرخصی بروید. در اوقات فراغتتان تمام کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و از آن ها لذت بیرید. در اینجا 5 علامتی که نشان می دهد به تعطیلات و استراحت نیاز دارید عنوان می کنیم.

    1. روی هیچ چیز نمی توانید تمرکز کنیدتعطیلات
    احساس می کنید هر چقدر تلاش می کنیدنمی توانید روی کارتان تمرکز کنید. تلاشتان بی فایده است چون نمی توانید تمرکزتان را روی کاری که انجام می دهید نگه دارید. این اتفاق به دلایل زیادی می افتد. وقتی آشفته و پریشان باشید و بیش از حد کار کنید، در چنین وضعیتی تنها چیزی که نیاز دارید، تنفس در هوای تازه و استراحت است.

    2. اکثراً احساس نا امیدی می کنید
    اگر با دیگران رفتار سردی دارید، خیلی زود خونسردیتان را از دست می دهید و بدون هیچ دلیلی نا امید می شوید، شما به استراحت نیاز دارید.چون وضعیت روحی خوبی ندارید و ذهنتان به هم ریخته است.نیاز دارید که موقتاً مرخصی بگیرید و استراحت کنید تا دوباره احساس جوانی و شادابی کنید.

    3. چیزهایی را که لایقش هستید به دست نمی آورید
    وقتی کارها یکی پس از دیگری خراب می شود و چیزهایی که فکر می کنید لیاقتش را دارید، اما آن ها را به دست نمی آورید، کم کم احساس نا امیدی می کنید. مواقعی هست که با تمام تلاشی که می کنید، باز هم با شکست مواجه می شوید. سخت کار کردن انرژی زیادی از شما می گیرد. شما نیاز دارید که به مرخصی بروید، آرامش داشته باشید و احساس و انرژی مثبت داشته باشید.

    4. احساس افسردگی می کنید
    در زندگی فراز و نشیب های زیادی وجود دارد. وقتی که اوضاع خوب نیست، نیاز دارید که دوباره بلند شوید و برای مبارزه کردن آماده شوید! نیاز دارید راهی پیدا کنید که به غم و اندوه و افسردگی پایان دهید. بهترین راه برای مبارزه با افسردگی انرژی مثبت و شاد بودن است. وقتی به تعطیلات می روید حس خوبی دارید.

    5. کم تحمل شده اید
    دنیا بر طبق نیازها و خواسته های شما پیش نمی رود، شما نیاز دارید خودتان را با محیط و اطرافیانتان وفق دهید.البته صبر و تحمل هم حدی دارد، وقتی صبر و تحملتان را از دست می دهید، قطعاً زمانی است که به مرخصی نیاز دارید!

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها تعطیلات , خانواده ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان